Kuinka paljon miehen ulkonöllä ja koolla on merkitystä siinä mielessä että vastaat hänelle, vaikka hän ei olisi ehkä juuri se jota haet?
Siis jos mies on hyvännäköinen ja omaa mielestäsi hyvän vartalon, niin vastaatko
Ulkonäön ja olemuksen merkitys?
58
462
Vastaukset
- Just sayin'
Jos hän kirjoittaa ensin minulle, vastaan tietysti. Mutta en ota itse ensiksi yhteyttä jos mies on selvästi "keskimääräistä komeampi".
- solakkablondi
Joidenkin miesten mielestä heidän 'komea' naamansa ja 'hyvä' vartalonsa ovat heidän tärkeimmät avunsa. Ja voi olla, että ne ovatkin, ja miten surkuhupaisaa se taas on! Joku viisikymppinen pullistelija bikineissä rannalla - heh heh, kun hirveästi haluttaisi:)))
- 6+17
Olemuksen merkitys on suuri, paljon suurempi kuin ulkonäön, mutta sen huomaa vasta kun livenä tavataan. Tähän luen ilmeet, eleet, äänen, äänepainon, käytöksen.
Pituudella on sen verran, että auttamattomasti itseäni lyhyemmät miehet ohitan. Muulla ulkonäöllä ei niinkään vaan tuo olemus vaikuttaa. Jos vaihtoehtona on ns. tavallista hyvännäköisempi ja tavallinen mies, vastaan mieluummin tavalliselle. - 167cm ATM
Naiset ei vastaa jos mies ei ole hyvännäköinen ja kroppa ei ole timmi. Edes sellaset 10-20 kg ylipainoiset naiset ei vastaa miehille jos ei ole komea ja kroppa kunnossa.
En muista kovin montaa kokovartalokuvaa nähneeni, tai jos on kokovartalokuva niin ei erota kasvoja. Pelkän ulkonäön perusteella en vastaisi kenellekään, enkä tekstin perusteella vastaisi sellaiselle, jonka ulkonäkö tökkii.
- ett silleen
Jos mies on _minun_ mielestäni hyvännäköinen, en kiinnostu hänestä siltikään mikäli hänen kanssaan ei olisi oikein mitään yhteistä. Ei kiinnostuksenkohteita, harrastuksia, arvomaailmaa jne.
Jos mies on sillä tavalla hyvännäköinen että häntä muut pitävät hyvännäköisenä, ei voisi vähempää kiinnostaa. Minun makuni ei aina mene yksiin yleisen maun kanssa. Jotkut "komeat" miehet ovat jopa tylsän näköisiä kun ovat ns. imelän komeita joita menee 13 tusinaan.
Jos taas seksistä on kyse, niin totta helvetissä vastaan kaikista komeimmille ja käytän heitä kerran jos luvan saan. - hifk-jokerit
Tottakai vastaan komealle miehelle. Mutta en missään tapauksessa kuluneen näköiselle keski-ikäiselle miehelle. Näin se vain menee.
- On testattu
20-35 vuotialle naisille miehen ulkonäkö, komeus, ulkokuori, olemus eli KUVA on se tärkein anti.
Se määrittää onko nainen yhteydessä sinuun vai ei, kaikki muut asiat seuraavat kaukana perässä ehkä lukuunottamatta pituutta ja koulutusta/tuloja.
Poikkeuksena ehkä ylipainoiset naiset joille oman ulkonäön takia ei merkitse miehen ulkonäkö ihan kaikkea.
Ihan sama mitä sinne itsestäi muuta kerrot ja mitä olet tai miten kirjoitat viestejä koska kuva on se joka on se tärkein.
Naiset lukevat suoraan miehen naamasta panettaako vai ei ja sen jälkeen aletaan katsella muita "avuja".
Jos miehen naama ei ole komea tai seksikäs niin silloin saatavilla on vain lähinnä pyöreitä ja ylipainoisi naisia.
Jos olet liikunnallinen normaalivartaloinen mies jonka naama ei ole komea niin sitten ei kannata nettideitata. Kropalla ei ole niin suurta väliä.
Mutta jos naama on komea ja vielä kroppakin kohdillaan niin naiset kyllä vastaavat. - Rahapuu
Olen siitä "outo" nainen, että kerään itse ihailua miehiltä sekä kasvojeni että kroppani vuoksi, ja kuvaa en profiiliini edes laita, koska en pidä siitä että perässäni ollaan vain ulkomuodon vuoksi. Minä en itse juurikaan peräänkuuluta mieheltä ulkonäköä. Olen seurustellut aina ihan muista syistä. Toki en myöskään dissaa komeaa miestä, jos hän osoittautuu muuten fiksuksi ja henkeväksi.
Miehet toki laittavat kuvia minulle, ja lähinnä riittää että yleisolemus on siisti ja mikään ei pistä silmään liikaa, kuten vaikka pitkä väkäleuka tai mulkosilmät. Normaalikasvoinen ja -kroppainen mies kelpaa todella hyvin. Pieni vatsa ei haittaa, kunhan naama ei ole ns ryypättyä taikinaa....
En minä sen pinnan kanssa seurustele kuitenkaan. Tietty vetovoima pitää olla, mutta se tulee niin monesta asiasta- edellinen poikaystäväni oli suorastaan ruma, mutta niinpä vaan aloin pitää häntäkin silmääni miellyttävänä hänen luonteensa vuoksi.- On testattu
"En minä sen pinnan kanssa seurustele kuitenkaan. Tietty vetovoima pitää olla, mutta se tulee niin monesta asiasta- edellinen poikaystäväni oli suorastaan ruma, mutta niinpä vaan aloin pitää häntäkin silmääni miellyttävänä hänen luonteensa vuoksi. "
Älä nyt viitsi lässyttää. En ainakaan minä usko sanaakaan siitä mitä sanot.
Eiköhän hän ollut "miehisen ruma" jota kohtaan oli vetovoimaa.
Naiset seurustelevat aina sen pinnallisen tunteen kanssa eikä minkään muun. Paitsi ehkä sitten kun itse ovat lihoneet, turvonneet tai rupsahtaneet.
"lähinnä riittää että yleisolemus on siisti ja mikään ei pistä silmään liikaa, kuten vaikka pitkä väkäleuka tai mulkosilmät. Normaalikasvoinen ja -kroppainen mies kelpaa todella hyvin "
Tässähän nämä sinun oikeat ajatukset tuli esille. Että kunhan ei ole oikeasti ruma, epäviehättävä, vetovoimaton tai epänormaali niin sitten kelvannee.
Pinnallista paskaa jauhat ja kuvittelet olevasi epäpinnallinen.
Sinun kaltaisia on 15 tusinassa. - rahapuu
On testattu kirjoitti:
"En minä sen pinnan kanssa seurustele kuitenkaan. Tietty vetovoima pitää olla, mutta se tulee niin monesta asiasta- edellinen poikaystäväni oli suorastaan ruma, mutta niinpä vaan aloin pitää häntäkin silmääni miellyttävänä hänen luonteensa vuoksi. "
Älä nyt viitsi lässyttää. En ainakaan minä usko sanaakaan siitä mitä sanot.
Eiköhän hän ollut "miehisen ruma" jota kohtaan oli vetovoimaa.
Naiset seurustelevat aina sen pinnallisen tunteen kanssa eikä minkään muun. Paitsi ehkä sitten kun itse ovat lihoneet, turvonneet tai rupsahtaneet.
"lähinnä riittää että yleisolemus on siisti ja mikään ei pistä silmään liikaa, kuten vaikka pitkä väkäleuka tai mulkosilmät. Normaalikasvoinen ja -kroppainen mies kelpaa todella hyvin "
Tässähän nämä sinun oikeat ajatukset tuli esille. Että kunhan ei ole oikeasti ruma, epäviehättävä, vetovoimaton tai epänormaali niin sitten kelvannee.
Pinnallista paskaa jauhat ja kuvittelet olevasi epäpinnallinen.
Sinun kaltaisia on 15 tusinassa.Mikäs osui ja upposi? Sinä et tiedä mitään entisestä poikaystävästävästäni etkä hänen rumuudestaan. Jos sinä et usko mitä sanon, niin se on sinun ongelmasi, ei kiinnosta. Mutta koska yleistät kaikki naiset yhteen ja samaan nippuun, niin en viitsi kanssasi alkaa vääntämään yhtään enempää.
- On testattu
rahapuu kirjoitti:
Mikäs osui ja upposi? Sinä et tiedä mitään entisestä poikaystävästävästäni etkä hänen rumuudestaan. Jos sinä et usko mitä sanon, niin se on sinun ongelmasi, ei kiinnosta. Mutta koska yleistät kaikki naiset yhteen ja samaan nippuun, niin en viitsi kanssasi alkaa vääntämään yhtään enempää.
"Mikäs osui ja upposi?"
Kaksinaamaisuus jota edustat.
"Sinä et tiedä mitään entisestä poikaystävästävästäni etkä hänen rumuudestaan."
Se että sanot häntä rumaksi kertoo jo kaiken tarpeellisen.
"Jos sinä et usko mitä sanon, niin se on sinun ongelmasi, ei kiinnosta. Mutta koska yleistät kaikki naiset yhteen ja samaan nippuun, niin en viitsi kanssasi alkaa vääntämään yhtään enempää. "
Jos käyttäytyy samalla tavoin kuin tuo nippu ja omaa samankaltaisia mielipiteitä niin ei auta mitään jos olet samaa nippua.
Turha kuvitella olevansa kovinkaan "outo" jos kuitenkin teet kuten muutkin.
Et ole ensimmäinen nainen joka väittää ettei ole pinnallinen, mutta valintaa tehdessä varsinkin netissä on nimenomaan sitä eikä mitään muuta. - rahapuu
On testattu kirjoitti:
"Mikäs osui ja upposi?"
Kaksinaamaisuus jota edustat.
"Sinä et tiedä mitään entisestä poikaystävästävästäni etkä hänen rumuudestaan."
Se että sanot häntä rumaksi kertoo jo kaiken tarpeellisen.
"Jos sinä et usko mitä sanon, niin se on sinun ongelmasi, ei kiinnosta. Mutta koska yleistät kaikki naiset yhteen ja samaan nippuun, niin en viitsi kanssasi alkaa vääntämään yhtään enempää. "
Jos käyttäytyy samalla tavoin kuin tuo nippu ja omaa samankaltaisia mielipiteitä niin ei auta mitään jos olet samaa nippua.
Turha kuvitella olevansa kovinkaan "outo" jos kuitenkin teet kuten muutkin.
Et ole ensimmäinen nainen joka väittää ettei ole pinnallinen, mutta valintaa tehdessä varsinkin netissä on nimenomaan sitä eikä mitään muuta.Exäni oli ruma, ainakin kaikkien tuntemieni ihmisten mielestä. Okei, iso nenä, arpiset kasvot ja kolho olemus. Silti hän ei ollut mikään luonnonoikku, jota pitäisi juosta pakoon pimeässä. (This was a joke...). Silti rakastuin häneen.
Yritin vain sanoa, ettei kolko ja muiden moittima ulkonäkö ole este suhteelle.
En ole ehkä outo, mutta itse vastasin kuvattomalle miehelle joka kirjoitti minulle, ja ihastuin häneen hänen ajatustensa perusteella, kuvaa en koskaan edes pyytänyt -hän pyysi jossain vaiheessa.
Hän ei ole komea, mutta en välitä siitä tippakaan. Se siitä ulkonäön perusteella valkkaamisesta. Peace and love :D - On testattu
rahapuu kirjoitti:
Exäni oli ruma, ainakin kaikkien tuntemieni ihmisten mielestä. Okei, iso nenä, arpiset kasvot ja kolho olemus. Silti hän ei ollut mikään luonnonoikku, jota pitäisi juosta pakoon pimeässä. (This was a joke...). Silti rakastuin häneen.
Yritin vain sanoa, ettei kolko ja muiden moittima ulkonäkö ole este suhteelle.
En ole ehkä outo, mutta itse vastasin kuvattomalle miehelle joka kirjoitti minulle, ja ihastuin häneen hänen ajatustensa perusteella, kuvaa en koskaan edes pyytänyt -hän pyysi jossain vaiheessa.
Hän ei ole komea, mutta en välitä siitä tippakaan. Se siitä ulkonäön perusteella valkkaamisesta. Peace and love :D"Hän ei ole komea, mutta en välitä siitä tippakaan. Se siitä ulkonäön perusteella valkkaamisesta."
Niin juuri SINÄ et välitä. Se ei kuule kultapieni tarkoita etteikö loput tuhannet naiset tuolla netissä välittäisi siitä.
Koska se on se tosiasia. Sinustahan minä en voi olla varma, mutta lähdin siitä liikenteeseen että todennäköisesti valehtelet koska suurin osa netin naisista sanoo ettei ole pinnallisia ja että jokaisella on "oma maku" kunnes se totuus paljastuu.
"Exäni oli ruma, ainakin kaikkien tuntemieni ihmisten mielestä. Okei, iso nenä, arpiset kasvot ja kolho olemus. "
Todennäköisesti hän oli miehekkään ja karskin näköinen. No, sellaisille miehille riittää kysyntää.
Sellainen hailakka lempeän näköinen mies jolla vaikka kuinka olisi "pilkettä silmäkulmassa" omaten ehkä joitakin vähemmän mairittelevia piirteitä ulkonäössä niin ei ole mitään jakoa netissä. Ei mitään.
Omista kokemuksista sen verran että kuvaa pyydeltiin jossain vaiheessa ja en usein viitsinyt itse kysyä koska sillä ei ollut niin paljon väliä ennen tapaamista (jossa näkee sen ihmisen ilmeikkyyden ja olemuksen sekä eläväisyyden (plussana huumori, asenne ja reagointi asioihin) johon ainakin itse ihastun enkä siihen miltä jonkun naama jossain otoksessa sillä ja tuolla hetkellä näyttää.
Mutta kokemus netistä on todellakin se että jos et omaa seksuaalisesti viehättävää miehekästä naamataulua niin olet lähinnä eräpäivänsä jo nähnyttä vanhaa maitoa netissä naisille kun kuvista tulee kyse.
Se ihmiselle joka itse on aivan jotain muuta ihmisenä on sen takia rasittavaa koska ei jaksa markkinoida itseään sekä kaiken lisäksi rasittaa lukea naisten tekstejä joissa puhutaan epäpinnallisuudesta yms. ihan puhtaasta skeidasta kun kuitenkin se kuva ratkaisee jo sen lähdetäänkön käväisemään yhdellä kahvikupilla vai ei.
Ehkä minun kasvoista puuttu rosoisuutta ja särmää sekä "sitä jotakin". Ehkä pitää viiltää jokunen arpi kasvoihin että näyttää kovalta kundilta kun en ole kamppailusalilla saa tarpeeksi nähtävästi turpaani.
Kivat sulle että sinä olet netin naisista poikkeava, mutta se nyt ei aivan mahdottomasti lohduta eikä muuta sitä netin todellisuutta miksikään muuksi kuin mitä tässä olen kertonut. - rahapuu
On testattu kirjoitti:
"Hän ei ole komea, mutta en välitä siitä tippakaan. Se siitä ulkonäön perusteella valkkaamisesta."
Niin juuri SINÄ et välitä. Se ei kuule kultapieni tarkoita etteikö loput tuhannet naiset tuolla netissä välittäisi siitä.
Koska se on se tosiasia. Sinustahan minä en voi olla varma, mutta lähdin siitä liikenteeseen että todennäköisesti valehtelet koska suurin osa netin naisista sanoo ettei ole pinnallisia ja että jokaisella on "oma maku" kunnes se totuus paljastuu.
"Exäni oli ruma, ainakin kaikkien tuntemieni ihmisten mielestä. Okei, iso nenä, arpiset kasvot ja kolho olemus. "
Todennäköisesti hän oli miehekkään ja karskin näköinen. No, sellaisille miehille riittää kysyntää.
Sellainen hailakka lempeän näköinen mies jolla vaikka kuinka olisi "pilkettä silmäkulmassa" omaten ehkä joitakin vähemmän mairittelevia piirteitä ulkonäössä niin ei ole mitään jakoa netissä. Ei mitään.
Omista kokemuksista sen verran että kuvaa pyydeltiin jossain vaiheessa ja en usein viitsinyt itse kysyä koska sillä ei ollut niin paljon väliä ennen tapaamista (jossa näkee sen ihmisen ilmeikkyyden ja olemuksen sekä eläväisyyden (plussana huumori, asenne ja reagointi asioihin) johon ainakin itse ihastun enkä siihen miltä jonkun naama jossain otoksessa sillä ja tuolla hetkellä näyttää.
Mutta kokemus netistä on todellakin se että jos et omaa seksuaalisesti viehättävää miehekästä naamataulua niin olet lähinnä eräpäivänsä jo nähnyttä vanhaa maitoa netissä naisille kun kuvista tulee kyse.
Se ihmiselle joka itse on aivan jotain muuta ihmisenä on sen takia rasittavaa koska ei jaksa markkinoida itseään sekä kaiken lisäksi rasittaa lukea naisten tekstejä joissa puhutaan epäpinnallisuudesta yms. ihan puhtaasta skeidasta kun kuitenkin se kuva ratkaisee jo sen lähdetäänkön käväisemään yhdellä kahvikupilla vai ei.
Ehkä minun kasvoista puuttu rosoisuutta ja särmää sekä "sitä jotakin". Ehkä pitää viiltää jokunen arpi kasvoihin että näyttää kovalta kundilta kun en ole kamppailusalilla saa tarpeeksi nähtävästi turpaani.
Kivat sulle että sinä olet netin naisista poikkeava, mutta se nyt ei aivan mahdottomasti lohduta eikä muuta sitä netin todellisuutta miksikään muuksi kuin mitä tässä olen kertonut.Ymmärrän täysin mitä tarkoitat, ja olen pahoillani jos aluksi luulit että olen vain pinnan perään.
Voin sanoa, että kun sinulle löytyy tarpeeksi syvällinen ja fiksu kumppani, joka ajattelee myös niin, että ulkonäkö on saatu, ei hankittu ominaisuus, ja että sen varaan eivät laske kuin pinnalliset ihmiset, löydät sen oman onnesi.
Ei se minun exäni ollut edes rosoisen komea, mutta minun mielestäni kaikessa epätäydellisyydessään jollain tavalla kiinnostava. Hän eli ja elää edelleen niillä ominaisuuksillaan, jotka vanhemmiltaan sai, emmekä eronneet sen vuoksi, että olisin kyllästynyt hänen fyysiseen olemukseensa.
Itse laitoin tuon deitti-ilmoni ilman kuvaa juuri sen vuoksi, että syvimmät ja parhaimmat asiat nähdään muulla kuin silmillä. Ja voin sanoa, että nyt olen onnellisempi kuin koskaan. Tämä kuvaton mies, hän on kultaa. Ja muut ihmiset -voivat jatkaa ihmettelyään. Oma on elämäni :)
Kaikkea hyvää sinulle, ja toivon että löydät viisaan naisen. Isolla veellä. - On testattu
rahapuu kirjoitti:
Ymmärrän täysin mitä tarkoitat, ja olen pahoillani jos aluksi luulit että olen vain pinnan perään.
Voin sanoa, että kun sinulle löytyy tarpeeksi syvällinen ja fiksu kumppani, joka ajattelee myös niin, että ulkonäkö on saatu, ei hankittu ominaisuus, ja että sen varaan eivät laske kuin pinnalliset ihmiset, löydät sen oman onnesi.
Ei se minun exäni ollut edes rosoisen komea, mutta minun mielestäni kaikessa epätäydellisyydessään jollain tavalla kiinnostava. Hän eli ja elää edelleen niillä ominaisuuksillaan, jotka vanhemmiltaan sai, emmekä eronneet sen vuoksi, että olisin kyllästynyt hänen fyysiseen olemukseensa.
Itse laitoin tuon deitti-ilmoni ilman kuvaa juuri sen vuoksi, että syvimmät ja parhaimmat asiat nähdään muulla kuin silmillä. Ja voin sanoa, että nyt olen onnellisempi kuin koskaan. Tämä kuvaton mies, hän on kultaa. Ja muut ihmiset -voivat jatkaa ihmettelyään. Oma on elämäni :)
Kaikkea hyvää sinulle, ja toivon että löydät viisaan naisen. Isolla veellä.Netissä tämä keskustelu on nyt vähän tällaista ja kun täällä on ihmisiä myös joiden ainut tarkoitus on kirjoitella tänne vähän vaikka mitä niin ei voi aina tietää millä motiiveilla joku on liikenteessä tai mitä ne ajatukset lopulta on.
Vaikutat ajattelevan asioista samalla tavoin kuin minäkin aika tarkkaan.
Ei minun kohdalle tollaisia ole sattunut edes elävässä elämässä jossa suhteet ovat myös rakentuneet vähän väärille asioille.
Netin kautta odotin että kun ei tarvitse olla tekemisissä edes sen naamataulun kanssa niin muut asiat ja ajatukset nousisivat esille sekä netissä olisi naisia jotka ettisivät samoilla kriteereillä miehiä, mutta lopputuloksena itse päädyin siihen etten enää koskaan päädy nettiin väsyttämään itteäni.
Mutta ajattelen aivan liian syvällisesti tällaisista asioista. Ehkä en ole niin fiksukaan kun lasken tuollaisten asioiden varaan.
Itsekin totesit että muut ihmiset ihmettelevät valintojasi. Se kertonee miten yleistä se on ja mitkä ne mahdollisuudet sellaisen löytämiseen on. Itse lasken ainakin mahdollisuuteni enemmän muuhun maailmaan kuin nettiin.
Kaikkea hyvää myös sinulle. Toivon varaan ei kannata muuten laskea mitään. - rahapuu
On testattu kirjoitti:
Netissä tämä keskustelu on nyt vähän tällaista ja kun täällä on ihmisiä myös joiden ainut tarkoitus on kirjoitella tänne vähän vaikka mitä niin ei voi aina tietää millä motiiveilla joku on liikenteessä tai mitä ne ajatukset lopulta on.
Ei minun kohdalle tollaisia ole sattunut edes elävässä elämässä jossa suhteet ovat myös rakentuneet vähän väärille asioille.
Netin kautta odotin että kun ei tarvitse olla tekemisissä edes sen naamataulun kanssa niin muut asiat ja ajatukset nousisivat esille sekä netissä olisi naisia jotka ettisivät samoilla kriteereillä miehiä, mutta lopputuloksena itse päädyin siihen etten enää koskaan päädy nettiin väsyttämään itteäni.
Mutta ajattelen aivan liian syvällisesti tällaisista asioista. Ehkä en ole niin fiksukaan kun lasken tuollaisten asioiden varaan.
Itsekin totesit että muut ihmiset ihmettelevät valintojasi. Se kertonee miten yleistä se on ja mitkä ne mahdollisuudet sellaisen löytämiseen on. Itse lasken ainakin mahdollisuuteni enemmän muuhun maailmaan kuin nettiin.
Kaikkea hyvää myös sinulle. Toivon varaan ei kannata muuten laskea mitään.Äläs nyt, noin sanoi myös nykyinen ihana mieheni. Okei, hän jaksaa kehua kuinka kaunis olen, mutta eniten lämmittää todellakin se, että hän arvostaa inhimillisyyttäni ja kykyä nähdä hänen kaikki mahtavan hyvät henkiset puolensa.
Älä koskaan, koskaan, anna periksi. Tarvitset vain sen yhden viisaan naisen. ;) Onnea! - On testattu
On testattu kirjoitti:
Netissä tämä keskustelu on nyt vähän tällaista ja kun täällä on ihmisiä myös joiden ainut tarkoitus on kirjoitella tänne vähän vaikka mitä niin ei voi aina tietää millä motiiveilla joku on liikenteessä tai mitä ne ajatukset lopulta on.
Kaikkea hyvää myös sinulle. Toivon varaan ei kannata muuten laskea mitään.Voi muuten olla että ehkä osatekijänä on myös se että liikaa yritän iskeä naisia joiden kuvittelen olevan samankaltaisia ja epäpinnallsia sekä samanlaisia arvoiltaan.
Ehkä nykyään kyse on sellaissesta "pimp yourself up" tyyppisestä meininkistä jonka perusteella se vastapuolikin etsitään ja isketään sekä sitä kautta sitten rakentuu suhde jos on rakentuakseen.
Toisaalta olen typerä valittamaan kun oikean elämän puolella on ollut pari mahdollisuutta tutustua naisiin, mutta kovin ovat pinnallista porukkaa olleet.
Yritän tässä sanoa että netissä voi olla miehellä vääränlaiset odotusarvot siltä osin että kuvittelee että se naama merkitsisi vähemmän kuin vaikkapa baarissa, vaikka todellisuudessa se voi olla jopa päinvastoin.
Liikun kai ajatuksiltani ja myös tuntemuksiltani parinvalinnassa niin eri sfääreissä että siltä pohjalta voi olla hieman typerää arvostella miten muut ihmiset tai naiset sitä harjoittavat mm. netissä tai tekevät valintojaan.
Ehkä en vain ymmärrä sitä puolta ja todellisuudessa minua väsyttä se kuinka itteä pitäisi markkinoida ja petyn siihen lopulta kuinka harvasssa huomaan kaltaiseni naiset jotka kuitenkin pitävät itsestään huolta ovat.
Joten ehkä tässäkin ketjussa kirjoittamiseni on aikalailla turhaa. Näin itsekriittisesti ajateltuna. - On testattu
rahapuu kirjoitti:
Äläs nyt, noin sanoi myös nykyinen ihana mieheni. Okei, hän jaksaa kehua kuinka kaunis olen, mutta eniten lämmittää todellakin se, että hän arvostaa inhimillisyyttäni ja kykyä nähdä hänen kaikki mahtavan hyvät henkiset puolensa.
Älä koskaan, koskaan, anna periksi. Tarvitset vain sen yhden viisaan naisen. ;) Onnea!En minä naista elämiseeni tarvitse, joten ei ole mitään mitä "luovuttaisin".
Mutta netistä sen esiin kaivaminen voi viedä niin paljon aikaa, energiaa jne. että siihen ei ainakaan itsellä ole mitään halua enää.
Onnea ja hyvää loppuelämää.
(onpahan kiva lopettaa netissä kirjoittelu tällaiseen kommenttiin. :)) - rahapuu
On testattu kirjoitti:
Voi muuten olla että ehkä osatekijänä on myös se että liikaa yritän iskeä naisia joiden kuvittelen olevan samankaltaisia ja epäpinnallsia sekä samanlaisia arvoiltaan.
Ehkä nykyään kyse on sellaissesta "pimp yourself up" tyyppisestä meininkistä jonka perusteella se vastapuolikin etsitään ja isketään sekä sitä kautta sitten rakentuu suhde jos on rakentuakseen.
Toisaalta olen typerä valittamaan kun oikean elämän puolella on ollut pari mahdollisuutta tutustua naisiin, mutta kovin ovat pinnallista porukkaa olleet.
Yritän tässä sanoa että netissä voi olla miehellä vääränlaiset odotusarvot siltä osin että kuvittelee että se naama merkitsisi vähemmän kuin vaikkapa baarissa, vaikka todellisuudessa se voi olla jopa päinvastoin.
Liikun kai ajatuksiltani ja myös tuntemuksiltani parinvalinnassa niin eri sfääreissä että siltä pohjalta voi olla hieman typerää arvostella miten muut ihmiset tai naiset sitä harjoittavat mm. netissä tai tekevät valintojaan.
Ehkä en vain ymmärrä sitä puolta ja todellisuudessa minua väsyttä se kuinka itteä pitäisi markkinoida ja petyn siihen lopulta kuinka harvasssa huomaan kaltaiseni naiset jotka kuitenkin pitävät itsestään huolta ovat.
Joten ehkä tässäkin ketjussa kirjoittamiseni on aikalailla turhaa. Näin itsekriittisesti ajateltuna.Totta. Netissä kuvittelin itsekin, että ajatus- ja arvomaailma ratkaisevat. Noh, useimmiten ei ratkaissut. Karu fakta on, että nettideittisaitit ovat vain alkoholiton ja helpompi versio löytää helposti kumppani.
Minä vaan mietin, sitä miten tutustuin nykyiseen mieheeni siellä; hän todellakin oli kirjallisesti itsevarma, ja koska olin profiilissani ilmoittanut, etten kaipaa heti kuvilla leikittelevää, niin meidän tutustumisemme tapahtui niin aidosti muilla perustein. Ja joku tietysti ajattelee, että hyvähän minun on, kun olen "kaunis", mutta kyse olikin miehestä -hän hurmasi minut sillä, että kertoi kaiken epävarmuuksistaan ja tuntemuksistaan ennen tapaamistamme.
Voi kun voisin jollain tavalla auttaa. Mutta ehkä siis vain olemalla elävä esimerkki? :) - rahapuu
On testattu kirjoitti:
En minä naista elämiseeni tarvitse, joten ei ole mitään mitä "luovuttaisin".
Mutta netistä sen esiin kaivaminen voi viedä niin paljon aikaa, energiaa jne. että siihen ei ainakaan itsellä ole mitään halua enää.
Onnea ja hyvää loppuelämää.
(onpahan kiva lopettaa netissä kirjoittelu tällaiseen kommenttiin. :))Me like :) Olet paljoltikin muuta kuin nettideittien arvottama ihminen, ja selvästi ihmimillinen, fiksu ja tunteva. Menet näillä eväillä, ja kas, joku kaunis päivä näet, että me "naiset" emme ole se surkea nippu. Olen siitä todiste. Ihmisen pitää vain kasvaa, saada karuakin palautetta (itse olen saanut -entinen pinnallinen idiootti) ja oppia, oppia elämästä. Minä olen oppinut, Sinulle tulee joku myös, joka on oppinut. Pus :)
- On testattu
rahapuu kirjoitti:
Totta. Netissä kuvittelin itsekin, että ajatus- ja arvomaailma ratkaisevat. Noh, useimmiten ei ratkaissut. Karu fakta on, että nettideittisaitit ovat vain alkoholiton ja helpompi versio löytää helposti kumppani.
Minä vaan mietin, sitä miten tutustuin nykyiseen mieheeni siellä; hän todellakin oli kirjallisesti itsevarma, ja koska olin profiilissani ilmoittanut, etten kaipaa heti kuvilla leikittelevää, niin meidän tutustumisemme tapahtui niin aidosti muilla perustein. Ja joku tietysti ajattelee, että hyvähän minun on, kun olen "kaunis", mutta kyse olikin miehestä -hän hurmasi minut sillä, että kertoi kaiken epävarmuuksistaan ja tuntemuksistaan ennen tapaamistamme.
Voi kun voisin jollain tavalla auttaa. Mutta ehkä siis vain olemalla elävä esimerkki? :)Ehkä minun naismakuni on muutenkin hieman poikkeava, mutta se mikä oli rasittavinta oli se että treffejä ei kertynyt juuri lainkaan ja kun kaikki oli aina kyse kuvasta niin siinä tavallaan tuntee pelavansa jalkapalloa jääkiekkovarusteissa.
"Karu fakta on, että nettideittisaitit ovat vain alkoholiton ja helpompi versio löytää helposti kumppani."
Tässä olet asian ytimessä.
Useampi profiili joihin otin muuten yhteyttä oli tuollaisia jotka olivat kuvattomia ja useissa puhuttiin asioita jotka muka viittaisivat siihen että kuva ei painaisi naiselle paljoa. No, painoihan se.
Minulla henkilökohtaisesti ei ole kovin paljon epävarmuuksia koska itsevarmuuteni perustuu muille asioille kuin miltä näytän tai mitä ihmiset minusta ajattelevat. Mutta ei se netissä riitä.
Itselle tuli tunne että se oma persoona heitettiin syrjään viimeistään kuvia vaihdettaessa ja aivan yhtäkkiä kyse olikin sitten siitä miten sitä luetaan tai mitä tunteita se herättää.
Se on minulle niin outo maailma johtuen ehkä osittain siitä että sen verran olen erilaisia kuvia katsellut elämässäni että niillä ei ole sellaista tunnearvoa minulle.
Sokkotreffit sieltä ehkä saisi sovittua joskus, mutta sekin on arpapeliä ja parit joilla kävin olivat myös pettymyksiä puolin ja toisin (naisille varmaan fyysisen vetovoiman takia ja minulle psyykkisen vetovoiman ;))
En minä oikein usko että voit asiassa sen enempää auttaa. Jokainenhan oman vakkansa kantaa vai oliko se nyt valitsee?
Jonkinlainen huima sattuma tosielämässä todennäköisesti tarvitaan että oikeasti kolahtaa. En oikein kyynisenä ihmisenä jaksa uskoa sellaiseen. Omanarvontuntoni on kunnossa joten ei tullut mitään traumoja nettideitistä paitsi ehkä siltä osin että tajusin miten pinnallista se meininki on laajemmaltikin parinhaussa nykyään. Se on kaikenkaikkiaan masentavaa eikä vain omalta kantilta ajateltuna.
Suotta tässä nyt enempää asiaa jaarittelee ja kuten joku jo totesi niin mitä tällainen "kaiken kokenut maailman mies" netissä tekee?
Ei se oma naama siitä kirjoittamalla komeammaksi tai seksikkäämmäksi muutu eikä naisten mielipiteet tai asenteet myöskään.
Se on mitä se on. - On testattu
rahapuu kirjoitti:
Me like :) Olet paljoltikin muuta kuin nettideittien arvottama ihminen, ja selvästi ihmimillinen, fiksu ja tunteva. Menet näillä eväillä, ja kas, joku kaunis päivä näet, että me "naiset" emme ole se surkea nippu. Olen siitä todiste. Ihmisen pitää vain kasvaa, saada karuakin palautetta (itse olen saanut -entinen pinnallinen idiootti) ja oppia, oppia elämästä. Minä olen oppinut, Sinulle tulee joku myös, joka on oppinut. Pus :)
Pus, pus.
God speed. - rahapuu
On testattu kirjoitti:
Ehkä minun naismakuni on muutenkin hieman poikkeava, mutta se mikä oli rasittavinta oli se että treffejä ei kertynyt juuri lainkaan ja kun kaikki oli aina kyse kuvasta niin siinä tavallaan tuntee pelavansa jalkapalloa jääkiekkovarusteissa.
"Karu fakta on, että nettideittisaitit ovat vain alkoholiton ja helpompi versio löytää helposti kumppani."
Tässä olet asian ytimessä.
Useampi profiili joihin otin muuten yhteyttä oli tuollaisia jotka olivat kuvattomia ja useissa puhuttiin asioita jotka muka viittaisivat siihen että kuva ei painaisi naiselle paljoa. No, painoihan se.
Minulla henkilökohtaisesti ei ole kovin paljon epävarmuuksia koska itsevarmuuteni perustuu muille asioille kuin miltä näytän tai mitä ihmiset minusta ajattelevat. Mutta ei se netissä riitä.
Itselle tuli tunne että se oma persoona heitettiin syrjään viimeistään kuvia vaihdettaessa ja aivan yhtäkkiä kyse olikin sitten siitä miten sitä luetaan tai mitä tunteita se herättää.
Se on minulle niin outo maailma johtuen ehkä osittain siitä että sen verran olen erilaisia kuvia katsellut elämässäni että niillä ei ole sellaista tunnearvoa minulle.
Sokkotreffit sieltä ehkä saisi sovittua joskus, mutta sekin on arpapeliä ja parit joilla kävin olivat myös pettymyksiä puolin ja toisin (naisille varmaan fyysisen vetovoiman takia ja minulle psyykkisen vetovoiman ;))
En minä oikein usko että voit asiassa sen enempää auttaa. Jokainenhan oman vakkansa kantaa vai oliko se nyt valitsee?
Jonkinlainen huima sattuma tosielämässä todennäköisesti tarvitaan että oikeasti kolahtaa. En oikein kyynisenä ihmisenä jaksa uskoa sellaiseen. Omanarvontuntoni on kunnossa joten ei tullut mitään traumoja nettideitistä paitsi ehkä siltä osin että tajusin miten pinnallista se meininki on laajemmaltikin parinhaussa nykyään. Se on kaikenkaikkiaan masentavaa eikä vain omalta kantilta ajateltuna.
Suotta tässä nyt enempää asiaa jaarittelee ja kuten joku jo totesi niin mitä tällainen "kaiken kokenut maailman mies" netissä tekee?
Ei se oma naama siitä kirjoittamalla komeammaksi tai seksikkäämmäksi muutu eikä naisten mielipiteet tai asenteet myöskään.
Se on mitä se on.Onko sinulla jotain mailia jonne voisin kirjoittaa? Parit ajatukset ja neuvot, jos nyt niitä minulta kaipaat. Nimittäin ainakin voin valaa sinuun parempaa itsetuntoa. Äläkä naura. Olen edelleen sillä kannalla, että jotain voi tehdä.
- On testattu
rahapuu kirjoitti:
Onko sinulla jotain mailia jonne voisin kirjoittaa? Parit ajatukset ja neuvot, jos nyt niitä minulta kaipaat. Nimittäin ainakin voin valaa sinuun parempaa itsetuntoa. Äläkä naura. Olen edelleen sillä kannalla, että jotain voi tehdä.
Varmaan voi tehdä, mutta mistä sitä tietää jos minussa on jotain muuta piilevää vikaa jonka naiset tunnistaa (kuten vaikkapa että oksetan joitakin). Ei se niin suuri asia ole.
Enkä minä tarvitse itsetuntoni valamista. (mitä se "itsetunto" on? jotain syötävääkö vai tinaa? :D)
Palaute oli vain sen verran karuakin netissä että ei se nyt sanoilla muutu miksikään.
Ainahan voi tehdä jotain, mutta sehän on minun ongelmani ei sinun.
Älä yritä liikaa auttaa ihmisiä, itsellä on siitäkin huonoja kokemuksia kun olen niin tehnyt. Yritetään välttää sinun kyynistymistä loppuun saakka. ;)
Don't worry, be happy u. - On testattu
rahapuu kirjoitti:
Onko sinulla jotain mailia jonne voisin kirjoittaa? Parit ajatukset ja neuvot, jos nyt niitä minulta kaipaat. Nimittäin ainakin voin valaa sinuun parempaa itsetuntoa. Äläkä naura. Olen edelleen sillä kannalla, että jotain voi tehdä.
En mielelläni jakaisi mailiosoitettani näillä palstoilla. En epäile sinua, mutta täällä on varmasti aika paljon eriasteisia kiusankappaleita joiden viestejä en kaipaa luettavaksi.
- rahapuu
On testattu kirjoitti:
En mielelläni jakaisi mailiosoitettani näillä palstoilla. En epäile sinua, mutta täällä on varmasti aika paljon eriasteisia kiusankappaleita joiden viestejä en kaipaa luettavaksi.
Ymmärrys. Sitä vähän pelkäsinkin.
- On testattu
rahapuu kirjoitti:
Ymmärrys. Sitä vähän pelkäsinkin.
Elämässä nyt on vähän muitakin huolia ja pelon aiheita.
Kun on löytänyt elämän karkeat ja rosoiset reunat niin ei enää kiinnitä huomiota sen houkuttelevaan kimaltelevaan pintaan vaan siihen sisällä sykkivään lempeään, mutta voimakkaaseen sydämeen ja siihen miten se inspiroi sinua ja mitä sanottavaa sillä on.
Juuri sellaista liirumlaarumia jota ei kannata kirjoittaa nettideittiprofiiliin vaikka niin ajattelisikin ja vaikka se totta olisikin. :D
Ymmärrystähän seuraa valaistuminen, joten eiköhän me molemmat olla ok olipa kumppania elämässä tai ei. Sen verran aikuisten oikeasti saanut turpaansa naissuhteissa että olen aikalailla ok näiden asioiden kanssa ja sulla ei mene myöskään hassummin.
Sulle annan sen vihjeen itse että muista kantaa huolta myös itsestäsi etkä vain muista (varsinkaan kenestäkään anonyymista netissä!) koska sen virheen itse olen joskus tehnyt.
Ehkä sun kannattaa varata nuo ohjeet ja itsetunnon vahvistukset jollekin jako aikoo etsiä netistä edelleen seuraa (kun mun kohdalla ne menis vähän hukkaan) sekä tiedä vaikka joku viestisi täältä lukeneena sitten päättää yrittää vielä ja kohtaa sitten jonkun samankaltaisen olennon.
Mut nyt pitää lähteä oluelle kun kaveri pyysi ja kattoa josko sieltä löytyisi "joku" nainen. Ehkä mun naama tekee baarissa suuremman vaikutuksen, nooot!
- en ole kaunis mies
Eiköhän se kerro jotain et ei ole saanut yhtäänvastausta 3 vuoteen suomi 24 treffeissä. Mull on kuva profiilissa ja en usko profiilin niin huono olevan ettei naiset vastaa sen takia. Kyllä se naamavärkki ratkaisee koska kukaa ei ole halunnut edes tutustua. Miten voi tietään toisen persoonasta ja luonteesta mitään jos ei halua tavata ja tutustua.
Eli puheet siitä ettei naamalla ole merkitystä voidaan lopettaa. Naamalla on 100% merkitys naisille.- -aikuinen nainen-
Minusta kannattaisi kuitenkin kiinnittää huomiota siihen profiilisi sanalliseen sisältöön. Persoonaa ja luonnetta voi sisällyttää jo siihen.
Itse haen profiileja ensin tietyillä kriteereillä; ikä, vapaa, hetero, tupakoimaton, alkoa joskus, eronnut, pituus... saan ruudulle yleensä n. 30-50 profiilia, jotka vastaavat hakuani. Kun sitten luen miehen profiilia, kiinnitän ekana huomiota siihen, mitä hän hakee. Ellen vastaa hänen hakukriteereitään esim, ikäni tai painoni puolesta, lukemiseni loppuu siihen ja siirryn seuraavaan.
Jos vastaan hänen hakuaan, luen profiilin. Viesti, joka saa hymyn huulilleni (huumori loksahtaa kohdalleen) tai jos huomaan, että henkilö on positiivinen, avarakatseinen, suvaitsevainen tai meillä on ällistyttävän samanlaiset kiinnostuksen kohteet ja harrastukset (joskus sattuu niin, että profiili voisi suoraan olla itse kirjoittamani), otan varmasti yhteyttä.
Jos taas profiili on mitään sanomatonta diibadaabaa ja tai täynnä itsekehua tai negatiivisuutta (vrt ylläoleva viestisi), ei se eikä sen kirjoittaja jaksa kiinnostaa.
Kyllä se on valitettavasti joku muu kuin ulkonäkö, joka naisilla ratkaisee vaikka miehet muuta väittävät (nyt en puhu 20-vuotiaista). Nyt rustaamaan vaan uuden uutta profiilia positiivisella mielellä. Karsi samalla vähän omia vaatimuksiasi, voit tutustua helmeen, jos et heti tyrmää. - On testattu
-aikuinen nainen- kirjoitti:
Minusta kannattaisi kuitenkin kiinnittää huomiota siihen profiilisi sanalliseen sisältöön. Persoonaa ja luonnetta voi sisällyttää jo siihen.
Itse haen profiileja ensin tietyillä kriteereillä; ikä, vapaa, hetero, tupakoimaton, alkoa joskus, eronnut, pituus... saan ruudulle yleensä n. 30-50 profiilia, jotka vastaavat hakuani. Kun sitten luen miehen profiilia, kiinnitän ekana huomiota siihen, mitä hän hakee. Ellen vastaa hänen hakukriteereitään esim, ikäni tai painoni puolesta, lukemiseni loppuu siihen ja siirryn seuraavaan.
Jos vastaan hänen hakuaan, luen profiilin. Viesti, joka saa hymyn huulilleni (huumori loksahtaa kohdalleen) tai jos huomaan, että henkilö on positiivinen, avarakatseinen, suvaitsevainen tai meillä on ällistyttävän samanlaiset kiinnostuksen kohteet ja harrastukset (joskus sattuu niin, että profiili voisi suoraan olla itse kirjoittamani), otan varmasti yhteyttä.
Jos taas profiili on mitään sanomatonta diibadaabaa ja tai täynnä itsekehua tai negatiivisuutta (vrt ylläoleva viestisi), ei se eikä sen kirjoittaja jaksa kiinnostaa.
Kyllä se on valitettavasti joku muu kuin ulkonäkö, joka naisilla ratkaisee vaikka miehet muuta väittävät (nyt en puhu 20-vuotiaista). Nyt rustaamaan vaan uuden uutta profiilia positiivisella mielellä. Karsi samalla vähän omia vaatimuksiasi, voit tutustua helmeen, jos et heti tyrmää."Kyllä se on valitettavasti joku muu kuin ulkonäkö, joka naisilla ratkaisee vaikka miehet muuta väittävät (nyt en puhu 20-vuotiaista). Nyt rustaamaan vaan uuden uutta profiilia positiivisella mielellä. Karsi samalla vähän omia vaatimuksiasi, voit tutustua helmeen, jos et heti tyrmää. "
Paskapuhetta.
20-35 ikäluokassa ratkaisee nimenomaan ulkonäkö ja on suorastaan loukkaavaa vielä sen perään heittää juttua että kyse on muka huonosta profiilista jossa on negatiivinen sävy.
Kehuja sain profiilsita ja sen positiivisesta sävystä vaikka kuinka paljon sekä persoonasta yms.
Mutta sillä ei ole netissä mitään väliä jos haluaa tavata ikäisiään tai nuorempia naisia ikäluokasta 20-35 ja tahtoo ettei heillä ole 10-20 kg ylimääräistä painoa.
Tuo omien vaatimusten karsiminen on se viimeinen niitti joka kertoo juuri sen tosiasian.
Naiset selailevat yleisesti lähinnä kuvallisia profiileja ja sieltä matkaan tarttuu lähinnä ne joilla on se hyvä naamataulu. Ei muuta. - vakka kantensa
On testattu kirjoitti:
"Kyllä se on valitettavasti joku muu kuin ulkonäkö, joka naisilla ratkaisee vaikka miehet muuta väittävät (nyt en puhu 20-vuotiaista). Nyt rustaamaan vaan uuden uutta profiilia positiivisella mielellä. Karsi samalla vähän omia vaatimuksiasi, voit tutustua helmeen, jos et heti tyrmää. "
Paskapuhetta.
20-35 ikäluokassa ratkaisee nimenomaan ulkonäkö ja on suorastaan loukkaavaa vielä sen perään heittää juttua että kyse on muka huonosta profiilista jossa on negatiivinen sävy.
Kehuja sain profiilsita ja sen positiivisesta sävystä vaikka kuinka paljon sekä persoonasta yms.
Mutta sillä ei ole netissä mitään väliä jos haluaa tavata ikäisiään tai nuorempia naisia ikäluokasta 20-35 ja tahtoo ettei heillä ole 10-20 kg ylimääräistä painoa.
Tuo omien vaatimusten karsiminen on se viimeinen niitti joka kertoo juuri sen tosiasian.
Naiset selailevat yleisesti lähinnä kuvallisia profiileja ja sieltä matkaan tarttuu lähinnä ne joilla on se hyvä naamataulu. Ei muuta.No sieltäpä se loytyi: olet pinnallinen. Ylipainoiset ja itseäsi vanhemmat naiset eivät kelpaa.
Ja kirjoitustyylisi on kankeaa, eikä osoita kovin suurta älykkyyttä, vaikka ilmeisesti pidät itseäsi keskivertoa älykkäämpänä. Kuva kertoo pasljon, totta. Se kertoo miehen itsetunnosta, ystävällisyydestä, rehellisyydestä, älystä, huumorintajusta. Ei sitä edes voi laittaa sanoiksi - kuvasta löytyy niin paljon. Sinä luulet, että se on jokin 'komeus', jota naiset etsivät, kun sattuisi liikaa myöntää itselleen, että se on se luonne, joka kuvasta näkyy ja josta sinun tapauksessasi ei pidetä. Ehdottaisin, että kasvat hiukan ja katselet sitten uusin mielin. Tee itsestäsi sellainen ihminen, jonka kanssa on kiinnostavaa olla. - On testattu
vakka kantensa kirjoitti:
No sieltäpä se loytyi: olet pinnallinen. Ylipainoiset ja itseäsi vanhemmat naiset eivät kelpaa.
Ja kirjoitustyylisi on kankeaa, eikä osoita kovin suurta älykkyyttä, vaikka ilmeisesti pidät itseäsi keskivertoa älykkäämpänä. Kuva kertoo pasljon, totta. Se kertoo miehen itsetunnosta, ystävällisyydestä, rehellisyydestä, älystä, huumorintajusta. Ei sitä edes voi laittaa sanoiksi - kuvasta löytyy niin paljon. Sinä luulet, että se on jokin 'komeus', jota naiset etsivät, kun sattuisi liikaa myöntää itselleen, että se on se luonne, joka kuvasta näkyy ja josta sinun tapauksessasi ei pidetä. Ehdottaisin, että kasvat hiukan ja katselet sitten uusin mielin. Tee itsestäsi sellainen ihminen, jonka kanssa on kiinnostavaa olla.Tähän ei voi muuta enää sanoa kun on auton avaimet kourassa että
Tulin, nauroin, lähdin.
Voi ihme teitä pinnallisia pikku mussukoita täällä. - 5+9
vakka kantensa kirjoitti:
No sieltäpä se loytyi: olet pinnallinen. Ylipainoiset ja itseäsi vanhemmat naiset eivät kelpaa.
Ja kirjoitustyylisi on kankeaa, eikä osoita kovin suurta älykkyyttä, vaikka ilmeisesti pidät itseäsi keskivertoa älykkäämpänä. Kuva kertoo pasljon, totta. Se kertoo miehen itsetunnosta, ystävällisyydestä, rehellisyydestä, älystä, huumorintajusta. Ei sitä edes voi laittaa sanoiksi - kuvasta löytyy niin paljon. Sinä luulet, että se on jokin 'komeus', jota naiset etsivät, kun sattuisi liikaa myöntää itselleen, että se on se luonne, joka kuvasta näkyy ja josta sinun tapauksessasi ei pidetä. Ehdottaisin, että kasvat hiukan ja katselet sitten uusin mielin. Tee itsestäsi sellainen ihminen, jonka kanssa on kiinnostavaa olla.Kyllä kasvaa pitää ennemmin sen ihmisen, joka kuvittelee, että kuvasta näkee ihmisen itsetunnon, ystävällisyyden, rehellisyyden, älyn, huumorintajun ja ties mitä. Ja todella paljon.
- ei pelkkä ulkonäkö
Sanoisinpa, että ei pelkkä ulkonäkö. On tietysti avuksi, mutta tässäpä on se juju, että välttämättä hyvännäköinen ei ole toisen silmissä hyvännäköinen. Minä esm tykkään enempi lyhyemmistä ja keveämmistä miehistä. Mutta en rajoita vastaamisiani pelkästään niihin, jotka edustava ihannemiestyyppiäni. Toisaalta en ole kovin innostunut, jos miehen tyyli edustaa kovin poikkeavaa tyyliä verrattuna omasta tyylistäni. Eli minulla enemmän kuin miehen ulkonäkö niin väärä tyyli on se innon sammuttaja. Kauluspaidat saavat minut lähes voimaan pahoin, erityisesti lyhythihaiset ellei paitaa ole yhdistetty jollain lailla hieman seksympään tyyliin. Silti olen vastannut myös kauluspaitamiehille, että näen millainen mies on kuvan takana.
- On testattu
En pidä itse kauluspaitoja varsinkaan nettitreffi kuvissa, mutta tässä sen juuri näkee millaisiin asioihin naiset kiinnittää netissä huomiota.
Tuolla linjalla kun jatketaan niin on helppo huomata mikä sen kaiken ratkaisee.
Kutsutaanko sitä sitten "tyyliksi", "kemioiksi", "vetovoimaksi" tai miksi ihmeessä on aivan sama koska lopulta kyse on juuri tällaisista tilpehööri ja hilpehööri asioista sekä siinä alkaako naista kutkuttaa miehen olemus vai ei.
Miehen persoonalla ei ole mitään väliä muuten eikä niillä teksteillä koska siitä kuvasta, miehen naamasta, hiusten väristä ja vaatteista sekä ilmeestä voi päätellä kaiken.
Mutta auta armias jos naisen painosta ja pyöreydestä päättelet että naisella on ongelmia painonsa kanssa sekä syömisen/kulutuksen kanssa. Sitä ei saa tehdä!
Jokainenhan saa toki etsiä millä kriteereillä kuin haluaa, mutta älkää nyt hyvät ihmiset omaa pinnallisuuttanne ja yksinkertaisuuttanne karatko ihmeellisiin selityksiin.
Useimmat naiset joiden kanssa tuli kuvan vaihdossa pakit niin sain lopulta myönnytyksen että miehen ulkoisen olemuksen tulee olla heihin vetoava ja sen verran monelta sain myös tarkennusta että mikä tekee vaikutuksen siinä (varsinkin kun testasin sitä myös feikkiprofiililla) että on turha lässyttää täällä kaikesta muusta.
Kuva ratkaisee ja lopulla ei ole naisille mitään väliä.- ei pelkkä ulkonäkö
Kyllä on merkitystä sillä, mitä ja miten kirjoittaa. Minä kyllä olen keskustellut monenlaisen miehen kanssa ja yritän välttää niitä miehiä, jotka näyttävät reagoivan herkästi suuttumalla tai hyökkäävällä tai asenteella tai tuntuvat kovin huumorintajuttomilta tai psyykkisesti jäykiltä tai pyrkivät liikaa kotiini. Eli jos mies on reilun, rennon ja huumorintajuisen oloinen niin kuvalla ei ole aivan kamalan suurta merkitystä.
- On testattu
ei pelkkä ulkonäkö kirjoitti:
Kyllä on merkitystä sillä, mitä ja miten kirjoittaa. Minä kyllä olen keskustellut monenlaisen miehen kanssa ja yritän välttää niitä miehiä, jotka näyttävät reagoivan herkästi suuttumalla tai hyökkäävällä tai asenteella tai tuntuvat kovin huumorintajuttomilta tai psyykkisesti jäykiltä tai pyrkivät liikaa kotiini. Eli jos mies on reilun, rennon ja huumorintajuisen oloinen niin kuvalla ei ole aivan kamalan suurta merkitystä.
"Eli jos mies on reilun, rennon ja huumorintajuisen oloinen niin kuvalla ei ole aivan kamalan suurta merkitystä. "
Niin ei kamalan suurta merkitystä.
Itse en enää osannut sanoa että miten muuttua enää yhtään rennommaksi, reilummaksi ja huumorintajuisemmaksi varsinkin kun ne olivat asiat joista netissä sai positiivista palautetta.
Lopputulos on nähtävästi se että olen hemmetin ruma tai seksuaalisesti viehättämätön mies naisten mielestä kuvan perusteella.
Usein juuri sai kuulla että "ei se pelkkä ulkonäkö" ratkaise mikä tarkoittaa sitä että ulkonäkö ei sinällään riitä tai anna tarpeeksi positivista jos teksti on huonoa jne. mutta ei se teksti jne. luonne mitään pelasta jos se kuvasta tulee vain negatiivisia tai "hälläväliä" fiiliksiä.
Seksuaaliset naamakemiat ratkaisee netissä väitän minä ja joillakin ihan muuten ok miehillä (en koe itseäni erityisen rumaksi, aika mitäänsanomattoman miellyttävän näköinen lähinnä) ei ole oikeastaan netissä mitään saumaa naisten kanssa ollenkaan.
Poikkeuksena pyöreähköt ja pyöreät naiset joilla oli kova halua ottaa yhteyttä vaikka heidät olin rajannut hakujeni ulkopuolelle koska kaksi kehoiltaan erilaista ihmistä tuskin tulee toimeen keskenään varsinkin kun suhtautuminen kehoon on hyvin erilainen. Jos toiselle ei ole merkitystä että onko pyöreä vai ei ja toiselle kehon hoito on tärkeää ettei liikakiloja jne. kerry niin suhteesat tuskin tulee mitään puolin eikä toisin.
Nykyään kun luen täältä juttuja että "ulkonäöllä ei ole väliä naisille" niin nauran ääneen.
Se on oman itsensä hyvittelyä ja oman pinnallisuuden pakenemista. - Ne jotka kehtaavat
On testattu kirjoitti:
"Eli jos mies on reilun, rennon ja huumorintajuisen oloinen niin kuvalla ei ole aivan kamalan suurta merkitystä. "
Itse en enää osannut sanoa että miten muuttua enää yhtään rennommaksi, reilummaksi ja huumorintajuisemmaksi varsinkin kun ne olivat asiat joista netissä sai positiivista palautetta.
Lopputulos on nähtävästi se että olen hemmetin ruma tai seksuaalisesti viehättämätön mies naisten mielestä kuvan perusteella.
Usein juuri sai kuulla että "ei se pelkkä ulkonäkö" ratkaise mikä tarkoittaa sitä että ulkonäkö ei sinällään riitä tai anna tarpeeksi positivista jos teksti on huonoa jne. mutta ei se teksti jne. luonne mitään pelasta jos se kuvasta tulee vain negatiivisia tai "hälläväliä" fiiliksiä.
Seksuaaliset naamakemiat ratkaisee netissä väitän minä ja joillakin ihan muuten ok miehillä (en koe itseäni erityisen rumaksi, aika mitäänsanomattoman miellyttävän näköinen lähinnä) ei ole oikeastaan netissä mitään saumaa naisten kanssa ollenkaan.
Poikkeuksena pyöreähköt ja pyöreät naiset joilla oli kova halua ottaa yhteyttä vaikka heidät olin rajannut hakujeni ulkopuolelle koska kaksi kehoiltaan erilaista ihmistä tuskin tulee toimeen keskenään varsinkin kun suhtautuminen kehoon on hyvin erilainen. Jos toiselle ei ole merkitystä että onko pyöreä vai ei ja toiselle kehon hoito on tärkeää ettei liikakiloja jne. kerry niin suhteesat tuskin tulee mitään puolin eikä toisin.
Nykyään kun luen täältä juttuja että "ulkonäöllä ei ole väliä naisille" niin nauran ääneen.
Se on oman itsensä hyvittelyä ja oman pinnallisuuden pakenemista.väittää ettei miehen ulkonäöllä ole merkitystä voivat mennä lukemaan mite naiset kuolaavat ryhmissä hyvännäköisten miesten vieraskirjoissa treffit -osastolla.
"voi mikä namu"
"iik kun on komea mies"
"todella komea, voi kun en sovi sun kriteereihis"
jne...... - jep jep jeppe
Ne jotka kehtaavat kirjoitti:
väittää ettei miehen ulkonäöllä ole merkitystä voivat mennä lukemaan mite naiset kuolaavat ryhmissä hyvännäköisten miesten vieraskirjoissa treffit -osastolla.
"voi mikä namu"
"iik kun on komea mies"
"todella komea, voi kun en sovi sun kriteereihis"
jne......Molemmat sukupuolet arvostavat hyvännäköisyyttä. Mitä sitä pillittämään. Kai se sitten joillekin miehille tulee nurkan takaa yllätyksenä ettei nainen pidä juuri hänen ulkonäöstään, kun on tsempannut itsensä kuvittelemaan että nainen on heti retkussa kun vilauttaa lompakkoa tai autoa... Tai kehuskelee nuorekkuudellaan ja menestyneisyydellään.
- On testattu
jep jep jeppe kirjoitti:
Molemmat sukupuolet arvostavat hyvännäköisyyttä. Mitä sitä pillittämään. Kai se sitten joillekin miehille tulee nurkan takaa yllätyksenä ettei nainen pidä juuri hänen ulkonäöstään, kun on tsempannut itsensä kuvittelemaan että nainen on heti retkussa kun vilauttaa lompakkoa tai autoa... Tai kehuskelee nuorekkuudellaan ja menestyneisyydellään.
Miten on mahdollista että käännät senkin että meis pettyy naisten pinnallisuuteen miehen itsensä syyksi?!
Uskomaton paskaa.
Kyllä tuli nurkan takana yllätyksenä että parinvalinnassa netissä kyse on vain kuvasta, kuvasta ja KUVASTA.
Eli ulkonäöstä ja pinnallisuduesta. Ei mistään muusta.
Odottelin että pinnallisuutta varmasti on paljon, mutta en sitä määrää että jokaikinen nainen lähes on vain sen yhden asian perässä. kuva ja seksikemioista puhun sekä fyysisestä vetovoimasta kuvassa tai jostain mitä naiset kuvittelevat lukevansa miehen luonteesta kuvan perusteella.
Minun ei tarvitse tsempata itteäni kuvittelemaan yhtään mitään.
Ajattelin TYPERÄSTI (myönnän tämän) että nainen retkahtaisi luonteeseeni ja persoonaani, lompakko ja auto ei tullut mieleen.
Olin väärässä. Ne eivät merkitse yhtään mitään.
"Tai kehuskelee nuorekkuudellaan ja menestyneisyydellään. "
Sen olen kyllä ymmärtänyt että ainakin nuorelle miehelle on hyödyllistä kehuskella noita asioita.
"Molemmat sukupuolet arvostavat hyvännäköisyyttä. Mitä sitä pillittämään. "
Lapsettaako? Aika lapsellista heittää tuollainen "pillitys" kommentti tuonne väliin.
Kuvitteletko sinä olevasi sitten jotain?
Toki molemmat sukupuolet arvostavat hyvännäköisyyttä mutta kyse on siitä asteesta millä sitä palvotaan.
Koska se, mielestäni on sairasta. - On testattu
On testattu kirjoitti:
Miten on mahdollista että käännät senkin että meis pettyy naisten pinnallisuuteen miehen itsensä syyksi?!
Uskomaton paskaa.
Kyllä tuli nurkan takana yllätyksenä että parinvalinnassa netissä kyse on vain kuvasta, kuvasta ja KUVASTA.
Eli ulkonäöstä ja pinnallisuduesta. Ei mistään muusta.
Odottelin että pinnallisuutta varmasti on paljon, mutta en sitä määrää että jokaikinen nainen lähes on vain sen yhden asian perässä. kuva ja seksikemioista puhun sekä fyysisestä vetovoimasta kuvassa tai jostain mitä naiset kuvittelevat lukevansa miehen luonteesta kuvan perusteella.
Minun ei tarvitse tsempata itteäni kuvittelemaan yhtään mitään.
Ajattelin TYPERÄSTI (myönnän tämän) että nainen retkahtaisi luonteeseeni ja persoonaani, lompakko ja auto ei tullut mieleen.
Olin väärässä. Ne eivät merkitse yhtään mitään.
"Tai kehuskelee nuorekkuudellaan ja menestyneisyydellään. "
Sen olen kyllä ymmärtänyt että ainakin nuorelle miehelle on hyödyllistä kehuskella noita asioita.
"Molemmat sukupuolet arvostavat hyvännäköisyyttä. Mitä sitä pillittämään. "
Lapsettaako? Aika lapsellista heittää tuollainen "pillitys" kommentti tuonne väliin.
Kuvitteletko sinä olevasi sitten jotain?
Toki molemmat sukupuolet arvostavat hyvännäköisyyttä mutta kyse on siitä asteesta millä sitä palvotaan.
Koska se, mielestäni on sairasta.Mutta pitää todeta että sellaistahan se on eikä ihmisten pinnallisuudelle mitään mahda tai sen että naisille on netissä paljon ottajia.
Tuskin olisin tullut sellaisten naisten kanssa muutenkaan toimeen kun elämäni arvot ovat aivan muualla (kuten vaikka oman kehon hyvinvoinnissa, ulkoilussa, kulttuurissa, maailman kokemisessa jne.) kuin siinä miltä sen toisen pärstävärkki näyttää tai tuleeko kovat seksuaalifiilikset toisesta kun häntä kuvasta vilkaisen.
Minunkaltaisia otuksia on kuitenkin aika vähän noissa vesissä (ehkä miehissä enemmän kuin naisissa) joille ainoastaan se että nainen on kuosissa ja pitää huolta itsestään sekä se näkyy hänestä ennen kaikkea asenteessa merkkaa eikä se onko nyt just oikea silmäluomi sen vasemman tasolla vai ei jotta mulle tulisi se "onpa toi hyvän näköinen kylläpä tekee ny mieli" fiilis.
Toisaalta kun tähän ikään on kuitenkin nähnyt maailmaa ja naisia niin sillä kyynisyydellä on aika helppo selvitä joistakin pakeista nettideitissä.
Monille muille miehille varmaan ottaa kovemmalle huomata mistä hommassa on kyse.
Mutta se mikä rasittaa on se että näitä asioita ei sanota ääneen tai jos joku ne sanoo niin ne lakaistaan maton alle "pillittämisenä".
Se on puhdasta kaksinaamaisuutta kun kuitenkin netissä se naama ja kuva näyttää olevan se kriteeri numero uno ikäluokassa 20-35.
Suotta sitä kieltämään tai sitä pyhittämään jonkinlaisena itsestäänselvänä hienona asiana. Puhutaan asiasta niiden oikeilla nimillä mieluummin. - 15+15
On testattu kirjoitti:
Mutta pitää todeta että sellaistahan se on eikä ihmisten pinnallisuudelle mitään mahda tai sen että naisille on netissä paljon ottajia.
Tuskin olisin tullut sellaisten naisten kanssa muutenkaan toimeen kun elämäni arvot ovat aivan muualla (kuten vaikka oman kehon hyvinvoinnissa, ulkoilussa, kulttuurissa, maailman kokemisessa jne.) kuin siinä miltä sen toisen pärstävärkki näyttää tai tuleeko kovat seksuaalifiilikset toisesta kun häntä kuvasta vilkaisen.
Minunkaltaisia otuksia on kuitenkin aika vähän noissa vesissä (ehkä miehissä enemmän kuin naisissa) joille ainoastaan se että nainen on kuosissa ja pitää huolta itsestään sekä se näkyy hänestä ennen kaikkea asenteessa merkkaa eikä se onko nyt just oikea silmäluomi sen vasemman tasolla vai ei jotta mulle tulisi se "onpa toi hyvän näköinen kylläpä tekee ny mieli" fiilis.
Toisaalta kun tähän ikään on kuitenkin nähnyt maailmaa ja naisia niin sillä kyynisyydellä on aika helppo selvitä joistakin pakeista nettideitissä.
Monille muille miehille varmaan ottaa kovemmalle huomata mistä hommassa on kyse.
Mutta se mikä rasittaa on se että näitä asioita ei sanota ääneen tai jos joku ne sanoo niin ne lakaistaan maton alle "pillittämisenä".
Se on puhdasta kaksinaamaisuutta kun kuitenkin netissä se naama ja kuva näyttää olevan se kriteeri numero uno ikäluokassa 20-35.
Suotta sitä kieltämään tai sitä pyhittämään jonkinlaisena itsestäänselvänä hienona asiana. Puhutaan asiasta niiden oikeilla nimillä mieluummin.Miten sinä jaksat jauhaa? Onhan se nyt päivänselvää, että jokaisella on jonkinlaiset kriteerit myös kumppanin ulkonäön suhteen (ne vain vaihtelevat aika paljon yksilöstä toiseen). Onhan sinulla itselläsikin.
Ja ihan sama pätee, vaikka oltaisiin ikäluokassa 80-100.
Ja mitä hiivattia tuollainen "kaiken kokenut maailmanmies" ylipäätään notkuu ja valittaa tällaisella palstalla :D:D - On testattu
15+15 kirjoitti:
Miten sinä jaksat jauhaa? Onhan se nyt päivänselvää, että jokaisella on jonkinlaiset kriteerit myös kumppanin ulkonäön suhteen (ne vain vaihtelevat aika paljon yksilöstä toiseen). Onhan sinulla itselläsikin.
Ja ihan sama pätee, vaikka oltaisiin ikäluokassa 80-100.
Ja mitä hiivattia tuollainen "kaiken kokenut maailmanmies" ylipäätään notkuu ja valittaa tällaisella palstalla :D:D"Ja mitä hiivattia tuollainen "kaiken kokenut maailmanmies" ylipäätään notkuu ja valittaa tällaisella palstalla :D:D "
En tosiaan tiedä kun sinunkin (typerän apinan) viestiin vastasin tässä. Onneksi ei tarvise enempää. - 1+16
On testattu kirjoitti:
Se on oman itsensä hyvittelyä ja oman pinnallisuuden pakenemista.Eli naiset ovat pinnallisia kun valitsevat ulkonäön perusteella mutta miehille on ihan ok valita painon perusteella? "Kaksi keholtaan erilaista ihmistä tuskin tulee toimeen..." LOL! Kaksi olemukseltaan erilaista ihmistä ei tule toimeen yhtään sen paremmin. Ja on höpöhöpöä ettei pyöreän ihmisen kanssa voisi liikkua tai ettei hän hoitaisi kehoaan; voin koska tahansa lähteä kanssasi hölkkäämään kuuden kilometrin lenkin tai punttisalille tai vaikka parinkymmenen kilometrin vaellukselle vaikka olenkin pyöreä. Enkä harrasta sipsejä tai siideriä, en syö sokeria enkä valkoisia jauhoja saati kermaa tai voita. Mutta tästä aiheesta on ihan omiakin ketjujaan joten ei siitä sen enempää.
- On testattu
1+16 kirjoitti:
Eli naiset ovat pinnallisia kun valitsevat ulkonäön perusteella mutta miehille on ihan ok valita painon perusteella? "Kaksi keholtaan erilaista ihmistä tuskin tulee toimeen..." LOL! Kaksi olemukseltaan erilaista ihmistä ei tule toimeen yhtään sen paremmin. Ja on höpöhöpöä ettei pyöreän ihmisen kanssa voisi liikkua tai ettei hän hoitaisi kehoaan; voin koska tahansa lähteä kanssasi hölkkäämään kuuden kilometrin lenkin tai punttisalille tai vaikka parinkymmenen kilometrin vaellukselle vaikka olenkin pyöreä. Enkä harrasta sipsejä tai siideriä, en syö sokeria enkä valkoisia jauhoja saati kermaa tai voita. Mutta tästä aiheesta on ihan omiakin ketjujaan joten ei siitä sen enempää.
Sitten voi kysyä että miksi olet pyöreä?
Kaksi olemukseltaan erilaista ihmistä ovat sitä todennäköisesti synnynnäisesti, mutta harva on synnynnäisesti pyöreä, eikös niin?
Se näkyy kyllä kehon pyöreydessä miten sitä huollat, joillakin se vaatii enemmän duunia kuin toisilla.
En jaksa minkään asiasta vääntää koska olen eri linjoilla ja pyöreää naista en elämääni valitse enää koska sitä olen kokeillut eikä siitä tule mitään.
Et ehkä hoida kehoasi samalla tavoin kuin minä. Se ei ole pinnallisuutta vaan elämäntapojen erilaisuutta.
Jos sinulla on ongelmia painon tai pyöreyden suhteen niin suosittelen rukkaamaan joko liikuntatottumuksiasi, elämäntapojasi tai ruokailuasi.
Se on niin yksinkertaista.
Pelkän naaman perusteella valtiseminen on valitettavasti kyllä hyvin hyvin pinnallista. Paino ja pyöreys kertovat yleensä muustakin ja siitä miten kehoon suhtautuu. Jos olet sujut itsesi kanssa niin ok, mutta älä väitä etteikö asialle voisi tehdä jotain ettet olisi pyöreä. - On testattu
On testattu kirjoitti:
Kaksi olemukseltaan erilaista ihmistä ovat sitä todennäköisesti synnynnäisesti, mutta harva on synnynnäisesti pyöreä, eikös niin?
Se näkyy kyllä kehon pyöreydessä miten sitä huollat, joillakin se vaatii enemmän duunia kuin toisilla.
En jaksa minkään asiasta vääntää koska olen eri linjoilla ja pyöreää naista en elämääni valitse enää koska sitä olen kokeillut eikä siitä tule mitään.
Et ehkä hoida kehoasi samalla tavoin kuin minä. Se ei ole pinnallisuutta vaan elämäntapojen erilaisuutta.
Jos sinulla on ongelmia painon tai pyöreyden suhteen niin suosittelen rukkaamaan joko liikuntatottumuksiasi, elämäntapojasi tai ruokailuasi.
Pelkän naaman perusteella valtiseminen on valitettavasti kyllä hyvin hyvin pinnallista. Paino ja pyöreys kertovat yleensä muustakin ja siitä miten kehoon suhtautuu. Jos olet sujut itsesi kanssa niin ok, mutta älä väitä etteikö asialle voisi tehdä jotain ettet olisi pyöreä.Tietysti jos joku haluaa pitää sitä pinnallisena että haluaa omankaltaisen ei-pyöreän naisen ja odottaa NORMAALivartaloisuutta naiselta niin saahan niin ajatella.
Kyse taitaa olla aikamoisista aste-eroista kuitenkin sekä siitä että ei oikeasti ymmärretä mitä minä ajan takaa ihmisessä (asennetta itseensä, toisiin sekä omaan kehoon).
Suurin osa netin naisista lähes poikkeuksetta ajaa takaa taas jotain aivan muuta kuten vaikkapa synnynnäisen komeaa ulkokuorta. - -----
On testattu kirjoitti:
Pelkän naaman perusteella valtiseminen on valitettavasti kyllä hyvin hyvin pinnallista. Paino ja pyöreys kertovat yleensä muustakin ja siitä miten kehoon suhtautuu. Jos olet sujut itsesi kanssa niin ok, mutta älä väitä etteikö asialle voisi tehdä jotain ettet olisi pyöreä."Se näkyy kyllä kehon pyöreydessä miten sitä huollat, joillakin se vaatii enemmän duunia kuin toisilla."
Joo, ja joilakin se hoikkana pysyminen vaatii jatkuvaa nälässä olemista ja terveyden laiminlyömistä. Silloin ei varmaankaan voida puhua "itsensä huolta pitämisestä"?
Anteeksi, muuta kaltaisesi ihmiset saavat minut voimaan pahoin. - On testattu
----- kirjoitti:
"Se näkyy kyllä kehon pyöreydessä miten sitä huollat, joillakin se vaatii enemmän duunia kuin toisilla."
Joo, ja joilakin se hoikkana pysyminen vaatii jatkuvaa nälässä olemista ja terveyden laiminlyömistä. Silloin ei varmaankaan voida puhua "itsensä huolta pitämisestä"?
Anteeksi, muuta kaltaisesi ihmiset saavat minut voimaan pahoin."Joo, ja joilakin se hoikkana pysyminen vaatii jatkuvaa nälässä olemista ja terveyden laiminlyömistä."
Mistä olet saanut tällaista päähäsi?
Jos kehoosi on kertynyt rasvasoluja niin on totta että voi olla että tarvitset tietynlaisen aika kovankin kuurin että pääset niistä eroon.
Minusta tuntuu että sinulla on kovinkin väärät näkemykset juuri siitä kehon huollosta.
Olen itse sitä tyyppiä jolla kilot näkyvät herkästi ja nälän tunnekin on tuttu. Onneksi olen löytänyt mm. terveellisiä välipaloja joilla se pysyy hallinnassa sekä keho pysyy kuosissa.
"Silloin ei varmaankaan voida puhua "itsensä huolta pitämisestä"?"
Jos et jaksa sietää yhtään nälän tunnetta niin todennäköisesti emme ole samalla aaltopituuksilla. Vaadin kuitenkin naiselta vähän kanttia siinäkin asiassa.
"Anteeksi, muuta kaltaisesi ihmiset saavat minut voimaan pahoin. "
Tarkoitatko sellaista joka ei halua pyöreää naista kumppaniksi?
Teki mieli heittää tähän joku bulimia vitsi mutta sehän olisi aika mautonta pilaa jo.
Mitä jos minä yritän huolehtia omasta seksittömästä naamataulustani ja sinä pidät huolen omasta pyöreydestäsi?
- revontuli80
Kyllä minä omien nettitreffikokemusten perusteella väittäisin, että molemmille sukupuolille ulkonäkö on merkitsevä tekijä parinvalinnassa. Ei tämä ole pelkästään naisten "synti" katsoa ulkonäöllisiä asioita. Miehet ihan selkeästi katsovat kuinka hoikka ja simpsakka nainen on. Jos on muutama kilo ylimääräistä kertynyt, ei moni mies rupea edes juttusille. Ja tässä nyt en tarkoita mitään merkittävää ylipainoa. Eli mielestäni on ihan yhtä pinnallista miehiltä katsoa naisten"täydellisen vartalon" perään, kuin naisilta miehen kasvojen miellyttävyyttä...
- On testattu
Kiloista pääsee eroon, naamasta ei.
Toinen on saatu ominaisuus, toinen ihan omasta takaa hankittu.
Kumpi on kumpi?
Tämä on ihan sama juttu kuin vertaillaan naisten painoa ja miesten pituutta sekä yritetään väittää että ne olisivat jotenkn "samankaltaisia" asioita.
Kokeileppa kasvaa senttejä pystysuuntaan verrattuna että kavenet senttejä vaakasuuntaan.
Toinen onnistuu ihan kotikonstein ja toinen vaatii jo aikalailla huijaamista.
Mutta olihan se selvä että tuo on se asia johon tässä ketjussa tartutaan eli "ruma" mies = pyöreä tai ylipainoinen nainen.
Toisin sanottuna naisten odotukset eivät olekaan "pinnallisia" kun niille löytyy joku muka vastaava asia miehiltä.
Ai vitsi mitä väittelyä, kyllä aivoni joutuvat rasitukseen tässä.
- Arrivederci
Toisille on toisille ei.
Luulisin (en tiedä) että nuoremmille naisille ulkonäkö ja pinta on tärkeämpää kuin luonne ja esittelyteksti. Ikä pehmentää naisiakin ja tottakai siellä on naisia jotka etsivät luonnetta.
Jos miehen ekoissa viesteissä on pelkkää monologia ja "haltuunottoa", ei paraskaan lihas tai naama pelasta enää tilannetta. Mä en ole kaikki naiset...mutta mua kohdellaan kuten kaikkia naisia.
Profiilitekstiä on vaikea kirjoittaa. Olen pehmo naiseksi, mutta sitä ei voi tuoda sitä tekstissä esille, koska ikäluokkani miehet komentelevat heikompaansa. Tai pehmeys tulkitaan heikkoudeksi. Luonnetta löytyy ja siitä tulee eka törmäys kun mies lähettää valtaa pursuavan komennuksen ja mä en siedä sitä.
Joko puhuu kunnolla kuten ihmiselle tai ei ollenkaan.
Jos laitan topakan tekstin, sieltä tulee ikäisiltäni miehiltä ...monologi ja käsky lähteä treffeille.
Keskustelua ei saa aikaiseksi millään ilveellä. Sanoisin tällä kokemuksella, että mieheille merkkaa naisessa vain p illu ja tissit ja itsessään raha ja mersu. Olen pettynyt.
Älyllistä tai pehmeän ystävällisen mukavaa miestä ei ole enää olemassakaan.- dsfgfsdg
"Älyllistä tai pehmeän ystävällisen mukavaa miestä ei ole enää olemassakaan."
Valitettavasti näin pääsi käymään, koska minä löysin jo hänet täältä s24:sta ja vein hänet. Teille muille jää jämät. Pahoittelen. Ja nautin onnestani. - Arrivederci
dsfgfsdg kirjoitti:
"Älyllistä tai pehmeän ystävällisen mukavaa miestä ei ole enää olemassakaan."
Valitettavasti näin pääsi käymään, koska minä löysin jo hänet täältä s24:sta ja vein hänet. Teille muille jää jämät. Pahoittelen. Ja nautin onnestani.Ihan miten vaan,
AP:lle: ulkonäkö on ok, mut kuten sanottu luonnekin on tärkeä. Mukavaa ja komeaa.
Eikö miehet etsi samaa, vain toisin päin; kaunista ja mukavaa?
- kumpahan totean
No enpä ole lukenut juuri muiden mielipiteitä, mutta mitäpäs sillä on väliä,
kun kerron oman kantani. En kyllä sopeutuisi minkään rantaleijonan kanssa
saman katon alla olemaan, kun jos mies on ns. komea ja raamikas, niin
kyllä hän sen tiedostaa vallan hyvin itsekkin.
Minä en millään jaksa teeskennellä, enkä myöskään mielistellä ketään. Siksi ei tulis
kesää. On varmaan puolin ja toisin ihmisiä, jotka tuijottaa vain ulkokuoreen
ja jos sattuvat löytämään komean / kauniin, niin hänestä kiinipitäminen
hampaat irvessä, vie kyllä aikaamyöten mehut. - rannallahyppeli
niin, eipähän sitä kenenkään perse**ä rupea nuoleen, saa nuolla viellä
etupuolenkin...... - aesdg
Mitä tääl jaksetaan inistä pinnallisuudesta.. Tottakai nykysin ollaan pinnallisia, ainakin ehkä alkuun. Kyllä se todellinen luonne paljastuu tutustumalla, ja sen jälkeen ei enää se ulkomuoto niin kiinnosta. Kyllähän sen nyt jo joka puolella näkee et se on vaa se ulkonäkö mikä kiinnostaa eikä sitä tartte ees tulla tänne testaamaan et millä saa kiinostuksen osakseen...
- UGH!
Kun lukee "on testattu" -kirjoittajan viestit, ei voi muuta todeta kuin että entistä paremmin ymmärtää miksei hän löydä seuraa. Ja vielä kehtaa väittää, että se johtuu kuvasta ;)
Ei kukaan halua viettää vapaaehtoisesti aikaansa tuollaisen ihmisen kanssa, joka on noin ennakkoluuloinen ja ilkeä. Tuskin on kovin paljon maailmaa kiertänyt tai ainkaan mitään ei ole puseroon tarttunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1413928Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3573048Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt141978Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa101685Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41129- 71974
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar42889Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23831- 70818
- 44794