Moi. Auttakaa mua. Olen 15 vuotias tyttö joka on menettänyt monta tärkeää ja rakasta ystävää. Kaikki alkoi siitä kun olen saanut ''paniikkikohtauksia'' yllättäen. Viimeksi kun sain sen ystäväni alkavat luulla että esitän, mutta ei se niin mene. Ystäväni ei luota muhun ja he eivät halua liikkua enään mun kaa missään. Miten saan heidät takaisin? Joka päivä saan kuulla että ystäväni puhuvat minusta pahaa muille ystävilleni. He puhuvat kuinka hullu olen ja esitän että saan muka 'paniikkikohtauksen''. Se sattuu. Pitäisikö minun antaa vain asian olla vai puutunko asiaan jotenkin? Auttakaa! Oon toivoton :'''(
Menetin ystäväni
4
147
Vastaukset
- No höh
Hmmm, aika ikävää toimintaa ystäviltäsi. Itse en kyllä enää sanoisi tuolla tavalla käyttäytyviä ystäviksi. Tosin olette niin nuoria, että se voi selittää kavereittesi inhottavan suhtautumisen paniikkikohtauksiisi!! Siis saatko ihan oikeita paniikkikohtauksia??? Oletko hakenut niihin mitään apua? Millaisia ne sinun "paniikkikohtauksesi" tarkalleen ottaen ovat?
Itse aikoinaan sain ihan oikeita paniikki- ja sekavuuskohtauksia ja monet suhtautuivat minuunkin kuin johonkin hulluun. Tuntuihan se pahalle ja tuntuu vielä paranemisen jälkeenkin jos rupean miettimään miten jopa omat siskoni saattoivat puhua minusta pahaa.
Oletko sä siis puhunut tuosta asiasta ollenkaan ystäviesi kaa?- No höh
Siis oletko yrittänyt kunnolla selittää heille kohtauksistasi? Suostuvatko he yhtään kuuntelemaan? Ovatko he silloin kun olet saanut kohtauksen, niin silloin sanoneet, että vaan esität vai vasta jälkeenpäin? Jos kärsit oikeasta paniikkihäiriöstä, voisit sanoa ystävillesi, että se on ihan normaali sairaus, etkä ole päästäsi mitenkään pimee....... Suosittelisin sua puhumaan asiasta ihan vaik koululääkärinki kaa, ettei sun kohtaukset vaan pääse pahenemaan ja vaikeuttamaan arkea.
Mun ystäviä on ollut paikalla useasti kun olen saanut ''paniikkikohtauksen''. En osaa itse selittää millaisia ne ovat mutta on puhuttu et en hengitä tasasesti, riehun, mahaan maassa, en pysy paikalleni, olen väkivaltanen, itken yms.
- No höh
Joo, tutulta kuulostaa. Käy oikeesti juttelee lääkärin kaa. Eikö sun perhe oo reagoinu mitenkään????? Onko sulla kotona kaikki asiat ok?
Toivottavasti saat apua ongelmaasi ja ystäväsikin tajuaisivat tilanteesi eivätkä kääntäisi selkäänsä sinulle. Se on vaan totta, että usein muut ihmiset voivat suhtautua todella välinpitämättömästi juuri silloin kun toinen tarvitsi tukea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1165010Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293623No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452450- 501568
- 411540
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241454- 141272
- 271168
- 161152
- 1651099