jotka esiintyvät rintavina. Mistä se kertoo ?
Onko tässä kysymys häpeästä vai mistä ?
Miksi naiset tekevät näin ?
Lautaiset naiset
50
209
Vastaukset
- Näin on naiset
Hiljaista tulee olemaan tässä ketjussa missä totuuksia käsitellään.
- niin?
Miten he esiintyy rintavina?
- sinä ..
yybee kirjoitti:
Jäin myös miettimään tätä mysteeriä.. o_O?
Ja missä sijaitsee lautavan ja rintavan raja?olet se raja.
- niin?
sinä .. kirjoitti:
olet se raja.
Miehiäkin esiintyy urheilullisella vartalolla. Todellisuudessa kaukana siitä. Mistä on kysymys? Häpeästä?
niin? kirjoitti:
Miehiäkin esiintyy urheilullisella vartalolla. Todellisuudessa kaukana siitä. Mistä on kysymys? Häpeästä?
Siis missä esiintyy ja miten? Mikä juttu tämä on?
- Te teette sen
yybee kirjoitti:
Jäin myös miettimään tätä mysteeriä.. o_O?
Ja missä sijaitsee lautavan ja rintavan raja?Rajanhan te vedätte naiset itse. Ei kai rintava nainen tarvitse mitään lisäapuja, vai ?
yybee kirjoitti:
Siis missä esiintyy ja miten? Mikä juttu tämä on?
Oliko kyse push upeista, täytteistä vai jopa vain rintaa vähänkin kannattavasta mallista?
Kerran kokeilin huvikseni sellaisia ultra bra-juttuja kaupassa, mutta ne oli hassut, kun oli kuin olis ollut joku kova panssari päällä. Tuli kilpikonnamainen olo.. Sitä paitsi ajattelin, että jos hassua kun tuttu näkis ja ihmettelis, mitä mulle on tapahtunut.. EI tullut kauppoja.- Niin ?
niin? kirjoitti:
Siis ? Miten miehet yrittävät valehdella ja miten se voisi edes onnistua ?
Sallin sinulle tämän rönsyilyn, koska tiedän ettet kykene olemaan ilman. - Ihmisen mieli
yybee kirjoitti:
Oliko kyse push upeista, täytteistä vai jopa vain rintaa vähänkin kannattavasta mallista?
Kerran kokeilin huvikseni sellaisia ultra bra-juttuja kaupassa, mutta ne oli hassut, kun oli kuin olis ollut joku kova panssari päällä. Tuli kilpikonnamainen olo.. Sitä paitsi ajattelin, että jos hassua kun tuttu näkis ja ihmettelis, mitä mulle on tapahtunut.. EI tullut kauppoja."huviksesi" kokeilit. Juupa juu :)
Minäkin kokeilin ihan huvikseni peniksen pidennyslaitetta, mutta kun tuli vain metri lisää, niin plääh .. antaa olla. Te teette sen kirjoitti:
Rajanhan te vedätte naiset itse. Ei kai rintava nainen tarvitse mitään lisäapuja, vai ?
Ööh ja tavoite olis, että olis jotenkin isommat rinnat vai.. ? Ei mulla ainakaan ole ollut sellaista toivetta sitten varhaisteini-iän. Ei sopisi mun kroppaan.
Ja sitä paitsi ne saa väliaikaisesti "helposti". Kunhan hankkiutuu raskaaksi :PIhmisen mieli kirjoitti:
"huviksesi" kokeilit. Juupa juu :)
Minäkin kokeilin ihan huvikseni peniksen pidennyslaitetta, mutta kun tuli vain metri lisää, niin plääh .. antaa olla.No niin, huvikseni. Kokeilin myös sellaisia kohottavia farkkuja, ja ne vasta törkeät oli...:D Ei tullut siinäkään kauppoja.
- Naisen kropasta
yybee kirjoitti:
Ööh ja tavoite olis, että olis jotenkin isommat rinnat vai.. ? Ei mulla ainakaan ole ollut sellaista toivetta sitten varhaisteini-iän. Ei sopisi mun kroppaan.
Ja sitä paitsi ne saa väliaikaisesti "helposti". Kunhan hankkiutuu raskaaksi :Pei ole kiinni sopiiko isot vai ei, väitän ... minä!
Naisen kropasta kirjoitti:
ei ole kiinni sopiiko isot vai ei, väitän ... minä!
Okei, mutta mun miehet on onneks ollut eri mieltä ;)
- No ?
yybee kirjoitti:
Ja sitä paitsi ne saa väliaikaisesti "helposti". Kunhan hankkiutuu raskaaksi :PKumoat nyt itse naisten omat mieltymykset ostaa "vaatteita".
Mistä tämä johtuu siis ? Et nyt oikein kykene menemään asian ytimeen, vaan kiertelet ja kaartelet. Pitäisikö minun sanoa, että lautaiset naiset esiintyvät rintavina, koska haluavat miellyttää itseään. Sama kuin naisten laittautumisen kanssa yleensäkin ?
Lakaistaan vain asiat maton alle, niin naiset ovat tyytyväisiä.
Niinkö ? - kyllä..
yybee kirjoitti:
Okei, mutta mun miehet on onneks ollut eri mieltä ;)
Näin on!
No ? kirjoitti:
Kumoat nyt itse naisten omat mieltymykset ostaa "vaatteita".
Mistä tämä johtuu siis ? Et nyt oikein kykene menemään asian ytimeen, vaan kiertelet ja kaartelet. Pitäisikö minun sanoa, että lautaiset naiset esiintyvät rintavina, koska haluavat miellyttää itseään. Sama kuin naisten laittautumisen kanssa yleensäkin ?
Lakaistaan vain asiat maton alle, niin naiset ovat tyytyväisiä.
Niinkö ?Kun en oikein ymmärrä, mitä ajat takaa. Tai mitä aloittaja ajaa takaa. Ei ole vastattu edes siitä, tarkoitettiinko kysymyksellä jotain push up:ja vai miten nainen voi esiintyä rintavana ja mikä se rintava oikein on? En tiedä, kun mua ei ole koskaan kutsuttu rintavaksi eikä lautavaksi. Niin yritän tässä nyt selvittää ensin, mistä on aloituksessa kyse. Tosin mun aika loppuu ihan just, kun pitää lähteä kohta liikenteeseen..
Miellyttämisestä. Tiedän jonkin verran enemmän miehiä, jotka tykkää enemmän pienemmistä kuin isommista rinnoista, niin että en usko,että miehiäkään niin aina yritetä miellyttää..- Niin ?
yybee kirjoitti:
Kun en oikein ymmärrä, mitä ajat takaa. Tai mitä aloittaja ajaa takaa. Ei ole vastattu edes siitä, tarkoitettiinko kysymyksellä jotain push up:ja vai miten nainen voi esiintyä rintavana ja mikä se rintava oikein on? En tiedä, kun mua ei ole koskaan kutsuttu rintavaksi eikä lautavaksi. Niin yritän tässä nyt selvittää ensin, mistä on aloituksessa kyse. Tosin mun aika loppuu ihan just, kun pitää lähteä kohta liikenteeseen..
Miellyttämisestä. Tiedän jonkin verran enemmän miehiä, jotka tykkää enemmän pienemmistä kuin isommista rinnoista, niin että en usko,että miehiäkään niin aina yritetä miellyttää..Juu turha sun kanssa on keskustella, koska et ymmärrä mitään ja miehet ei tykkää jne.. Keksit vain tekosyitä lisää ja lisää. Ja olen Ap. Sovitaan kaikki sulle parhaimmiten, niin sinun ei tarvitse enää koskaan avata tätä ketjua. Jooko.
Niin ? kirjoitti:
Juu turha sun kanssa on keskustella, koska et ymmärrä mitään ja miehet ei tykkää jne.. Keksit vain tekosyitä lisää ja lisää. Ja olen Ap. Sovitaan kaikki sulle parhaimmiten, niin sinun ei tarvitse enää koskaan avata tätä ketjua. Jooko.
Se vaan on niin, että makuja on monenlaisia.Jos miehille myytäis jotain bodari-asua, että se sais jollain paidalla isot lihakset, niin ei minua eikä montaa muutakaan tuttuani kiinnostaisi se mies ainakaan enempää. Kun tulee aina katsottua enempi niitä hoikempia miehiä kuin yli-lihaksikkaita. Niin, että uskon, että monella miehelläkin on sama juttu. Osa on kiinnostunut a-kupista, osa d-kupista, osalla ei mitään väliä. Mutta jos jollain naisella on jäänyt mielikuva, että kaikki miehet tykkää pelkästään d-kupista ja itsellä on a-kuppi, niin varmaan push upit tuo jonkinlaista parempaa itsetuntoa.. Luulisin.
Anteeks että nyt vastasin kuitenkin..- sivumies.
yybee kirjoitti:
Se vaan on niin, että makuja on monenlaisia.Jos miehille myytäis jotain bodari-asua, että se sais jollain paidalla isot lihakset, niin ei minua eikä montaa muutakaan tuttuani kiinnostaisi se mies ainakaan enempää. Kun tulee aina katsottua enempi niitä hoikempia miehiä kuin yli-lihaksikkaita. Niin, että uskon, että monella miehelläkin on sama juttu. Osa on kiinnostunut a-kupista, osa d-kupista, osalla ei mitään väliä. Mutta jos jollain naisella on jäänyt mielikuva, että kaikki miehet tykkää pelkästään d-kupista ja itsellä on a-kuppi, niin varmaan push upit tuo jonkinlaista parempaa itsetuntoa.. Luulisin.
Anteeks että nyt vastasin kuitenkin..sulla oli aika pienet, muttei se haittaa, koska olet muuten sellainen seksipommi.
sivumies. kirjoitti:
sulla oli aika pienet, muttei se haittaa, koska olet muuten sellainen seksipommi.
Aha, kiitos tiedosta :D
millä tavalla esiintyvät?
tunkevat toppausta rintsikoihin?
tai väittävät kaikille et on mulla isot tissit..?
entä sitten jos hankkii silikoonitissit, onko sekin vielä esittämistä ku eihän nekään aidot ole..?
itse olen rintavarustustani topatuilla rintsikoilla korostanut viimeksi alle 20-vuotiaana, ei ne silloinkaan kyl pienintä kuppikokoa enää olleet.
eikä se kyl mistään häpeästä johtunut, ehkä jonkunverran nuoren epävarmuudesta ja/tai muodista.
en muista..
mur- kuka tykkää mistäkin
Vastasit kuitenkin suht. rehellisesti. Arvostan tätä.
- pieni kaunista
Minulla on B-koko eli keskikokoinen. Ottaisin pienemmät eli en ainakaan korosta vaan haluan saada näyttämään pienemmiltä. Olen muuten pienikokoinen ja hoikka.
- ? . ?
Ei kai tuosta voi paljoa enää pienentää tai alkaa näyttämään mieheltä.
- pieni kaunista
? . ? kirjoitti:
Ei kai tuosta voi paljoa enää pienentää tai alkaa näyttämään mieheltä.
B-koko luokitellaan keskikokoiseksi. Koot alkaa AA:sta. C:tä ylimenevät ovat sitten suuria. Suuri.. erittäin suuri.. jne. Jos minun 160cm/51kg kropassa on E-kupit niin ovat aika luonnottoman näköiset.
- turha
pieni kaunista kirjoitti:
B-koko luokitellaan keskikokoiseksi. Koot alkaa AA:sta. C:tä ylimenevät ovat sitten suuria. Suuri.. erittäin suuri.. jne. Jos minun 160cm/51kg kropassa on E-kupit niin ovat aika luonnottoman näköiset.
tietoisku.
- ,,
turha kirjoitti:
tietoisku.
Kuinka vaan.
- ...
Eikö se 95C:kin ole vielä melkosen pieni? Ite en sitä järin suurena vielä pitäis, toki kaikki on suhteellista. Myös suhteettomat tissit. :-)
- jjjjoo
Sulla on keskikokoiset (c) rinnat, mutta leveä selkä ja vartalon ympärys tosta päätellen.
- ...
jjjjoo kirjoitti:
Sulla on keskikokoiset (c) rinnat, mutta leveä selkä ja vartalon ympärys tosta päätellen.
Niin ja ulkoneva povi. Kellä mitenkin. Pelkän tissiliivin mukaan on aika turhaa arvioida.
- jjjoo
... kirjoitti:
Niin ja ulkoneva povi. Kellä mitenkin. Pelkän tissiliivin mukaan on aika turhaa arvioida.
Mutta toi 95 mitataan rintojen alta,eli se kertoo vartalon ympäryyden ilman tissejä.
- ...
jjjoo kirjoitti:
Mutta toi 95 mitataan rintojen alta,eli se kertoo vartalon ympäryyden ilman tissejä.
Mä en ole mitannut mitään, olen sovittanut ja ostanut sen mukaan mikä päälle istuu. :-)
Terveisiä muuten Samantha Foxilta.
kans. - ...
... kirjoitti:
Mä en ole mitannut mitään, olen sovittanut ja ostanut sen mukaan mikä päälle istuu. :-)
kans.Niin piti sanoman, että rintsikoissakin on mallilla merkitystä. Eri kokoisetkin istuu erilailla. Toisissa voi olla pienempi ympärys ja toisissa isompi. Sitten taas ite tykkää mistään mikä kuristaa tai kiristää, se lentää roskiin.
- jjooo
... kirjoitti:
kans.Siis kun rintaliivissä lukee 95, se tarkoittaa rintakehän ympärystä ilman rintoja, rinnan alta.
Jollain isorintaisella voi olla myös 70D, se näyttää silloin aika muhkealta, rintojen osalta. - ...
jjooo kirjoitti:
Siis kun rintaliivissä lukee 95, se tarkoittaa rintakehän ympärystä ilman rintoja, rinnan alta.
Jollain isorintaisella voi olla myös 70D, se näyttää silloin aika muhkealta, rintojen osalta.Tiedän, en vaan ole itse koskaan mittaillut. Olen vaan ollut tyytyväinen kun löytyy sopiva, mikä tuntuu hyvältä. Ei tippaakaan tiukalta. Onhan ne joskus sitten semmosiakin että menee rullalle se ympärys, vaikka povi sopii kuppiin hyvin. Kait jostain liivikaupasta pitäs etsiä kerran kunnolliset ja mittauttaa oikeen. :-)
Löytyy kuitenkin 85-95 välillä ihan sopivia. :-)
Pienin koko on ollut 75B 13-vuotiaana. Sillon olin 48kg painava eli kaiketi se ympärys sitten on lähtöön jo leveempi? - No ?
... kirjoitti:
Tiedän, en vaan ole itse koskaan mittaillut. Olen vaan ollut tyytyväinen kun löytyy sopiva, mikä tuntuu hyvältä. Ei tippaakaan tiukalta. Onhan ne joskus sitten semmosiakin että menee rullalle se ympärys, vaikka povi sopii kuppiin hyvin. Kait jostain liivikaupasta pitäs etsiä kerran kunnolliset ja mittauttaa oikeen. :-)
Löytyy kuitenkin 85-95 välillä ihan sopivia. :-)
Pienin koko on ollut 75B 13-vuotiaana. Sillon olin 48kg painava eli kaiketi se ympärys sitten on lähtöön jo leveempi?Yleensäkään miestelen mielestä naisten leveys ei ole se hyvyys. Tietenkin jos olet tyytyväinen mittoihisi, niin se on loistavaa.
- ...
No ? kirjoitti:
Yleensäkään miestelen mielestä naisten leveys ei ole se hyvyys. Tietenkin jos olet tyytyväinen mittoihisi, niin se on loistavaa.
Niin mikä leveys? :-) Semmonen housunpunttiin sullottu vinttikoirako on kiva?
- Niin ?
... kirjoitti:
Niin mikä leveys? :-) Semmonen housunpunttiin sullottu vinttikoirako on kiva?
Älä sinä esitä minulle vaatimuksia makuni suhteen. Taas taidat olla vain kerjuulla.
- ...
Niin ? kirjoitti:
Älä sinä esitä minulle vaatimuksia makuni suhteen. Taas taidat olla vain kerjuulla.
Äläkä sinä tule mulle naukumaan mistään leveydestä yhtään mitään. Huolehdi vaan omista asioistasi. :-)
- No ?
... kirjoitti:
Äläkä sinä tule mulle naukumaan mistään leveydestä yhtään mitään. Huolehdi vaan omista asioistasi. :-)
Ei siinä mitään pahaa ole, kunhan esiintyy vain sellaisena kuin on.
Onko syy häpeä vai miksi lautaiset naiset yrittävät näyttää erilaisilta mitä ovat ?
Miksi ¨valehdella¨ olevansa jotain muuta, jos siihen ei kerran olisi mitään syytä ?
Miksi ?
Niin ? - ...
No ? kirjoitti:
Ei siinä mitään pahaa ole, kunhan esiintyy vain sellaisena kuin on.
Onko syy häpeä vai miksi lautaiset naiset yrittävät näyttää erilaisilta mitä ovat ?
Miksi ¨valehdella¨ olevansa jotain muuta, jos siihen ei kerran olisi mitään syytä ?
Miksi ?
Niin ?Minä en osaa sanoa lautaisien enkä rautaisien naisien puolesta mitään. Kysy heiltä. :-)
Mutta mitä tulee täytettyihin/topattuihin ja push-up liiveihin, niin ne on tehty luomaan illuusiota poven koosta ja mallistakin. Miksi ihmiset haluavat luoda illuusioita tissiliiveillä, tukisukkiksilla, tekoripsillä, tekotukilla jne. Miksi? - No ?
... kirjoitti:
Minä en osaa sanoa lautaisien enkä rautaisien naisien puolesta mitään. Kysy heiltä. :-)
Mutta mitä tulee täytettyihin/topattuihin ja push-up liiveihin, niin ne on tehty luomaan illuusiota poven koosta ja mallistakin. Miksi ihmiset haluavat luoda illuusioita tissiliiveillä, tukisukkiksilla, tekoripsillä, tekotukilla jne. Miksi?Näkyvät osat pystyn kyllä ymmärtämään. Itselläni ne menevät samaan kategoriaan vaatteiden kanssa, koska jokainen pystyy ne näkemään. Ei se meikkaminenkaan siitä paljoa eroa, vaikka itse pidän monesti meikittömistä naisista enemmän.
Mutta miksi luoda illuusia, että sinulla on tissit, jos niitä ei ole ? Onko tässä joku häpeä kyseessä vai mikä ?
Huomaatko. Naisilta pitää kysyä yksinkertaisia asioita miljoona kertaa eikä silti vastausta tule. Naiset aina puhuvat puhumisesta ja itse vaikenevat kaikki asiat kuoliaaksi. Aika kaksinaamaisia otuksia :) - ...
No ? kirjoitti:
Näkyvät osat pystyn kyllä ymmärtämään. Itselläni ne menevät samaan kategoriaan vaatteiden kanssa, koska jokainen pystyy ne näkemään. Ei se meikkaminenkaan siitä paljoa eroa, vaikka itse pidän monesti meikittömistä naisista enemmän.
Mutta miksi luoda illuusia, että sinulla on tissit, jos niitä ei ole ? Onko tässä joku häpeä kyseessä vai mikä ?
Huomaatko. Naisilta pitää kysyä yksinkertaisia asioita miljoona kertaa eikä silti vastausta tule. Naiset aina puhuvat puhumisesta ja itse vaikenevat kaikki asiat kuoliaaksi. Aika kaksinaamaisia otuksia :)Nokun minä en olen illuusioiden kanssa oikeen koskaan leikitellyt mitä itseeni tulee, niin en pysty sanomaan. :-)
Tekotukkaa olen kokeillut ja irtokynsiä ja topattuja liivejä piilareita ja hiusväriä ja meikkiä, siinä ne. Nekin toppaukset vain, koska en tykkää että nännit törröttää muille näkyvästi esimerkiksi kylmän vaikutuksesta. Ei muuta syytä. :-)
Ainiin ja liivihousuja joskus koitin vain nähdäkseni onko niistä mitään hyötyä. Ei ole. Joten vastaisin jos tietäisin sen salaisuuden. :-)
Näen vain kaiken illuusion luomisen keinokonstein turhana. Olen epänaisellinen otus siinä mielessä.
Katso löytyykö tuolta mitään vastausta.
http://keskustelu.plaza.fi/ellit/muoti-ja-kauneus/kropan-kohentajat/1564980/b-kuppi/ - ...
... kirjoitti:
Nokun minä en olen illuusioiden kanssa oikeen koskaan leikitellyt mitä itseeni tulee, niin en pysty sanomaan. :-)
Tekotukkaa olen kokeillut ja irtokynsiä ja topattuja liivejä piilareita ja hiusväriä ja meikkiä, siinä ne. Nekin toppaukset vain, koska en tykkää että nännit törröttää muille näkyvästi esimerkiksi kylmän vaikutuksesta. Ei muuta syytä. :-)
Ainiin ja liivihousuja joskus koitin vain nähdäkseni onko niistä mitään hyötyä. Ei ole. Joten vastaisin jos tietäisin sen salaisuuden. :-)
Näen vain kaiken illuusion luomisen keinokonstein turhana. Olen epänaisellinen otus siinä mielessä.
http://keskustelu.plaza.fi/ellit/muoti-ja-kauneus/kropan-kohentajat/1564980/b-kuppi/En olen hahhaa. Hauska kirjoitusmoka. Ihan kun ei tietäs mitä onko vai eikö ole.
x-D
Mut viikonloppuja! meen puis. - ...
... kirjoitti:
En olen hahhaa. Hauska kirjoitusmoka. Ihan kun ei tietäs mitä onko vai eikö ole.
x-D
Mut viikonloppuja! meen puis.Kaikkia vippaskonsteja on tuo kirjoittaja kokeillut, mutta aivan muista syistä ...
Tuota olen kokeillut, mutta en siksi että sillä mitään vaikutusta olisi. Ja tätä ja sitä :)
Silikoonitkin otin vain kellutusvaikutuksen takia. Harrastan uintia. - housuliivit
... kirjoitti:
Nokun minä en olen illuusioiden kanssa oikeen koskaan leikitellyt mitä itseeni tulee, niin en pysty sanomaan. :-)
http://keskustelu.plaza.fi/ellit/muoti-ja-kauneus/kropan-kohentajat/1564980/b-kuppi/ - jotain muuta
housuliivit kirjoitti:
Aivan hirveät.
Sama kuin lautaisella naisella liivit. Yhtä tyhjän kanssa.
- Niin ?
Siis mitä xD ?
Häh. - kuvatuksia
Te olette pahempia kuin talebanit ja muslimit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874078Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10899
- 131875
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750