Kuinka hyviä olette ratkomaan sudokuja. Kuinka usein onnistutte ratkomaan esim. HS:n älypää sudokun? Itsellä onnistuisprosentti liikkuu 80-90 %tasolla :)
sudoku-tasonne
12
404
Vastaukset
- Älypiäeläkeläinen
Älypään sudokut on ihan lällärikamaa, 100% onnistuu. Viimeiset 400 on ollut supervaikeaa luokkaa. Viimeviikolla veljeni antoi mulle 2 sudokua ja sanoi ett kerro sitten kuukauden päästä miten kävi ja virnuili jotenkin oudosti, no, ekassa meni 3 tuntia ja toisessa kauemmin. Olivat kuulemma maailman vaikeimmat sudokut, olisittepa nähneet veljeni naaman. Piruuttani laitoin ton toisen sudokuratkaisijaan kun ensiksi olin sen ratkaissut itse, niin vieläkin se raksuttaa, jo 3 tuntia on mennyt, ihmettelen, testaan kuitenkin kuinka kauan sillä menee sen ratkaisuun.
Tosiaan tekniikka hiotuu mitä enemmän teet noita tehtäviä. Välillä noissa vaikeissa tehtävissä kannattaa tehdä samasta sudokusta kaksi kappaletta rinnan. Huomaatte kyllä miksi. - kuminkäyttökielletty
Mä en usko sua sori. Sudoku pitää ratkaista ilman yritys-erehdys tekniikkaa:)
No noissa lasten 2x3 sudokuissa mä oon tosi haka - helpoimmat menee 10 minuutissa ja vaikeimmatkin tunnissa. Itse siis arvioisin olevani kansainvälistä huippua - ehkä top 50:ssä.
- naisenlogiikallahelp
Näyttää olevan kiusaalinen aihe miehille, kun ei asiallisia vastauksia tule :)
naisenlogiikallahelp kirjoitti:
Näyttää olevan kiusaalinen aihe miehille, kun ei asiallisia vastauksia tule :)
No kyl jannujen saunaillassa toi mun tulos oli tosi kova - voitin kaljanpullon.
mää olen äärimmäisen huono niissä,
samoin sanaristikoissa.
mur- aiheen vieri
aiheen vieri kirjoitti:
en.
niillä on hyvä ja lämmin turkki, ne mitään vaatteita tarvii.
mur
en yleensä katso missä ne on, yleensä jos eteen vaan tulee eikä muuta tekemistä niin alan ratkoon. keskivaikeat on kaikkein kivoimpia, ei liian vaikeita eikä liian helppoja. jos ristikoita alkaisin tekeen niin niitten pitäis olla jotain tasoa lastenristikot.. paljo parempi sudokuissa.
- semi-iffana
larituska! :D
Seurustele mun kanssa tämä ilta, juon ja en viitsi palstaa kauempaa hakea juttukaiffaria. semi-iffana kirjoitti:
larituska! :D
Seurustele mun kanssa tämä ilta, juon ja en viitsi palstaa kauempaa hakea juttukaiffaria.öö, niin ootko sinä nyt sama vai eri henkilö jolle jo vastasin tuolla, vapusta jne? :D mutta joka tapauksessa ei sattuneesta syystä pysty vaikka haluaiski, tämä nääs yleinen kone mutta myöhemmin tässä kuussa onnistunee kuitenki joten koita pitkittää sitä juomistas ja seurustelunhalua siihen asti! :D
- hyvä on...
LaRito kirjoitti:
öö, niin ootko sinä nyt sama vai eri henkilö jolle jo vastasin tuolla, vapusta jne? :D mutta joka tapauksessa ei sattuneesta syystä pysty vaikka haluaiski, tämä nääs yleinen kone mutta myöhemmin tässä kuussa onnistunee kuitenki joten koita pitkittää sitä juomistas ja seurustelunhalua siihen asti! :D
pitkitän juomista ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17605- 67557
- 93535
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437