Olemme seurustelleet muutaman kuukauden, joista viimesin on asuttu yhdessä asunnossani. Tunnustan, että ulkonäkö on minulle tärkeää kumppanissa, ja tästä poiketen otin itselleni luonteeltaan upean tytön, joka ei ulkonäkövaatimuksiani täysin vastaa.
Olemme ostelleet tavaroita yhteiseen kotiin tässä ajassa, avanneet yhteisen tilin ja kaikkea mitä pariskunta voikaan keksiä. Nyt on tosin alkanut paljastua varsin ikäviä puolia avokistani. Hän suuttuu mitättömistä asioista, ja kiukuttelee koska mistäkin. Tiedän, että yhdessä asuminen sisältää myös huonoja päiviä, mutta tätänykyä päivistä valtaosa on riidantäytteisiä.
Olen pohtinut, että onko väärin erota tässä vaiheessa, vai onko se liian helpolla luovuttamistia? Välillä itsestäni yksinkertaisesti tuntuu, ettei tästä mitään tule, toisinaan haluan jatkaa yrittämistä.
avokki vaihtoon..?
4
301
Vastaukset
- 30v avoliitossa
Muutaman kuukauden.. ja jo ostettu yhteistä omaisuutta. Mihin kiire? Väkisin yrittämistä..
- sdgasdgasd
Sitä maalaisjärkeä saa käyttää ja pitääkin.
No tyhmästä päästä kärsii koko suhde. - .................
Hienoa jos olet tajunnut valita naisen luoteen perusteella, etkä pelkän ulkonäön perusteella. Taidat olla aika nuori ja pinnallinen. Ehkä myöhemmin opit sen että kiva luonne merkkaa paljon enemmän kuin pelkkä ulkonäkö, johon tottuu ja kyllästyy.
Jos tosiaan olet sitä mieltä että pitäisi erota tee se samantien. Tili ja tavarat puoliksi. Ei kannata lähteä suhteesta kiukutellen, vaan hoitaa asia asiallisesti, mutta jämäkästi.
Jos jo tässä vaiheessa tilanne tuntuu noin vaikealta on parasta erota. Jos taas riitely johtuu jostain tietystä asiasta kannataa asiat selvittää. - Seurustelet
Normaalin suomalaisen naisen kanssa. Luuletko että muija muuks muuttuu? Heitä kylmästi pellolle. Mut miten se voi olla luonteeltaan upea?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242421Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3452030Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261892Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101703Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121042Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181019- 55880
- 63865
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2828