Haluan pelkkää seksiä, mutten kännissä

Vaikeeta on

Haen baarista seuraa aika rennolla menolla eli en etsi rakkautta tai muuta, vaan ihan vaan seura ja seksi kiinnostaisi. En kuitenkaan halua humalapäissään raahata ketään kotiin baarista vaan annan numeron ja pyydän palaamaan asiaan seuraavana päivänä. No, ne pirulaiset ei sitten soita seuraavana päivänä!

Eli miten lähestyisi miehiä niin, että tulee selväksi etten ole vailla parisuhdetta vaan pelkkää seksiä, mutten nyt kännissä halua miestä kotiin viedä. Viime reissullakin oli eräs sankari tulossa yöllä mukaan ja hoki että haluaisi minua oikein kovasti ja voitaisiin olla tuhmia yhdessä, sanoin että kelpaa mulle mutten harrasta humalaseksiä ja toivotin seuraavana päivänä tervetulleeksi "päiväkahveille", mies pyysi numeron, muttei koskaan soittanut. Siis mitä?! Mitä teen väärin kun aina käy näin, vaikka ihan selvästi sanon, että joo seksi kiinnostaa, muttei nyt kännissä vaan myöhemmin ja selvin päin. Tulkitaanko tää kumminkin pakkeina vai eikö miehiä vaan kiinnosta selvänä? Olisko parempi valehdella jokin syy miksi voidaan nähdä vasta seuraavana päivänä vai mitä pitäis tehä?

30

733

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fortuneteller

Vastaus löytyy yleensä peiliin katsomalla. Et ehkä ole niin hyvännäköinen, kun miehet eivät sinusta selvänä kiinnostu.

Kyllä itsekin olen joskus joitain rotiskoja polkaissut päissäni, mutta selvänä ei tulisi mieleenkään.

• Vaikeeta on

Eli selvänä ei kiinnosta edes friends with benefits juttu, jos nainen ei ole just sitä omaa, ihannematskua?

• harmillista mutta
        Vaikeeta on kirjoitti:

Eli selvänä ei kiinnosta edes friends with benefits juttu, jos nainen ei ole just sitä omaa, ihannematskua?

Uskon, että tällaisesta voi olla kyse. Ihannenaisessa (ja toki miehessäkin) on karkeasti ottaen kaksi puolta - sisäinen ja ulkoinen. Parisuhteeseen voivat useimmat ryhtyä vähän vaatimattomamman näköisenkin kanssa, jos on muuten kyseessä mahtava tyyppi. Pelkkää seksiä taas voi harrastaa melkeinpä millaisen lohikäärmeen kanssa tahansa, kunhan tämä seksuaalisella puolella vastaa omia mieltymyksiä (tosin tähän ei toivottavasti kuulu pelkkä ulkokuori). Ja valitettavasti kännissä ihannekategoriolla on tapana hieman laajeta, silmiinpistävämmin vielä tällä jälkimmäisellä.

Tokikaan tämä ei varmasti ole koko totuus - on ihmisiä, jotka selvinpäin eivät uskalla harrastaa seksiä "vieraan" kanssa, monille jo yhteyden ottaminen on valtava kynnys.

• fortuneteller

Noh, kyllähän varmaan saat jonkun miehen satimeen, mutta kannattaa pitää mielessä, että yleensä nämä ns.hyvännäköiset miehet saavat kaunista naisseuraa muutenkin.

Eli jos sinulle kelpaa se hyvä ja tavallinen mies, niin varmasti onnistuu.

• ...

Baarissa olevat miehet ovat metsästämässä, eikä heitä kiinnosta saalis mikä putoaa syliin vasta seuraavana päivänä. Se on jo liian myöhään. Hae ennemmin seuraa senssipalstoilta. Niiltä löytyy kaikenlaista viheltäjää.

• 17+14

No lisätään tähän nyt vielä, että on aika suuri kynnys soitella selvin päin naiselle, jonka kanssa on vaihtanu pari hassua sanaa tuhannen päissään eli siis hädin tuskin tuntee nimeltä.

Ei se niin harvinaista ole, että nainenkin on humalassa hieman kiinnostuneempi tapaamaan myöhemmin, mutta sitten seuraavana aamuna se ei enää vaiukutakkaan hyvältä idealta..

Ehkä sä voisit pyytää viekkuun nukkumaan ja sanoa, että seksiä heruu vasta aamulla, jos nukut yön kiltisti. Mutta varmaan ainakin kovimmat "panoeinot" juoksis karkuun, kun ei heti heruis.

• expimp

ne luulee ettei sua kiinnosta. Sun pitää soittaa niille tai laita tekstari että 'onks viel tuhma olo? Tule kahvil'

• Miehet eivät välttämättä ymmärrä mitä olet hakemassa. Voisit tosiaan kokeilla niin päin, että sinä pyydät miehen numeroa, ja sitten soitat/tekstaat seuraavana aamuna tai myöhemmin. Jos joku mukavalta vaikuttanut nainen tekisi minulle noin, niin tuskinpa torjuisin.

Voisit myös kokeilla iskeä baarista riittävän selvän miehen ajoissa, ja ehdottaa mukaan lähtemistä.

• 8+4

Harvemmassa tosin kovin selvät miehet alkuillastakaan.

Ainakin itse miehenä jos haluan ottaa vain pari olusta, niin menen sit mielummin johonkin lähipubiin, jossa pystyy oikeasti keskustelemaan jne. Ei sitä baaribaari meininkiä selvinpäin kestä erkkikään.

Ja toisaalta, jos haluan oikeasti vetää pään täyteen, niin on melko paljon ystävällisempää lompakolle, että vetää jo etkoilla kunnon tumut, niin ei tarvi baarissa enää niin paljon juoda.

Ainut syy miks vois harkita menevänsä baariin olematta humalassa olis naisten iskeminen, mutta eipä se itteltään sen paremmin tunnu sujuvan selvinpäin. Melkeen enempikin päinvastoin, kun ei uskalla tehä aloitteita niin hyvin. Ja naiset ei kyllä sitä aloitetta tule tekemään olin sitten selvinpäin tai en.

No harvemmin sitä enää mihinkään teinihelvetteihin tulee kyllä eksyttyä. Lähinnä pitää olla jotkut isommat pippalot/tuparit/saunailta, jossa on jo sen veran humalassa, että suostuu seuraks lähtemään..

• 8+4 kirjoitti:

Harvemmassa tosin kovin selvät miehet alkuillastakaan.

Ainakin itse miehenä jos haluan ottaa vain pari olusta, niin menen sit mielummin johonkin lähipubiin, jossa pystyy oikeasti keskustelemaan jne. Ei sitä baaribaari meininkiä selvinpäin kestä erkkikään.

Ja toisaalta, jos haluan oikeasti vetää pään täyteen, niin on melko paljon ystävällisempää lompakolle, että vetää jo etkoilla kunnon tumut, niin ei tarvi baarissa enää niin paljon juoda.

Ainut syy miks vois harkita menevänsä baariin olematta humalassa olis naisten iskeminen, mutta eipä se itteltään sen paremmin tunnu sujuvan selvinpäin. Melkeen enempikin päinvastoin, kun ei uskalla tehä aloitteita niin hyvin. Ja naiset ei kyllä sitä aloitetta tule tekemään olin sitten selvinpäin tai en.

No harvemmin sitä enää mihinkään teinihelvetteihin tulee kyllä eksyttyä. Lähinnä pitää olla jotkut isommat pippalot/tuparit/saunailta, jossa on jo sen veran humalassa, että suostuu seuraks lähtemään..

Baari on tosiaa vaihteleva käsite; tarkoitin nimenomaan jotain pubityylistä, enkä mitään yökerhoa.

• Pelimiehen kaveri

Kaltaisesi naiset ovat pelimiesten menestyksen salaisuus.

Etsi siis baarista selviä miehiä. Heitä on karkeasti ottaen kolme ryhmää.

1) Pelimiehet, joille seksiä tarvitseva nainen on jokapäiväinen tuttavuus. Katsekontakti, sopiva pukeutuminen ja kilpailutilanteessa pieni aloitteellisuus vievät sinut 5 minuutissa yläkerran hotellihuoneen sängylle.

2) eksyneet, kuten uskolliset ukkomiehet, jotka eivät itsekään tiedä miksi ovat baarissa tai sitten he ovat vain syömässä tai katsomassa tv:tä.

3) atm:t, jotka etsivät naista epätoivon vimmalla, mutta jotka eivät osaa pelata ajolähtöä kotipesälle.

Ryhmien 2 ja 3. pelisäännöt ovat seuraavat. Yksi. Huolehdi ehkäisystä, heillä ei ole edes kumia mukanaan. Kaksi: etene varovasti, älä pelästytä tai päästä karkuun. Kolme: Tässä tangossa nainen vie ja mies vikisee.

• Vaikeeta on

Mitähän kohtaa et tajunnut kun nimeenomaan en halua sieltä baarista ketään mukaani vaan seksiä seuraavana päivänä/viikkona... Tai tyyliin seksisuhteen, mutten mitään yhden illan juttua.

• Pelimiehen kaveri
        Vaikeeta on kirjoitti:

Mitähän kohtaa et tajunnut kun nimeenomaan en halua sieltä baarista ketään mukaani vaan seksiä seuraavana päivänä/viikkona... Tai tyyliin seksisuhteen, mutten mitään yhden illan juttua.

En ymmärtänyt sitä mitä kirjoitit äskeiseen vastaukseesi. Pahoitteluni.

Kuten kerroit taktiikkasi ei toimi. Et pelaa roolipelin vuorosanoja oikein. Mies tulkitsee käyttäytymisesi torjunnaksi eikä odota jatkoa eikä niin ollen vaivaudu edes soittamaan.

On oikeastaan aika epätodennäköistä, että iskemäsi miehet etsivät pitkäaikaista rakastajatarta. Pidempiaikaiseen seksisuhteeseen paras kumppani on ukkomies.

Kokeile baarin sijaan nettiä tai tuttavapiiriäsi.

• dfbiqw

Jos et halua kännistä miestä, niin miksi ylipäänsä haet seuraa baarista? Mikset vaikkapa netistä? Tässä olisi kaikin puolin hyvä 27-vuotias mies Helsingistä. Mitäs sanot? :)

• Vaikeeta on

Etköhän vastaa itse omaan kysymykseen... Baarista ynnä muualta etsin niitä normaalimiehiä, netissä ei tiedä mitä tulee vastaan. Ja netissä nyt käsittääkseni on ihmisiä jotka etsii parisuhdetta... Kaipa tässä on hauskanpidon sijaa tyydyttävä jonkun rumiluksen vaimoksi, mutta seksiseikkailut olis kiinnostanut komeemmankin kanssa, mutta mitään herkkua tuskin saan napattua kokonaan itselle.

• dfbiqw
        Vaikeeta on kirjoitti:

Etköhän vastaa itse omaan kysymykseen... Baarista ynnä muualta etsin niitä normaalimiehiä, netissä ei tiedä mitä tulee vastaan. Ja netissä nyt käsittääkseni on ihmisiä jotka etsii parisuhdetta... Kaipa tässä on hauskanpidon sijaa tyydyttävä jonkun rumiluksen vaimoksi, mutta seksiseikkailut olis kiinnostanut komeemmankin kanssa, mutta mitään herkkua tuskin saan napattua kokonaan itselle.

Jotenkin kummallinen logiikka sinulla. Olethan itsekin netissä ja kaikesta päätellen olet ihan normaali nainen. Miksi siis ajattelet ettei netistä voisi löytää normaalia miestä? Netin kautta on itse asiassa paljon helpompaa löytää sellainen mies jota etsii, kuin baarista. Nytkin tiedän jo aika tarkkaan millaista suhdetta olet etsimässä ja se sopii minulle hyvin. Meidän ei siis tarvitsisi enää kuin tutustua, ensin vaikka halutessasi netin kautta ja sitten kasvotusten. Olen myöskin hyvännäköinen ja voin antaa siitä vaikka todisteeksi muutaman kuvan.
        Eli mikä on ongelma?

• yleisesti pohtien
        dfbiqw kirjoitti:

Jotenkin kummallinen logiikka sinulla. Olethan itsekin netissä ja kaikesta päätellen olet ihan normaali nainen. Miksi siis ajattelet ettei netistä voisi löytää normaalia miestä? Netin kautta on itse asiassa paljon helpompaa löytää sellainen mies jota etsii, kuin baarista. Nytkin tiedän jo aika tarkkaan millaista suhdetta olet etsimässä ja se sopii minulle hyvin. Meidän ei siis tarvitsisi enää kuin tutustua, ensin vaikka halutessasi netin kautta ja sitten kasvotusten. Olen myöskin hyvännäköinen ja voin antaa siitä vaikka todisteeksi muutaman kuvan.
        Eli mikä on ongelma?

Kyse on varmaankin siitä, että tässä tapauksessa ap:llä on vain sinun sanasi siitä, millainen ihminen olet. Luultavasti seuraavaa uhriaan etsivä hyperpervo kirvesmurhaajakin luonnehtisi itseään todellisuuden sijasta melko samoin sanakääntein kuin sinä. On tottakai enemmän kuin todennäköistä, että oikeasti olet melkolailla kuvauksesi kaltainen, mutta eritasoiset kauhutarinat nettituttavuuksista ovat iskostuneet hyvin vahvasti valtaosan seuraa etsivien naisten päähän. Suurinosa deittipalstailijoista on varmasti mukavaa, tavallista sakkia, mutta totuus on, että toivottomien tapausten kasti on siellä (täällä) yliedustettuna.

• dfbiqw
        yleisesti pohtien kirjoitti:

Kyse on varmaankin siitä, että tässä tapauksessa ap:llä on vain sinun sanasi siitä, millainen ihminen olet. Luultavasti seuraavaa uhriaan etsivä hyperpervo kirvesmurhaajakin luonnehtisi itseään todellisuuden sijasta melko samoin sanakääntein kuin sinä. On tottakai enemmän kuin todennäköistä, että oikeasti olet melkolailla kuvauksesi kaltainen, mutta eritasoiset kauhutarinat nettituttavuuksista ovat iskostuneet hyvin vahvasti valtaosan seuraa etsivien naisten päähän. Suurinosa deittipalstailijoista on varmasti mukavaa, tavallista sakkia, mutta totuus on, että toivottomien tapausten kasti on siellä (täällä) yliedustettuna.

Ymmärrän pointtisi, mutta juuri siksi sanoinkin että voidaan aluksi tutustua ihan rauhassa, vaikka ensin netin välityksellä ja sitten kun luottamus on syntynyt voidaan tavata kasvotusten. Ei kai hän mitään siinä menetä jos päättää tutustua minuun. Sen sijaan voi hyvinkin löytää juuri sen mitä etsii.

• melko raitis mies
        yleisesti pohtien kirjoitti:

Niin kännissä baarissa kyllä tunnistaa helposti hyperpervot kirvesmurhaajat muutamasta sanasta mitä kuulee musiikin jumputukseltä. Aha. No ei väkisin ja onnea vaan kännibaarituttavuuksien kanssa.

• pahan kätyri

Olisit pyytänyt myös miehen numeron itselles, niin asia on omissa käsissä. Näin tasa-arvon aikana pitää kato kaikki tehdä itse.

• 457457

Mikset etsi itse selvänä sitä selvää miestä? Jossain yökerhoissakin on varmasti sellaisia miehiä, jotka eivät ole ottaneet kuin max pari drinkkiä.

• Puutteessako

Ujoja miehiä jotka luulee että oot kusettanu niitä vaan päästäksesi karkuun..

• tillin tallin

sanoisin , et jätkä loppu illasta niin päissään , et ei muista sua. Siksi ei uskalla soitaa , kun ei yhtään tiedä , kuka sieltä vastaa tai kenen numero.

• deisideisidei

hyvä kysymys aloittajalla.

etsin itsekin kiinnostavaa "seuraa" sopivasta miehestä, mutta ei löydy kuin baarieissa todella humalaisia yrittäjiä. käsittääkseni olen ihan ok viehättävä, joten en yhtään ymmärrä miksi on niin vaikeaa.
      (jotkut ei niin viehättävät kaverit tuntuvat saavan seuraa paljon helpommin, joku mies voisi valaista tätä, vai onko mulla vaan liian korkea käsitys itsestäni?)

yhden tyypin kanssa päääsin pussailuasteelle, mutta se oli harvinaisen itsevarma suomalaiseksi mieheksi. jäi sitten siihen, koska olin itse liian humalassa loppuillasta.

• valmis pokattavaksi

Olette liian ujoja kun ette itse uskalla tehdä aloitteita.

• hehe

Itse olen 18v kyltymätön urheilullinen mies jolla on auto, tekisi mieli jättää sulle sähköposti että voisit ottaa yhteyttä :D

• Vaikeeta on...

Voih, kuulostaa ihan hyvältä, tosin oot tällaiselle 22-vuotiaalle aika nuori... Opetettavissa ja muokattavissa sopivaksi? ;)

• ...no ateekiaV
        Vaikeeta on... kirjoitti:

Voih, kuulostaa ihan hyvältä, tosin oot tällaiselle 22-vuotiaalle aika nuori... Opetettavissa ja muokattavissa sopivaksi? ;)

Voithan aina valita samat kriteerit täyttävän 24-vuotiaan miehen.
        Aina sopivaksi muokattavissa. ;)
        Tässä osoite: [email protected]

• joku mies baarista

Ehkä et ole mikään ultimaattisen seksikkään näköinen ja oloinen. Itseäni miehenä on kiinnostanut jonkun kanssa seksi humalassa, mutta ei enää aamulla kun hän ei ollutkaan ihan niin helmi kun humalassa mielestäni oli.

Jos itse olet puutteessa, niin miksi et voi ottaa miehen numeroa ja soittaa hänelle seuraavana päivänä? Ota aloite omiin käsiin.

• m.i.e.s.

Mua ärsyttää jos nainen tulee vonkaa seksiä kännissä kuin käki. Sellanen pikku huppeli ei haittaa mut jos nainen ei pysy edes pystyssä ja on niin kännissä ettei varmasti muista mitään seuraavana aamuna niin menee jo seksihalut samantien.
      Harva nainen uskaltaa selvinpäin mitään seksiä ehdotella ja jos uskaltaa niin sellasella naisella on itseluottamusta vaikka muille jakaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      76
      4558
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3803
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      149
      3531
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      44
      2004
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      71
      1928
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1239
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      128
      1078
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      137
      1003
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      943
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      857
    Aihe