Aiheuttaako netin selaaminen ja netissä kirjoittaminen naisille hengenahdistusta, vai miksi naiset niin usein sanovat netissä "huoh"?
Naiset huohottaa netissä
16
183
Vastaukset
- M29-ENFP
Aiheuttaa. Heitä tuskastuttaa eritoten se, kun naiseuden tuoma etulyöntiasema häviää netissä liki tyystin. Kun tyhjäpäisyyttä ei enää voi paikata meikkaamisella, eikä argumenttien puutetta "söötillä" tuittuilulla.
- huoh tyhmyydelle
Ja sinä eATMe et kuulu tuohon opiskelleisiin - ryhmään. Olet tyhmä ilman opiskelujakin.
- M29-ENFP
huoh tyhmyydelle kirjoitti:
Ja sinä eATMe et kuulu tuohon opiskelleisiin - ryhmään. Olet tyhmä ilman opiskelujakin.
Tui tui bimbo...
Mistä edes puhut? Ei tämä ketju käsitellyt mitenkään opiskeluita. - huoh Bimbo
M29-ENFP kirjoitti:
Tui tui bimbo...
Mistä edes puhut? Ei tämä ketju käsitellyt mitenkään opiskeluita.Joko olet laihduttanut tuhti poika? Vai eikö lihavuudestakaan saa puhua tässä ketjussa?
- naurunremakkaa
huoh Bimbo kirjoitti:
Joko olet laihduttanut tuhti poika? Vai eikö lihavuudestakaan saa puhua tässä ketjussa?
Heikkoa...
- naurunremakkaa
Olen kyllä katsonut hänen videoitansa, vaikuttaa hyvältä tyypiltä.
- Bimbo blondi
naurunremakkaa kirjoitti:
Olen kyllä katsonut hänen videoitansa, vaikuttaa hyvältä tyypiltä.
Niin vaikuttaa. Nam nam. Suorastaan kisakohde.
- Bimbo Blondi
Bimbo blondi kirjoitti:
Niin vaikuttaa. Nam nam. Suorastaan kisakohde.
Hapanmielen hermo petti kun piti poistattaa linkki videoon. Laitetaanpas uudestaan tuonne toiseen viestiin. Etsi poika, etsi.
- M29-ENFP
Bimbo Blondi kirjoitti:
Hapanmielen hermo petti kun piti poistattaa linkki videoon. Laitetaanpas uudestaan tuonne toiseen viestiin. Etsi poika, etsi.
Surkuhupaisaa. Jälleen kerran. Mihin pyrit? Mitään ketjuun liittyvää sanottavaa sinulla selvästikään ei ole - ellet sitten juurikin yritä todistaa sen mitä alunperin kirjoitin? - etkä muutenkaan mahda minulle mitään.
- ystävällinen neuvo
M29-ENFP kirjoitti:
Surkuhupaisaa. Jälleen kerran. Mihin pyrit? Mitään ketjuun liittyvää sanottavaa sinulla selvästikään ei ole - ellet sitten juurikin yritä todistaa sen mitä alunperin kirjoitin? - etkä muutenkaan mahda minulle mitään.
Ostapa hammasharja.
- huoh tyhmyydelle
Miksi nämä opiskelleet miehet on näin perustyhmiä? Kaikenmaailman teoriat hallitaan mutta peruselämästä ei ole hajuakaan.
- HUoh..
Noi piparipastorin teoriat ei oikeastaan ole edes mitään teorioita, lähinnä sisällötöntä hokemista, vailla oikeaa tutkimustietoa.
- ..................
HUoh.. kirjoitti:
Noi piparipastorin teoriat ei oikeastaan ole edes mitään teorioita, lähinnä sisällötöntä hokemista, vailla oikeaa tutkimustietoa.
Onko Laasanen piparipastori?
- ....
.................. kirjoitti:
Onko Laasanen piparipastori?
Laasanen on rakkausvalmentaja.
- Huoh oohhhh huohhh
Ne huohottaa koska netissä on kaikkialla pr0nia ja sepäs niitä kiihottaa.
- Älyn haamu
Kun katsoo tuota hapanimelä youtube-komiikkaa niin eipä voi olla kiihottumatta olipa mies tai nainen. Mahtavaa kamaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874078Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10899
- 131875
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750