Mahtaisikohan mistään löytyä ystävää keski-ikäiselle pitkäaikaistyöttömälle yh-äidille?
Haen nimenomaan ystävää, en suhdetta.
Olisko mulle kaveria
8
250
Vastaukset
- no mitäs sanot?
Missä päin asustelet. Mulle kelpais ainakin. Olen 36 v mies Raumalta.
- ATM surkimus
Kelpaako ruma ATm jolla ei ole yhtään kaveria, on työtön ja on 8kg ylipainoinen
- erakko?
Hei mistä päin olet?Täällä hieman päälle 30v yksinäinen nainen pk-seudulta.
- no mitäs sanot?
jaa eipä kelpaa näköjään...Sitte kun ihan rehellisesti tarjoo ystävyyttä niin ei kelpaa.
- 2222222221
Sulla ei vissiin ole mitään elämää netin ulkopuolella, kun vedät noin pitkälle meneviä johtopäätöksiä vajaan vuorokauden hiljaisuuden perusteella. Yritä ymmärtää, että kaikki ei päivystä koneella jatkuvasti.
- no mitäs sanot
2222222221 kirjoitti:
Sulla ei vissiin ole mitään elämää netin ulkopuolella, kun vedät noin pitkälle meneviä johtopäätöksiä vajaan vuorokauden hiljaisuuden perusteella. Yritä ymmärtää, että kaikki ei päivystä koneella jatkuvasti.
Olet oikeessa. Ei mulla ole elämää eikä ystäviä.
- Yksinäinen lintu
no mitäs sanot kirjoitti:
Olet oikeessa. Ei mulla ole elämää eikä ystäviä.
Minulla on kyllä elämä, mutta pitäisiköhän tähän väliin sanoa, että "sitten kun kertoo meiliosoitteen, niin ei kelpaa"? Tosiasiassa haluaisin aikalailla ikäistäni seuraa ja mieluummin vastaavissa olosuhteissa olevan ihmisen, ja vieläpä sen äidin.
- Yksinäinen lintu
Minulle voi kirjoitella [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780