Miksette te pojat edes joskus tekisi aloitetta tytöille se on vaikeampaa koska osaatte olla halutessanne niin julmia! Tytöt eivät yleensä (Itse ainakaan) torju niin ilkeästi. Itseänihän rasittaa olla sinkku tunnen 20 saman ikäistä seurustelevaa. Olisi ihanaa jos olisi joku kenen kanssa viettää iltaa ja käydä ulkona :)
Sinkkuna ei ole mukavaa...
15
93
Vastaukset
- Hot&Cool Beibe
Khiii kihhii mä oon 12 v. Alkasko joku oleen munkin kaa? Voitas kattoo leffaa ja syödä karkkii.
- Tiedän...
Sinuna en täällä hakis seuraa... Ei ikinä tiedä ketkä pedarit vaanii... ;(
- Hot&Cool Beibe
Tiedän... kirjoitti:
Sinuna en täällä hakis seuraa... Ei ikinä tiedä ketkä pedarit vaanii... ;(
Älä tuu sössöttää mulla käpy. Ooot sä jotain mun äiti vai.
- Kunnian mies
Mistä päin olet.
- Kunnian mies
Ja oletko puhdas?
- Neiti 15v
Tuu kattoon.
- Neiti 15v
Kunnian mies kirjoitti:
Ja oletko puhdas?
Käyn mä joka päivä aamulla suihkussa. Iho kuivaa jos käy useammin.
- Neiti 15v
Mikä *********? Mitä toi tollanen on? Onks täällä jotku sössökisat vai ootteks te kaikki jotain kuoleman kääpiä, niinku anttilan kassat. Häh.
- aseman mies
Kelpaako kolmekymppinen mies? Olen kohtelias, normaalipainoinen ja komea ja jaksan kyllä odottaa vuoden.
- Hot&Cool Beibe
Mä etin sellaista viiskybäistä komeaa cloonia. oot liian nuori. Onk sulla paljon fyrkkaa? Häh.
- ...
Miten tästä on tullu tämmöne pedaripalsta?
- Kunnian mies
... kirjoitti:
Mut 12v vrt. 30v...
Nainen ottakoon vastuunsa vittunsa jakamisesta oli ikä mikä hyvänsä. Naisen huoraksi nussiminen on aina naisen oma ja hänen isänsä syy joka ei ole valvonut tyttärensä kunniaa.
- mietitään hetkonen
Jos kaverit seurustelee, niin silloin pitää sinunkin? Haet seurustelusuhdetta selkeästi ihan väärin perustein.
Toisaalta olet kyllä siinä iässä milloin se laumaan kuuluminen on tärkeimpiä asioita elämässä. Jos haluat jonkun kanssa alkaa seurustelemaan niin eihän siinä mitään, mutta älä hyppää siihen kuoppaan että "Kun kaverit niin silloin minunkin pitää."
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756