Nainen,salaatko lapsesi.

kevättä

No niin pitää tästä nyt oikein kirjoittaa kun profiileissa ei ole mainittu lapsia ja kirjoitellaan niitä ja näitä ja kun yritän muutamaan eri otteeseen eri kertoina tiedustella lasten määrää niin ei vastata kysymykseen.

No kahville pitäis lähteä ja sitä ja tätä mutta en kiinnostu naisista joilla on lauma lapsia taustalla ja jos en saa vastausta niin lopahtaa kirjoittelu minun osalta.

Sitten ihmetellään kun ei jaksa enään vääntää juttua.Minulla oli profiilissa maininta että on yksi poika.
Lopetin profiilin ja olen oikeastaan tyytyväinen koska koko homma alkoi maistua paskalta.
Naiset ajaa itsensä näillä kiertelyillä ojasta allikkoon.

Ikisinkkuko jeeeee.

9

191

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pysykää lestissänne

Ole ihan rauhassa vain. Mulle ei nimittäin tuollainen eronnut yhäri kelpaa lasteineen. Varsinkin poikalapset ovat erityinen turn off. Tyttölapsen saattaisi ehkä jotenkin sulattaa, jos oikein rakastuisi mieheen.

• kevättä

Juu olen kyllä rauhassa sinunlaisiltasi kun haen vakaata ja henkisesti tasapainossa olevaa naista joka on rehellinen kaikilta osin,esim profiilissa ja elävässä elämässä.

Säälin tuollaista ajattelutapaa jos löydät miehen jolla on kultainen ja hyvä poika ja mies kunnollinen.

Toiseksi en ole eronnut kun en ole koskaan ollut naimisissa.

Kolmanneksi tyttölapset on hankalempia kasvattaa kuin pojat mutta yhtä ihania.

Neljänneksi et todennäköisesti saa vastakaikua keltään tervejärkiseltä mieheltä noilla linjoilla jos lausut ääneen tuollaisia ajatuksia lapsista.

Kevättä sullekin.

• yhärikammo

ne on niitä YH Äippiä jotka yrittää salata omat lapsensa jotta paremmin voisi saada mahdollisen tulevan elattajan maksumieheksi itselleen ja lapsilleen,jotka joku muu on siittimellään siittänyt.Hyhhyh,ei ikinä yhäriä eieieieieie!

• nnainenkin

En suosittele minkäänlaista elävää naisimmeistä sinulle poikarukka. Aina ajatuksissa pyörii onko vieras siitin käynyt naisessani.

• 3+7

No onhan se hieman hassua, jos ei lapsia mainitse profiilissa ja vielä hassumpaa, jos ei vastaa selvään esitettyyn kysymykseen. Viimeistään se vastaamattomuus kertoo, että jotain on hassusti siellä toisessa päässä.

Itse olen ihmetellyt viime aikoina kuinka monien naisten profiileissa ei ole täytetty tiettyjä tietoja. Esim. tupakointi on yksi tällainen asia. Siihen kun on vielä vaihtoehtoina yksiselitteiset vaihtoehdot "kyllä", "ei" ja "joskus". En keksi miksi ihmeessä tupakoimaton jättäisi asian mainitsematta, joten tulkitsen, että ko. henkilö sitten tupakoi ainakin joskus eikä halua sitä kertoa. Itse en innostu tupakoinnista laisinkaan, joten skippaan tällaiset profiilit. Sitten on tietysti nämä, jotka eivät merkitse ovatko sinkkuja, eronneita vai mitä, mutta suhdetta ovat silti muka hakemassa. Eniten viime aikoina olen kiinnittänyt huomiota myös siihen, että huomattavan moni nainen on jättänyt merkitsemättä kohdan seksuaalinen suuntautuminen. Tätä en oikein käsitä. Eivätkö nämä ihmiset ole oikein sinuja itsensä kanssa eivätkä edes tiedä ovatko heteroja vai mitä. Tähänkään kun ei ihan hirveästi ole niitä vaihtoehtoja :) Sitten moneti kuitenkin ihannekumppaniosion mukaan haetaan miestä ja vielä heteroakin.

• valheita

Pahinta on kuitenkin suoranainen harhaanjohtaminen siten, että ruksaa väärän kohdan. Olen törmännyt miehiin, joilla on statuksena eronnut, vaikka ovat naimisissa eikä ero ole edes ajankohtainen. Ihan vaan ovat seksiseuraa etsimässä. Todella vastenmielinen ilmiö.

• Mitä salattavaa?

Musta on pikemminkin hienoa ja ylpeyden aihe kun voin kertoo että oon onnistunu joskus saamaan lapsen ja mulla on siis elämänkokemusta myös äitiydestä :) jos ei kelpaa tälläsenä ja hyväksy että lapsi kuuluu pakettiin niin ei sitten, eipä sellanen varmasti oikeenlainen ihminen mulle ois ollukaan.
      Muutenkin typerää salata mitään kohtia profiilissa saati laittaa vääriä tietoja.. mitä järkee kun ne tulee kuitenkin ennemmin tai myöhemmin ilmi??
      Moni joka on työtön ei kerro tätäkään profiilissa mutta minäpä kerron. Varmasti moni skippaa senkin takia mut, mutta mitä sitten. Jos se on jollekin niin tärkeetä niin kyse on liian erilaisesta ihmisestä mitä haen, ja kelle tää on kynnyskysymys ei tarvi turhaan edes vaivautua ottaan yhteyttä.

• ***Ninnu****

Minä en kerro profiilissani lapsestani mitään, ihan lastani suojellakseni. Jos haen netin kautta seuraa itselleni, se ei tarkoita sitä, että lapseni pitää tuoda jollain tapaa esiin ja vieraiden ihmisten tietoisuuteen.

Jos keskustelen enemmän jonkun netissä tapaamani miehen kanssa, silloin toki kerron lapsesta, jos mies on luotettavan oloinen. Itse ainakin olen sen verran varovainen, etten luota täysin vieraisiin ihmisiin, kaikenlaisia ihmisiä on netti pullollaan.

En missään tilanteessa häpeä/salaile lastani, hänhän on parasta maailmassa :) Olen myöskin korkeasti koulutettu ja hyvätuloinen, joten elättäjää en itselleni tai lapselleni hae.

• 3+7

Et kerro mitään? Laitatko siis kohtaan "lapset" että "ei lapsia"? Vai jätätkö kohdan täyttämättä? Kai ymmärrät, että jos sen kohdan jättää täyttämättä, niin yleensä siitä tehdään tulkinta, että sitten niitä lapsia on ja jostain kummallisesta syystä sitä ei halua mainita ja se taas voi tuntua monesta oudolta. Jokainen oman profiilin omistava tietää mitä kenttiä profiiliin voi täyttää. Kuulostaa kyllä hieman vainoharhaiselta, että jos ajattelet suojelevasi lastasi siten, että et edes kerro sinulla olevan lapsia jossain anonyymissä nettiprofiilissa. Mielestäni ei ole myöskään oikein salata sitä tietoa toiselta seuraa hakevalta.

Yksi asia mikä noissa tietojen täyttämättä jättämisessä kannattaa myös huomioida on se, että muut seuraa hakevat voivat hakukriteereissä valita niitä tietoja. Jos profiiliin ei ole jotain kohtaa täytetty lainkaan, niin silloin profiili ei myöskään tule hakutuloksiin, jos haetaan tällaisella kriteerillä. Voisin veikata, että lapsi on monesti yksi eniten käytetyistä hakukriteereistä. Kuten myös tupakointi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4048
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2901
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1311
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      864
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      750
    Aihe