Missä blogissa puhutaan "meistä"?

yksmeistä

Minne se viesti katosi... ei siis rautarouvan blogi, vaan jokin toinen. En ehtinyt näkemään! :(

23

149

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • palsta-ATM
      • yksmeistä

Kiitos! Miksihän ne ketjut poistettiin...

• En tarkoita pilkata tai mitään, mutta odotan kyllä kovasti mitä neuvoja luvatussa seuraavassa kirjoituksessa tuosta blogista jaellaan. Siis että miten "at-mies" voisi löytää naisen "itsesäälissä piehtaroinnin sijaan". Tuleeko sieltä jotain uutta ja oivaltavaa, vai ne perinteiset:

1. Käy suihkussa.
      2. Älä piehtaroi itsesäälissä.
      3. Ole oma itsesi.
      4. Älä näytä epätoivoa (tai: se oikea löytyy kun vähiten odotat tai kun et etsi).
      5. Etsi ahkerasti (ristiriita #4:n kanssa mutta siitä viis).
      6. Pukeudu kivasti.
      7. Pese hampaasi.

• 09348r539478098

Minä voin antaa neuvon:

Pukeudu tyylikkäästi, kampaa hiukset tyylikkäästi (siistit vaatteet ja tukka ei riitä, mutta ei tarvitse tosikalliita muotivaatteitakaan olla), ole itsevarma, uskalla katsoa silmiin ja koskettaa ja puhu_hauskoja_tai_mielenkiintoisia_asioita. Ja tee liikkeesi ajoissa.

Siinä se. Jos puhe ei ole hauskaa tai mielenkiintoista, niin ei auta. Sitten on parempi viedä mimmi vaikka tanssilattialle tai jonnekin missä ei tarvitse höpistä. Vaatii sitten toisaalta tanssitaitoa.

Nämä ovat aivan yksinkertaisia asioita. Ei taida kelvata? Liikaa vaadittu.

• -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
        09348r539478098 kirjoitti:

Minä voin antaa neuvon:

Pukeudu tyylikkäästi, kampaa hiukset tyylikkäästi (siistit vaatteet ja tukka ei riitä, mutta ei tarvitse tosikalliita muotivaatteitakaan olla), ole itsevarma, uskalla katsoa silmiin ja koskettaa ja puhu_hauskoja_tai_mielenkiintoisia_asioita. Ja tee liikkeesi ajoissa.

Siinä se. Jos puhe ei ole hauskaa tai mielenkiintoista, niin ei auta. Sitten on parempi viedä mimmi vaikka tanssilattialle tai jonnekin missä ei tarvitse höpistä. Vaatii sitten toisaalta tanssitaitoa.

Oliko tää vitsi? Vai v****ilua Boredomille? Oli kumpaa vaan niin surkea esitys.

• Tunne-jalkki
        09348r539478098 kirjoitti:

Minä voin antaa neuvon:

Asiakaspalvele_niin_maan_perkeleesti!

• wefweferg
        -.-.-.-.-.-.-.-.-.-. kirjoitti:

Oliko tää vitsi? Vai v****ilua Boredomille? Oli kumpaa vaan niin surkea esitys.

Ei ollut vitsi. Tuolla tavalla saa naisen mielenkiinnon ja voi tehdä tulosta.

• 09348r539478098 kirjoitti:

Minä voin antaa neuvon:

Vähän epämääräisiä vaatimuksia. Annoitko neuvon tosissasi? Luultavasti en pukeudu tyylikkäästi enkä varmaan kampaa hiuksianikaan tyylikkäästi, mutta en minä kyllä tajua miten sitten pitäisi pukeutua tai kammata.

"Ole itsevarma". Neuvotko masentunutta, että "ole iloinen"? Silmiin katsomisessa ei pitäisi olla ongelmaa. Koskettamiseen ei ole lupaa. Hauskoja voin puhua, mutta riippuu kyllä kuulijasta, mikä on mielenkiintoista. En vain osaa heittää läppää Viidakon tähtösistä, vaikka se epäilemättä joitakin kiinnostaa.

Tanssiminen ei onnistu korkeintaan kuin tuttujen kanssa, jotka ei välitä jos/kun menee päin seiniä, tai kenkiä tai lavan reunaa.

• sadgvd
        Tunne-jalkki kirjoitti:

Asiakaspalvele_niin_maan_perkeleesti!

Nimenomaan. Naisia pitää viihdyttää jos haluaa tulosta. Jos ei halua, niin ei mikään pakko ole. On huoriakin olemassa, niille tarvitsee antaa vain rahaa.

• 34t3
        LordBoredom kirjoitti:

Vähän epämääräisiä vaatimuksia. Annoitko neuvon tosissasi? Luultavasti en pukeudu tyylikkäästi enkä varmaan kampaa hiuksianikaan tyylikkäästi, mutta en minä kyllä tajua miten sitten pitäisi pukeutua tai kammata.

"Ole itsevarma". Neuvotko masentunutta, että "ole iloinen"? Silmiin katsomisessa ei pitäisi olla ongelmaa. Koskettamiseen ei ole lupaa. Hauskoja voin puhua, mutta riippuu kyllä kuulijasta, mikä on mielenkiintoista. En vain osaa heittää läppää Viidakon tähtösistä, vaikka se epäilemättä joitakin kiinnostaa.

Tanssiminen ei onnistu korkeintaan kuin tuttujen kanssa, jotka ei välitä jos/kun menee päin seiniä, tai kenkiä tai lavan reunaa.

Viidakon tähtöset ei ole mielenkiintoinen ohjelma puheenaiheeksi. Olen aivan tosissani.

Kyllä minä tiedän että tällä palstalla mitään suoriakaan neuvoja ei hyväksytä, mutta ei se minua haittaa.

• 34t3 kirjoitti:

Viidakon tähtöset ei ole mielenkiintoinen ohjelma puheenaiheeksi. Olen aivan tosissani.

Kyllä minä tiedän että tällä palstalla mitään suoriakaan neuvoja ei hyväksytä, mutta ei se minua haittaa.

Mutta kun sinä neuvot vaikka että "Pukeudu tyylikkäästi", niin et tosi asiassa sano yhtään mitään. Yhtä hyvin voisit sanoa että "Ole naisten silmiin viehättävä". Minä en osaa kyllä yhtään arvioida, mihin kohtaan tyylikkyysasteikolla pukeutumiseni menee nyt, ja miten pukeutumista pitäisi muuttaa että se liikkuisi tyylikkäämpää kohti.

• ergdr
        LordBoredom kirjoitti:

Mutta kun sinä neuvot vaikka että "Pukeudu tyylikkäästi", niin et tosi asiassa sano yhtään mitään. Yhtä hyvin voisit sanoa että "Ole naisten silmiin viehättävä". Minä en osaa kyllä yhtään arvioida, mihin kohtaan tyylikkyysasteikolla pukeutumiseni menee nyt, ja miten pukeutumista pitäisi muuttaa että se liikkuisi tyylikkäämpää kohti.

Jos ei ole silmää, niin voi yrittää kysyä joltain muulta. Jos ei voi kysyä keltään muulta, niin voi kysyä vaikka vaatekaupan myyjältä. Jos ei voi kysyä vaatekaupan myyjältä, niin voi vaikka mennä katsomaan jotakin helvetin tyyliblogeja tai kopioida oma tyyli suoraan joltain yleisesti tyylikkääksi käsitetyltä julkkikselta tms.

Mikään näistä neuvoista ei varmaan kelpaa?

• ewfeqr
        ergdr kirjoitti:

Jos ei ole silmää, niin voi yrittää kysyä joltain muulta. Jos ei voi kysyä keltään muulta, niin voi kysyä vaikka vaatekaupan myyjältä. Jos ei voi kysyä vaatekaupan myyjältä, niin voi vaikka mennä katsomaan jotakin helvetin tyyliblogeja tai kopioida oma tyyli suoraan joltain yleisesti tyylikkääksi käsitetyltä julkkikselta tms.

Mutta pitää muistaa, että ei maailman tyylikkäinkään pukeutuminen vielä mitään takaa, jos ei ole sitä supliikkia, kykyä rentoon ja tilanteen huomioonottavaan jututsteluun, jossa on mukana spontaania hauskuutta, mielenkiintoisuutta ja kykyä aitoon kuuntelemiseen ja ainakin kykyyn feikata että toisen jutut aidosti kiinnostavat.

• Rispekt!
        sadgvd kirjoitti:

Nimenomaan. Naisia pitää viihdyttää jos haluaa tulosta. Jos ei halua, niin ei mikään pakko ole. On huoriakin olemassa, niille tarvitsee antaa vain rahaa.

Huorat, nuo ainoat rehelliset naiset. God bless!

• realismus

Itsesäälissä piehtarointi on inhimillistä eikä siinä ole mitään moitittavaa. Yksinäisten miesten murheet ovat saaneet naurettavan ja negatiivisen ilmeen tiedät kyllä keiden ansiosta...

Ei täällä voi keskustella sinkkuudesta, sinkkujen ongelmista, oli sitten kyse juustopakettien suurista myyntipakkauksista tai yksinäisyydestä...

• gnfsg
        realismus kirjoitti:

Itsesäälissä piehtarointi on inhimillistä eikä siinä ole mitään moitittavaa. Yksinäisten miesten murheet ovat saaneet naurettavan ja negatiivisen ilmeen tiedät kyllä keiden ansiosta...

Ei täällä voi keskustella sinkkuudesta, sinkkujen ongelmista, oli sitten kyse juustopakettien suurista myyntipakkauksista tai yksinäisyydestä...

Itsesääli on ihan ookoo silloin kun se kestää vaikka päivän pari maksimissaan, mutta täällä aika toimii sillä tavalla, että itsesäälin normaali puoliintumisaika tuntuu olevan vuosissa.

• Bastori:D
        realismus kirjoitti:

Kurpat hiljaa seurakunnassa!

• ergdr kirjoitti:

Minusta tuntuu kuin tähtäisit antamaan neuvoja, joista tiedät itsekin etteivät ne toimi, jotta voisit sitten ilkkua kun emme mitään suostu tekemään. Arvaanko oikein, että sinulla ei koskaan ole ollut esimerkiksi tyylikkyyden suhteen ongelmaa, koska sinulla on "silmää"? Toisin sanoen olet aina vain ollut vakuuttunut siitä, että olet riittävän tyylikäs, viis siitä oletko jossain objektiivisessa mielessä tai jonkun "asiantuntijatahon" (joiden puoleen kehotat kääntymään) mielestä tyylikäs.

Voisi tietysti jotain tyyliblogeja katsella. Mistä kuitenkin vetoa, että siellä ei ole ainoatakaan peilikuvaa minusta, vaan jotain sliipattuja atleetteja, joiden päällä peltisanko ja seeprannahkakimonokin näyttäisi hyvältä.

• 234r53245
        LordBoredom kirjoitti:

Minusta tuntuu kuin tähtäisit antamaan neuvoja, joista tiedät itsekin etteivät ne toimi, jotta voisit sitten ilkkua kun emme mitään suostu tekemään. Arvaanko oikein, että sinulla ei koskaan ole ollut esimerkiksi tyylikkyyden suhteen ongelmaa, koska sinulla on "silmää"? Toisin sanoen olet aina vain ollut vakuuttunut siitä, että olet riittävän tyylikäs, viis siitä oletko jossain objektiivisessa mielessä tai jonkun "asiantuntijatahon" (joiden puoleen kehotat kääntymään) mielestä tyylikäs.

Voisi tietysti jotain tyyliblogeja katsella. Mistä kuitenkin vetoa, että siellä ei ole ainoatakaan peilikuvaa minusta, vaan jotain sliipattuja atleetteja, joiden päällä peltisanko ja seeprannahkakimonokin näyttäisi hyvältä.

Ei minun tarkoitukseni ole ketään ilkkua. Tiedän vain palstan luonteen, ja siksi sanoin hieman ivallisesti että ei taida neuvo kelvata. Koska niinhän se on, että ei täällä yleensä mikään neuvo kelpaa.

• Jotain uutta

0. Ymärrys siitä että naisen löytyminen ei ole rakettitiedettä vaan UFO (Unidentified Female Object) -teknologiaa.

Jotain lainattua:

Jokainen on oman onnensa seppä sanotaan, mutta mitä jos ei omista alasinta ensinkään?

• hjkjhggf
        234r53245 kirjoitti:

Ei minun tarkoitukseni ole ketään ilkkua. Tiedän vain palstan luonteen, ja siksi sanoin hieman ivallisesti että ei taida neuvo kelvata. Koska niinhän se on, että ei täällä yleensä mikään neuvo kelpaa.

Ja pukeudun tyylikkäästi. En tosin ole katsonut neuvoa mistään.

• Uskokaa pois

Kauniin naisen pillu parantaisi ATM:n itsesäälinkin.

• petofi

Omituinen tapaus se nainen; Hän kertoo itse olevansa sinkku mutta tietää kertoa ohjeita miten löytää kumppanin. Sitten hän on tehnyt selväksi halveksuntansa at-miehiä kohtaan mutta tuntuu väijyvän tätä palstaa kovallakin mielenkiinnolla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      23
      3690
    2. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      540
      2702
    3. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      53
      2260
    4. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      212
      2241
    5. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1709
    6. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      219
      1519
    7. Kiantama kartelli

Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip
      Suomussalmi
      52
      1491
    8. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      97
      1389
    9. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      62
      1221
    10. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1184
    Aihe