kamalan ihastunut pomooni :(

haaveilija?

ja minusta tuntuu että hänkin minuun, ainakin pikkuisen.

Aloitin noin kuukausi sitten uudessa työpaikassa, ja heti ensisilmäyksellä tunsin jotain pientä sähköä ilmassa hänen kanssaan. Perehdyttäessään minua hän tuijotti häpeilemättömästi jatkuvasti silmiin ja hymyili, minä takaisin, ja olin aivan myyty, tuli sellainen tunne, että tästähän saattaisi tulla ehkä jotain kestävää. Tätä iloa kestikin sitten vain pari päivää.

Siitä lähtien hän on ollut liioitellun välttelevä, hyvä kun edes tervehtii. Tuntuu saavan jonkinlaisen hepulin kun menen oma-aloitteisesti juttelemaan- häkeltyy, ääni nousee kuin murkkuikäisellä, silmissä on aivan uskomaton säihke ja juttelu on hermostunutta, mutta erittäin ystävällistä ja kiireetöntä. Ainoastaan silloin, kun kerroin juuri eronneeni, näytti että haluaa karata paikalta äkkiä.

Lisäksi hän kuulemma käyttäytyy täysin eri tavalla silloin, kun en ole töissä- käskyttää, räyhää, valittaa turhista asioista ja on muutenkin hankala. Minun läsnäollessa hän ei korota ääntään ja keskustelee asioista rauhallisesti.

Olisin itse valmis tutustumaan paremmin, mutta en tiedä miten jää väliltämme rikotaan. Hänellä taitaa olla perhe/nainen koska käyttäytyy niin kylmästi, sormusta ei kyllä ole. En myöskään haluaisi tyrkyttää seuraani, joten olen päättänyt jättää hänet huomiotta ja keskittyä vain ja ainoastaan työntekoon. Vaikeaa se on, kun sydän hakkaa tuhatta ja sataa..

Osaako kukaan sanoa, miksi mies käyttäytyy näin? Voisiko olla, että hän kyllästyi parin ekan päivän jälkeen, että hän on varattu vai se, että pitää pomon ja alaisen suhdetta sopimattomana? Pakko saada jonkinlainen selvyys tilanteeseen :(

3

699

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3v

tämähän tuntuu tutulta.

se että katsoo silmiin ja hymyilee, ei kyllä kerro mitään. tiedän monia jotka tekevät noin ilman että siinä on mitään sen kummempaa. itsekin olen tuohon lankaan aikoinaan mennyt ja pahasti.

voisiko olla niin että hän on huomannut kiinnostuksesi ja se imartelee häntä, mutta hän ei kuitenkaan tunne mitään kummempaa sinua kohtaan? Nauttii huomiostasi, mutta siinä se. Ei kuitenkaan oikein tiedä miten käyttäytyä seurassasi, jottei mahdollisesti anna vääriä signaaleja.

voin tosin olla väärässä mutta oma tilanteeni oli vähän tämän kaltainen.

• Turhat haaveet

Niin turha elätellä toiveita sen perusteella, että joku katsoo suoraan silmiin ja hymyilee. Se on normaalia aikuismaista ystävällistä käyttäytymistä. Epävarma ihminen ei pysty katsomaan toista silmiin. Kyllä meilläkin töissä katsotaan toisia silmiin, kun keskustellaan ja samalla hymyillään useinkin eikä se merkkaa mitään muuta kuin, että on tahdikasta käyttäytyä ystävällisesti työpaikalla.

• sihteeri27

Minulla oli noin vuosi sitten samanlainen tilanne. Olin vasta valmistunut tradenomi. Osan työaikaa olin hänen sihteeri, mutta lisäksi hoidin laskutus asioita. Aina kun olin samassa huoneessa, niin hänen käytös oli ystävällinen ja sovitteleva. Eikä hänkään korottanut ääntään silloin. Kuulin sitten muilta laskutuspuolen henkilöiltä hänen käytöksestään muuna aikana, niin se oli aika poikkeava kuin mitä minä olin huomannut. Minulla ei olisi kylläkään mitään sitä vastaan vaikka meidän välillä olisikin suhde.

Tilanne hieman häiritsi, ja ajattelin tehdä pienen siirron, ehkä hieman viettelevän sellaisen. Sellaisena päivänä kun olin koko päivän pomon toimistossa, pukeuduin melko ihonmyötäisiin ja lyhyisiin shortseihin (oli kuuma kesäpäivä) ja avonaisella kaula-aukolla varustettuun t-paitaan. Huomasin heti aamusta että pomo vilkuili minua lähes tauotta, varsinkin kun kumarruin ottamaan papereita alalaatikosta. Siinä vahvistui ajatus että hän on kiinnostunut minusta mutta ei ole uskaltanut ilmaista sitä. Miehiä pitää siinä asiassa potkia perseelle. Pomokin vasta sitten älysi tehdä aloitetta kun vein hänelle papereita ja kumarruin pöydän toiselta puolelta niin että hän varmasti näki paidan alle.

Aika pikaisesti sen päivän jälkeen työpaikallani uusittiin tuoleja ja jostain syystä pomon toimistoon tuli sohva. :P

Tätä seksisuhdetta on siis kestänyt noin vuoden. Työnkuvani on hieman helpottunut vuoden takaisesta ja palkka on noussut tuntuvasti. Ja työvaatteita olen saanut työpaikan piikkiin.

Eli kannattaa ottaa asioista selvää eikä vetää hätäisiä johtopäätöksiä. Itse en ole katunut hetkeäkään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4108
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2921
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe