Oletteko käyneet katsomassa kilpailukynsiä? Osa todella kauniita, taidokkaasti tehty myös itse kynsi, ei vain koristelu. Siellä oli joitain kokeilunarvoisia koristeluja :-) mm. verkkoa vois kokeilla!
Mistä sinä tykkäsit? Itse tykkäsin siitä HelloKitty toteutuksesta, en niinkään HelloKittyn takia vaan ideana, kuvanahan voisi käyttää mitä vaan. Yksinkertainen ja kaunis. Kynnen muotoilukin oli ihan sen näköinen että on tainnut tehdä kynsiä ennenkin. Äänestin.
Diweiss kynsikilpailu Facebookissa
11
323
Vastaukset
- Sori mutta
En kyllä ole samaa mieltä noista kynsistä tuolla. Pinkit on kyömyt ja paksut kuin koppakuoriaiset, kynsien kärjet monissa liian paksut jne. Esim. vihreäkärkisissä kukkatarrallisissa on kynsipedin osuus aivan sairaan näköinen, laikukas ja ruma. Sori että sanoin suoraan.
- diweiss
Noi vihreet on kyllä teknisesti täysin väärin/epäonnistuneesti toteutetut. Mut noi pinkit on juuri kuin rakennekynnen kuuluukin olla :-)
- No mutta
"Geelillä kokonaan lakatut kynnet, joissa koristeena tarrat."
Noi pinkit on kyllä kuhmuiset eikä kauniit ollenkaan.
Ne toiset pinkit on tasaisemmat ja nätimmät, mutta lakattu aivan liian reunasta reunaan ja kynsinauhaan asti. - Apuvaaa
Maksaako joku noista kynsistä oikeasti? Ihan järkyttävän näköisiä. Tekeekö noita muka joku koulutettu henkilö? Hui kauhea, itse en ottaisi tuollaisia kynsiä vaikka maksettais.
Ärsyttävää kun käyt täällä mainostamassa tuota Diweiss:iä. Harmittavaa että noin huonoja paikkoja on edes pystyssä. Miten kehtaa edes tuollaisista kynsistä ottaa rahaa? - 66ju
En koskaan kehtaa osallistua tuollaisiin kilpailuihin kun ajattelen olevani niin huono, mutta tuolla oli kahdet kynnet samaa tasoa taitojeni kanssa ja loput todella paljon huonompia. O_o Jospa seuraavaan kilpailuun uskaltaisi osallistua. Itse tekemissään kun näkee aina vain ne virheet, mutta näkyypä niitä olevan muillakin.
- .
Apua, pakko yhtyä edellisiin kommentteihin. Mikäköhän "tuomari" siellä oikein arvostelee? Harrastelija itse ilmeisesti......
Säälittävää!. - StamPinG1234
Noi ei ole ammattilaisten tekemiä kynsiä vaan ihan harrastelijoiden. Heidän omilla sivuillaan mainostetaan ko. kilpailua sanoilla "valokuvaa hienoimmat kyntesi..."
Älkää siis säikähtäkö :DDD
Itse en tuonne kehtaa omia kuvia laittaa koska olen ihan "keltanokka" kynsienteossa. Mutta... kukaan ei ole seppä syntyessään ;) - Diweiss.fi
Hei!
Poikkeuksena kommentoin tänne, että virheellisten tietojen levittäminen loppuisi. En seuraa, enkä osallistu näihin keskusteluihin normaalisti ja voitte olla varmoja, että laitan nimeni kirjoitukseni alle.
Tosiaan, kilpailu on tarkoitettu asiakkaille, asiakkaiden tekemistä kynsistä. Kilpailussa on mukana arvonta, jonka vuoksi kenen tahansa olisi kannattanut osallistua mukaan. Joten annetaan jokaisen rauhassa osallistua haluamallaan kuvalla ja eiköhän tuo voittaja ratkea perusteluineen 1.5. Tuomarin arviot ovat puolueettomia kommentteja kynsistä, ilman moitteita. Osallistujat voivat halutessaan pyytää arvion kynsistään yksityisesti. Tuskin kukaan haluaa, että osallistuva kuva haukutaan julkisesti, vai?
Kiitos positiivisesta palautteesta, tarkoitus olisi palvella ja auttaa asiakasta edelleen parhaani mukaan. Valikoima laajenee jatkuvasti ja tavoitteena on ottaa myyntiin vain kokemuksella hyväksi todettuja tuotteita.
" Ärsyttävää kun käyt täällä mainostamassa tuota Diweiss:iä. Harmittavaa että noin huonoja paikkoja on edes pystyssä. Miten kehtaa edes tuollaisista kynsistä ottaa rahaa? "
Oletko kenties ollut asiakkaanani vai mistä tällaista päättelet? Kilpailun kynnet eivät ole Diweiss Studion tuotoksia. Onko sinulla jotain yritystäni vastaan, tuntuu niin hullulta kuin olisi tehnyt jollekkin pahaa? Mutta pääasia, kun kehujia riittää, tavoitteet ovat heidän osaltaan toteutuneet, iso kiitos - Apuvaaa
En ole ollut asiakkaanasi, mutta mitä tuolta Diweiss blogista katsoin kynsiä ja siitä että käytät kynisviilana Dremeliä, niin en itse niistä maksaisi. Tokihan makuja on monia ja kaikki eivät ole yhtä vaativia. Ja mielestäni nuo tänne aloitetut topicit haiskahtavat juurikin piilomainonnalta, pahoitteluni jos eivät ole.
Nettikauppa näyttää tosin lupaavalta, kunhan valikoima olisi laajempi, mutta se ehkä uudelta yritykseltä suotakoon. :D- rokrokrok
Tämä Apuvaaa on kilpailija joka yrittää dissata Diweissia. Eikö kyvyt itsellä riitä =)
- 15+7
rokrokrok kirjoitti:
Tämä Apuvaaa on kilpailija joka yrittää dissata Diweissia. Eikö kyvyt itsellä riitä =)
Jos lähettää kuvansa kilpailuun mikä on julkinen niin on osattava ottaa vastaan myös negatiivista palautetta tai sitten parempi olla osallistumatta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse764558Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093803Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1493531Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.442004Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891239- 1281078
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1371003- 57943
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25857