Kaverini yritti siis kännissä jotain kömpelösti tälle jutella ja sanoi lopuksi, että ei hän sinua yritä pokata. Teiniblondi sanoi, että hän ei ole mikään helppo pokattava.
Tästä meni noin vartti niin blondi oli vehtaamassa vessassa samassa seurueessa olleen YTM kaverini kanssa. Muutenkin blondin lausunto pokaamisensa haasteellisuudesta on hieman ristiiriidassa sen kanssa mitä YTM kaverini on hänestä sanonut.
AKTM kaverini sai pakit myös parilta nelikymppiseltä kurpalta vaikka hän niitä sinnikkäästi kävi kaksi kertaa yrittämässä.(nainen ei tykkää nuoremmasta)
Markkina-arvoteoriaa puhtaimmillaan elävässä elämässä siis. MAT kun ei ole uskonto vaan silmin nähtävä tosiasia. Kannattaa siis olla MAT-lasit päässä kun ihmisten ilmoilla pyörii niin näkee kaiken paljon selkeämmin, ihan kuin likinäköinen silmälaseilla.
Teiniblondi AKTM kaverilleni baarissa
6
161
Vastaukset
- gjhfj
Tietääkö sun kaverit että raportoit heidän asiansa täällä? Sut on varmasn aika helppo tunnistaa, kun kerrot noista tapahtumista sen verran yksityiskohtaisesti.
- Kuin etikka
Eiköhän ne tiedä kun asuvat kaikki samassa pääkopassa.
- Naisasialooseri.
Eivät tiedä, he eivät pyöri tällä palstalla eivätkä ole koskaan kuulleet MAT:sta.
Mielestäni on aika hauskaa, että he ovat AT KT ja YT miehiä, mutta eivät tiedä sitä itse. - On se jännä juttu
Naisasialooseri. kirjoitti:
Eivät tiedä, he eivät pyöri tällä palstalla eivätkä ole koskaan kuulleet MAT:sta.
Mielestäni on aika hauskaa, että he ovat AT KT ja YT miehiä, mutta eivät tiedä sitä itse.Mielestäni on aika hauskaa, että olet idiootti, mutta et tiedä sitä itse, etkä ymmärrä vaikka sen sinulle kerron. Hehee.
- 65680´rdfxsa
Naisasialooseri. kirjoitti:
Mielestäni on aika hauskaa, että he ovat AT KT ja YT miehiä, mutta eivät tiedä sitä itse.Etkö keskustele kaveriesi kanssa MA-teorista koskaan?
- Reipas Mies
Voisitko vinkata atkm-kaveria käyttämään sitä mustaa silmämeikkiä, kuten nämä tosi cuulit heebot esim. tv:ssä. Sitten vaikka matrix-tyylinen nahkatakki niin ei muuta kuin haamuilemaan naisen liiveihin. Mä tässä heitän vinkin ihan randomisti en mä tiedä mikä marilynmanson-wnb hän on irl. Mutta eniwei.
Menetin uskoni niin täysin baareihin että Saigonin viidakkoonkin menen ilman kenkiä mieluummin. Sellainen hiljaisten miesten pystybaari olisi paras, jossa saa juoda hyviä drinkkejä ilman naisten assarin tarvetta. Normi baareissahan näin demonisoituu mies kuin Rob Zombie jehisten leirillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka662382- 661367
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww651115EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41077- 77803
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19780Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82650- 43648
Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe23615- 27571