Olen 21 vuotias nuori nainen ja ihastuin vähän aikaa sitten 35 vuotiaaseen mieheen. Tiedän kuitenkin, etten voi edes yrittää mitään ikäeromme vuoksi. Miehen silmissä olen luultavasti pelkkä teinityttö, jonka kanssa ei reaalimaailmassa voisi ajatellakaan seksuaalista kanssakäymistä (eikai aikuinen mies joka haluaisi seksiä näin nuoren kanssa voi olla tervejärkinen), vakavasta parisuhteesta puhumattakaan. Miehen pitäisi olla melkoisen outo tai epäkypsä, että näin nuoren kanssa alkaisi yhtään mihinkään. Miten voin pitää mieheen etäisyyttä ilman, että hän alkaa ihmetellä?
toivoton ihastuminen
16
620
Vastaukset
- älä kokeile
Kylmästi välit poikki kokonaan. Ei se muuten onnistu. Eikä siitä pidemmän päälle mitään tulisi.Jos se jotain sulta haluaa, niin pelkkää seksiä juri.
- Ohhoijjaa...
Hah jos se siihen menee ei se ole keneltäkään varastettua,kyllä 35 mies voi helposti olla 20 vuotiaan naisen kanssa siitä eteenpäin kaikki on arvailua niinkuin aina suhteissa onhan noita puumanaisiakin...
- yritä pois
Aina kannattaa yrittää, mitään vahinkoa siitä ei tule vaikka mies ei olisikaan sinusta kiinnostunut. On niitä ollut muitakin pariskuntia tuollaisella ja isommallakin ikäerolla.
- ookkona pöljä?
ei 21-vuotias mikään teinityttö ole.
LOL - think about it
Kysy siltä mieheltä että pitääkö se sinua muka teinityttönä. Hyvinkin todennäköisesti ei. Et sinä siinä mitään voi hävitä. Sitä paitsi jos mies ei ole kiinnostunut niin ei se sen jälkeen ihmettele vaikka pidätkin häneen vähän sitä etäisyyttä.
- Rakas
AP:lle ,Olen kyllä samanikäinen sinun ihastuksesn kanssa ja kyllä minulle ainakin
nuoren naisen pillu kelpaisi. Tuon ikäisen kanssa on ihana RAKASTELLA. - Siitä vaan
Voi tyttö kulta, tuolla ikäerolla numeroina, ei ole mitään merkitystä. Välttämättä. Se edellyttää sitä, että lähennytte toisianne henkisellä tasolla. Sinä olet hiukan ikäistäsi vanhempi henkisesti ja mies on ikäistään vähän lapsellisempi.
Sinulla olisi hyvin pullat uunissa, koska miehesi olisi kokeneempi. Miehen pitäisi olla siis hiukan lapsellisempi, että jaksaa kuunnella ja olla mukana nuoremman jutuissa, jotka hän on itse jo kokenut ja nähnyt. Tämä on se humpan juoni, miten vanhemman miehen ja nuoren naisen suhde voi onnistua. Eikä tuo ikäero kovin suuri ole. Ja aikaa myöden se ikäero vain pienenee. Toinen kuusissa kymmenissä ja toinen vähän yli 70. Siis lopulta ihan saman ikäisiä. Saatte vielä yhteisen huoneen vanhainkodistakin. Suhteellisuutta pitää katsella vähän laajemmin.
Rohkeasti vain antamaan miehelle vinkkejä. Jos hän kiinnostuu sinusta, niin saatat olla onnen tyttö.
Puhun kokemuksesta. Olen kuuskymppinen "lapsellinen" mummo, jolla on paljon nuorempi poikaystävä. Kaikki kyllä luulevat, että minä olen meistä se nuorempi, joten numeroikä on tasoitettu henkisellä puolella. - 20v täällä
"Miehen pitäisi olla siis hiukan lapsellisempi, että jaksaa kuunnella ja olla mukana nuoremman jutuissa" Asiat eivät ole noin yksinkertaisia. Se, että seurustelee paljon itseään nuoremman kanssa, ei aina tarkoita sitä, että olisi "ikäistään lapsellisempi." Oma tätini on 51 vuotias ja hänellä on juurikin noin 35 vuotias mies. Eikä tätini minusta ole mitenkään "jämähtänyt kolmekymppisen tasolle." Pitäisikö tuon nuoren naisen siis olla henkisesti paljon kypsempi, että jaksaa kuunnella jonkun keski-ikäisen miehen juttuja illat pitkät? Henkinen kypsyys aste on vain yksi lukuisista henkisistä tasoista. Itse asiassa, henkisellä kypsyys asteella ei ole mitään tekemistä sen kanssa, ovatko ihmiset samalla aaltopituudella vai eivät. Ihmiset voivat olla samalla aaltopituudella jos heillä on yhteinen kiinnostuksen kohde, yhteinen harrastus, samanlainen arvomaailma/ maailmankatsomus (kumpikaan ei millään tavalla korreloi iän kanssa), jokin yhteinen kokemus jne. Siinä oli vain muutama "henkinen taso." Henkinen taso ei siis automaattisesti tarkoita henkistä kypsyys astetta, vaan tasoa, jolla kaksi ihmistä iästä riippumatta ns. tajuavat toisiaan.
- 20v täällä
Pointtini on siis se, että kaksi ihmistä voivat olla henkisesti samalla tasolla, vaikka heidän henkinen ikänsä olisikin eri.
- 20v täällä
Annanpa vielä esimerkin: 18 vuotias poika ja 40 vuotias mies pitävät molemmat todella paljon jalkapallosta. He löytävät siitä yhteistä puhuttavaa; mikä on suosikkijoukkue, kuka on suosikkipelaaja, mikä jalkapallossa on niin mahtavaa yms. Ehkä he käyvät jopa yhdessä potkimassa palloa tai katselevat otteluita yhdessä telkkarista. Ja kappas vain, ystävyyssuhde on syntynyt. Nämä henkilöt ovat nyt samalla tasolla henkisesti. Tätä siis tarkoitan :)
- näinon
Ikä ei kerro kaikkea. Ei 21-vuotiasta pidetä enään teininä ellei itse käyttäydy siten. 21 ja 35 numeroita ja aikuisia molemmat. Ajattele asiaa näin, yhdeksän vuoden kuluttua sinä olet 30 ja miehesi 44 ja se on täysin normaalia.
- Siitä vaan
Nämä jalkapalloilijat, vanha ja nuori eivät ole parisuhteessa, vaan suhde toimii pelkän harrastuksen pohjalta. Siksi esimerkki ei toimi.
Parisuhde toimii laajemmalla pohjalla, joten siinä tarvitaan syvempia ja laajempia elementtejä. Ja parisuhde on voimassa joka hetki. Papan ja pojan jalkapalloharrastus on voimassa vain esim. 3 x viikossa.
Lapsellinen sanaa ei pidä ottaa niin kirjaimellisesti. Tarkoitin nuorekkuutta, ajatusten tuoreutta, leikillisyyttä jne. Vanhempi mies, joka on jo kaavoittuneiden tapojensa orja, ei edes ole kiinnostunut nuoremmista naisista, koska hän joutuisi luopumaan kaavoistaan. Eri asia on pelkkä seksi, seikkailut tms.
Mutta jos miehellä alkaa olla ikää jo siellä 50 puolella ja on kiinnostunut nuorista, lähes tytöistä, pitäisi alkaa jo kellot kilistä. Onko kyse jo jollakin tasolla kehittymättömästä henkilöstä, pedofiilistä jne. - 20v täällä
Pedofiili on kiinnostunut LAPSISTA. Seksuaalisesti kehittymättömistä lapsista. 21 vuotias ei ole seksuaalisesti kehittymätön lapsi. Siinä olen toki samaa mieltä, että vanhempi mies, joka etsimällä etsii itselleen paljon nuorempaa naista, on kyllä jollain tasolla kehittymätön, esim. nuoruuteensa juuttunut. Mutta... Sauli Niinistö on 64 ja seurustelee 35 vuotiaan naisen kanssa. Onko hän siis jollain tasolla kehittymätön? Koska varmasti kolmekymppinen nainen on kuusikymppisen miehen näkökulmasta "tyttö". Sitä paitsi, 21 vuotias ei todellakaan ole mikään tyttö, vaan NUORI NAINEN.
- 20v täällä
Käytin ystävyyssuhdetta nyt vain esimerkkinä. Yritin tuolla jalkapallo esimerkillä kertoa, että kaksi ihmistä voivat saavuttaa saman henkisen tason, kun löytävät yhteistä puhuttavaa ja yhteisen kiinnostuksen kohteen. Ja minusta kestävä parisuhde alkaa aina ystävyyssuhteen syntymisestä. Ihmisistä tulee läheisiä toisilleen jonkun yhteisen asian kautta. Yhteinen harrastus on toki vasta alkua läheisen suhteen syntymiselle, mutta oiva linkki tutustua toiseen ihmiseen.
- 20v täällä
Itse asiassa mulla on tapaus ihan elävästä elämästä: 18 vuotias serkkuni opiskelee kokiksi ja tapasi siellä yli 30 vuotiaan aikuisopiskelijan, joka on nainen. Ensin he olivat vain samalla luokalla ja näkivät pelkästään koulussa, mutta nyt he käyvät yhdessä kahvilla yms. Serkustani ja tästä naisesti on melko hyvät kaverit ikäerosta huolimatta. Serkkuni on myös naispuolinen, eikä heillä siis ole mitään seksuaalista meneillään, mutta heistä on tullut kavereita. Ja kuten aikaisemmin jo sanoin, myös jokainen parisuhde saa ensin alkunsa kaveruudesta.
- kohtanaimisiin
Ei tuossa ole se ikäero ongelmana, vaan sinun asenteesi. Ja ehkä miehenkin asenne. Kautta historian on ollut ihan ok että varsinkin mies on jopa sen 15 vuotta vanhempi. Itse olen 22 vuotias ja seurustelen 36 vuotiaan miehen kanssa, seurustellut neljä vuotta jo ja parisuhde voi loistavasti. Ikäero ei mielessä pyöri kun ollaan niin samanlaisia, eriasia olisi varmasti jos olisin kuin monet muut ikäiseni, jotka juoksentelee baareissa ja haluavat kerätä "kokemusta" ja seikkailla. Olen itse tylsä ja asettunut jo aloilleni kuten mieskin on. Se on se henkinen ikäero joka ratkaisee ja se, onko miten paljon yhteistä muuten. Ne elämän arvot... jos tuntuu liian vastenmieliseltä, niin ei se mies sitten sinulle sovi. Loukkaa kuitenkin kun haukut samalla kaikki tällaiset suhteet sellaisiksi, että sellaiseen ryhtyvät vain vajaapäiset, peelopedofiilit mitkälie.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p575815Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "773093Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella222298No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol402025- 191928
Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1621833Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v61579Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy83120281-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome191191Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah791057