Olen jonkin aikaa lauleskellut tuolla Karaokeparty.comissa. Mukavasti sietlä on kertynyt ystäviä ja lauluääni sekä nuottikorva kehittynyt. Yksi asia kovasti ihmetyttää noissa pisteissä. Kuuntelen tietysti siellä oelvien ystävieni äänityksiä, mutta myös niiden, jotka eivät tuohon ystävälistaani kuulu. Tosi kuunneltavia laulajia sieltä löytyy, mutta ei ehkä mitään huippu hyviä. Toisaalta tuo äänitys/miksaustekniikka on ihan peestä. Niin, että mikä minua ihmetyttää??? No joillain on jos jonkinlaista mitalia, sertiä ja kunniaplakkaattia. Noitahan saa kun on laulanut paljon lauluja todella huippupisteillä eli tuollaista 9 000 (max on 10 000) tai ihan pikkasen vaille. Näitä laulajia riittää tosi paljon ja usein käyn tsekkaamassa juuri näiden huippupisteitä noukkineiden äänityksiä. Mutta kas, kas kummaa???? Miksi näiden huippusuorittajien äänityksen sitten eivät olekaan niitä isojen pisteiden tallenteita. Ihan vain tuollaisia reilut 6000 - 8000 ja usein ei edes tuota 8000 saalistakaan. Miksi kummassa he eivät tallenna näitä isojen pisteiden kappaleita, koska juuri nehän ovat menneet täysin vireessä??? Jotenkin epäilyttää nuo niiden pistesaaliit.
karaokeparty.comin laulajat/pisteet
2
188
Vastaukset
- ahkera Partyn käyttä
On eri asia laulaa tarkasti ja yksitoikkoisesti ilman että huulet värähtävätkään laulun aikana. Silloin myös seurataan pelkästään palkkia! Se kuulostaa AIVAN kamalalta! Ja kun sävelkorkeutta muutetaan niin laulu ja palkki menevät eri aikaan eikä pisteitä tule. Kun vielä lisätään vibrat sun muut mausteet niin on jo puolet pisteistä pois! Sitten vielä mikrofonitekniikka! Mikkiä etäännytetään hyvän vaikutelman aikaansaamiseksi! Tässä vaiheessa se alkaa kuulostaa jo oikealta laulamiselta :)
- Musiikkia joka päivä
Totta on! Olen huomannut saman..eli monta kertaa nuo huippupisteet saaneet eivät suinkaan ole niitä parhaita laulajia..niistä puuttuu juuri se ilmeikkyys, eli kuulee hyvin, kuinka tärkeintä on saada hyvät pisteet, mutta itse kappaleen sanoitus on jäänyt tutkimatta..lauletaan ns. Kuuma peruna suussa..parhaat laulajat löytyvät juuri tuolta n. 7000 pistettä saaneilta. Siellä on mukana oikeanlaiset "artistit".Itse en ole vielä lunastanut tähteä mutta eiköpähän se kohta tuiki..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3197544Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771843
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551171Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019