Ihastuin uuteen ihmiseen, sitten rakastuin. Meillä oli ihanaa ja menimme sänkyyn. Kokemus oli huumaava. Fantastinen. Menimme toisen kerran ja kolmannenkin ja yhtä hyvältä tuntui. Mun puoliso sai tietää ja laittoi paperit vetämään.
Päätimme aloittaa uuden kanssa ihanan yhteisen elämän. Mutta mitä kummaa, kuukauden päästä ei rakastelu enää oikein tuntunutkaan miltään, ihan kuin olisi laimentuntu se tunne ja tunto pois? Yht'äkkiä tajusin että tämä oli vaan huumetta ja huumauksen aiko oli ohi. Olin menettänyt perheen ja uusi suhde osoittautui alkuhuuman jälkeen mitäänsanomattomaksi. Vieresssä oli aivan vieras ihminen, enkä enää tuntenut mitään intohimoa häntä kohtaan. Se mikä oli vetänyt minua häessa puoleensa, oli pois.
Kadun tuota lopun ikäni!
Tyypillinen eron kulku
5
569
Vastaukset
- Eräs vaan
Tunnistaako moni tuosta tarinansa?
- ,.,.,.,
Tyypillinen eron kulku tuo ei ole.
- kesäaurinkolämmin
Tuo on varmasti aika yleinen "salasuhteen" kulku. Monestihan sanotaan, että jännitys ja se, että ollaan salassa ja kielletyllä alueella, se tuo monelle sen suurimman huuman. Kun itse tapasin uuden ihmisen (olimme molemmat tahoillamme naimisissa), ihastuimme, rakastuimme - rakastelu oli mieletöntä! Meille sanottiin, että tuo menee ohi, ei se ole todellista rakkautta, että odotapa vain pari kuukautta, tai puoli vuotta. Minä erosin miehestäni, mies on vielä naimisissa, mutta vaimonsa tietää meistä. Tunteet välillämme ovat vain vahvistuneet ja rakastelu tuntuu upealta edelleen, ehkä paremmalta vain koko ajan, vaikka tämä on kestänyt jo kaksi vuotta.
Uskaltaisin kyllä sanoa, että tämä on todellista rakkautta!- Se vaimo
No eihän sun asetelma olekaan kuin ap kirjoittajan kesäaurinkolämmin,kun ukko edelleen naimisissa tahollaan!! Naitte silloin tällöin ja arkea elätte tahoillanne.Eri asia asua tämän suuren rakastajan kanssa,arki se tulee joka suhteeseen,rakkaus säilyy harvoin mukana.Teidän tapauksessa ei voi edes rakkautta mainita,suhteenne perustuu pelkkään himoon ja panemiseen! Siihenkin kyllä aikanaan tulee toppi;) Mutta onnea,kun haluat olla se kolmas osapuoli suhteessa,ei ole helppo sun osasi!!
- ,,,,,,,,
Oletteko kesäaurinkolämmin vielä aika nuoria, silloinhan hyrrää aina ja jatkuvasti?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984466Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293313No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341143
- 371086
- 131054
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872