Huomasin sattumalta mieheni käyneen flirtfair sivustoilla (löytyi suosituimmat sivustosi kohdalta). Annoin ensin asian olla, mies sanoi sen olleen ponnahdusikkuna, ettei tiedä mikä se on.
Myöhemmin alkoi kuitenkin kiinnostaa ja kävin katsomassa mikä sivu se on ja on seuranhaku sivusto. Löysin mieheni sinne laittaman profiilin helposti, oli laittanut oman nimensä käyttäjätunnukseksi. Etsi sivun mukaan eroottista keskusteluseuraa.
Olen käynyt parina päivänä katsomassa ja mieheni ei ole enää sen jälkeen käynyt sivustolla kun olin häneltä asiaa kysynyt. Voi olla että pelkää taas kiinni jäämistä (ei ole hyvä koneiden kanssa, eikä tiedä että historian saa poistettua). Miehelleni on lähetetty muutama viesti, joihin ei ainakaan vielä ole vastannut. Miten suhtautuisitte asiaan?
Miten suhtautuisit tähän?
4
460
Vastaukset
- tre3edz
Seuraisin varmaankin tilannetta ja jos mies kuitenkin jättäisi jälkensä eli kävisi sivuilla, ennen mitään dramaattisempia vetoja kysyisin, miksi en kelpaa miehelle "eroottiseksi keskusteluseuraksi"..?
No, niin tai näin - ystäväni, siis nainen, puuhastelee samanlaista ; omien sanojensa mukaan tykkää heittää sellaista juttua anonyymisti. Ei näytä itseään webbikameralla tai halua nähdä vastapuolta tms. Totesi, että rakastaa kyllä miestään, mutta tämän kanssa ei juttu luista, vaikka seksi onkin hyvää ja sitä saa riittävästi. Meitä on siis moneen lähtöön... - 7+16
Huono homma. Seksichattailu tuntemattoman kanssa on kiihottavaa seikkailemista, oma puoliso ei tuo tyydytystä vaikka kuinka osaisi jutella, tiedän tasan tarkkaan että se on henkistä pettämistä, ei mitään viatonta kun ajatukset on seksissä jonkun muun kuin puolison kanssa. Kiusaus tapaamiseen kasvaa, ja leikissä on aina se toinen osapuoli, joka saattaa kiinnostua niin että ilmestyy kotiovellenne kohta. Koettakaa keskustella ja selvittää parisuhteenne tilaa, jos suljet silmät niin olet kohta petetty vaimo.
- panosta
>Sinun pitää pitää miehestäsi parempaa huolta ,ettei tarvi pillua etsiä muualta.
Minulla exä antoi kerran kuukaudessa.Kysyin asiaa ,mutta hän vastasi ettei
tarvi enää panostaa siihen kun pääsi avioon kanssani. Olimme olleet aviossa
15v. Tilanne ei muuttunut mutta minä otin eron kuukausi sitten. - ei ap........
Onko mahdollista että tuo flirtfair on todellakin ponnahdusikkuna joka siis tulee kun avaa jonkin toisen sivun?
Vai onko tuo sivun osoite vain tiedettävä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1096676Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M884311L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa453629TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a133030Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu6261630- 661048
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja551023Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?1991004- 9999
Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j47969