Olen vasta vähän aikaa ollut parisuhteessa nykyisen mieheni kanssa.
Menneisyydessä minulla on kuitenkin luurankoja kaapissa.
Nimittäin joskus pari vuotta sitten,harrastin miesten kanssa maksusta seksiä ja sain siitä rahaa. Silloin taludellinen tilanteeni oli todella huono ja tarvitsin jostain rahaa.
Nykyisin minulla ei ole enää tarvettä tehdä kyseistä työtä,kun käyn oikeissa palkka töissä. Mutta olen miettinyt pitäisikö minun pitää tämä asia omana tietona vai kertoa miehelleni tästä.
Pelkään hänen reaktiotaan.
Pelkään,että hän jättää minut.
pitääkö kertoa myyneensä seksiä?
14
274
Vastaukset
- Vanha mutta kokenut
Älä kerro jos haluat suhteenne jatkuvan. Et ole tilivelvollinen menneisuudestäsi sensijaan siitä mitä teet nyt.
Ainut syy kertoa on jos on pelkoa että joku asiakkaistasi tunnistaa sinut ja kertoo miehellesi. Se on riski jonka seurauksia sinun on syytä miettiä.
Kaikkea hyvää! - kaikella hintansa
Elokuvan Pretty Woman -kaltainen suhde ei sikäli voi toimia, kun kyseisen ammatin harjoittajan asiakkaat tuntisivat kuitenkin. Miten olisi paikkakunnan vaihto? Hienovaraisesti voisi ehdottaa uutta alkua jossain ihan toisaalla.
Mutta niinhän sitä sanotaan, että valheella on lyhyet siivet! Rehellisyys on hyve, jota miehetkin arvostavat. Jos miehesi saa kuulla vaietusta historiastasi joltain ystävältään, saattavat seuraukset olla tuhoisat!
Toisaalta asiassa saattaa tietysti olla etujakin. Sinä olet aloittaja luultavasti melkoisen harjaantunut sänkyleikeissä miellyttämään miestäsi, eli se puoli ainakin varmaan on miehesi mielestä kunnossa. Painaako vaakakupissa sitten enemmän maineesi vaiko seksielämänne? - Klöä
Älä kerro, tieto saattaa lisätä tuskaa. Mennyt on mennyttä, oli vuosi nolla kun tapasitte...
- Neveralone4
On miehiä joita tuo ei haittaa, jos välittävät vaan naisestaan tarpeeksi. Eli miehet jotka eivät ole itse koskaan joutuneet kokemaan vastoinkäymisiä, ja joilla ei ole luurankoja omassa kaapissaan eivät välttämättä voi tuota ymmärtää ja hyväksyä. Mutta mies joka on itsekin käynyt kovan koulun elämässään pystyvät ymmärtämään ja hyväksymään sun menneisyytesi. Jotain pelkoja miehelle voi tuosta tulla, kuten että olethan taudeista vapaa ja ethän enää rakastavan suhteen aikana palaa siihen. Sun täytyy vaan hyväksyä noi tai muut pelot, joita miehellä voi olla, ja hälventää ne miehen mielestä pois. Jos teidän välillä on aitoa luottamusta ja rehellisyyttä, mies kyllä uskoo sinun sanaasi, jos sanot ettet enää myy itseäsi.
Itellänikin on erilaisia luurankoja kaapissa, mutta tyttöystävä hyväksyi ne oman vaikean menneisyytensä takia. Eli ollaan molemmat käyty läpi kaikenlaista. Eikä hänen tai minun kokemukset pelottaneet kumpaakaan. Hyväksytään toisemme sellaisena kuin ollaan, ja rakkaus kukoistaa, kun saa toisen hyväksynnän ja rakkauden kaikesta huolimatta :) Rehellisyys ja aitous on parasta mitä on. - hannakaisan
Älä kerro! Ajatteleppa esim heitä, kenellä on Thaimaalaiset naiset vaimoina. Miehet kehuvat aina löytäneensä helmen ja upean naisen, joka oli melkein lähes neitsyt tänne tullessaan, vain lapsi taikka pari jäi kuitenkin kotimaahan isovanhempien hoiviin. Kuitenkin, jos haluaa olla itselleen rehellinen, niin tietää, että prostituutio on hyvin yleinen ammatti naisille Thaimaassa, ja Buddhalaisuuskin hyväksyy sen, jopa kannustaa naisia siihen, eli ei syntiä siellä. Jostainhan heidän oli saatava tienestinsä kotimaassa lapsilleen ja vielä elätettävä vanhempansa, se kun on tyttöjen velvollisuus Thaimaassa. Varmasti moni heistäkin on toiminut maksullisina, ennen Suomeen tuloaan, mutta voivat olla kertomatta menneisyydestään, taikka valehdella, sekään ei ole väärin Buddhalaisuudessa. ja Kukapa todistaa, mikä on totuus? Eikä miehiä aina edes kiinnosta totuus, jos olet muuten hänen mieleensä, häntä kiinnostaa vain se kuinka hyvä olet hänelle!
Sitä paitsi on niitäkin miehiä, joita kiihottaa juuri se prostituoiduissa, että sadat miehet ennen minua ovat käyneet tällä "reiällä. Luin tuon eräästä tutkimuksesta, jossa kyseltiin huorissa käyviltä miehiltä syitä siihen. Meitä kun on niin moneen junaan.- Siinä on
Se ero että Thaimaalaisten kanssa olevat kyllä tietää mitä kumppani on tehnyt ja useimmille prostituutio ei merkitse estettä vakavalle suhteelle.
- merkitys01
Rehellisyys on myös rohkeutta.
Hieman noloa seksin myyminen on, mutta ei nyt mitään kovin hirveää. Ihmiset harrastavat seksiä aika estottomasti nykyisin. Usein ihmiset myös antavat toisilleen kaikenlaista osaksi siksi, että saisivat seksiä. Miehet ostavat naisille matkoja, koruja, vaatteita jne. Sehän ei oikeastaan poikkea paljon siitä, jos seksistä saisi puhdasta rahaa. Tietysti tunnetasolla eroja voi olla, mutta ei välttämättä.
Kaiken kaikkiaan en pidä menneisyyttäsi mitenkään erityisenä. Jos vain rohkeutta riittää, kehotan sinua kertomaan. Miehen reaktio riippuu hänen tavastaan nähdä maailmaa, pohtia eri näkökulmia jne. Jos mies ei hyväksy tätä osaa menneisyydessäsi, hän ei hyväksy. Valinta on miehen. Arvelen kuitenkin, että sinua harmittaisi myöhemmin, jos et kertoisi. - Wandering man
Kuvittele tilanne, että päätyisitte naimisiin asti. Sitten jonain päivänä mies saisi tietää tuosta. Voi olla, että ainakin itse siinä vaiheessa ottaisin eron sen enempiä ajattelematta. En sen takia, mitä sillon joskus olet tehnyt, vaan sen takia, että olet kyennyt pitämään salassa tuon asian niin pitkään. Ainakin voisi kuvitella, että sen jälkeen luottaminen olisi mahdotonta.
Minusta sinun tulisi kertoa totuus ja antaa miehellesi mahdollisuus hyväksyä itsesi sellaisena kun on tai olla hyväksymättä. Jos miehesi hyväksyy tämän, niin voit olla suhteessa jatkossakin turvallisin mielin. - Ohohn
Minun itsetuntoni kestäisi. En voi olla varma siitä kuinka sinun miehesi itsetunto kestää. Jotkut suhtautuvat kuten minä, joillekin on yllätys että naisella on menneisyys. Ja siltä väliltä.
Suhteen pohjalla pitää olla rehellisyys. Jos et kerro nyt ja asia tulee myöhemmin ilmi... Mieti, mikä kannattaa ja mitä haluaisit itsellesi tehtävän jos vastaava tilanne olsi toisin päin. - Sen luokan
salaisuus että tuollaisen kanssa ei voi elää suhteessa..Aika pissipää olet jos et tuota kerro kumppanille,hänen päätös on että jatkuuko vai loppuuko suhde.
- onnea sinulle
Ajattelepas niin ,että joku miehesi työkaveri sanoo hänelle kuinka kävi rahasta panevassa nykyistä vaimoasi. Tai piruuttaan joku panee jutun liikkeelle em.asiasta.
Pitäisin kyllä ala-arvoisena juttuna ,että em.asiat tulevat aivan yllättäen miehen korviin.
Mutta valinta on sinun.- 2 + 5
"Ajattelepas niin ,että joku miehesi työkaveri sanoo hänelle kuinka kävi rahasta panevassa nykyistä vaimoasi."
Niin kenet hän siinä nolaisi? - ihmisen tie toisen l
2 + 5 kirjoitti:
"Ajattelepas niin ,että joku miehesi työkaveri sanoo hänelle kuinka kävi rahasta panevassa nykyistä vaimoasi."
Niin kenet hän siinä nolaisi?Sen vaimon ja miehen, sekä vähemmässä määrin itsensä.
t. mies - NikoS
ihmisen tie toisen l kirjoitti:
Sen vaimon ja miehen, sekä vähemmässä määrin itsensä.
t. miesJos rakaistaisin ihmistä ja pitäisin häntä muuten sopivana niin ei sellainen tausta olisi mkn este. Jos saisin kuulla tästä seksin myymisestä kolmannelta osapuolelta, niin varmasti menisin vähän hämilleni ja ottaisin asian käsittelyyn, mutta ymmärtäisin kyllä kertomatta jättämisen, enkä siitä myöskään syyllistäisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.932168Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n452122Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501855Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751370- 861271
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191151Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311100Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men571043- 68959
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.285910