Ero, uusi suhde, katumus

neuvoton :/

Seurustelimme avopuolisoni kanssa 10 vuotta ja tarinamme alkoi jo yläasteikäisinä. Kuten arvata saattaa matkalle mahtui monenlaista ja paljon pahoja tilanteita joista kuitenkin aina selvisimme. Asiat, kuten nuoruuden tyhmät pettämiset ja luottamuksen menettämiset tuntuivat kuitenkin kasaantuvan ja jäivät vaivaamaan mieltäni. Lopulta tein eropäätöksen summailtuani asioita yhteen. Mieheni oli hirveän mustasukkainen (johon jälkeenpäin ajateltuna olin itse osittain syypää), suhteemme tuntui kamalan arkiselta jo tässä vaiheessa ja nuoren ikäni takia ajattelin tahtovani vielä jonkinlaista uutta kipinää. Lisäksi olin tavannut ihmisen jonka kanssa kuvittelin tulevaisuuden olevan valoisampaa.
Aluksi ratkaisu tuntui todella hyvälle ja ajattelin raskaan menneisyyden taakan tippuneen hartioiltani mutta nyt jokunen kuukausi eron jälkeen oloni on hirveä. Ikävöin jatkuvasti yhteisiä hetkiämme ja kuitenkin vaivatonta yhteiseloamme ja mietin kuumeisesti oliko meidät yksinkertaisesti sittenkin vain tarkoitettu yhteen.:'( Kaikenlisäksi tiedän avopuolusoni myös kaipaavan minua..
Onko kukaan ollut vastaavassa tilanteessa ja jos niin miten se on ratkaistu?

2

566

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vanha mutta kokenut

Sovi tapaaminen exäsi kanssa jossain puoluettomassa paikassa ja kerro tunteistasi. Mitä nopeammin toimit sen lyhyemmän ajan joudut kärvistelemään tunteittesi kanssa ja sitä vähemmän ongelmia ehdit aiheuttaa sille tapaamallesi ihmiselle. Eikä ole ihan varmaa että exäsi istuu odottamassa sinua loputtomiin.

Erehtyväisiä ollaan kaikki ja jos pystytte keskustelemaan miksi suhteenne päättyi ja olette molemmat valmiit yrittämään uudestaan ei voi muuta kuin toivottaa:

Kaikkea hyvää!

• hguu

En ole ollut vastaavassa tilanteessa mutta neuvoisin kuitenkin näin: tämän hetkinen kaipaus voi olla vain haikeutta menneestä, kaikesta hyvästä. Jos palaatte yhteen, onko se sitä hyvää mitä on ollut aiemmin vai onko se sitä huonompaa aikaa mikä on ajanut teidät eroon? Et voi vielä tietää onko se todellista kaipausta vai tällaista haikailua, aika näyttää. Älä jatka kuitenkaan uutta suhdetta, et selvästikään ole siihen vielä valmis eikä se ole reilua tätä ihmistä kohtaan. Juttele exäsi kanssa ja kerro rohkeasti tunteistasi, meillä on vain tämä yksi elämä, sitä ei kannata hukata ainakaan siihen että ei saa kerrottua todellisia tunteitaan. Ole jonkun aikaa yksin(mikä on se aika, sitä ei voi kukaan neuvoa?), mieti tunteitasi ja käy läpi ajatuksia, mitä itse haluat? Mitä sydän sanoo? Jos vielä tilanteen ja tunteiden "rauhoittumisen" jälkeen tuntuu siltä että on hyvä yrittää yhteen palaamista ja molemmat ovat samoilla linjoilla niin sitten vaan onnea matkaan!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4158
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3127
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2330
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1348
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      911
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe