Eli olen seurustellut vasta päälle 5kk tyttöystäväni kanssa ja asumme yhdessä. Tyttöystävälläni oli kumminkin seksisuhde toisen henkilön kanssa silloin kun katselimme asuntoa(olemme asuneet nyt 2kk tässä). Hän harrasti seksiä monet kerrat tämän toisen kanssa. Egoon ottaa ehkä eniten että poika on yläasteella.
Ei kumminkaa pedofiili-hommiksi mene kun tyttöystäväni on vielä parisen kuukautta 17 vuotta.
Sain tietää tapahtuneesta eilen enkä tiedä mitä tehdä. Rakastan tätä naista ylikaiken ja olemme viettäneet aikaa niin paljon, että omat kaverit ovat jääneet. Tyttöystäväni sano katuvansa sitä että harrasti seksiä toisen kanssa. Sain tietää keskustelu-logeista tämän kun alko vähän ihmetyttämään naisen käytös.
Keskustelulogeista tuli myös ilmi että, tyttöystäväni oli sanonu tälle jätkälle että aikoo vain odottaa kesään ja siihen että täyttää 18, jonka jälkeen muuttaa omaan kämppään. Myös oli sanonu ettei sillä ole enää mua kohtaan tunteita.
Nooh, me käytiin tämä kaikki läpi ja se sano että nuo tekstit ei ole totta ja se ei tiedä miks se on niin tehny.
Mitä mä teen? En oikeastaan halua mennä puhumaan kellekkään oikealle kaverillekkaan asiasta koska ne on sen verran läheisiä tyttöystävänikin kanssa. Että jos meen niille puhumaan niin ne ei enää ikinä katsoisi tyttöystävääni hyvällä.
Eli yritänkö vain jatkaa ja odottaa että neiti yrittää hommata luottamuksen takas, vai pitäisikö pitää pikku breikki vai vain jatkaa elämää ilman tätä naista?
Pitäisikö tässä vaiheessa suoraan vaa lopettaa?
8
210
Vastaukset
- Ballz
Hyvin sä vedät...
Oot jättäny kaveris,
naises sanoo ettei sillä oo tunteita sua kohtaan
ja pettää sua..
sä mietit vielä mitä tekis!?
vedäksä jossain tiimissä?- petettyjasurullinen
Niin, siis oli sanonu sille kenen kanssa harrasti seksiä ettei ole minua kohtaan enää tunteita. Viimeksi tänään sano rakastavansa minua.
Mutta tosiaan, haluaisin vain tietää onko tätä enää pelastettavissa? Ei taida helpottaa yhtään se että oon tempperamenttinen ja vittuunnun helposti, nyt varsinki. :D - iulfrioöäyhtf6
petettyjasurullinen kirjoitti:
Niin, siis oli sanonu sille kenen kanssa harrasti seksiä ettei ole minua kohtaan enää tunteita. Viimeksi tänään sano rakastavansa minua.
Mutta tosiaan, haluaisin vain tietää onko tätä enää pelastettavissa? Ei taida helpottaa yhtään se että oon tempperamenttinen ja vittuunnun helposti, nyt varsinki. :DEi "enää" tunteita ja olitte olleet pari kuukautta yhdessä! Likka ei selvästikään tiedä, mitä haluaa - miten tuollaiseen ihmiseen voi luottaa, kun yhdelle sanoo yhtä ja toiselle toista? Ehkä sen ymmärtäis, jos olis ensimmäisessä kännissä tehnyt virhearvioinnin ja kaatunut vieraaseen sänkyyn, mutta tuollainen pettäminen on ollut suunnitelmallista!
- täti neuvoo
Suosittelen, että jatkat elämääsi ilman tuota tyttöä. Aiheuttaa sulle vaan lisää suruja ja huolta. Taitaa olla vielä liian nuori minkäänlaiseen parisuhteeseen.
- fert
Suosittelen tässä vaiheessa niin pahalta kun se sinusta tuntuukin eroa.Tyttösi ei tule muuttumaan vähään aikaan vaan elää vauhdikasta nuoruuttaan. Hän tulee pettämään sinua aina tilaisuuden tullen ja tulet kärsimään vielä tosi paljon, jos jatkat suhdetta hänen kanssaan. Omat tyttäreni ovat 19-v ja 16-v. molemmat seurustelevat eivätkät ole poikaystäviään kohdelleet samalla tavoin. Tuo ei ole oikeaa käytöstä seurustelevalle ihmiselle oli sitten minkä ikäinen tahansa. Pettämistä ei tarvitse missään vaiheessa sietää. Yhden voi antaa anteeksi, mutta useampaa kertaa ei. Ei silloin enää ajatella toisen tunteita vaan tehdään mitä huvittaa. Tuo tyttö käyttää sinua hyväkseen, koska tietää sinun välittävän hänestä. Hän ei vaan ole vielä kypsä oikeaan parisuhteeseen. Taitaa tosiaankin, kuten on kirjoittanut olla sinun kanssasi vain koska on asunto ja hän on päässyt muuttamaan pois kotoa eli päässyt näyttämään kavereille mitä minä sanoin..
Yritä koota itsesi ja pitää pääsi kylmänä. Mieti mitä sanot tyttöystävällesi ja älä anna tuon itkun ja katumuksen verhon hämätä itseäsi, jokainen meistä osaa esittää katuvaa mikäli tilanne sitä vaatii. Kaikki voivat sanoa, kun jäävät kiinni ns. salasuhteesta. En tiennyt mikä muhun meni. En tarkoittanut sitä ym..utta tämä on elämää ja jokainen meistä oppii virheistään, mutta jokaisen myös pitää vastata niistä itse. Jokainen jolla on salasuhde pistää oman parisuhteensa likoon ja tietää kun käry käy niin erokin sieltä tulee.
Et luota enää tyttöystävääsi.Et ole pystynyt unhotamaan hänen tekoaan ja sitä et pysty pitkään aikaan, mutta sinun onneksi ette ole olleet yhdessä vuosia, jolloin ero on vielä tyttöystävästäsi on vielä suht helppo. Löydät kyllä hänen tilalleen kun sen aika tulee uuden ja paremman tyttöystävän, johon pystyt luottamaan ja jota tulet myöskin rakastamaan. Kaverisi ymmärtävät kyllä kun kerrot heille tyttöystäväsi tempuista, miksi et halunnut olla enää hänen kanssaan. - Kannattaa katsoa,.-
Pitäkää pieni tauko ja katso(kaa) miten pärjäätte. Aloittakaa sitten vähän ajan päästä uudelleen, mikäli molemmista siltä tuntuu.
Noin yleisellä tasolla voisin sanoa, että kun ollaan vasta seurustelun alkuvaiheessa ja jo silloin on tuollaista tietoista pettämistä, ei yleensä hyvää seuraa vaan mitä aikaisemmin eroaa sitä helpommalla selviää.
Maailmassa on paljon mukavia ja kauniita tyttöjä ja kesä tulossa! - hmm.
Ei varmaan kannata jatkaa. Hän on nuori ja ehkä meneväinen luonne vielä nyt.
- Kannattaa jättää
tuollainen petturi heti. Hän ei selvästi rakasta ja arvosta sinua ja suhdettanne pätkän vertaa. Jos jatkat suhdetta häneen, satutat vain itseäsi vielä pahemmin.
Maailma on täynnä hyviä ja uskollisia naisia. Miksi olla petturin kanssa, kun voi löytää todellisen rakkauden?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial91666Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1301661Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2521188Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221078Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2071053- 128929
- 284880
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3877- 10865
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49858