Hei oliskos kellään kokemusta käsikarvojen poistosta? Nuorempana (ja tyhmempänä) minua häiritsi pitkät ja tummat käsikarvani ja päätin sheivata ne.. Siitä tämä ikuinen kierre sitten alkoikin. Olen jatkanut sheivaamalla aina silloin tällöin, mutta kamala sänki tulee jo seuraavana päivänä. Tästä ongelmasta en ilmeisesti ikinä voi päästä enää eroon kun kerran tähän leikkiin ryhdyin, mutta miten käsikarvat saisi pysymään poissa edes hitusen kauemmin ja ilman sitä kamalaa piikikästä sänkeä? Olis suuri helpotus jos teillä olis vinkkejä niin kehtais käyttää lyhythihaisiakin paitoja..:)
käsikarvat ongelmana
avutonansku
1
83
Vastaukset
- Hyvä keino
Edullisin ja helpoin keino on käyttää epilaattoria. Laite maksaa alle viiskymppiä (kalliitakin on mutta turhaa maksaa niistä) mutta kestää vuosia ahkeraakin käyttöä. Kun ajelee epilaattorilla vaikkapa viikon tai parin välein (karvat ei ehkä edes näy vielä silloin) saa pidettyä käsivarret sileinä. Samalla voi ajella sääretkin jos karvaa kasvaa sielläkin.
Epilaattoria voi käyttää muuhunkin karvanpoistoon, itse ajelen kainalonikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1532530- 1572321
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee551983Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1181927"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591374Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu1931242Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää761036Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa198956Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.328944Kaupungin yt
Honkolan tai hietaman koulu suljetaan. Säästölistalle on nostettu muun muassa Honkolan tai Hietaman koulun toiminnan l24694