Hei oliskos kellään kokemusta käsikarvojen poistosta? Nuorempana (ja tyhmempänä) minua häiritsi pitkät ja tummat käsikarvani ja päätin sheivata ne.. Siitä tämä ikuinen kierre sitten alkoikin. Olen jatkanut sheivaamalla aina silloin tällöin, mutta kamala sänki tulee jo seuraavana päivänä. Tästä ongelmasta en ilmeisesti ikinä voi päästä enää eroon kun kerran tähän leikkiin ryhdyin, mutta miten käsikarvat saisi pysymään poissa edes hitusen kauemmin ja ilman sitä kamalaa piikikästä sänkeä? Olis suuri helpotus jos teillä olis vinkkejä niin kehtais käyttää lyhythihaisiakin paitoja..:)
käsikarvat ongelmana
avutonansku
1
82
Vastaukset
- Hyvä keino
Edullisin ja helpoin keino on käyttää epilaattoria. Laite maksaa alle viiskymppiä (kalliitakin on mutta turhaa maksaa niistä) mutta kestää vuosia ahkeraakin käyttöä. Kun ajelee epilaattorilla vaikkapa viikon tai parin välein (karvat ei ehkä edes näy vielä silloin) saa pidettyä käsivarret sileinä. Samalla voi ajella sääretkin jos karvaa kasvaa sielläkin.
Epilaattoria voi käyttää muuhunkin karvanpoistoon, itse ajelen kainalonikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780