Olen ihmetellyt yli kaiken miten ihmeen vaikeaa tuo netti deittailu voi olla tällaiselle 31v miehelle. Kun avioliittoni päättyi lähes kolme vuotta sitten olen roikkunut suomi24 netti treffeillä noin kaks vuotta. Silloin tällöin tapaan naisen ja seurustelemme hetken jolloin olen sivustoilta pois mutta suhteen kariuduttua menen takaisin.
Erikoisen tästä tekee se että yhtään suhdetta ei ole alkanut netin kautta vaan live elämästä. Parin vuoden aikana olen ollut viidessä vakavammassa suhteessa joiden keskimääräinen kesto on ollut se kolmisen kk. En perehdy ja ala tappelemaan kenenkään kanssa siitä että "...tttu kolmen kk suhde ei ole suhde" joten sen kitinän saa jättää väliin. Jos tämän ajan elää tiiviisti yhdessä arjen ja vapaa ajan jakaen on se mielestäni suhde. No enivei:)
Olen sinkkuna välissä ollessani deittaillut useita naisia suomi24.n kautta. He ovat tykästyneet kattavaan profiiliin, kuvaan, sähköpostien vaihtoon, soitteluun jne kunnes ollaan sovittu tapaaminen. Tulen omana itsenä paikalle, pukeudun siististi, puhun asiallisesti, katson silmiin, kyselen, tarjoan kahvin tai ruoan niin silti joka kerta sama sävel. Jo ehkä koomisiakin piirteitä ajatuksissani saava lause. "Ei oo kemiaa". Jotkut sanoo sen puolentunnin jälkeen päin näköä osa ystävällisemmin ja osa naama norsun v...lla ja aremmat laittaa tekstarin "sä oot ihan kiva mut ei natsaa ja "EI OO KEMIAA"
Sitä en käsitä mistä ihmeestä tuo johtuu kun nainen tietää aikas kattavasti mikä häntä odottaa ja on osoittanut kiinnostusta ja osalla jopa samat harrastukset mut tavatessa aina kaikilla sama sävel.
Vastaisko joku nettideittaileva nainen että onko todella se netti just se väline jossa asetetaan se rima taivaisiin?
Olen miettinyt että mikä ulkonäössäni mättää kun aina kohdatessa kaikki ne ajat mitä on käytetty viestittelyyn ja soitteluun on hukkaan heitettyä aikaa.
Noniin kuten sanoin elän silti säännöllisesti parisuhteessa ja sit tullaankin tähän toiseen ääripäähän jossa natsaa. No baarissa tietenkin. En ymmärrä mikä siinä on kun menen baariin saan naisilta katseita, flirttejä, taputtelua perseelle ja ihan suoriakin ehdotuksia "hei komistus mennääks meille vai teille" tyyppisiä ratkaisuja. Yhden illan jutut on baarissa helppoja mut ennemmin mä haen pidempää suhdetta ja joistain näistä on sitten kehittynyt suhde. Baarissa tavattu, samalla taksilla kotiin ja sit "nähääks huomenna ja ylihuomenna" jne.
Siitä se ajatus sitten lähti. No treffi profiili pois ja kun suhde on päättynyt olen taas julkaissut ilmoituksen.
Kiinnostusta on mut tulos aina sama kun edellä kerroin. Se miksi haen mielummin seuraa netistä johtuu siitä että tuntisin edes jotain naisesta jos mahd suhdetta ajattelis mut käsittämättömän vaikeaa se on.
Tällä hetkellä kaks baari tuttua soittelee perään ja yks nettitreffaaja haluais tavata. Ei liene vaikea arvata kuka putoaa ekana pelistä pois:)
Onko nettitreffailevien naisten rima liian korkealla???
48
739
Vastaukset
- Näin se menee
Nettitreffailun ongelma naisilla on (tunnen muutamia naisia tuttavina jotka ovat nettitreffanneet että kyse ei ole vain mutusta) että heillä ei välttämättä alunperin ole kovin kovat kriteerit miehelle ja ehkä mennään "fiiliksen" perusteella, mutta koska kysyntää on kovasti niin se rima alkaa nousta.
Lisäksi monilla naisilla voi alussa tulla miesten ryntäys yhteydenpitoon jolloin nainen tekee aika kovalla kädellä karsintaa, mutta toisaalta voi olla vapautuneempi kokeilemaan eri vaihtoehtoja.
Uskon että monella naiselle tulee "paine" valintaan vaihtoehtojen ollessa moninaisia sekä rima niin kaikkien miehen kylmien faktojen perusteella että myös sen tunteen jonka mies herättää kaiken kautta koko ajan käytännössä vain kasvaa.
Voisi sanoa että "ihan kiva" ei enää sitten riitä jos "könsikkäät" joilla elämä on mallillaan sekä naisten iskeminen enemmän kuin kunnossa ovat netissä naiselle flirtanneet tai nainen on käynyt treffeillä heidän kanssaan.
Auttamattomasti häviät jos nainen vertailee sinua näihin miehiin jotka ovat lähes "täydellisiä" ja jotka pyörittävät montaa naista netissä sekä tosielämässä samaan aikaan.
Netissä on aika isot portaat jokaisen jutun kohdalla niin ominaisuuksista siihen profiilitekstiin, viesteihin sekä kuvaan, mutta lopullinen iso kynnys on sitten se kun tavataan livenä.
Naiset etsivät nykyään netistä jonkinlaista satuhahmoa, supersankaria ja täydellistä miestä joka vie heti jalat alta. Ennen kaikkea nainen hakee kokemuksia ja jotain jota tosielämästä ei ehkä löydy.
Täten normimiehelle jolle muuten voi ollakin kysyntää niin jokainen porras voi olla hankala pala puhumattakaan siitä kynnyksestä kun nähdään livenä.
Sinuna jättäisin nuo nettihommat sen suuremmalti ja pitäisi lähinnä profiilia jonkinlaisena täkynä jota voi silloin tällöin käydä katsomassa, mutta jos kysyntää on muualla niin sieltä sen on löydyttävä.
Itse miehenä totesin kuunneltuani myös naistuttavien kovia kriteerejä miehille ja varsinkin sen tunteen, kokemuksen ja elämyksen tasolla mikä miehestä pitää tulla (ja ne odotusarvot ovat nimenomaan kovat netissä) niin tajusin myös lukuisia pakkeja netissä saaneena ettei rahkeet eikä lopulta halu riitä siihen että jaksan metsästää naisia netistä koska treffeille pääseminenkin on niin vaikeaa ja vielä kun niidenkin pitäisi onnistua täyisn.
Olo netissä miehellä on kuin siittiöllä joka ui kohti munasolua kuten tuhannet ja taas tuhannet muutkit, tiedät ettei sulla ole mitään jakoa, mutta kun olet nuijapää niin uit niin pitkälle kuin jaksat.
Itse huomasin myös pettyväni yhä enemmän ja enemmän naissukupuoleen kun netin naisia opin tuntemaan joten siinäkin mielessä live-elämästä se kumppani kannattaa etsiä jos vain sieltä löytyy kysyntää. Aika vähäistä se on omalla kohdalla sekin kun en baareissa viihdy iskemässä joten sinun tilanteesi on huomattavasti aurinkoisempi.
Naiset ovat tottuneet netissä liian hyvään ja suureen kysyntään enkä usko että monelle heistä löytyy koskaan sitä mitä he etsivät varsinkaan juuri tuolla "kemia" tasolla muuta kuin ehkä hetken huviksi. Koska sitä kohtihan tuo epämääräisiin "kemioihin" keskittyminen sekä täydellinen järjen käytön kieltäminen (aivan kuin se sulkisi tunteet kokonaan pois) vie.
Mutta hetken hupia he ehkä tiedostamattaan etsivätkin vaikka itselleen ja muille väittävät etsivänsä jotain vakavampaa?
Ohjeeni siis: siirry netistä vihreämmille metsästysmaille real lifeen.- Näin se menee
Odotan tähän naisten negatiivista palautetta ja olen varautunut että vedotaan kuinka mies pitää valita tunteella eikä nainen halua pakottaa itseään suhteeseen jossa ei ole "kemioita".
Tällaiset kommentaarit ovat juuri sitä joka osoittaa ettei naisia kiinnosta lukea ja tajuta oikeasti mistä puhutaan vaan tehdään yksinkertainen analyysi että asetetaan tunne vs. järki vaikka puhuttiin vain riman korkeudesta. Rima voi nousta myös tunteiden tasolla siten että mikään ei enää riitä sytyttämään niitä kemioita. Koska siitä tässä on kyse.
Moni nainen "karaistuu" netissä miehiin (sitä tapahtuu toki muutenkin) ja miesten herättämiin tunteisiin sekä kohdatessa yhteisiin kemian tunteisiin siten että yhä enemmän tarvitaan asioita jotta naisen mielenkiinto heräisi ja että nainen kokisi niitä kemioita.
Uskon että asiat ovat suurennuslasin alla netissä kaikin puolin ja samoin odotusarvot tunteille ja kemioille ovat huipussaan. Ei anneta aikaa eikä oikein tilaa omille tunteille tai mahdollisuuksille vaan sen toisen ihmisen odotetaan tekevän vaikutus jopa muutamalla kirjoitetulla sanalla. Sama jatkuu tietysti treffeillä joissa odotukset ovat kasvaneet huippuunsa.
Tämä viesti sen vuoksi että olen varautunut millaista palautetta nämä ajatukset saavat.
Kyse on ihan tarjonnan ja kysynnän laista sekä naisten yksinkertaisista ajatuksista parinvalinnassa varsinkin netissä. - "Ei oo kemiaa" m31
Näin se menee kirjoitti:
Odotan tähän naisten negatiivista palautetta ja olen varautunut että vedotaan kuinka mies pitää valita tunteella eikä nainen halua pakottaa itseään suhteeseen jossa ei ole "kemioita".
Tällaiset kommentaarit ovat juuri sitä joka osoittaa ettei naisia kiinnosta lukea ja tajuta oikeasti mistä puhutaan vaan tehdään yksinkertainen analyysi että asetetaan tunne vs. järki vaikka puhuttiin vain riman korkeudesta. Rima voi nousta myös tunteiden tasolla siten että mikään ei enää riitä sytyttämään niitä kemioita. Koska siitä tässä on kyse.
Moni nainen "karaistuu" netissä miehiin (sitä tapahtuu toki muutenkin) ja miesten herättämiin tunteisiin sekä kohdatessa yhteisiin kemian tunteisiin siten että yhä enemmän tarvitaan asioita jotta naisen mielenkiinto heräisi ja että nainen kokisi niitä kemioita.
Uskon että asiat ovat suurennuslasin alla netissä kaikin puolin ja samoin odotusarvot tunteille ja kemioille ovat huipussaan. Ei anneta aikaa eikä oikein tilaa omille tunteille tai mahdollisuuksille vaan sen toisen ihmisen odotetaan tekevän vaikutus jopa muutamalla kirjoitetulla sanalla. Sama jatkuu tietysti treffeillä joissa odotukset ovat kasvaneet huippuunsa.
Tämä viesti sen vuoksi että olen varautunut millaista palautetta nämä ajatukset saavat.
Kyse on ihan tarjonnan ja kysynnän laista sekä naisten yksinkertaisista ajatuksista parinvalinnassa varsinkin netissä.Kirjoitit hyvän ja kattavan vastauksen! Sitä tosiaan ihmettelen että samaa kromosomia ne naiset on siellä baarissa kuin myös netissäkin mut joku täydellinen ero kuin yöllä ja päivällä siinä silti menee. Ehkä baari naiset ei deittaile netissä sillä usein naisten netti profiilissa lukee että "baarit on kierretty enkä siellä enää juuri käy" No minä käyn koska siellä onnaa:) Se vaan tosiaan on mun pointti netti treffailuun että haluais syvemmin tutustua naisen sisimpään ajatus tasolla ensin kun sillä hydraulisella tasolla live elämässä mut siinä mennään missä parhaiten taidetaan. Mun ulkonäkö ei muutu netti tapaamisessa eikä baarissa mut silti hylsy prosentti menee tapaamisissa netin kautta sataan ja itsetunto tietenkin saa kolhuja mut onneks ne kolhut voi paikata yöelämässä jolloin musta onkin tullut se kemiaa pursuava uros:)
- Näin se menee
"Ei oo kemiaa" m31 kirjoitti:
Kirjoitit hyvän ja kattavan vastauksen! Sitä tosiaan ihmettelen että samaa kromosomia ne naiset on siellä baarissa kuin myös netissäkin mut joku täydellinen ero kuin yöllä ja päivällä siinä silti menee. Ehkä baari naiset ei deittaile netissä sillä usein naisten netti profiilissa lukee että "baarit on kierretty enkä siellä enää juuri käy" No minä käyn koska siellä onnaa:) Se vaan tosiaan on mun pointti netti treffailuun että haluais syvemmin tutustua naisen sisimpään ajatus tasolla ensin kun sillä hydraulisella tasolla live elämässä mut siinä mennään missä parhaiten taidetaan. Mun ulkonäkö ei muutu netti tapaamisessa eikä baarissa mut silti hylsy prosentti menee tapaamisissa netin kautta sataan ja itsetunto tietenkin saa kolhuja mut onneks ne kolhut voi paikata yöelämässä jolloin musta onkin tullut se kemiaa pursuava uros:)
En laske ite noita itsetuntoja oman ulkonäön tai pakkien varaan koska niitä on tullut sen verran niin livenä kuin netissä että eihän kenenkään psyyke sitä kestäisi jos kuvitteleisi itsessä aina olevan jotain "vikaa" kun ei kelpaa.
Kun kuitenkin on suhteellisen normaali ja elämä aika mallillaan.
Naisilla on kovat odotusarvot netissä ja varmasti jos vielä kerrot itsestäsi kaikenlaista sekä olet naisista viehättävä netissä niin odotukset niille kemioille ovat pilvissä sen takia koska
a. naisilla on paljon kysyntää
b. heillä on paljon aikaisempaa kokemusta "hyvistä kemioista"
c. netissä persoonasi vaikuttaa niin houkuttelevalta että siitä on mahdollisuus mennä vain alaspäin
=> koska kukaan ei lähes voi vastata niihin kemioihin ellei nainen satu olemaan "sillä tuulella"
Itsellä on selkeämpi ongelma koska se vika on todennäköisesti suhteellisen haalean vaaleassa ulkonäössä joka takaa ettei baarissa minua oikeastaan kuin silmäillä vähän aikaa ja netissä kuvan jälkeen yhteydenpito on vähän niin ja näin eli "no voitais olla ehkä kavereita" pohjalla.
Voisi sanoa että kolmatta vilkaisua naamani ei kestä eli en ole katseenkestävää himoittavaa ja kuumottavaa materiaalia.
Asia ei koske pelkästään ulkonäköä vaan voi syy olla myös jossain käytöksessäsi ettet anna tarpeeksi itsevarmaa kuvaa tai vastaavaa. Itselläkin oli se ongelma että liian herkästi aletaan kaverilliseksi joka takaa naisen kiinnostuksen kuolemisen yhdessä ulkonäköki kanssa, mutta jos pyrit seksiin baarissa jne. niin sitä ongelmaa sinulla tuskin on.
Poikkeuksellisesti saan kuulla kuinka miellyttävä, mukava, huumorintajuinen ja reilu mies olen sekä kemioita löytyy tietyllä tasolla naisten kanssa, mutta ainakin netissä se taso on aivan liian korkealla minulle enkä usko että olen sen asian kanssa yksin. Baarissakin on helpompi jutella naisen kanssa ja saada se numerokin.
En usko että tähän mitään ratkaisua on olemassa niin kauan kuin miesten ja naisten epäsuhta nettipalveluissa on se mitä se on ja naiset odottelevat unelmiensa prinssiä.
Jos moni nainen netissä sanoo että "ne helmet ovat harvassa" ja lopettavat nettideitin niin eiköhän se kerro aika paljon karua kieltä siitä mitä he etsivät. Tuskin moni normaali mies tuohon "helmi" kastiin kuuluu kun tarjontaa on yli äyräiden naiselle. - suomi24:ssa ei viest
Näin se menee kirjoitti:
Kyse on ihan tarjonnan ja kysynnän laista sekä naisten yksinkertaisista ajatuksista parinvalinnassa varsinkin netissä.Hei,
MInulla ei ole kysyntää suomi24-palstalla. Saan ehkä yhden viestin viikossa tai kahdessa. MInulla on kuva ja sama kuva toisella treffipalstalla, jossa kuitenkin on paljon miehiä...yleensä minua hieman nuorempia vielä...jotka haluavat tavata. Moni pyytää pyytämistään tapaamismahdollisuutta. Mutta suomi24:ssa en todellakaan saa viestejä. Kyse ei siis ole ulkonäöstä. En ole ruma, mutta ilmeisesti en ole suomi24-miesten tyyppiä :).
- eikä fysiikkaa
Ehkä haiset pahalle. Yllättävän moni mies osaa kyllä huolehtia jo suihkussa käymisestä ja hampaiden pesusta, mutta sitten kun on juotu jotain kuumaa juomaa (kahvi, tee) jo irtoaakin suusta sellainen lemahdus että yök. Muuten olisi mitä fiksuin ja viehättävin tapaus, mutta ei vaan kestä sitä hajua... Ja jos tapaa ekaa kertaa, miten sanot nätisti että kuule sun kannattaisi tutkituttaa mikä sulla oikein haisee suussasi...
Baareissa ihmiset ovat iloisessa hönössä eikä heitä haittaa lemut. Toisaalta moni baarikärpänen myös polttaa tupakkaa, ja polttava tuttavani kertoi että eivät vaimonsa kanssa huomaa toistensa haisemisia tai pahaa makua, kun molemmat heistä polttavat.
Jos ajatellaan henkisempää puolta, niin yleensähän ihmiset tykästyvät sellaisiin ihmisiin joiden kanssa he ovat pidempään tekemisissä, eli ehtii sitä kemiaa kehittyä. Harva kai treffeillä sentään koko viikonloppua on yhdessä, ellei sitten ole samantien menty sänkyynkin. Siinähän se nopeasti tulee ilmi onko sitä puoleensavetävyyttä vai ei, mutta ainakin naiselle se on usein aika ankea vaihtoehto että pitäisi päästää ventovieras mies sisälle kehoonsa tuosta noin vain!
Baareissa kun ollaan päissään niin sitten päädytään sänkyyn hyvinkin helposti kun ei ole estoja, ja jos siellä oli kivaa, saattaa alkaa tapailemaan useamminkin.- Näin se menee
Ohoh, väität että ap siis joko haisee pahalle tai hänen tapaamansa naiset ovat baarissa päissään sekä se kemia löytyy sitten vällyjen välistä?
Anteeksi vain, mutta edes tuntematta ap:tä niin veikkaampa että väitteesi on täyttä puppua ja täydellinen epävastine kaikille mitä ap ja minä kirjoitimme aiheesta.
Vähän samaa sarjaa kuin jos sanotaan että naisille tärkeää on miehen ulkonäkö netissä niin aivan takuuvarmasti joku alkaa väittämään että "ei ole" ja että vika on oltava jossakin muussa miehessä kuten luonteessa vaikka pakit ovat tulleet esimerkiksi kuvien vaihtojen myötä. Miten silloin vika on miehen luonteessa? ;D
Vastauksesi oli siis olkikoira-nukke. Kokeile googlettaa mitä se tarkoittaa.
Itse ainakaan en erityisesti viihdy baareissa ja olen yrittänyt etsiä suht selviä naisia nimenomaan esimerkiksi kahvitreffeille seuraavaksi päiväksi. Joskus on onnistanut, mutta kovin usein ei.
Netissä taas ei ole oikeastaan mitään toivoa edes niistä kahvitreffeistä jos ei ole jo valmiiksi kaikissa suhteissa "A-luokkaa" ja treffeilläkin arviointi on kuin työhaastattelussa tavoiteltuun virkaan vaikka molemmilla vaikuttaisi olevan hauskaa.
"Jos ajatellaan henkisempää puolta, niin yleensähän ihmiset tykästyvät sellaisiin ihmisiin joiden kanssa he ovat pidempään tekemisissä, eli ehtii sitä kemiaa kehittyä. Harva kai treffeillä sentään koko viikonloppua on yhdessä, ellei sitten ole samantien menty sänkyynkin"
Sitten voisi ehkä kysyä että miksi naiset eivät halua mennä toisille treffeille kattomaan löytyykö kemioita jatkossa? Syynä varmasti on se että naisilla on kysyntää netissä joten halu jäädä kokeilemaan kun ei heti mennyt jalat veteläksi miehen kanssa on paljon pienempi kuin tosielämässä. - 1313
"Siinähän se nopeasti tulee ilmi onko sitä puoleensavetävyyttä vai ei, mutta ainakin naiselle se on usein aika ankea vaihtoehto että pitäisi päästää ventovieras mies sisälle kehoonsa tuosta noin vain!
Baareissa kun ollaan päissään niin sitten päädytään sänkyyn hyvinkin helposti kun ei ole estoja, ja jos siellä oli kivaa, saattaa alkaa tapailemaan useamminkin."
Juuri näin se varmasti useinkin menee. Ja netissä ylipäätään aika monet etsivät kumppania tosissaan ja pitkällä tähtäimellä, ja silloin totta kai rima on korkeammalla kuin baarissa, josta ei mitään vakavampaa useinkaan haeta. - Näin se menee
1313 kirjoitti:
"Siinähän se nopeasti tulee ilmi onko sitä puoleensavetävyyttä vai ei, mutta ainakin naiselle se on usein aika ankea vaihtoehto että pitäisi päästää ventovieras mies sisälle kehoonsa tuosta noin vain!
Baareissa kun ollaan päissään niin sitten päädytään sänkyyn hyvinkin helposti kun ei ole estoja, ja jos siellä oli kivaa, saattaa alkaa tapailemaan useamminkin."
Juuri näin se varmasti useinkin menee. Ja netissä ylipäätään aika monet etsivät kumppania tosissaan ja pitkällä tähtäimellä, ja silloin totta kai rima on korkeammalla kuin baarissa, josta ei mitään vakavampaa useinkaan haeta.Onko teille tosielämä vain "baarit"?
Koska väitteeni on että netissä naisten rima on huomattavan korkeammalla kuin missään muualla tosielämässä etsitäänpä lyhyttä tai vakavampaa suhdetta.
Tästä olen saanut viitteitä jo naistuttavilta, jotka siis ovat nettideitanneet. Edelleen sinkkuina vaikka on monta "kokeilua". Mikään ei kelpaa heille enää kun ovat saaneet hyrrätä nettideitin hypersupermiesmarketissa ilman parkkiaikaa. - "Ei oo kemiaa" m31
Näin se menee kirjoitti:
Ohoh, väität että ap siis joko haisee pahalle tai hänen tapaamansa naiset ovat baarissa päissään sekä se kemia löytyy sitten vällyjen välistä?
Anteeksi vain, mutta edes tuntematta ap:tä niin veikkaampa että väitteesi on täyttä puppua ja täydellinen epävastine kaikille mitä ap ja minä kirjoitimme aiheesta.
Vähän samaa sarjaa kuin jos sanotaan että naisille tärkeää on miehen ulkonäkö netissä niin aivan takuuvarmasti joku alkaa väittämään että "ei ole" ja että vika on oltava jossakin muussa miehessä kuten luonteessa vaikka pakit ovat tulleet esimerkiksi kuvien vaihtojen myötä. Miten silloin vika on miehen luonteessa? ;D
Itse ainakaan en erityisesti viihdy baareissa ja olen yrittänyt etsiä suht selviä naisia nimenomaan esimerkiksi kahvitreffeille seuraavaksi päiväksi. Joskus on onnistanut, mutta kovin usein ei.
Netissä taas ei ole oikeastaan mitään toivoa edes niistä kahvitreffeistä jos ei ole jo valmiiksi kaikissa suhteissa "A-luokkaa" ja treffeilläkin arviointi on kuin työhaastattelussa tavoiteltuun virkaan vaikka molemmilla vaikuttaisi olevan hauskaa.
"Jos ajatellaan henkisempää puolta, niin yleensähän ihmiset tykästyvät sellaisiin ihmisiin joiden kanssa he ovat pidempään tekemisissä, eli ehtii sitä kemiaa kehittyä. Harva kai treffeillä sentään koko viikonloppua on yhdessä, ellei sitten ole samantien menty sänkyynkin"
Sitten voisi ehkä kysyä että miksi naiset eivät halua mennä toisille treffeille kattomaan löytyykö kemioita jatkossa? Syynä varmasti on se että naisilla on kysyntää netissä joten halu jäädä kokeilemaan kun ei heti mennyt jalat veteläksi miehen kanssa on paljon pienempi kuin tosielämässä.Juu ei haise henki eikä muukaan olemus kun korkeintaan partavedelle/deotorantille:) Hampaat kiiltää kun naantalin aurinko jne. Ja mitä tuohon baari naisiin tulee niin yllättävän harva on koskaan niin humalassa että se edes näkyisi päällepäin. Itsekin pidän matalaa humalatilaa siitä syystä että tiedän pakkien olevan varma silloin jos änkyrässä menee toiselle jotain selittämään. Fiksu asenne ja iloinen mieli kun juttelee vastakkaiselle sukupuolelle niin johan ne on helisemässä. Paitsi netti tapaamisissa kuten mainittu. Sehän noissa baari suhteissa onkin jännä koska kaikki ovat sanoneet että veit jalat alta heti et melkein odottais tutkimusta tuosta mikä siinä voi olla se tekijä joka erottaa nämä kaksi deitti lajia niin paljon toisistaan. Sinkut baarissa kun netissäkin ovat kokeneet lähes samat ilot ja pettymykset.
- Jos barille lähtis
1313 kirjoitti:
Juuri näin se varmasti useinkin menee. Ja netissä ylipäätään aika monet etsivät kumppania tosissaan ja pitkällä tähtäimellä, ja silloin totta kai rima on korkeammalla kuin baarissa, josta ei mitään vakavampaa useinkaan haeta.En sanois noinkaan. Moni hakee seuraa jopa tositarkoituksella baarista koska se on suht helppo paikka tutustua vastakkaiseen sukupuoleen kun normi elämä töissä käymisineen ja kauppa reissuineen. Harva suomalainen nainen kuin mieskään on niin amerikkalais rohkea puhumaan että roskapussin vienti reissulla tapaama nainen tai mies onkin kohta sun kumppani. Kyllä sen tietää niin mies kun nainenkin et baariin lähetään bilettämisen lisäks katsomaan kiinnostavia vastakkaisen sukupuolen edustajia. Jos baarit olis rajattu vaan mies baareihin ja nais baareihin niin tuskin niissä asiakkaita kävis juuri ollenkaan.
- Eronnut miekkonen
Näin se menee kirjoitti:
Sitten voisi ehkä kysyä että miksi naiset eivät halua mennä toisille treffeille kattomaan löytyykö kemioita jatkossa? Syynä varmasti on se että naisilla on kysyntää netissä joten halu jäädä kokeilemaan kun ei heti mennyt jalat veteläksi miehen kanssa on paljon pienempi kuin tosielämässä.Olen pitkälti samaa mieltä tästä asiasta sinun ja ap:n kanssa. Itse erosin muutama vuosi sitten ja olen käynyt lähes parillakymmenillä treffeillä netin kautta, eivätkä ne ole johtaneet vakavempaan parisuhteeseen. Jos treffeillä on ollut puhetta naisten aloitteesta, että tapaamme uudestaan, niin nämäkin ovat sitten monesti kadonneet; naiset pyörittävät täällä useampaa miestä kerrallaan (olen kuullut sen jopa heiltä itseltään) ja heillä on treffejä buukattu kalenteri täyteen. Tietenkään en ole itsekään ollut kiinnostunut kaikista treffikumppaneistani, mutta joitakin heistä olen tavannut useamman kerran; varsinaisia seurustelusuhteita heidän kanssa ei ole kuitenkaan syntynyt.
Baareissa tuntuisi olevan paremmin vientiä (ja muuallakin), joten ajattelin jättää koko nettitouhun vähemmälle huomiolle, koska se ei vain tunnu toimivan itselläni; profiiliani käyn kurkkimassa satunnaisesti, josko se oikea kuitenkin lähettäisi minulle viestin, mutta aloitusviestejä en oikein viitsi enää lähetellä, koska homma alkaa tuntua ajan haaskaukselta.
Myös omat parisuhteeni ovat syntyneet eron jälkeen oikeassa elämässä pääosin baareissa tapaamieni naisten kanssa. Oikeassa elämässä myös toisen kiinnostuksen huomaa ja aistii heti, toisin kuin nettitreffeillä.
En ole syönyt rottia enkä haise muutenkaan shaisselle, joten syy tuskin on siinä. - eikä fysiikkaa
Juu ei haise henki eikä muukaan olemus kun korkeintaan partavedelle/deotorantille:) Hampaat kiiltää kun naantalin aurinko jne. Ja mitä tuohon baari naisiin tulee niin yllättävän harva on koskaan niin humalassa että se edes näkyisi päällepäin. Itsekin pidän matalaa humalatilaa siitä syystä että tiedän pakkien olevan varma silloin jos änkyrässä menee toiselle jotain selittämään. Fiksu asenne ja iloinen mieli kun juttelee vastakkaiselle sukupuolelle niin johan ne on helisemässä. Paitsi netti tapaamisissa kuten mainittu. Sehän noissa baari suhteissa onkin jännä koska kaikki ovat sanoneet että veit jalat alta heti et melkein odottais tutkimusta tuosta mikä siinä voi olla se tekijä joka erottaa nämä kaksi deitti lajia niin paljon toisistaan. Sinkut baarissa kun netissäkin ovat kokeneet lähes samat ilot ja pettymykset.
En sitten tarkoittanut loukata, ja tuo olkinukke-höpötys tuolla ylempänä oli aivan ihmeellistä, sillä tästä aiheesta minä tässä puhuin enkä jostain itse keksimästäni. Kai sitä nyt voi yrittää keksiä niitä syitä että mikä siinä sitten voisi olla.
En minäkään olen keksinyt omalla kohdallani että mikä se on että yksikään mies ei suostu tulemaan toisille treffeille. Jos se selitys on että netin puolella käy niin flaksi ettei malta keskittyä yhteen naiseen, niin mikäs siinä. Siis olen jo vanhempi nainen ja vanhemmalla iällä tämä touhu menee sellaiseksi että miehet valikoivat parhaat päältä ja naisten on tyytyminen tai oleminen ihan ilman kumppania. Näin ne ovat muutkin naiset sanoneet asian olevan.
Kyllä minäkin haluaisin tietää jos se syy on siinä että haisen pahalle tms. mutta yksikin ukko tässä taannoin veivasi ja vatkasi että yhtenä päivänä halusi tavata 2. kerran ja toisena päivänä oli toista mieltä, ja sitten taas laittelee jotain leperrysviestiä vaikka on jo kerran sanonut että ei voikaan elämäntilanteensa takia tavata. Tuollainen alkaa jo tuntua kiusanteolta että on annettu ymmärtää että juttu oli siinä ja sitten vieläkin käydään jälkikäteen laittamassa unelmointipostia kuinka olisi NIIN ihana tavata että.
Mitä helvettiä sillä lässytyksellä tekee? Itse ainakin haluan oikeasti tutustua lisää, enkä kuunnella pelkkiä paskapuheita.
Tekevätkö naiset tällaista että roikottavat ja roikottavat? - Nuorehko mies
eikä fysiikkaa kirjoitti:
En sitten tarkoittanut loukata, ja tuo olkinukke-höpötys tuolla ylempänä oli aivan ihmeellistä, sillä tästä aiheesta minä tässä puhuin enkä jostain itse keksimästäni. Kai sitä nyt voi yrittää keksiä niitä syitä että mikä siinä sitten voisi olla.
En minäkään olen keksinyt omalla kohdallani että mikä se on että yksikään mies ei suostu tulemaan toisille treffeille. Jos se selitys on että netin puolella käy niin flaksi ettei malta keskittyä yhteen naiseen, niin mikäs siinä. Siis olen jo vanhempi nainen ja vanhemmalla iällä tämä touhu menee sellaiseksi että miehet valikoivat parhaat päältä ja naisten on tyytyminen tai oleminen ihan ilman kumppania. Näin ne ovat muutkin naiset sanoneet asian olevan.
Kyllä minäkin haluaisin tietää jos se syy on siinä että haisen pahalle tms. mutta yksikin ukko tässä taannoin veivasi ja vatkasi että yhtenä päivänä halusi tavata 2. kerran ja toisena päivänä oli toista mieltä, ja sitten taas laittelee jotain leperrysviestiä vaikka on jo kerran sanonut että ei voikaan elämäntilanteensa takia tavata. Tuollainen alkaa jo tuntua kiusanteolta että on annettu ymmärtää että juttu oli siinä ja sitten vieläkin käydään jälkikäteen laittamassa unelmointipostia kuinka olisi NIIN ihana tavata että.
Mitä helvettiä sillä lässytyksellä tekee? Itse ainakin haluan oikeasti tutustua lisää, enkä kuunnella pelkkiä paskapuheita.
Tekevätkö naiset tällaista että roikottavat ja roikottavat?Vanhemmat naiset ja nuoret miehet ovat varmaan huonoimmassa asemassa nettitreffeillä.
Oma ongelmani on, että jos minulla on myöhemmällä iällä kysyntää ja nyt ei, niin ei minulla ole sitten enää kiinnostusta pariutua vakavasti. Veikkaan, että moni mies ajattelee samalla tavalla. Olen jo aika turhautunut tähän hommaan ja rakennan elämääni muiden asioiden ympärille. Haalin niin paljon harrastuksia ja töitä, että minulla ei ole lainkaan tyhjää aikaa. Nyt voisin vielä tehdä elämääni tilaa, jos löytäisin sopivan nuoren naisen, joka haluaa seurustella. - eikä fysiikkaa
Nuorehko mies kirjoitti:
Vanhemmat naiset ja nuoret miehet ovat varmaan huonoimmassa asemassa nettitreffeillä.
Oma ongelmani on, että jos minulla on myöhemmällä iällä kysyntää ja nyt ei, niin ei minulla ole sitten enää kiinnostusta pariutua vakavasti. Veikkaan, että moni mies ajattelee samalla tavalla. Olen jo aika turhautunut tähän hommaan ja rakennan elämääni muiden asioiden ympärille. Haalin niin paljon harrastuksia ja töitä, että minulla ei ole lainkaan tyhjää aikaa. Nyt voisin vielä tehdä elämääni tilaa, jos löytäisin sopivan nuoren naisen, joka haluaa seurustella.Mutta miksi kummassa niistä tekemisistään ei voi yhtään joustaa jos myöhemmin onnistuu osumaan hollille joku kumppaniehdokas joka ihan oikeasti voisi olla sopiva?
En myöskään ymmärrä että jos ei miehellä ole kauhea flaksi käynyt nuorempana ja vanhemmiten sitten kävisi, että miksi se pitää kostaa sille naiselle jonka saattaisi saada - mutta ei ota kun pitää olla nokka pystyssä että en minä ole ennenkään teille naisille kelvannut joten olkaa ilman sitten?
Eihän se nainen joka saattaisi olla tyrkyllä ole se joka ei huolinut silloin joskus... Itse ainakin olin kovasti parisuhteessa kiinni kolmikymppisenä, joten ei kukaan mies voi minulle mäkättää että et sitten ollut tarjolla kenellekään 10 v sitten joten painu kuuseen nytkin.
Mutta se logiikka tuntuu olevan monen miehen kohdalla juuri tuo! Olen saanut aika paljon katkeria yhteydenottoja miehiltä joissa ei siis ole mitään muuta sisältöä kuin haukkua naisia. Joskus vastaan, joskus en. Pääasiassa huomaan kyllä että ei kannata vastata, koska kun mies on päättänyt että kaikki naiset ovat PC:stä, on minun ihan turha yrittää alkaa sitä vakaumusta kumoamaan olemalla ymmärtäväinen.
Eiväthän miehetkään siitä pidä että jos tehdään treffit niin nainen haukkuu vain alusta loppuun asti miehiä, vaikkapa eksiään. Ja kuitenkin olen itse saanut tuota naisten haukkumista kuulla jo lukemattomia kertoja. Nuorempanakin meni kenen kanssa tahansa minne tahansa niin aina se miesten juttu kääntyi jotenkin heidän menneisiin rakkauksiinsa tai naisiin joita he eivät koskaan olleet edes saaneetkaan. Jos itse en kiinnosta miestä niin paljoa että se nassu pysyisi kiinni muista naisista, niin ehkäpä se on sitten parempi olla minunkin keskenäni. - Näin se menee
eikä fysiikkaa kirjoitti:
Mutta miksi kummassa niistä tekemisistään ei voi yhtään joustaa jos myöhemmin onnistuu osumaan hollille joku kumppaniehdokas joka ihan oikeasti voisi olla sopiva?
En myöskään ymmärrä että jos ei miehellä ole kauhea flaksi käynyt nuorempana ja vanhemmiten sitten kävisi, että miksi se pitää kostaa sille naiselle jonka saattaisi saada - mutta ei ota kun pitää olla nokka pystyssä että en minä ole ennenkään teille naisille kelvannut joten olkaa ilman sitten?
Eihän se nainen joka saattaisi olla tyrkyllä ole se joka ei huolinut silloin joskus... Itse ainakin olin kovasti parisuhteessa kiinni kolmikymppisenä, joten ei kukaan mies voi minulle mäkättää että et sitten ollut tarjolla kenellekään 10 v sitten joten painu kuuseen nytkin.
Mutta se logiikka tuntuu olevan monen miehen kohdalla juuri tuo! Olen saanut aika paljon katkeria yhteydenottoja miehiltä joissa ei siis ole mitään muuta sisältöä kuin haukkua naisia. Joskus vastaan, joskus en. Pääasiassa huomaan kyllä että ei kannata vastata, koska kun mies on päättänyt että kaikki naiset ovat PC:stä, on minun ihan turha yrittää alkaa sitä vakaumusta kumoamaan olemalla ymmärtäväinen.
Eiväthän miehetkään siitä pidä että jos tehdään treffit niin nainen haukkuu vain alusta loppuun asti miehiä, vaikkapa eksiään. Ja kuitenkin olen itse saanut tuota naisten haukkumista kuulla jo lukemattomia kertoja. Nuorempanakin meni kenen kanssa tahansa minne tahansa niin aina se miesten juttu kääntyi jotenkin heidän menneisiin rakkauksiinsa tai naisiin joita he eivät koskaan olleet edes saaneetkaan. Jos itse en kiinnosta miestä niin paljoa että se nassu pysyisi kiinni muista naisista, niin ehkäpä se on sitten parempi olla minunkin keskenäni.Mitä se ihmistä miestä lohduttaa jos nainen on "juoksunsa juossut" ja nuoruutensa hummannut monien miesten kanssa, ja sitten monien kierrosten jälkeen voi tyytyä ottamaan jonkun jo rakkauselämän ja seksielämän monin kerroin nähneen naisen?
Itsellä ei ole tarvetta puhua existä eikä niitä murehtia, mutta ei minua kyllä kiinnosta kovinkaan vanhana tässä muutaman vuoden päästä ettiä naista joka on miesten puolelta kokenut ja näkenyt lähes kaiken alkaa sitten "no jospa sä nyt mut huolit".
Voin vain arvailla miltä jostain kokemattomasta miehestä tuntuu kun nainen lopulta huolii hänet sitten joskus 40-vuotiaana.
Voi kuinka hienoa.
"En myöskään ymmärrä että jos ei miehellä ole kauhea flaksi käynyt nuorempana ja vanhemmiten sitten kävisi, että miksi se pitää kostaa sille naiselle jonka saattaisi saada - mutta ei ota kun pitää olla nokka pystyssä että en minä ole ennenkään teille naisille kelvannut joten olkaa ilman sitten?"
Sitä kannattaa naisen miettiä silloin nuorena ja tässä taas kuulee siitä että mies on se joka voi "saada" jonkun naisen.
Sori kultaseni mutta tuskin olet niin suuri aarre saatavaksi vaikka nainen oletkin.
Ehkä sinunkin kannattaisi katsoa joskus maailmaan MIESTEN silmin eikä vain itsesi ja naisten.
Voisit oppia jotakin.
Itsekin voin vain arvailla miltä kokemattomasta miehestä katkeroituneena tuntuu, mutta uskoisin että varmasti mietityttää että kiinnostaako enää 40-vuotiaana ne kulahtaneet miehiä pyörittäneet naiset vai tekeekö vain matkoja thaimaahan.
Naiset taas alkavat itkeä kun miehet eivät enää heitä huolikkaan. Ehkä teit virhevalintoja sitten nuorena?
Ikävää. - eikä fysiikkaa
Näin se menee kirjoitti:
Mitä se ihmistä miestä lohduttaa jos nainen on "juoksunsa juossut" ja nuoruutensa hummannut monien miesten kanssa, ja sitten monien kierrosten jälkeen voi tyytyä ottamaan jonkun jo rakkauselämän ja seksielämän monin kerroin nähneen naisen?
Itsellä ei ole tarvetta puhua existä eikä niitä murehtia, mutta ei minua kyllä kiinnosta kovinkaan vanhana tässä muutaman vuoden päästä ettiä naista joka on miesten puolelta kokenut ja näkenyt lähes kaiken alkaa sitten "no jospa sä nyt mut huolit".
Voin vain arvailla miltä jostain kokemattomasta miehestä tuntuu kun nainen lopulta huolii hänet sitten joskus 40-vuotiaana.
Voi kuinka hienoa.
"En myöskään ymmärrä että jos ei miehellä ole kauhea flaksi käynyt nuorempana ja vanhemmiten sitten kävisi, että miksi se pitää kostaa sille naiselle jonka saattaisi saada - mutta ei ota kun pitää olla nokka pystyssä että en minä ole ennenkään teille naisille kelvannut joten olkaa ilman sitten?"
Sitä kannattaa naisen miettiä silloin nuorena ja tässä taas kuulee siitä että mies on se joka voi "saada" jonkun naisen.
Sori kultaseni mutta tuskin olet niin suuri aarre saatavaksi vaikka nainen oletkin.
Ehkä sinunkin kannattaisi katsoa joskus maailmaan MIESTEN silmin eikä vain itsesi ja naisten.
Voisit oppia jotakin.
Itsekin voin vain arvailla miltä kokemattomasta miehestä katkeroituneena tuntuu, mutta uskoisin että varmasti mietityttää että kiinnostaako enää 40-vuotiaana ne kulahtaneet miehiä pyörittäneet naiset vai tekeekö vain matkoja thaimaahan.
Naiset taas alkavat itkeä kun miehet eivät enää heitä huolikkaan. Ehkä teit virhevalintoja sitten nuorena?
Ikävää.Todellakaan jokainen nainen ei ole pyöritellyt miehiä nuorempana, juossut baareja sun muita paikkoja läpi, kitannut viitaa ja levitellyt puolihuolimattomasti reisiään jokaiselle vastaantulijalle.
Oletko yhtään koskaan itse ajatellut että naisissakin on monenlaisia yksilöitä ja kaikki eivät todellakaan hyppää suhteesta tahi miehestä toiseen (yleensä viinankittaamisen sivutuotteena)?
Olen ihan väärä ihminen vastaamaan sinulle, koska en tunnista itseäni hetkeäkään tuosta sinun vastauksestasi. Olin itse nuorena arka ja itsetuntoni oli aivan paska, joten en olisi ikimaailmassa edes lähtenyt minnekään menopaikkoihin itseäni tyrkyttämään. Tutustuin kirjeenvaihdon miehiin ja olin pitkässä parisuhteessa.
Kun yli vuosikymmenen liiton jälkeen mies jätti minut toisen naisen takia, niin nyt minun pitäisi sitten osata hyväksyä se että kukaan ikäiseni mies ei minua halua koska olettaa että olen puhkinussittu horo koska olen jo 40 ?! Mistä helvetistä yksikään mies voi etukäteen tietää kuinka monen kanssa joku nainen on ollut ja miten hän on miehiä kohdellut?
Itse olen huomannut että kohteli teitä miten hyvänsä niin paskaa saa vain päin näköä kiitokseksi. Ymmärsin, venyin ja vanuin pitkässä liitossani miehen jokaisen oikun ja mielenailahduksen mukaisesti, sitten piti lopulta ymmärtää siirtyä siististi sivuun että hän pääsee panemaan akkaa johon oli ihastunut. Ja kuunnella niitä juttuja miten hän ihaili ja ylisti sitä naista.
Kaiken kaikkiaan: kullittele sinä jotain sellaista naista joka on oikeasti kohdellut teitä miehiä vittumaisesti. Minä yritin kaikkeni että olisin mahdollisimman miellyttävä, helppo, vaivaton, hajuton ja mauton ja lopputulokseksi olen nyt yksin. Ihan sama vaikka olisin ollut samanlainen kusipää kuin millainen ilmeisesti on joka eukko jolla on taipumusta prinsessasyndroomaan.
- 12098349
Itse voisin ihan hyvin tutustua rauhassa ja katsoa, josko sitä kemiaa alkaisi löytymään, kun toiseen tutustuu enemmän. Mutta tämä edellyttää tietysti toiselta osapuolelta samaa. Ja hyvin harvassa ovat miehet, jotka siihen ovat valmiita.
Kovinkaan moni mies ei ole valmis tapaamaan naista useita viikkoja tai kuukausia ilman, että harrastetaan seksiä. Ja ilman sitä kemiaa seksi on itselleni käytännössä mahdoton idea.
Eli jos mies ei ole fyysisesti niin puoleensa vetävä, että haluaisin tuota pikaa hänen kanssaan sänkyyn ja jos hän lisäksi vaikuttaa sellaiselta tyypiltä, että seksi olisi mielessä aika nopeasti, niin on parempi sanoa heti kättelyssä, että ei oikein nappaa, että kemiaa ei ole. Säästytään turhilta pettymyksiltä ja turhautumiselta puolin ja toisin. - 1naisnäkökulma
Itse olen tätä suomi24 palstaa lueskelleena tullut siihen tulokseen etten kelpaa kovinkaan monelle miehelle, edes niille ns. "oman tasoisille". Täällä ei muuta tehdä kuin haukutaan vain naisia.
Nuorempana minua kehoitettiin koittaa päästä malliksi koska olin kuulemma niin nätti. Itse en ole omasta ulkonäöstäni koskaan perustanu. Tapasin paria miestä täältä netistäja ja sen jälkeen olen huomannut rumuuteni. Toisen mielestä minun ikäisiltäni ei haeta kuin helppoa seksiä, jos on nuorempia tarjolla. Toinen mies haukkui kasvojani osin rumaksi.
Nykyään, kun katson peilistä itseäni, tajuan tosiasian. En viitsi lähteä kenenkään kanssa nettitreffeille etten tuota kamalaa pettymystä vastapuolelle ulkonäköni takia.
Miehiltä tulee kyllä paljon deitin puolella postia, mutta en vastaa koska uskon heidän olevan usein etsimässä jotakin kaunotarta, kun usein viesti sellaisella kliseellä aloitetaan. Miehet joutaa siis mappi ööhön ilman sen kummempia kriteerejä, en vain halua tuottaa heille pettymystä omana itsenäni. Treffeillä käyn harvoin. Jos n.8 vuotta sitten deitti seuralaisista halusi nähdä minut uudestaan omaaloitteisesti oli 6/6 ja nykyään 1/6, (Ja kun se kiinnostunut on se 250kiloinen kuulantynötäjä, josta en itse urheilullisen hoikkana ole kiinnostunut) niin mietin että mahdan olla kulahtanut entisajoista. En usko, että kiinnostuneet miehet jättäisivät ottamatta yhteyttä, se kun mielestäni kuuluu miehelle se toisille treffeille pyyntö varsinkin jos itse ehdotin ensimmäisiä.- Näin se menee
Minkähänlainen on sitten se oman tasoisesi?
Onko se se sporttinen ja spontaani kuuma kolli jolla elämä on mallillaan ja on tosi menevä sosiaalinen superpakkaus jonka profiili on täynnä tähtiä sekä vieraskirja merkintöjä?
En ymmärrä asennettasi omaan itseesi ja sinulla on omanarvontunto-ongelma jos koet ettet halua tuottaa miehille pettymystä.
Tosin itselläkin oli joskus samankaltainen fiilis kun pakkeja tuli netistä liukuhihnalta mm. kuvasta jne. Ei niitä kannata itseensä ottaa eikä myöskään mitään kommentteja.
Tosin en tiedä ikääsi sitten että vaikeahan on arvioida mitä niillä miehillä liikkuu mielessä.
Itse olin positiivisella asenteella netissä seuraa hakemassa, mutta kun tajusin homman jujun niin huomasin että asenteeni muuttui negatiivisemmaksi ja päätin lähteä pois netistä seuraa hakemasta koska se olisi pilannut seuranhakuni joka tapauksessa sekä kuvani vastakkaisesta sukupuolesta seuranhakijana.
Nähtävästi osasyynä sinunkin ajatuksiin on se että kiinnität liikaa huomiota ulkonäköösi miesten kautta vaikka et siitä väitäkkään perustavasi ja odotuksesi ehkä myös miehelle ovat nousseet koska ajattelet olevasi kaunis. Sen jälkeen on jatkuva kierre valmis jossa odotat tietynlaisia reaktioita mieheltä ja toisaalta pelkäät "haukkuja". - 1nn
Näin se menee kirjoitti:
Minkähänlainen on sitten se oman tasoisesi?
Onko se se sporttinen ja spontaani kuuma kolli jolla elämä on mallillaan ja on tosi menevä sosiaalinen superpakkaus jonka profiili on täynnä tähtiä sekä vieraskirja merkintöjä?
En ymmärrä asennettasi omaan itseesi ja sinulla on omanarvontunto-ongelma jos koet ettet halua tuottaa miehille pettymystä.
Tosin itselläkin oli joskus samankaltainen fiilis kun pakkeja tuli netistä liukuhihnalta mm. kuvasta jne. Ei niitä kannata itseensä ottaa eikä myöskään mitään kommentteja.
Tosin en tiedä ikääsi sitten että vaikeahan on arvioida mitä niillä miehillä liikkuu mielessä.
Itse olin positiivisella asenteella netissä seuraa hakemassa, mutta kun tajusin homman jujun niin huomasin että asenteeni muuttui negatiivisemmaksi ja päätin lähteä pois netistä seuraa hakemasta koska se olisi pilannut seuranhakuni joka tapauksessa sekä kuvani vastakkaisesta sukupuolesta seuranhakijana.
Nähtävästi osasyynä sinunkin ajatuksiin on se että kiinnität liikaa huomiota ulkonäköösi miesten kautta vaikka et siitä väitäkkään perustavasi ja odotuksesi ehkä myös miehelle ovat nousseet koska ajattelet olevasi kaunis. Sen jälkeen on jatkuva kierre valmis jossa odotat tietynlaisia reaktioita mieheltä ja toisaalta pelkäät "haukkuja"."Nähtävästi osasyynä sinunkin ajatuksiin on se että kiinnität liikaa huomiota ulkonäköösi miesten kautta vaikka et siitä väitäkkään perustavasi ja odotuksesi ehkä myös miehelle ovat nousseet koska ajattelet olevasi kaunis. Sen jälkeen on jatkuva kierre valmis jossa odotat tietynlaisia reaktioita mieheltä ja toisaalta pelkäät "haukkuja"."
Osa syy on kai liika ulkonäköön tuijottaminen. Totta. En tosin pidä itseäni kauniina niin kuin oletat, vaan koen etten kelpaa sellaisena kuin olen. Ei ole odotukset miehestä nousseet myöskään. Onko painon ja luonteen asettaminen yhdeksi olennaiseksi kriteeriksi liian suuri vaatimus?
- Nainen 40v
"huokaa" huh miehillä on sama ongelma. Ei sais olla tyytyväinen, mutta mun mielikuvitus loppui jo kesken näiden nettitreffien kanssa. Olen tehnyt samoja huomioita miehistä.
Mitä se on? Onko se tapa treffaamista, vai odotetaanko "jotain vieläkin parempaa"? Vai eikö sittenkään haluta, ollenkaan? Etsitään näennäisesti?
Baarissa käy flaksi. Kylmästi sanottuna, ainahan panon saa ja vaikka menen baariin yksin, aina löytyy juttuseuraa. Enkä edes laittaudu enää niin kuin nuorempana. Tosi humalaiset käännytän pois, en itsekkään juo kuin pari lasillista. Voin mennä myös selvinpäin. Tai en enää...koko haiseva baarimeno puistattaa. Pointti on se, etten tahtoisi miehen ihanstuvan vain ulkonäkööni. Tiedän, jostain pitää aloittaa. Mutta ulkonäkö ja hyvä pano ei riitä: hyvä luonne ja tahto kantaa. Mikä miehiä vaivaa?
Tahtoisin tavata selvinpäin. Saan nettitreffeillä yhteydenottoja ja otan itse yhteyttä. Lähdetään treffeille, mutta ne eivät johda mihinkään kestävään. Aina (minussa) on jokin vialla, välimatka, auto tms. Myönnän, ei ole tavannut sieltä yhtään itseäni kiinnostavaa. Olen lähtenyt "no, joo, mennään treffeille". Olisin silti tahtonut tavata toistekkin, koska eihän yhdellä kerralla vielä ole tutustunut...
Miehen 1) äly sytyttää. Ja 2) vilpittömyys. Sellaisia on niin vähän. Pinnallisia mersumiehiä riittää....kuvan ruinaajia.
Jos ihminen valitsee kuvalla, ei etsi luonnetta. Ei etsi edes suhdetta. Suhteeseen tarvitaan korvat ja kuuntelutaito. Kuva on osa kokonaispakettia.
Harva ikäiseni mies on edes 3) silmänruoka kunnossa, en siis voi edes laittaa sitä kriteeriksi.- Näin se menee
Ainakin minä puhuin 10 vuotta nuorempien jne. parinhausta netissä.
On myös miehenä hieman hankala kiinnostua 10 vuotta vanhemmasta naisesta varsinkin kun itselläkin perheen perustamisikä kolkuttelee.
40 naisten seuranhausta en osaa sanoa, mutta voi olla että siellä iässä tilanne on toinen.
Meissä nuoremmissa naisilla vaikuttaa olevan niin paljon valinnanvaraa ja tarjontaa että se jo vaikuttaa heidän päätöksiinsä merkittävästi millaista seuraa etsitään sekä miten miehet netissä koetaan.
Esimerkiksi 30-vuotiasta miestä ei hirvittävästi lohduta jos lähempänä 40-vuotiaana tilanne muuttuu toiseksi tai 10 vuotta vanhempi nainen voisi olla kiinnostunut.
Ikäero kun kuitenkin merkkaa suhteessa muullakin kuin ulkoisen olemuksen kannalta. - Eronnut miekkonen
Itse olen suunnilleen saman ikäinen mies ja baaritouhu tuntuu minustakin jotenkin irstaalta ja niissä tuntuu pörräävän pitkälti vakkariporukkaa, joihin en halua sekaantua.
Olen myös aika kranttu seurustelukumppanin suhteen senkin takia, että itselläni on pari lasta, enkä halua tehdä elämästäni ehdoin tahdoin turhan hankalaa; kaikki kun eivät tule lasten kanssa toimeen, enkä halua alko- tai muita ongelmaisia omaan tai heidän elämään.
Tietty ulkonäöllä on merkitystä; jos toisessa ei ole "sitä jotain", niin en oikein usko sitäkään, että mitään seksuaalista vibaa voi silloin kehittyä tulevaisuudessakaan, vaan suhde jää helposti toverilliseksi.
- ei ylety rimalle
No jos on ruma niin ei kelpaa naisille. Näin se on aina ollut ja tulee aina olemaan.
- 16
Juttu voi olla yksinkertaisesti näin: baarissa kohtaamasi naiset ovat hieman päissään ja testosteronitasot korkeammalla (ei siihen mitään kaatokänniä tarvita, pikkuisen hiprakkaa riittää). Nettitreffituttavuudet taas tyypillisesti täysin selvin päin. Siitä voi tulla juuri se ratkaiseva "pieni ero"...
- "Ei oo kemiaa" m31
No mutta vaikka baarissa tapaamani nainen oliskin pienessä sievässä niin hänhän voisi huomenna potkia mut pihalle ja sanoa et tää oli tässä. Näin ei käy käytännössä koskaan vaan kumppanit oikein odottavat et nähdäänkö taas huomenissa tai älä nyt vielä lähde jne. Heidän kipinä on pysynyt myös alkoholin häviämisen myötä. Yksikään nettitreffaaja ei ole tahtonut edes toisille treffeille ja jos joku on ollut pari päivää hiljaa eikä ole kommentoinut mitään treffien jälkeen ja olen lähettänyt tekstarin et "vieläkö tavattais" on vastaus ollut selvä. "Ei oikein sytyttänyt et onnee jatkoon"
Kuten joku edellä mainitsi niin on väärä peruste netti treffailussa tuijottaa vaan pelkkää kuvaa sillä parisuhde ei ole se ulkoinen olemus vaan sisäinen kauneus. Mä väitän olevani komea koska kelpaan live elämässä mutta netti maailmaan mä olen ruma tai niin ainakin luulen koska hyvätkin treffit ja mielenkiintoiset puheet kuitataan aina samalla tavalla. Yksinkertaisesti mä en ole se kriteereiden herra täydellisyys. Olen jopa taloudellisesti toimeentuleva ja velaton mutta en rikas vaan normi tuloinen. Varmaan jos laittaisin profiiliin että muutama milli löytyy tililtä niin vastausten määrä olis toista luokkaa:)
Olen elänyt suhteessa perus naisten hoikkien, sopusuhtaisten ja pyöreiden seurassa ja ulkoisesti he ovat olleet kauniita ja henkeä salpaavia jopa. Otanta on mulla ollut netissäkin sama eli miten mä nyt osaisin sanoa......siis ihan tavis naisia ulkoisesti mutta se mikä minuun iskee on se sisin. En katso silti ulkonäköä eka vaan usein netissä olen keskustellut pitkään kuvattomienkin profiilien kanssa ennen treffejä. - 16
No mutta vaikka baarissa tapaamani nainen oliskin pienessä sievässä niin hänhän voisi huomenna potkia mut pihalle ja sanoa et tää oli tässä. Näin ei käy käytännössä koskaan vaan kumppanit oikein odottavat et nähdäänkö taas huomenissa tai älä nyt vielä lähde jne. Heidän kipinä on pysynyt myös alkoholin häviämisen myötä. Yksikään nettitreffaaja ei ole tahtonut edes toisille treffeille ja jos joku on ollut pari päivää hiljaa eikä ole kommentoinut mitään treffien jälkeen ja olen lähettänyt tekstarin et "vieläkö tavattais" on vastaus ollut selvä. "Ei oikein sytyttänyt et onnee jatkoon"
Kuten joku edellä mainitsi niin on väärä peruste netti treffailussa tuijottaa vaan pelkkää kuvaa sillä parisuhde ei ole se ulkoinen olemus vaan sisäinen kauneus. Mä väitän olevani komea koska kelpaan live elämässä mutta netti maailmaan mä olen ruma tai niin ainakin luulen koska hyvätkin treffit ja mielenkiintoiset puheet kuitataan aina samalla tavalla. Yksinkertaisesti mä en ole se kriteereiden herra täydellisyys. Olen jopa taloudellisesti toimeentuleva ja velaton mutta en rikas vaan normi tuloinen. Varmaan jos laittaisin profiiliin että muutama milli löytyy tililtä niin vastausten määrä olis toista luokkaa:)
Olen elänyt suhteessa perus naisten hoikkien, sopusuhtaisten ja pyöreiden seurassa ja ulkoisesti he ovat olleet kauniita ja henkeä salpaavia jopa. Otanta on mulla ollut netissäkin sama eli miten mä nyt osaisin sanoa......siis ihan tavis naisia ulkoisesti mutta se mikä minuun iskee on se sisin. En katso silti ulkonäköä eka vaan usein netissä olen keskustellut pitkään kuvattomienkin profiilien kanssa ennen treffejä.Jos se kipinä sytty hiukan huppelissa, niin miksi sen olisi pakko sammua seuraavana päivänä? Ihastuminen/rakastuminen on kummaa kemiaa, ei se käskien syty, mutta väitän, että täysin selvinpäin lukko sen päällä saattaa olla tiukemmassa.
- Amies
Olen elänyt suhteessa perus naisten hoikkien, sopusuhtaisten ja pyöreiden seurassa ja ulkoisesti he ovat olleet kauniita ja henkeä salpaavia jopa. Otanta on mulla ollut netissäkin sama eli miten mä nyt osaisin sanoa......siis ihan tavis naisia ulkoisesti mutta se mikä minuun iskee on se sisin. En katso silti ulkonäköä eka vaan usein netissä olen keskustellut pitkään kuvattomienkin profiilien kanssa ennen treffejä."No mutta vaikka baarissa tapaamani nainen oliskin pienessä sievässä niin hänhän voisi huomenna potkia mut pihalle ja sanoa et tää oli tässä. Näin ei käy käytännössä koskaan vaan kumppanit oikein odottavat et nähdäänkö taas huomenissa tai älä nyt vielä lähde jne. Heidän kipinä on pysynyt myös alkoholin häviämisen myötä. Yksikään nettitreffaaja ei ole tahtonut edes toisille treffeille ja jos joku on ollut pari päivää hiljaa eikä ole kommentoinut mitään treffien jälkeen ja olen lähettänyt tekstarin et "vieläkö tavattais" on vastaus ollut selvä. "Ei oikein sytyttänyt et onnee jatkoon"
Päivänselvää: Sulla on vaan niin iso vehje ja taidokas ote :D - just paper
Olen elänyt suhteessa perus naisten hoikkien, sopusuhtaisten ja pyöreiden seurassa ja ulkoisesti he ovat olleet kauniita ja henkeä salpaavia jopa. Otanta on mulla ollut netissäkin sama eli miten mä nyt osaisin sanoa......siis ihan tavis naisia ulkoisesti mutta se mikä minuun iskee on se sisin. En katso silti ulkonäköä eka vaan usein netissä olen keskustellut pitkään kuvattomienkin profiilien kanssa ennen treffejä.Musta kuulostaa siltä, että ongelma ei millään lailla liity sun ulkonäköön, selvitetään se nyt heti aluksi pois alta. Mä luulen, että sulla on "liian hyvä" profiili, osaat kirjoittaa ja saat annettua itsestäsi, kirjallisesti, todella hyvän kuvan. Mutta sitten livenä sä et ehkä olekaan niin hauska ja avoin ja rempseä ja flirttaileva tms. (alkujännityksestäkin johtuen) ja siksi jatkoja ei seuraa - koska et vastaa sitä kuvaa, jonka susta on saatu.
Mistäkö minä tällasta keksin? No ihan omasta kokemuksesta. Kirjekavereita riittäs, mutta pakkeja sataa. :)
T. nimim. "Näytä paperilla paremmalta kuin livenä."
- Nainen 40v
Siinäpä se on. Nyt jos laitat maininnan rahasta profiiliisi, niin millaista porukkaa se houkuttelee paikalle? Luulempa että viihdyt entistä vähemmän.
Taidetaan olla samassa suossa.
Olen mielestäni känyt läpi edellisten epäonnistuneiden suhteiden syyt ja yritän nyt jo valitetssa korjata ...sen mikä edellisissä meni vikaan. Eli etsin sielun ruokaa, enkä enää anna vain valinnan tapahtua. Mut mikä miehillä on?
-eikö ne ole käyny läpi missä mätti?
-eikö niille edelleenkään löydy tarvetta hyvälle luonteelle?
-saiko ne jo riittämiin hyvää sielua ja nyt tarvitaan pelkkää tissiä ja rehvakkuutta?
Tatjana markkinat on----idässä.
Näyttää jälkimmäiseltä, koska mikään ei riitä. Ei vaivauduta edes tutustumaan.
En suostu laittamaan tuloja profiiliin...wrf? En ole filmitähti. Ja huom! Lapesllisilla: lapsillanne on jo äiti: te valitsitte sen jo! En ole tulossa lastesi äidiksi vaan 1) sinun ystäväksi/ rakkaaksi 2) lapsesi kuuluvat pakettiin.
Juon todella vähän ja harrastan liikuntaa, eikä se ole minulle ongelma. Yllättävän moni mies kokee sen ongelmaksi. - Nainen 40v
Jos nyt keskitytään siihen mitä on, eikä siihen mitä ei ole?
Onko se hyvä neuvo?
Mutta kun kaikki se, mitä pidin itsessäni hyvänä, onkin nyt haitta.
Onko silloin ainoa ratkaisu pakkelia naamaan korkkarit jalkaan=> baanalle, koska mies ei muuta näe? Minkä mies silloin minusta tekee?
Suostunko siihen? ...kamalaa - Marj.attar
Ehkä et ole sen tyyppinen mitä jotkut nettinaiset etsivät. Itse olen eron jälkeen ollut 5 vuotta yksin, enkä ole kuin pitänyt kädestä miestä kerran kiinni tuona aikana. Kahdesti kävin treffeillä 2 vuotta sitten ja se oli hirveää. Muita kontakteja minulla ei ole miehiin ollut. Itse en käy baareissa ja etsin miestä joka odottaa sitä oikeaa eikä vekslaa yhden sun toisen naisen kanssa saati harrasta yhden yön juttuja. Eli ei kyllä mulla natsaisi sua kohtaan.
Muutenkaan kemia ei ole jotain joka järkeillään että onhan meillä yhteiset harrastukset. Ei kemia ole jotain joka tilataan nettikaupasta, että klikkaanpa tuota. Se on jotain mystisempää ja tietää vasta livenä. Eikä sitä voi käskemällä käskeä. Eikä kemia ole ulkonäköä.
Tunnetko itse kemiaa kaikkia noita naisia kohtaan? Ei kiitos ainakaan mulle tuollaista miestä. Vai etsitkö järkiliittoa? Kelpaa kuka vaan että saa suhteen?
Itselläni ainakin on rima korkeammalla, siksi etsin silloin kun jaksan netistä, en baarista, kun sieltä just on vain tuollaisia naisten kanssa taksilla -ajelijoita.
Mikään ihan kiva ei tosiaan riitä. Se on nähty jo, mieluummin olen yksin. Enkä etsi mitään kokemuksia tai superkönsikästä, viime syksynä kiinnostuin eräästä miehestä live-elämässä, joka ei kuulemma muiden mielestä ollut yhtään komea eikä supersankari. Kyllä se on ihan tavallinen mies joka jalat vie alta, mutta se on vain se yksi tavallinen mies, ei kaikki. Kiinnostun jostakusta miehestä kerran 3 vuodessa. Netissä en ole tavannut yhtään kiinnostavaa miestä.
Itse en kaipaa flirttailua, en treffailua, haluaisin löytää sen yhden oikean. Olen ujo ja arka miesten suhteen enkä noin vain kiinnostu miehestä. Itse en ole kohdannut tätä liian suurta kysyntää netissä vaikka en ole mikään ruma, sillä elämänkatsomukseni rajaa suurimman osan miehistä pois(en ole uskovainen).
Itse olen katsonut vierestä kun parhaat ystäväni ovat löytäneet suuret rakkautensa tosi elämässä. Heidän miehensä on tosi rumia ja juntteja, mutta silti ystäväni ovat tosi lääpällään miehiinsä eli kemiaa löytyy. Mutta myös muuta yhteistä löytyy ja suhteet ovat jo kestäneet pitkään. Itsekin haluaisin tuollaisen suhteen- "Ei oo kemiaa" m31
Tavallaan syyllistävä viesti kohdalleni mutta esitetään vastauksia ja perusteluja. Ensinnäkin en ole lähdössä edes jokaisen netti kirjoittelijan kanssa treffeille vaan valitsen heistä mielenkiintoisimmat joiden kanssa viestittely ja ajatusten vaihto on synkannut. Tasa puolisesti niin kuvallisten kuin kuvattomien profiileiden kanssa eli en edes katso sitä ulkoista olemusta enkä edes välttämättä vaadi kuvaa ennen treffejä. Moni kuvaton on kuvansa lähettänyt juttujen edistyttyä kysymättä. Siksi mä netissä metsästänkin että saisin järkiliiton mahdollisesti ja etukäteis tietoa ihmisestä mitä tuleman pitää. Ulkomaailman tapaamisissa se nainen on yleensä aina täysin tuntematon.
No koska en halua erakoitua niin kai minulla on oikeus mennä baariin juttelemaan vastakkaisen sukupuolen kanssa? Koska netti ei vaan pelaa niin sano pitäisikö minun sitten jurottaa yksin kotona ja marista kun "miksei kukaan nainen tule minua täältä hakemaan" Jos mä tapaan kiinnostavan naisen baarissa niin kai se on meidän eikä sinun asia lähdetäänkö me samaa matkaa vai ei. Aina ei edes lähdetä vaan vaihdetaan numeroita ja nähdään seuraavana päivänä. Jos ne olisi yhdenillan suhteita niin ne naiset ovat aina varattuja. Heihin en sorru vaikka moni tuleekin itkemään et suhteessa menee huonosti ota mut mukaan. Se on kiitos ei vaikka olisi sitten kuinka upea ilmestys tahansa. Mä en mene kenenkään suhteen väliin vaan haen sinkkuja. Jos kahden sinkun tiet ja ajatukset kohtaa ei se silloin pitäisi olla keneltäkään eikä sinultakaan pois vai?
"Niin voihan se sinkku nainenkin hakea vaan seksiä"
No tähänkin vastaus heti että harvassa ne on. Jos jonkun kanssa ilta on mennyt iloisesti ja mukavasti on ne tapaamiset jatkuneet usein kuukausi tolkulla.
Sulla on ehkä asenne väärä. Anteeks kun en tunne mutta tulkitsen kirjoitustasi. Voin olla väärässäkin mutta jos haluaa oikeasti parisuhteen ja perhe elämän niin ei sen haku voi kestää viittä vuotta muuten kun olemalla turhan kranttu ja jos sinun olemuksesi jo antaa kuvan kiinnostavillekin miehille et ei kiinnosta niin se ehkä unelmienkin kumppani pakittaa ja ei sit sanokaan mitään vaikka mieli olis tehnyt. Suhteen alkuun kuuluu flirttailu ja treffailu. Ei sun eteen kuusta putoa se täydellisyys ja te yhteen ääneen toteatte et hei "me ollaan suhteessa"
"Olet ujo ja arka miesten suhteen etkä vaan kiinnostu miehistä"
Sinä sen sanoit. Et ole vakavissasi hakemassa suhdetta niinkuin me jotka täällä olemme kirjoitelleet. - Erakkomarja.t
Tavallaan syyllistävä viesti kohdalleni mutta esitetään vastauksia ja perusteluja. Ensinnäkin en ole lähdössä edes jokaisen netti kirjoittelijan kanssa treffeille vaan valitsen heistä mielenkiintoisimmat joiden kanssa viestittely ja ajatusten vaihto on synkannut. Tasa puolisesti niin kuvallisten kuin kuvattomien profiileiden kanssa eli en edes katso sitä ulkoista olemusta enkä edes välttämättä vaadi kuvaa ennen treffejä. Moni kuvaton on kuvansa lähettänyt juttujen edistyttyä kysymättä. Siksi mä netissä metsästänkin että saisin järkiliiton mahdollisesti ja etukäteis tietoa ihmisestä mitä tuleman pitää. Ulkomaailman tapaamisissa se nainen on yleensä aina täysin tuntematon.
No koska en halua erakoitua niin kai minulla on oikeus mennä baariin juttelemaan vastakkaisen sukupuolen kanssa? Koska netti ei vaan pelaa niin sano pitäisikö minun sitten jurottaa yksin kotona ja marista kun "miksei kukaan nainen tule minua täältä hakemaan" Jos mä tapaan kiinnostavan naisen baarissa niin kai se on meidän eikä sinun asia lähdetäänkö me samaa matkaa vai ei. Aina ei edes lähdetä vaan vaihdetaan numeroita ja nähdään seuraavana päivänä. Jos ne olisi yhdenillan suhteita niin ne naiset ovat aina varattuja. Heihin en sorru vaikka moni tuleekin itkemään et suhteessa menee huonosti ota mut mukaan. Se on kiitos ei vaikka olisi sitten kuinka upea ilmestys tahansa. Mä en mene kenenkään suhteen väliin vaan haen sinkkuja. Jos kahden sinkun tiet ja ajatukset kohtaa ei se silloin pitäisi olla keneltäkään eikä sinultakaan pois vai?
"Niin voihan se sinkku nainenkin hakea vaan seksiä"
No tähänkin vastaus heti että harvassa ne on. Jos jonkun kanssa ilta on mennyt iloisesti ja mukavasti on ne tapaamiset jatkuneet usein kuukausi tolkulla.
Sulla on ehkä asenne väärä. Anteeks kun en tunne mutta tulkitsen kirjoitustasi. Voin olla väärässäkin mutta jos haluaa oikeasti parisuhteen ja perhe elämän niin ei sen haku voi kestää viittä vuotta muuten kun olemalla turhan kranttu ja jos sinun olemuksesi jo antaa kuvan kiinnostavillekin miehille et ei kiinnosta niin se ehkä unelmienkin kumppani pakittaa ja ei sit sanokaan mitään vaikka mieli olis tehnyt. Suhteen alkuun kuuluu flirttailu ja treffailu. Ei sun eteen kuusta putoa se täydellisyys ja te yhteen ääneen toteatte et hei "me ollaan suhteessa"
"Olet ujo ja arka miesten suhteen etkä vaan kiinnostu miehistä"
Sinä sen sanoit. Et ole vakavissasi hakemassa suhdetta niinkuin me jotka täällä olemme kirjoitelleet.Kyllä minä olen nähnyt että se oikea jos ei nyt kuusta putoa niin pompsahtaa nurkan takaa eteen juuri kun vähiten odottaa. Sekä omalla kohdallani että muiden. Mm. exäni kun tapasi nykyisensä kertoi että sen tunsi heti 10 minuutin sisällä että tässä on se oikea. Että kyllä ne jotkut miehetkin ymmärtää kemioiden päälle.
Voi kun elämääni kuuluisikin treffailu ja flirttailu! Mutta ei, ei sitä voi tehdä. Auta armias jos suostuu yksille treffeille tai edes vastaa jollekin miehelle, niin mies ottaa sen suostumuksena parisuhteeseen. Sitten jos en haluakaan mennä yksiin, niin loukkaannutaan ja vaaditaan hirvittävän kattavat ja vedenkestävät selitykset miksi en juuri tämän miehen kanssa halua alkaa. Mistä ihmeestä minä sen voisin tietää, ehkpä siksi kun ei ole sitä kemiaa! Mitäpä siihen muuta voi sanoa. Jos mies ei tunnu siltä että haluaisi tavata häntä uudestaan, niin miksi naisen pitäisi väen väkisin yrittää tavata. En ole tavannut yhtään miestä joka ei haluaisi heti vangita minua parisuhteeseen. Käsittääkseni ulkomailla treffeillä käydään kevyemmin ilman että sen oletetaan jo olevan lupaus yhteenmenosta. Eli ehkäpä teidän miesten pitäisi löysätä otetta hieman.
Kerran eräs kylän poika suuttui verisesti minulle 15 vuodeksi kun en halunnut alkaa hänen kanssaan seurustelemaan. Tuota syyllisyyttä kannoin nuo 15 vuotta mukanani. En vain halua enää samaa taakkaa joten pelkään treffailua.
Itse olen tullut siihen tulokseen että miehet voivat harrastaa seksiä ilman tätä kemiaakin tai rakkautta joten heille riittää parisuhteeseen järkiliittokin. Nainen ehkä useammin taas kaipaa rakkautta ja hekumaa ennen seksuaalisen suhteen aloittamista. Tai ainakin sitä hekumaa.
Niin, ja vaikka kiinnostunkin miehestä äärimmäisen harvoin, niin kyllä minullakin on silti oikeus etsiä miestä :)
Tällä hetkellä minulla ei ole profiilia, enkä aio laittaakaan. Sen verran uhkaaville te miehet tunnutte näidenkin keskustelujen perusteella. Yritin taas 2 päivää mutta otin sen pois.
- bugattiveyron3
No mikä vittu ongelmasi sitten on? Painu baariin hakemaan sitä kylmää järkiliittoa. Ei siinä mitään ettei tunnu miltään, pääasia että jossain käy flaksi. Heh.
- Näin se menee
Tällaista kommentointia tuossa alkuperäisessä tekstissä tarkoitin.
Mies hakee kuulemma "kylmää järkiliittoa" jos naisten odotukset kemioille netissä ovat taivaissa ja mies kommentoi tuota asiaa.
Kaikenlaisia ihmisiä sitä onkin olemassa joille asioiden hahmottamiskyky on noin vaikeaa.
Tiedätkö että joskus voi kysyä ehkä sitä että miksi monelle naiselle moni mies "ei tunnu miltään". Vika voi olla silloin ihan kuule niissä naisissa sekä siihen mihin he ovat tottuneet eikä niissä miehissä. - 169853
Näin se menee kirjoitti:
Tällaista kommentointia tuossa alkuperäisessä tekstissä tarkoitin.
Mies hakee kuulemma "kylmää järkiliittoa" jos naisten odotukset kemioille netissä ovat taivaissa ja mies kommentoi tuota asiaa.
Kaikenlaisia ihmisiä sitä onkin olemassa joille asioiden hahmottamiskyky on noin vaikeaa.
Tiedätkö että joskus voi kysyä ehkä sitä että miksi monelle naiselle moni mies "ei tunnu miltään". Vika voi olla silloin ihan kuule niissä naisissa sekä siihen mihin he ovat tottuneet eikä niissä miehissä."Siksi mä netissä metsästänkin että saisin järkiliiton mahdollisesti"
Tämä on suora lainaus ap:n viestistä. Hän siis itse sanoo etsivänsä järkiliittoa. Tosin hän saattaa tarkoittaa sillä muuta kuin mitä sillä yleensä tarkoitetaan?
Yleensähän järkiliitto tarkoittaa suhdetta, joka solmitaan muusta syystä kuin rakkaudesta eikä sen osapuolilla ole syvempää tunnesidettä toisiinsa. Se solmitaan, koska se palvelee yhteisiä intressejä ja on hyödyksi molemmille osapuolille. Se siis perustuu laskelmoinnille, ei aidoille tunteille.
Voivat kai järkiltossakin elävät ajan mittaan jollain lailla toisiinsa kiintyä. Suurimmalle osalle ihmisistä sellainen ei kuitenkaan riitä, vaan halutaan
ihan aitoa ja "oikeaa" rakkautta.
- roskaajatuskaa
Älä ap siellä vikise. "...että saisin järkiliiton mahdollisesti " -juurihan se tuossa oli.
Jos toiset ihmiset eivät toimi kuten MIES tahtoo, niin vika on siis kaikissa niissä muissa.
Really?
Tätä on turha jatkaa ;))))- Näin se menee
Vai vikise?
En ole ensinkään ap joten lakkaa vököttämästä siellä ja toisekseen järkiliitto jota ap ajaa takaa tuskin on kylmä ja tunteeton.
"Jos toiset ihmiset eivät toimi kuten MIES tahtoo, niin vika on siis kaikissa niissä muissa.
Really?"
Joskus vikaa on kaikissa niissä muissa, kyllä!
Et vain osaa keskustella asioista yleisellä tasolla eli mikä esimerkiksi naisia netissä vaivaa vaan lähdet tällä "mikähän vika ap:ssa on ja kun hän yrittää komentaa muita olemaan sitä mitä hän haluaa" niin samaahan voi kysyä niitlä naisilta siellä netissä!
Eikös niin?
Miksi he haluavat jotain ja että mies muuttuisi joksikin sekä miksi se rima on niin korkealla niissä kemioissa (joka ei edelleenkän ole kylmä ja tunteeton järkiliitto vain).
"Tätä on turha jatkaa ;)))) "
Kyllä koska olet typerä ja kääntelet toisten sanoja miten haluat.
Et osaa keskustella aiheista vaan tartut kuten muutkin tätä kommentoivat täysin epäoleellisiin asioihin jotta kuvittelet "voittaneesi väittelyn" ja todistaneesi miten ap tai vaikka minä olemme jotenkin huonoja tai että meidän mielipiteissä olisi jotain vikaa.
Turha tosiaan jatkaa tuollaisen pällin kanssa. asian vierestä väittelyä ;))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
- Ulla Unelmatorttu
Mikä ihmeen "mulle viimenen sana" tyyppi täällä pyörii?. Onks niinqu kiva väitellä itsensä kanssa ja nimitellä toisia tyhmiksi. Pysy aiheessa tai ole hiljaa, kanssakirjoittelijat saavat olla eri mieltä, ja siltikään sinun ei tarvitse alentua henk.kohtaiseen kaunaan.
Voi luoja tämä on kyllä roskapalsta.
Ja aloittajalle - täällä valittaminen ei naisia muuta, joten mieti seuraava muuvisi -pitäisikö katsoa peiliin henkisestikin?- totuus sattuu
Sinun kannattaa kattoa omaan vittuusi. Sieltä löytyy varmaan se totuus.
- "Ei oo kemiaa" m31
Ilmeisesti täällä pyörii ns katkeroituneita henkilöitä huutelemassa ja mesoamassa muutama joten valittaa saatte niin paljon kun lystäätte en niihin korviani lotkauta koska ette näytä edes ymmärtävän asian varsinaista kysymystä. Mikäli olen ymmärtänyt oikein niin palstan tarkoitus on juuri herättää keskustelua tässä tapauksessa nettideittailusta.
Kiitänkin vastaajia jotka ovat perustelleet ja esittäneet mielipiteensä asiallisesti!!! Edellä kirjoittajakin väittää että minä ("Ei oo kemiaa" m31) on sama kuin kirjoitukseeni asiallisesti vastannut (Näin se menee) kiitos muuten sinullekin asiallisesta keskustelusta, oltaisiin sama henkilö mutta jos ei kukaan muu niin ylläpito ainakin ip osoitteineen tietää et eri henkilöitä ollaan joten jatketaan asiallista keskustelua niiden osalta joilla on todellinen mielipide. - HeikkiHoo
Ilmeisesti täällä pyörii ns katkeroituneita henkilöitä huutelemassa ja mesoamassa muutama joten valittaa saatte niin paljon kun lystäätte en niihin korviani lotkauta koska ette näytä edes ymmärtävän asian varsinaista kysymystä. Mikäli olen ymmärtänyt oikein niin palstan tarkoitus on juuri herättää keskustelua tässä tapauksessa nettideittailusta.
Kiitänkin vastaajia jotka ovat perustelleet ja esittäneet mielipiteensä asiallisesti!!! Edellä kirjoittajakin väittää että minä ("Ei oo kemiaa" m31) on sama kuin kirjoitukseeni asiallisesti vastannut (Näin se menee) kiitos muuten sinullekin asiallisesta keskustelusta, oltaisiin sama henkilö mutta jos ei kukaan muu niin ylläpito ainakin ip osoitteineen tietää et eri henkilöitä ollaan joten jatketaan asiallista keskustelua niiden osalta joilla on todellinen mielipide.Keskustelu on sitä, että voidaan olla reilusti eri mieltä.
Hyvä keskustelu rönsyilee aina hieman. Hyvä keskustelija osaa ottaa huomioon muutkin kuin omat mielipiteensä ja arvostaa niitä eriäviäkin.
Täällä nuo "koska olet typerä" -alatyylin kommentit pilaavat koko keskustelun.
Joillain ei ole mitään käytöstapoja anonyyminä netissä, ja siksi lopulta lähes kaikki threadit päättyvät haistatuksiin, huoritteluihin tai "oot idiootti en enää kuuntele sua!" -huutoihin.
Onhan se tiedossa, ettei täällä maan kerma kirjoittele, mutta jotain rajaa.
- Älä ota henk. koht.
Kysymys ei ole ulkonäöstäsi tai edes siitä että sinussa olisi mitään vikaa. Itse haen tiettyä tunnetta, jonka pitää tulla miestä kohtaan heti. En tunne sitä tunnetta työkavereitani, miespuolisia kavereitani tai vaikka ystävieni poikakavereita kohtaan. Vaikka kenessäkään heissä ei ole mitään vikaa. Jos tunnetta ei ole, sen tietää.
Sen tietää itse asiassa yleensä jo aiemmin kuin sen puolen tunnin päästä tapaamisesta. Sitä on hyvin vaikea selittää, siksi ihmiset kutsuvat sitä kemiaksi. Parempi olla rehellinen, vai haluaisitko että nainen valehtelee ja keksii jonkun "syyn"? Ketään ei voi pakottaa (itseään kaikkein vähinten) ihastumaan toiseen. Jos ei ihastu niin ei ihastu. Turha siitä on vihastua. Itse päin vastoin ihmettelen sitä että miehet aina haluavat tavata uudelleen, ehkä miehillä on seksi niin vahvasti mielessä, ettei vastaavaa kemiaa tarvita, koska vaikea uskoa että itsekään olisin niin kemiaa toisessa aiheuttava että kaikki haluavat tavata uudelleen..- 6+14
Eli sinulle tapaamiset ovat tyyliä kaikki tai ei mitään. Oletko koskaan ollut tilanteessa, jossa se tunne tulisi varsinaisen tutustumisen myötä tapauksessa, jossa toisessa ei ole sitä "mitään vikaa"? Jokaisella toki on omat tapansa toimia. Omasta näkökulmastani on vain melkoisen hassua päättää jostain ihmisestä aina, että mitään ei tule jatkossakaan, jos jotain ei tunnu heti ensinäkemältä. Kuulostaa enemmän teinien touhulta. Itse en kuvittele voivani ihastua tai tuntea jotain erikoista uutta täysin tuntematonta ihmistä kohtaan heti. Ne tunteet tulevat usein myöhemmin jos ovat tullakseen sen varsinaisen tutustumisen myötä. Ensitapaaminen jossain kahvin merkeissä tai muussa lyhyessä ajassa ei vielä anna toisesta juuri sen kummempaa käsitystä, jotta voisin tuntea jotain erityistä häntä kohtaan. Jos jotain siinä vaiheessa tuntisin, niin se luultavasti perustuisi enemmän pinnallisempiin asioihin kuin sisäisiin. Toki useinmiten tiedän jos toinen ei ole lainkaan omaa tyyppiä. Mutta jos toisesta ei löydy tapaamisella vikaa ja hänen kanssaan tulee hyvin juttuun ja on toivottavasti jopa hauskaakin ja löytyy yhteisiä kiinnostuksen kohteita, niin totta kai haluan nähdä uudestaan. Sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa että seksi olisi vahvasti mielessä. Olen halukas heittämään itseni likoon ja katsomaan avoimesti mitä asiasta voi mahdollisesti tulla. Jos ei tule, niin olenpa ainakin viettänyt aikaa muuten mukavan ihmisen kanssa. En koe sen olevan itseltäni mitenkään pois. Parhaassa tapauksessa voin saada paljonkin. Tiedän, että voin ihastua myöhemmässä vaiheessa. Se on ainakin minulla se syy miksi haluaisin tavata uudestaan vaikka en vielä olisikaan ihastunut.
Jos haet sitä, että tapaamisen tarkoitus sinulle on ihastua toiseen, niin luultavasti sitä ihastumista on silloin hankala löytää vaikka sellainen voisikin olla mahdollista, kun se asia on sinulle niin tarkoitushakuista. Mielestäni tämä on juuri yksi isoimmista ongelmista nettideittailussa. Odotusarvot tutustumiselle ja tapaamiselle on monesti liian korkealla heti alkumetreiltä läthien ja se sahaa silloin vain omaa oksaa. Monilta tuntuu puuttuvan kärsivällisyys ja oikeasti se halu löytää toinen ihminen, jolloin joutuu myöskin tekemään jotain sen eteen, että se tunne voisi löytyäkin. Ottakaa hyvät ihmiset rennommin ja viettäkää aikaa mukavien ihmisten kanssa. Voitte löytääkin jotain.
- PourQueJeSuisMoi
Ei se, ettei toisessa ole "mitään vikaa" tarkoita, että hänestä olisi kumppaniksi juuri itselle. Ihan ok ei riitä.
Jokainen varmaan tuntee itsensä, ja tietää, millaisen ihmisen kanssa ei aika tai lisätutustuminekaan tuota tulosta.
Jos sinä haluat uskoa siihen, ja koetkin niin, että toista osapuolta pitää tavata monta kertaa, jotta into ja ihastus syntyisivät, niin se on ihan ymmärrettävää.
Sinä olet ehkä melko rationaalinen.
Minä en naisenakaan tiputa ensitreffien jälkeen vielä "ihan ookoo-tyyppejä" pois, mutta jo toisten treffien jälkeen pystyn sanomaan, haluanko lainkaan jatkaa tutustumista.
Täällä on jo määritelty tuo kemia ja kipinät melko kattavasti, joten siihen en lisää enää mitään. Lähden treffeille avoimin mielin, usein en pyydä edes kuvaa ennen sitä, ja yritän ottaa niin rennosti kuin vain ikinä osaan. Tunteet tulevat myöhemmin, mutta se kiinnostus, se joko tulee heti tai ei tule. Nämä ovat kaksi eri asiaa omalla kohdallani. Niiden eritteleminen on kuin yrittäisi saada pilvestä otteen ja tunkea sen muovipussiin -kaikkia asioita ei voi määrittää sanoin, ei mallintaa, ei pukea sanoiksi.
Kun kiinnostuin tästä nykyisestä kumppanistani, olin sitä ennen kirjoitellut hänen kanssaan jo kuukausia. Kaikki olennainen, paitsi nonverbaalinen viestintä, oli jo käyty läpi. Olin valmis, mutta ilman ennakkoluuloja. Kuvaakaan en ollut nähnyt.
Ja niin vaan kävi, että emme jättäneet tapaamistamme mihinkään kahvihetkeen, eli treffit eivät alunpitäenkään olleet mitenkään päälleliimatut vartin kokoontumisajot jossain Esson baarissa, vaan ihan jotain muuta. Ne jatkuivat seuraavalle päivälle, ja ilman seksiä, huomautettakoon :)
Olennaisinta on, että hänen kanssaan pystyin olemaan oma itseni. Nauroimme samoille asioille, liikutuimme samoista jutuista. Emme toistelleet tekopyhiä "Mitäs sinä harrastat" -kliseitä emmekä testanneet milllään tavalla toisia. Tässä auttoi se pitkä kirjoitteluhistoria suunnattomasti. Ja me juttelimme yli vuorokauden yhteen menoon.
En tiedä mitä muuta tähän voi sanoa, kuin että se tulee ehkä kerran-pari kohdalle tällainen kokemus. En kaipaa sille otsikkoa tai arviota, mutta tärkeintä -se tuntui todella hyvältä heti. Ja nyt, nyt vasta ne tunteet alkavat muodostua. Niille on otollinen alusta. Hän tietää täsmälleen, kuka olen, mitä olen, ja millainen historia minulla on. Ehkäpä tosiaan nuo pikaiset kahvitteludeitit perustuvat usein melko lyhyeen kirjoitteluun, joten tilanteeni ei ole suoraan verrattavissa.
Olin todella kärsivällinen tuon miehen kanssa. Ja olen edelleen. Vieläkään en voi julistaa, että tässä se nyt loppuelämäksi oli. Mutta intuitio on hyvä. - 15 + 8
Sori nyt, mutta tuo kaikki viittaisi siihen, että olet seksikäs mutta henkisesti jotenkin pitkäveteinen tai vaikea tai muuten sietämätön. Se seksikkyys riittää sitten max. kolmeksi kuuksi. No, tämä on arvailua, ei kukaan voi oikeasti kertoa sulle mistä tuossa on kyse vain yhden keskustelunavauksen perusteella. Mutta olishan tuo paljon parempi kuin olla sekä epäseksikäs että tylsä!
Koita hakea netistä seksiseuraa, niin toivottavasti silleen löydät jonkun pitemmäksi ajaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial291859Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1591829Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3631619- 1501227
Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2141188Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221138- 121061
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt51009- 2851005
- 82981