Olen yrittänyt jo puolen vuoden ajan etsiä sählyporukkaa mihin pääsisi harrastamaan mutta turhaan. Siksi laitoinkin tämän avunhuudon tänne palstalle. Olen 34 vuotias mies. Mieleinen harrastusmuoto olisi juuri sähly/salibandy.
sählyporukkaa Kotka-Hamina seudulta
20
1548
Vastaukset
- miä78
vieläkö etsit porukkaa??
- timohoo
kyllä
Olisiko jossain porukka mihin mahtuis ja aika olisi sopiva?
- eineperle
jos joku haminassa haluaa tulla pelaamaan niin meil on tilaa. ja loppu syksy maksais 20 € ja jos keväälle saadaan vielä porukkaa innostumaan niin jatkuisi keväällä sitten
eli minne ja milloin on vuorot
- eineperle
Hamina pappilansalmen ylä-aste ja sunnuntaisin 14.30-16.30
aha... no pääsisin vain joka toinen viikko
- eineperle
no saa tulla jos on kiinnostusta
- eineperle
ja jos kerta maksulla haluaa käydä niin 5€/kerta
onko teitä millainen porukka?
- eineperle
no 2mv ja 6-8 kenttäpelaajaa päivästä riippuen
aika pieni porukka... saatan tulla kokeilemaan... minkäkuntoista sakkia?
- eineperle
juu. sen takia pitäis saada lisää porukkaa.. meil käy vähä kaiken kuntost. juu terve tuloa vaan :D
katsotaan...
- eineperle
ihan kaveri porukas sellast pelailuu.. ja mahdollisesti jossain vaiheessa puulaaki juttui ku saadaan kiinnostuneita tarpeeksi
jep jep... katsotaan löydänkö paikan...
- eineperle
no laitan sulle sähköpostil vaik mun numeron
jep
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell502375Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1511968- 471895
Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.581875Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1301645Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,571220- 741191
Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.831115Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.144977Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd103911