liian nuori parisuhteeseen?

i wonder

onko 20 vuotias valmis vakavaan parisuhteeseen? Tarkoitan siis esim. yhteenmuuttoa yms.

6

202

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nainen 20

On. Muutin myös 20-vuotiaana yhteen nykyisen poikaystävän kanssa. Puoliksi maksetaan kaikki ja autoa käytetään vuoroittain. Hyvin on tähän asti mennyt, kun ollaan nyt 6kk yhdessä asuttu.

• NikoS

Jos ajatellaan iällisesti, niin miksei olisi. Parikymppinen nainen on valmis äidiksikin. Loppujen lopuksi kyse on yksilöllisistä eroista. Pelkän iän puolesta tätä ei sen kummemmin voi kommentoida.

• ...

Riippuu ihmisestä, ite olin.

• hyhhiihhhneveragain

Älä koskaan tee sitä virhettä että aloitat tollasta vakavaa. Jossain vaiheessa tulee sellainen fiilis että sinäkin haluat tutustua muihin ja ns. bilettää enemmän. Niin sitten on hankala tilanne jos on yhteinen elämän.

kokemuksesta puhun, menetät ihan hirveästi ja jäät paitsi kaikesta. Kuulet kuinka kivaa kavereilla on ollut sinä taas olet istunut sohvalla kattomassa leffaa miehen kanssa. Parisuhde 20 vuotiaana on pahin virhe mitä voi tehdä.

Jokaisen täytyy saada olla lapsi, teini, nuori. 30 vuotiaana vois sitten harkita.

• ikärasisti

Joo mun mies on 28vuotias ja kuulemma liian nuori parisuhteeseen eli tässä mä nyt katos mihin tulokseen se tulee...

Olen sille ensimmäinen nainen ja mulla on lapsia , joita se rakastaa yli kaiken mutta pelkää ettei hänestä ole lapsiperheen elättäjäksi.

Siis elättäjää lapsilleni en etsikkään mutta kun mieheni on ulkomaalainen niin siinä maassa mies tuo leivän pöytään yms.

No en aijo jäädä itkemään perään vaan katson tuleeko mitään vaiko ei tule eli kaipa tuo kypsyminen on ihan muusta kuin iästä kiinni.

ja minä olen siin 35v ja itse menin lapsieni isän kanssa yhteen 21v ja saimme ensimmäisen lapsemme 22v eli ikä ei kerro sinällään mitään vaan mitä ihminen tuntee ja on valmis oli minkä ikäinen tahansa!

• gkdlsöhö

Ei. Itse olen juuri täyttänyt 20v ja asunut poikaystäväni kanssa yli kaksi vuotta yhdessä.

Kuten joku ylhäällä sanoikin, ei sillä iällä ole merkitystä, vaan sillä että on itse kypsä - joku nelikymppinen voi käyttäytyä lapsellisemmin kuin 18-vuotias. Yksilöllisiä eroja joita ei voi mitenkään eritellä tuntematta kyseistä henkilöä. Jos itse on epävarma, se tarkoittaa ettei ole ihan valmis siihen tai sitten sitä että on realistinen ja varovainen :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4802
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3493
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2420
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1538
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1473
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      39
      1349
    7. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      23
      1212
    8. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1202
    9. 165
      1079
    10. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1078
    Aihe