liian nuori parisuhteeseen?

i wonder

onko 20 vuotias valmis vakavaan parisuhteeseen? Tarkoitan siis esim. yhteenmuuttoa yms.

6

203

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nainen 20

On. Muutin myös 20-vuotiaana yhteen nykyisen poikaystävän kanssa. Puoliksi maksetaan kaikki ja autoa käytetään vuoroittain. Hyvin on tähän asti mennyt, kun ollaan nyt 6kk yhdessä asuttu.

• NikoS

Jos ajatellaan iällisesti, niin miksei olisi. Parikymppinen nainen on valmis äidiksikin. Loppujen lopuksi kyse on yksilöllisistä eroista. Pelkän iän puolesta tätä ei sen kummemmin voi kommentoida.

• ...

Riippuu ihmisestä, ite olin.

• hyhhiihhhneveragain

Älä koskaan tee sitä virhettä että aloitat tollasta vakavaa. Jossain vaiheessa tulee sellainen fiilis että sinäkin haluat tutustua muihin ja ns. bilettää enemmän. Niin sitten on hankala tilanne jos on yhteinen elämän.

kokemuksesta puhun, menetät ihan hirveästi ja jäät paitsi kaikesta. Kuulet kuinka kivaa kavereilla on ollut sinä taas olet istunut sohvalla kattomassa leffaa miehen kanssa. Parisuhde 20 vuotiaana on pahin virhe mitä voi tehdä.

Jokaisen täytyy saada olla lapsi, teini, nuori. 30 vuotiaana vois sitten harkita.

• ikärasisti

Joo mun mies on 28vuotias ja kuulemma liian nuori parisuhteeseen eli tässä mä nyt katos mihin tulokseen se tulee...

Olen sille ensimmäinen nainen ja mulla on lapsia , joita se rakastaa yli kaiken mutta pelkää ettei hänestä ole lapsiperheen elättäjäksi.

Siis elättäjää lapsilleni en etsikkään mutta kun mieheni on ulkomaalainen niin siinä maassa mies tuo leivän pöytään yms.

No en aijo jäädä itkemään perään vaan katson tuleeko mitään vaiko ei tule eli kaipa tuo kypsyminen on ihan muusta kuin iästä kiinni.

ja minä olen siin 35v ja itse menin lapsieni isän kanssa yhteen 21v ja saimme ensimmäisen lapsemme 22v eli ikä ei kerro sinällään mitään vaan mitä ihminen tuntee ja on valmis oli minkä ikäinen tahansa!

• gkdlsöhö

Ei. Itse olen juuri täyttänyt 20v ja asunut poikaystäväni kanssa yli kaksi vuotta yhdessä.

Kuten joku ylhäällä sanoikin, ei sillä iällä ole merkitystä, vaan sillä että on itse kypsä - joku nelikymppinen voi käyttäytyä lapsellisemmin kuin 18-vuotias. Yksilöllisiä eroja joita ei voi mitenkään eritellä tuntematta kyseistä henkilöä. Jos itse on epävarma, se tarkoittaa ettei ole ihan valmis siihen tai sitten sitä että on realistinen ja varovainen :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      63
      2152
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      5
      1815
    3. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      238
      1314
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      960
    5. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      88
      950
    6. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      21
      875
    7. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      139
      824
    8. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      39
      740
    9. Kaatopaikka Inhassa

Kuka omistaa kyseisen kaatopaikan? Näkymä tielle kammottava!
      Ähtäri
      19
      726
    10. Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun

mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?
      Sinkut
      93
      709
    Aihe