onko 20 vuotias valmis vakavaan parisuhteeseen? Tarkoitan siis esim. yhteenmuuttoa yms.
liian nuori parisuhteeseen?
6
207
Vastaukset
- Nainen 20
On. Muutin myös 20-vuotiaana yhteen nykyisen poikaystävän kanssa. Puoliksi maksetaan kaikki ja autoa käytetään vuoroittain. Hyvin on tähän asti mennyt, kun ollaan nyt 6kk yhdessä asuttu.
- NikoS
Jos ajatellaan iällisesti, niin miksei olisi. Parikymppinen nainen on valmis äidiksikin. Loppujen lopuksi kyse on yksilöllisistä eroista. Pelkän iän puolesta tätä ei sen kummemmin voi kommentoida.
- ...
Riippuu ihmisestä, ite olin.
- hyhhiihhhneveragain
Älä koskaan tee sitä virhettä että aloitat tollasta vakavaa. Jossain vaiheessa tulee sellainen fiilis että sinäkin haluat tutustua muihin ja ns. bilettää enemmän. Niin sitten on hankala tilanne jos on yhteinen elämän.
kokemuksesta puhun, menetät ihan hirveästi ja jäät paitsi kaikesta. Kuulet kuinka kivaa kavereilla on ollut sinä taas olet istunut sohvalla kattomassa leffaa miehen kanssa. Parisuhde 20 vuotiaana on pahin virhe mitä voi tehdä.
Jokaisen täytyy saada olla lapsi, teini, nuori. 30 vuotiaana vois sitten harkita. - ikärasisti
Joo mun mies on 28vuotias ja kuulemma liian nuori parisuhteeseen eli tässä mä nyt katos mihin tulokseen se tulee...
Olen sille ensimmäinen nainen ja mulla on lapsia , joita se rakastaa yli kaiken mutta pelkää ettei hänestä ole lapsiperheen elättäjäksi.
Siis elättäjää lapsilleni en etsikkään mutta kun mieheni on ulkomaalainen niin siinä maassa mies tuo leivän pöytään yms.
No en aijo jäädä itkemään perään vaan katson tuleeko mitään vaiko ei tule eli kaipa tuo kypsyminen on ihan muusta kuin iästä kiinni.
ja minä olen siin 35v ja itse menin lapsieni isän kanssa yhteen 21v ja saimme ensimmäisen lapsemme 22v eli ikä ei kerro sinällään mitään vaan mitä ihminen tuntee ja on valmis oli minkä ikäinen tahansa! - gkdlsöhö
Ei. Itse olen juuri täyttänyt 20v ja asunut poikaystäväni kanssa yli kaksi vuotta yhdessä.
Kuten joku ylhäällä sanoikin, ei sillä iällä ole merkitystä, vaan sillä että on itse kypsä - joku nelikymppinen voi käyttäytyä lapsellisemmin kuin 18-vuotias. Yksilöllisiä eroja joita ei voi mitenkään eritellä tuntematta kyseistä henkilöä. Jos itse on epävarma, se tarkoittaa ettei ole ihan valmis siihen tai sitten sitä että on realistinen ja varovainen :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1821800
- 108997
- 94884
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19703- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m172534Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä26511Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466