Monikohan suomi poika kirjoittelee tällaisen typykän kanssa? Kokemuksia kiitos? Varoituksen sana.. On aika rankka huijari. Älkää menkö vipuun. Lähettelee kuvia ym. Kertoo olevansa sincered ja luotettava. Haluaisi varmaan kovasti meille tänne suomeen jos edes on luonnollinen henkilö:) älkää missään nimessä lähettäkö rahaa tms. Ei kyllä ehtinyt kysellä edes, sain kiinni. Kertokaa lajitoverit kokemuksia jos olette ko. Tumman kaunottaren kans kirjoitelleet.. Rek. Flirfair nim. Merk. Tytti. Puhuu huonoa suomea.. englanti ok mut sangen virheellinen. Osaa leperrellä vaikka mitä. Hauskaa voi pitää mut tyhmä ei kannata olla..
LARISA SOSNOVKA
78
1117
Vastaukset
- paskarukkaseen
Noitten kanssa ei kannata pitää edes hauskaa, voi tulla itku pitkästä ilosta.
Nämä on kaikki samaa sarjaa huijareita. - tytötonkiipoikii
älkääs nyt pojat hei ,kivoja tyttöjä ne on hei.....tai no ehkä he ovatkin poikia....... ; )
- missähä
"Luotettava" joopahan joo...
- 194/130/hairy
saattaa ollla kyseessä karvainen 130kg mies joka tarvitsee rahaa elämään................joten voisit lähettää............onhan sulla kivaa kun 'tytsi' kirjoittaa mukavia.
- ap
Sepä se..:-)
- DIIPADAA76
Mitä tää ko "neiti"kertoilee itsestään?mulla ei tästä kokemuksia,mut tuntuu et kaikil noilla "Ludmiloilla" on samat jutut ja elämäntarinat.
- ap
No tietysti sitä samaa mitä kaikki muutkin varmaan.. vanhemmat kuollut jne ja kuin luotettava hän on ja yksinäinen.. kuvat kuin mallila. valehteli vain parissa asiassa mitä ei varmaan itse huomannut. Olis halunnut tulla luokseni tänne suomeen mutta puuttui kuulemma 400eur, itsellä olis ollut viissataa kuulemma.. ei suoranaisesti pyytänyt mutta sitä kinuamistahan se aina on. En ala kyllä millekään tuollaisen kanssa. Älkääkä muutkaan alkako.
- anku
mitä valehteli? kaikki likat valehtele)))))))
- Alipainoinen
anku kirjoitti:
mitä valehteli? kaikki likat valehtele)))))))
Kaikki tuntemani suomalaiset naiset osaavat valehdella.
Reija, Pirjo, Kaarina, Mirja jne.ainoa rehellinen on ollut Natasha.
Rehellinen rahojenkäyttäjä.
Hirvittävä tuhlari, rahankäyttö maksimissaan.
Me matkustimme ympäri Eurooppaa.
Työterveyslääkärini sanoi minulle: Ota virolainen tai venäläinen tai thaimaalainen nainen.
Osaan laittaa ruoka ja siivota. Se ei ole kivaa, mutta toimii.
Älkää menkö Storyvilleen, tulette kaksinverroin narratuksi.
- sukkamehuhuijari
sama akka ,enpä ole lähettänyt rahaa,huijari akka
- AP
Mitä se kertoi/kinusi???=)) joo huijareita ne on.... Onkohan ne jotain automaattivastauksia tms??
- Kone vastassasi
Noi Larisat yms ei edes lue viestejäsi. Ne on koneita. Lähetin omana kuvanani irit leikatun verisen pään kuvan ja vastausta silti tulee että haluaa tavata jne.
- MAISKIS
IMEKEE SUKKAA,OLEN TÄLLÄ HETKELLÄ lARISAN KANSSA,IMUTTELEMASSA,
- anku
Et voi olla on tässä ))))
- anku
miten sait kiinni?
- lehmä lentää
vedätin,kirjoitti että en ole huijari ja pyys sinne kattomaan,sitten vinku että rakastaa,joopa joo,ja lehmät lentää
- Ap
Millaisia kuvia lähetti.. Ihan mielenkiinnosta vaan että ollaanko kirjoiteltu saman huijarin kanssa. Kirjoitan sille ihan puuta heinää ajankuluksi.. Silti vastailee että rakastaa jne..
- iepi
Ap kirjoitti:
Millaisia kuvia lähetti.. Ihan mielenkiinnosta vaan että ollaanko kirjoiteltu saman huijarin kanssa. Kirjoitan sille ihan puuta heinää ajankuluksi.. Silti vastailee että rakastaa jne..
moi larissa ON oikeesti olemassa olen tavannut larissan ja hänen tätinsä kävin kylässä ku ruisailin baltikan kautta saksaan keväällä kaunis on vomani ja äit ja iskä jääneet tukkirekan alle V-89 JOTE ORPO ON ja täti kerto että huijjarit on larissan kustannuksella keränny rahaa ja larissa ei pyydä rahaa että muistakkapa tämä ja sanoi että ei ole tavannu muita suomalaisia miehiä että pojat höpsis olis kyllä lähteny minu mukaan suomeen mut tein selväks että ystäviä ollaan mulla vaimo kotona että siitä vomania pojat hakeen
- ieppi
iepi kirjoitti:
moi larissa ON oikeesti olemassa olen tavannut larissan ja hänen tätinsä kävin kylässä ku ruisailin baltikan kautta saksaan keväällä kaunis on vomani ja äit ja iskä jääneet tukkirekan alle V-89 JOTE ORPO ON ja täti kerto että huijjarit on larissan kustannuksella keränny rahaa ja larissa ei pyydä rahaa että muistakkapa tämä ja sanoi että ei ole tavannu muita suomalaisia miehiä että pojat höpsis olis kyllä lähteny minu mukaan suomeen mut tein selväks että ystäviä ollaan mulla vaimo kotona että siitä vomania pojat hakeen
nii huijari lähettää kahden laisia kuvia toisess kapee kasvoine ja toises leveempi kasvone okee larissa siitä välistä solakka pyllyy asti tumma tukka eikä ravintolassa töisssä
- AP
iepi kirjoitti:
Pikku mutkan olet joutunut tekemään... about 1000km suuntaansa... on meinaan oikeasti Tsuvassia pikkuisen kaukana via baltikasta=) Eli kusetat sinäkin!
- AP
iepi kirjoitti:
Ja ON varmasti Venäjä/Neuvostoliitto täynnä Larissoja!!!=)
- Ap
Mitä muuta se sitten kirjoitti?? Joo rakkauttaan tunnusti kovasti....!!:-) PYYSIKÖ RAHAA? Ja mitä muuta valehteli?
- lehmä lentää
samoja kuvia lähettää,ja onjo matka varattu pyys 400e,sano,en ole huijari pyys tulemaan sinne katsomaan.samaa rakkauskakkaa kirjeestä toiseen,varoitan myös tästä toisesta venakosta ,jonka nettiosoite on [email protected] kannnata vaivautua huijari on hänkin
- AP
Kirjoittaako englanniksi? Joo huijareita ne on nuo ryssät.. Joo on se varmaan ollut sama huijari.. Kertoiko se olevansa töissä vai lorvivansa kotona..? Joo, sitä lässytystä se on.. Miten voi ketään saatana rakastaa muutaman viestin perusteella. Onkohan sitten jotkut niin tyhmiä että lähettää noile rahaa tms.?
- Ap
AP kirjoitti:
Kirjoittaako englanniksi? Joo huijareita ne on nuo ryssät.. Joo on se varmaan ollut sama huijari.. Kertoiko se olevansa töissä vai lorvivansa kotona..? Joo, sitä lässytystä se on.. Miten voi ketään saatana rakastaa muutaman viestin perusteella. Onkohan sitten jotkut niin tyhmiä että lähettää noile rahaa tms.?
Mikä sen nettios. oli jonka kanssa sä kirjoittelit ja jka niitä samoja kuvia lähetteli? Ite en muista se oli joku p alkava yahoon osoite?? Varmaan muistan jos se oli sulla sama?
- lehmä lentää
se on larissa, [email protected] toinen on irina [email protected] ,irinalta lopput kirjeet,kun sanoin on polliisilaitos 20 m päässä ,että vien sinne iposoitteen ja puhelinnnumeron,.
- Ap
Asuuko se 'larissa' missä muka? En nyt muista oliko sama os. Oikein!!
- lehmä lentää
Sosnovkan kylässä,nyt lopetti sekin kirjoittamisen ja tää toinen,lopetti viestimisen ja kirjoittamisen,kunuhkasin kytillä
.Larissa, alias Larisal Tama,nettiosoite,[email protected] - anku
Hei rakkaani ....!!! Miten sinä rakas? Toivottavasti olet kunnossa?
Paras En voi elää näin................jnpp.
Onko tuttu virsi))))))))))))))))
näinkö kirjoitta kaikille?????- anku
Irina taita olla se kaveri))))))))
- ap
anku kirjoitti:
Irina taita olla se kaveri))))))))
Heh hee! Vittu sama virsi! Sama huijari, tuskin edes on nainen itse. Oliko sellaisia tumman h.oron näköisen naisen kuvia? Eri akkoja selvästi eri kuvissa. Joo haistatin vitut ja silti lähettää viestiä.:-)
- Ap
Onko se larisal tama sitten olevinaan oikea nimi?
- lehmä lentää
varmaan keksitty,onnek lopetti , mäkin uhkasin kytillä eilen tuli viestiä,sitten kirjoitin englanniksi loppu kirjeet
- ap
Hyvä anku ja lehmälentää! Antoiko puhelinnroaan? Ei antanut. Valehteli ristiin. Ei varmaaan muistanut täysin mitä kellekin kirjottanu. Ollaan varmaan saatu samoja kirjeitä joissa vaan samat nimet. En minäkään oikealla nimellä hänelle kirjoittanut. Mallin näköisiä kuvia.. Saattaa tosin oikeasti olla mies tai sitten joku hirveä läski maatuska. Venäläiset on mestarivalehtelijoita!
- lehmät lentää
kusetin viime vuonna yhtä 6viikkoa,sitten siltä meni hermo,saavatpahan maistaa omaa lääkettään.hyvä ansku ja ap,
- Ap
Minäkin lariskaa kusetan ihan satasella... Lupaan vaikka mitä ja sitten haistatan vaan vitut...
- tjwne+
järjestämässä olen tapaamista. pitääkö varautua jotenki?
- ap
Ainakin tämä Larisa sieltä Sosnovkan kylästä on huijari! Senkö kans aiot järjestää tapaamisen? I love you my prince! I can't live whitout you! Kissssss yours Larisa ja sitten kuva. Mikä netti osoite se jonka kans olet kirjoitellu? Ollaan tässä muut todettu että se on sama huijari akka kirjoittelee vaan eri yahoo.com osoitteista. Täysin huijari, yrittää vaan saada tapaamisen verukkeella miehiä lähettään rahaa ja sen jälkeen voit olla varma ettet mitään enää kuule.
- anku
ap kirjoitti:
Ainakin tämä Larisa sieltä Sosnovkan kylästä on huijari! Senkö kans aiot järjestää tapaamisen? I love you my prince! I can't live whitout you! Kissssss yours Larisa ja sitten kuva. Mikä netti osoite se jonka kans olet kirjoitellu? Ollaan tässä muut todettu että se on sama huijari akka kirjoittelee vaan eri yahoo.com osoitteista. Täysin huijari, yrittää vaan saada tapaamisen verukkeella miehiä lähettään rahaa ja sen jälkeen voit olla varma ettet mitään enää kuule.
Heh heh) onpas hauska, taita olla sama viesti kaikille, nimet vaan muutettu, minuakin kehui unelmien prinssiksi, sanoin piruittain olevansa kalju ja koht 60v )) ei ole kuulema ikä rajoituksia, olen unelmien kaunein prinssi maailmassa heheh, vaikka kehuin olevansa kalju ja veitikka toimi vaan apteekin kautta)) ei haitta kuulema )))))))))))))
Heh heh mennäänkö kaikki tapaamisiin kun kerran sama viesti kaikille. Miten hän sen meinä järjestä jos kerran kaikille sama kutsu)))))
Heh heh jonoon vaan ja pitkä tikku))))))))))
Naurattaa ihan sikana koko juttu, pitäisi aloitta uudelleen kirjoitta jospa saisin kans kutsun! Sitä paitsi ei sinne venäjälle yksin uskalla edes mennä!!! Kyllä siellä näitä Larisoja on meille kaikille pidä vaan varo mitä syö ja juo jotta pääse ehjänä takasi kotiin))) - anku
Ei pitää muuhun varautua kun siihen että oletko jonossa ensimmäinen vai viimeinen))))
Ja muista sitten aja kaikki kikkeli karvat jotta ei tulisi tuliaisia, satiaiset ja muut örkyt))
Ja suomi tytöistä pysy kaukana kunnes olet varma että meisseli kunnossa ))) taudinvaara ohi )
Paitsi venäläinen pillu on niin hyvä että muu ei sen jälkeen enää kelpaa heh heh. Joten kaikki suomi tytöt jäävät meille ))
Usko huviksi, kokemusta on! ötököistä ja pillun omistajien muista vaaroista)))! rahan menetys on siinä sivussa pieni huoli.
- lehmä lentää
larissa taas 2 kirjettä kirjoitti ,panin samaa paskatekstä takas,nyt laitoin et mulla on jo uus akka kiikarissa,voi akalta mennä hermo heheeh,lippurahoja taas pyyteli,sanoin on mulla 3,10e eli linikkalippuraha heheheh,tää on kuin jalkapallosyöttelyä multa sulle sultamulle ja sulle ja taas mulle,stupido akka on kyllä heheehe
- ap
Oikea huijari koko hutsu! Lähetti eilenkin postia ja antoi osoitteensakin että minne lähettää. Otin monopolipelistä kymppitonnin setelin ja lähetin ko osoitteeseen ja sanoin että tulla sillä... Pitäis porukalla laittaa sille joku vittuilu viesti kun tyhminä meitä pitää..
- lehmä lentää
mäjo laitoin ,syytin sitä pettämisestä,haukku teidat kakaks,häviäjiksi ja idiooteiksi,sitten väitti että,mitä miehiä.en ole kirjoittanut muiden kanssa ,olen aina ollut rehellinen rakastan sinua,just ja lehmätlentää heheheheheh,piti päivän tauon,akka alkaa olla jo aika kypsä
- ap
eiköhän tuo jo siinä tunnustanut monille kirjoittavansa jos kerran osasi idiooteiksi haukkua. Pitäis varmaan kaikkien lähettää joku sama kirje niin se huomaa että täälläkin tiedetään hänen kusetuksensa.
- anku
Jep )))))))
Sain (22.05-12 klo: 8.28 ) taas rakkaus kirjeen )) mmmm
Jätän osa tekstiä pois mutta näinhän kirjoitti !!!
…... Rakas, olin säästänyt pitkään ja minulla on 500 euroa, mutta rahat ei riitä (((tarvitsen toiset 400 euroa.
(onko joku jo lähettänyt raha? kun on kasassa 500e))))))))))))
…...Rakas huomenna menen matkatoimisto ja allekirjoitti sopimuksen matkatoimisto paperityötä.
…...400 euroa on minulle erittäin suuri summa.
Minulla ei ole aavistustakaan, mistä he saavat sen?
Kulta, tarvitsen toiset 400 euroa.
…....Haluan viettää loppuelämäni vain sinua!
…....Kaipaan sinua. Rakastan sinua!
100000000000000000000000 minun kaikkein intohimoinen suudelmat enkeliperheenne huulet.
Aika huonoa suomea, ei siinä mitään kielen voi pikkuhilja oppia mutta.
Heh heh, voi kikkeli, saitteko saman viestin????
hohoh! eikö keneenkään sydän ole vielä sulanut))) ? täällä on kohta verine taisto kuka saa sen tumman kaunottaren))))
Tietenkin jos on kaunotar?? Nosta hamehelma ylemmän ja pallit näky hiiaa))
Sanoi hevoonen)- ap
Joo suhteellisen samaa tekstiä.. voitais toisiltamme lähettää hänelle terkkuja niin kyllä menisi vaikeaksi akka!! Aika ihme kuvia kyllä lähettää, aika selvästi näkee että eri kuvissa eri vosu?
- anku
ap kirjoitti:
Joo suhteellisen samaa tekstiä.. voitais toisiltamme lähettää hänelle terkkuja niin kyllä menisi vaikeaksi akka!! Aika ihme kuvia kyllä lähettää, aika selvästi näkee että eri kuvissa eri vosu?
Juu olen miettinyt sama, mutta katso tarkemmin) voi hyvinkin olla sama?
Etsi jotain erikoista merkkiä naamasta, syntymämerkki tai jotain ja leuan ja suun muotoa ) täällä joudu olema kun joku agentti konsanaan jos halua ottaa selvää ))
Oletteko tulleet vanhaksi kun ette jaksa pitää hauska)
Muistelen tässä että oikeastaan aina se on ollut sellaista! ihan sama, oletpa sitten missäpäin mualmia tahansa. Tällaista kissa hiiri leikkiä) jep.
Jos kustaan silmään kustaan takas, elämä on ihana ooo,69
Sitä paitsi se on sen homman idea, jos olisi kovin helppoa päh, lässy lässy.
Kiitos ei, katsos metsästys vietti ,) se pitää säilyä ,) eihän kukaan ammu peuraa tykillä eihän))
- Karina Serdyukova
Karina Serdyukova
Siinä taas uusi yrittäjä.. on Moskovassa tulossa ja ei tiedäkkään mistään mitään..
Ei lue kerjettä kun kerroin saavani vieraan venäjältä jonka haen rajalta ..
Kertoo vaan kuinka koittaa tulla silloin ja silloin.- ap
Joo, nämä on huijareita kaikki. Ei edes osa viitsi nähdä vaivaa kusettaakseen kunnolla.
- Erkki P. Erämerkki
Juu tämä sama "nainen" on minullekkin kirjoitellut parista eri sähköpostiosoitteesta ja aivan samat tekstit kummastakin osoitteesta.
En ole edes vastanut sille kertaakaan, mutta silti niitä tulee, kuin automaatista :D - ap
Erkki P. Erämerkki kirjoitti:
Juu tämä sama "nainen" on minullekkin kirjoitellut parista eri sähköpostiosoitteesta ja aivan samat tekstit kummastakin osoitteesta.
En ole edes vastanut sille kertaakaan, mutta silti niitä tulee, kuin automaatista :Dmillaisia osoitteita???
- lehmä lentää
Mä anna takas samalla mitalla kusetan 4 jää akkaa kerralla heheheheheh.lupailen vaikka mitä ja sit lopetan ja taas alotan
- anku
Voi pojat antakaa armoa! Tytöt halua k.u.llia ja te pihtaatte))
voi teiän kassa))
Bongasin yhden kaunottaren Australiasta) saas nähdä onko sama maata? Tai sanoko vaan olevansa sieltä?
Tää!! on kuule elämää) jee! kikkeli pystyssä muailman äärin) jee!- ap
Vihaamme naisia niin että käymme peitsi ojossa niiden kimppuun. Larisa kirjoitti hädissään että darling fafourite! Why are you silent? I cant live whitout you! I love you! Joopa joo! Enpä vastannut mitään!
- järki käteen
ei se mikään austraalialainen ole,vaan jenkkihuijari,lupailee 15%rahaa
- anku
((( huijarin pahin pelko ja pahin vihollinen toinen huijari )))
Ilmoittakaa, laittakaa, roska postiksi! Loppu Lyydian lysti lyhyeen. - AP
anku kirjoitti:
((( huijarin pahin pelko ja pahin vihollinen toinen huijari )))
Ilmoittakaa, laittakaa, roska postiksi! Loppu Lyydian lysti lyhyeen.aika jännää sain Larissalta kirjeen äsken. Täyttä rakkaus skeidaa. No ei siinä mitään:) posti tuli äsken ja siinä oli aika 4.6.2012 klo 6.15!! Ja nyt on 3.6.12 klo 20.10! Kertokaa miten tämä on mahdollista. Kone taitaa olla.??
- anku
AP kirjoitti:
aika jännää sain Larissalta kirjeen äsken. Täyttä rakkaus skeidaa. No ei siinä mitään:) posti tuli äsken ja siinä oli aika 4.6.2012 klo 6.15!! Ja nyt on 3.6.12 klo 20.10! Kertokaa miten tämä on mahdollista. Kone taitaa olla.??
Sama täällä, sama viesti sama aika ;) ;) olalaa, jonossa ollaan meisselit ojossa ;)
paska laulu, mitä v... näitä vaivaa? luulevat meitä toopeiksi. - huohhh
AP kirjoitti:
aika jännää sain Larissalta kirjeen äsken. Täyttä rakkaus skeidaa. No ei siinä mitään:) posti tuli äsken ja siinä oli aika 4.6.2012 klo 6.15!! Ja nyt on 3.6.12 klo 20.10! Kertokaa miten tämä on mahdollista. Kone taitaa olla.??
Oliskohan ehkä jostain kauko-idästä lähetetty tuo viesti... ?? Suurin osa näistä on ns. nigerialaiskirjeitä. :/
- åpq
Ilmoittakaa ylläpitäjälle, poistavat asiattomat profiilit. Vaikka, hmm..., kyllähän niitä tulee aina lisää vaikka yksi profiili poistetaankin.
- lehmä lentää
juu larissa pyys 400e,sit toinen 900e ja kolmas 760e,laatuko se takuu,että 900e saa laatupillua,just joo,en lähetä penniäkään
- anku
Sama täti tätä huumeraha kerjää, tai sit uusi lada kiikarissa ;)
Sama henkilö näitä viestejä lähettää. Larisa Sonja Nadja sama p...u Kuvittelet juksaavassa neljä likka, totuus! sama tyyppi, naura maha kippurassa, suomi pojat hehhehheh!!
- AP
Tuo se vaan vitusti ihmetyttää että kirje tuli jo aiemmin kuin lähetys aika. taitaa "Larissa" olla tietokone?????
- lehmä lentää
nyt on lopettanu molemmat rahanvonkaajat kirjoittamasta,onneks.
- AP
Niin on!! Sanoin sille että oletko keksinyt aikakoneen? Lopetti parin itkuviestin jälkeen. Nyt ei ole onneksi mtnkuulunut kolmeen päivään. Vaikka onpa tuo ennekin pitänyt viikonkin tauon... saas nähdä=)
- lehmä lentää
mulle lähetti jonkun itku kirjeen,valehtekin ,että kaveri kävi koneella ja kirjoitti paskakirjeen heh
- lehmä lentää
nyt larissa määräilee ,että lähetä jätkä rahaa,oon vaimos
- ap
Olisit kysynyt että kuka h.uora meidät vihki???
- ap
lehmä lentää.. millä nimellä sä kirjoittelet sen kanssa?? tehdään pikku jekku...=)
- lehmä lentää
meinaa akka tulla ite ja lähetti uusia kuvia
- Jimi62
Olen kirjoitellut myös Karina Serdyukovan kanssa Moskovasta !
Tulee sunnuntaina luokseni Hesaan . Ei ole vielä pyytänyt multa rahaa ?!
Kai se pummaaminen alkaa sit täällä Suomessa ?!
T. [email protected] - lehmä lentää
varmaan,venäjällä sellainen kulttuuri,et mies maksaa ja elättää
- Puh Huijaa
Itsekin olen kirjoitellut Karina Serdyukovan kanssa. Kalugasta matkustanut jo Moskovaan. Oli ensin vailla 450e, että saa lipun ostettua. Oli sitten kuulemma lainannut rahaa jostain, kun ilmoitin, että en voi lähettää rahaa. Nyt on Moskovassa ja tarvii 255e matkavakuutukseen tms. Luulin jo hetken, että ei olekkaan huijari, kun lopetti rahan kinuamisen vaan keksi näköjään uuden selityksen sitten. Perkele :)
- putinstalinlenin
karinaserdyukovaonhuijari.nettisivu.org/
- Sorivaan
Herätkää pahvit ei noi "naiset" ole oikeita ihmisiä, vaan järjestäytyneen rikollisuuden rahankeruuta.
Sama jos antaisitte rahaa kadunposkessa könöttävälle kerjäläiselle: ja mafia kiittää.
Kusettaja on siis joku muu kun te, kun luulette ko naisia vedättävänne. Ei siinä kenenkään sydän säry - russiasexok
ime peetäs,on 1 nainen soittanutkin,et tiedä asiasta mitään.
- ap
voihan ne h.uorat soitella... mikäs siinä valehtelee sulle tyhmälle niin että nakkisi kasvaa sen mitä voi ja lompsa aukeaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756