OIKEESTI SIIS AUTTAKAA!!

P1ss1s kai sitte

joo meijä luokal on yx ylisöpö poika ja se on niinku mun vieres tai aiis istuu mun vieres mut se ei ikinä puhu mulle niinku mitää? Mite voisin saada sen kiinnostuu musta? Siis aika moni niinku tykkää siitä kai ainaki mä luulen nii. Joo se on toosi ihana mitä voisin tehä siis? Pitäskö mun niinku kysyy siltä et tykkääkse musta? Sitte toinen asia meijän luokal on iha sika ällö poika joka on monesti sanonu ett se tykkää must!!! Hyi!! Miten saan sen ällötyksen pois mun kimpusta sitte se niinku lääppii mua!! Yäk!! Voitte varmaa kuvitella sitte kun sanon sille lopeta se haukkuu mua pissixex!! Et tämmöstä taviin oikeesti apuu ps mun mielest justimusfilmsin pojat on älyttömän söpöi varsinki juho

8

447

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HANKI AIVOT

LOL!!! Et oo tosiissas!?

• P1ss1s kai sitte

Ei tarvii tulla niinku haukkuu jos ei oo siis oikeesti asiaa mee pois! Mut siis pliis auttakaa muo!!

• grj
        P1ss1s kai sitte kirjoitti:

Ei tarvii tulla niinku haukkuu jos ei oo siis oikeesti asiaa mee pois! Mut siis pliis auttakaa muo!!

Hymyile sillain aidosti ole avuksi jos tulee sellanen tarve kysy kuulumisia pidä sellanen mielenkiintoinen katsekontakti sellasta perus niitä näitä juttu tuokioita. sille ällölle pojalle toimii sellanen että olet niinkuin sitä ei olisi olemassa pidä asenne että täysin vieras henkilö jos se tulee jutskaa tai sanomaan pissix niin älä tulistu älä häiriinny tai suutu ole välinpitämätön ja asenne pidä että se on pelkkä tyhjiö tyhjiö pelkkä tyhjiö. älä mieti sitä ällöä poikaa hetkeekään pidä mielessä vain turhanpäiväntoimittaja se vain on. näillä ohjeilla saat paljon aikaseksi

• P1ss1s kai sitte
        grj kirjoitti:

Hymyile sillain aidosti ole avuksi jos tulee sellanen tarve kysy kuulumisia pidä sellanen mielenkiintoinen katsekontakti sellasta perus niitä näitä juttu tuokioita. sille ällölle pojalle toimii sellanen että olet niinkuin sitä ei olisi olemassa pidä asenne että täysin vieras henkilö jos se tulee jutskaa tai sanomaan pissix niin älä tulistu älä häiriinny tai suutu ole välinpitämätön ja asenne pidä että se on pelkkä tyhjiö tyhjiö pelkkä tyhjiö. älä mieti sitä ällöä poikaa hetkeekään pidä mielessä vain turhanpäiväntoimittaja se vain on. näillä ohjeilla saat paljon aikaseksi

Kiitti siis oikeesti! Tää on toiminu! Se poika oli niinku aika kiinnostuneen tuntunen ku menin juttelee et ehk täst syntyy viä jotai ;) ja se ällötys oli paljo vaisumpi ku olin niinku sillew et se ei ois olemassakaa!! Kiittti iha sikana!!

• SAMA TYYPPI JOKA ÄSK
        P1ss1s kai sitte kirjoitti:

Kiitti siis oikeesti! Tää on toiminu! Se poika oli niinku aika kiinnostuneen tuntunen ku menin juttelee et ehk täst syntyy viä jotai ;) ja se ällötys oli paljo vaisumpi ku olin niinku sillew et se ei ois olemassakaa!! Kiittti iha sikana!!

Sinä huora menet kuule kuolemaan saatana.Eläimet kostavat sinulle ne repivät aivosi irti.
        Sinä kuule kuolet.

• TIINA7V

JOKA TOISTA HAUKKUU SE ON ITE!

• PERKELE TÄLLÄS EN HY

PERKELE TÄLLÄNEN HUORA MOLLAA TÄÄLLÄ TOISIA VITTU JOKAISELLA ON OMA ELÄMÄ JA SÄ ET SITÄ MÄÄRÄÄ MIKS VITTU KAIKKI HUORAT RUPEE AINA SANOON JOS ON TEHNYT YKKÖSLUOKAL JOTAIN ÄLLÖÖ NIIN VITTU RUVETAAN SAATANA SIT JOSKUS 4-9 HAUKKUUN ÄLLÖKS OLET SINÄKIN IHAN SAATANAN HIENO IHMINEN JA ON SULKIN NIIN IHANAT MEIKIT JA KAIKKI MUUT MUT ET SAATANA RUPEE NIITÄ HAUKKUUN JOTKA OIKEESTI PITÄÄ SUST VITTU.LUULEKS ET SIIT POJAST TUNTUS KIVALTA.MIETI JOS OLISIT SEN ASEMASSA.LÄHTISIT HAKEMAAN KUKKIA IHASTUKSELLES SITTEN SE TULIS JA KATTOIS SUA HYYYYYYYI SÄ OOT KAMALA MEE VITTUUN SIITÄ JA LÖIS SUA MILTÄ TUNTUS MILTÄ PERKELE TUNTUS TUNTUSKO KIVALTA? MUN PITÄÄ AMPUA SUT JOS ET YMMÄRRÄ PERKELE ETKÖ TAJUA ET KETÄÄN EI SAA HAUK,KUA ON TOSI KURJAA JOS TOISELLA ON JOKU PERKELEEN POIKA/TYTTÖ YSTÄVÄ SIT TOISTAVAAN PERKELE HAUKUTAAN LUULEKS ET SE ON MAILMAN LOPPU JOS ALKAISIT SEN KANSSA.ONKO SE VITTU MAILMAN LOPPU KUMMAN VAIHTOEHDON OTAT ET MÄ TAPAN SUT HAULIKOL JA LAITAN SUT JOHONKIN PUUHUN MAALAAN VIHREEKS JA TÄYTEEN PILKKUJA SIT KAIKKI HAUKUU SUA ÄLLÖKS VAI SE ET ALAT SEN KANSSA OOT KAUHEE RASISTI KAKARA MINÄ OLEN SEN ÄLLÖN POJAN PUOLELLA KOSKA VITTU OOT HIRVEE MIELI SAIRAS
      HALUUKS ET SUOMEN ITSEMURHAT LISÄÄNTY 1 HENKILÖLLÄ PERKELE JOS SUN LAISIAS EI OLISI NIIN EI OLISI SURUA TAI ITSEMURHIA .OOT KAUHEE VITTU LISSU SAAATANA.VITTU SANON ET OOT SATA KERTAA ÄLLÖMPI KUN SE POIKA KATTOO KA VITTU.TOS ON KANS YKS VITUN ÄLLÖ TYTTÖ EN EES LÄHETÄ SILLE TÄSTEDES VIESTEJÄ SE ON KAUHEE JA NUOLEE PERSETTÅÄÄN JA IMEE OMAA PASKAANSA.
      OKEI NYT KERRON SUST TOLLASTA JA SAAT VITTU MIETTIÄ ET KUN OOT KAUHEE RASISTI PERKELE!!!!! EN HYVÄKSY TÄLLÄISTÄ PERKELETTÄ.SINÄ KUULE TYTTTÖ ET KETÄÄN HAUKU JA ALAT SEN POJAN KANSSA SINÄ KUUÖE VITTU NULIKKA OLET ITSE KAUHEA.TULEE ITKU MIKS TOLLATTEITA TYYPPEJÄ NIIIIIIIIIIS NIISK YYYYYYYYYYYYHYYYYYYYYY HALUUN KUOLLA KUN KAIKKI ON TOLLATTEITA VITTU MIETIT VÄHÄN SUN TAKIA AINAKIN YKS IHMINEN KUOLEE OOT KAMALA SANOILLA MURHAAAJA KAUHEE TAPAT KAIKKI SANOILLAS.MIETI MULKIN ON KAUHEEN KURJAA KUN TEIN 1-2 LKL JOTAIN ÄLLÖÖ JA NYT IHASTUS PITÄÄ MUA ÄLLÖNÄ EN OO EES VIE KERTONU ET TYKKÄÄN SIIIIIIIIIIT OON KAUHEETA.MITEN MAILMA ON NÄIN JULMA VITTU VITTU VITTU KUOLEMA VOITTAA AINA JOTEN MIETI PERKELE VITTU SAATANA.MIETI JOS OISIT SE POIKA OISKO KIVAA HÄH?EI VARMANA OISI MUT SE RAKASTAA SUA SYDÄMMESTÄ MUT SÄ LAITOIT SEN SYDÄMMEEN PUUKON.OOT KAUHEE IDIIOTTI JA OON ÄLLÖN POJAN PUOLELLA KUN MAILMA EI OLE REILU NIIN SEN PITÄÄ HANKIA KOHTA JOKU TULVA VARUSTUS KUN SEN HUONE TULEE TULVAAN KYYNELISTÄ

• P1ss1s kai sitte

Joo meiän luokal on yks yli söpö homo ja se on niinku mun perseessä tai aisiis se nuolee sitä vie se ei ikinä nuole kenenkään muun persettä.Miten voisin saada sen kiinnostuun muitten perseistä siis aika moni niinku tykkää ku se nuolee niitten persettä Pitäskö mun kysyy et haluuko se nuollu muitten persettä?
      Sitten toinen asia meidän luokal on ihan sika ällö P1ss1s kai sitte Ja se on monesti sanonut et se tykkää musta. Hyi kerran se kaivo persettään ja tunkin sen karvasen pilluunsa.Hyi miten saan ällötyksen pois. Se haukku mua pissixex.
      T:Sun ihastus

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4138
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3067
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2330
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1338
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      901
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe