Tänään on tietty merkkipäivä (minun onnenpäiväni) pe.13 ja siksi olen pukeutunut mustaan pukuun. Minulla on sellainen tunne juuri nyt, että kohta tapahtuu jotain sellaista mistä kukaan teistä ei ikinä olisi voinut edes unelmoida. Mutta nyt musaa, tässä on hyvä diskantti ja sovitus.
http://www.boobieblog.com/?p=10614
(((musaa)))
12
<50
Vastaukset
- Tosi kiva
Kiitti.
Adaware blocked possible malware "
Adult content and possible dangerous malware " :) Ilmankos loukkasin sormeni.. Meni vähän jääpussin kanssa aikaa ja myöhästyin sun tapahtumasta.
Täh. Mitä sä teit?! :D Olet ihan.. Tööt. Ei sulle keksi nimeä Sinne modelli katosi naisten huoneeseen...
- ?
sxthsens kirjoitti:
Täh. Mitä sä teit?! :D Olet ihan.. Tööt. Ei sulle keksi nimeä Sinne modelli katosi naisten huoneeseen...
Olet aina yhtä selkeä....
- aivan pihalla on
? kirjoitti:
Olet aina yhtä selkeä....
Selkeää tekstiä seinäkellolle.
aivan pihalla on kirjoitti:
Selkeää tekstiä seinäkellolle.
Eikun eka kerta kun klikkasin, meni modellin profiiliin. Toisella kertaa johonkin... no juu. Ei naisille sivulle :) En tiedä mitä tein? :\
- Nii
sxthsens kirjoitti:
Eikun eka kerta kun klikkasin, meni modellin profiiliin. Toisella kertaa johonkin... no juu. Ei naisille sivulle :) En tiedä mitä tein? :\
Taisit kirjoittaa viestisi muutenkin väärään paikkaan.
Nii kirjoitti:
Taisit kirjoittaa viestisi muutenkin väärään paikkaan.
No mutta kun oli vasta ajatuksissa alussa jossakin, ja sitten sattui yllättävä kotitapaturma. Porkkanaraastepussi pelasti. Jos oikein muistan, niin olin miettimässä kahvinporoja ja sitten .. juu juu, mikään ei mennyt niin kuin ajattelin...
sxthsens kirjoitti:
No mutta kun oli vasta ajatuksissa alussa jossakin, ja sitten sattui yllättävä kotitapaturma. Porkkanaraastepussi pelasti. Jos oikein muistan, niin olin miettimässä kahvinporoja ja sitten .. juu juu, mikään ei mennyt niin kuin ajattelin...
Pitäsiköhän sinulle hakea lähestymiskieltoa?
modelli kirjoitti:
Pitäsiköhän sinulle hakea lähestymiskieltoa?
Ole hyvä. En ole kyllä ihan varma, ymmärränkö sitä. Anteeksi! :o
- sxth"sense"
prööt. Töttöröö. Hei. Alku. Muistatko sen. Oli joskus joo.
Aivan. Koska ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1666190
- 805432
- 994385
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753760Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv613452- 443040
- 152357
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582109- 462065
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381793