Tänään on tietty merkkipäivä (minun onnenpäiväni) pe.13 ja siksi olen pukeutunut mustaan pukuun. Minulla on sellainen tunne juuri nyt, että kohta tapahtuu jotain sellaista mistä kukaan teistä ei ikinä olisi voinut edes unelmoida. Mutta nyt musaa, tässä on hyvä diskantti ja sovitus.
http://www.boobieblog.com/?p=10614
(((musaa)))
12
<50
Vastaukset
- Tosi kiva
Kiitti.
Adaware blocked possible malware "
Adult content and possible dangerous malware " :) Ilmankos loukkasin sormeni.. Meni vähän jääpussin kanssa aikaa ja myöhästyin sun tapahtumasta.
Täh. Mitä sä teit?! :D Olet ihan.. Tööt. Ei sulle keksi nimeä Sinne modelli katosi naisten huoneeseen...
- ?
sxthsens kirjoitti:
Täh. Mitä sä teit?! :D Olet ihan.. Tööt. Ei sulle keksi nimeä Sinne modelli katosi naisten huoneeseen...
Olet aina yhtä selkeä....
- aivan pihalla on
? kirjoitti:
Olet aina yhtä selkeä....
Selkeää tekstiä seinäkellolle.
aivan pihalla on kirjoitti:
Selkeää tekstiä seinäkellolle.
Eikun eka kerta kun klikkasin, meni modellin profiiliin. Toisella kertaa johonkin... no juu. Ei naisille sivulle :) En tiedä mitä tein? :\
- Nii
sxthsens kirjoitti:
Eikun eka kerta kun klikkasin, meni modellin profiiliin. Toisella kertaa johonkin... no juu. Ei naisille sivulle :) En tiedä mitä tein? :\
Taisit kirjoittaa viestisi muutenkin väärään paikkaan.
Nii kirjoitti:
Taisit kirjoittaa viestisi muutenkin väärään paikkaan.
No mutta kun oli vasta ajatuksissa alussa jossakin, ja sitten sattui yllättävä kotitapaturma. Porkkanaraastepussi pelasti. Jos oikein muistan, niin olin miettimässä kahvinporoja ja sitten .. juu juu, mikään ei mennyt niin kuin ajattelin...
sxthsens kirjoitti:
No mutta kun oli vasta ajatuksissa alussa jossakin, ja sitten sattui yllättävä kotitapaturma. Porkkanaraastepussi pelasti. Jos oikein muistan, niin olin miettimässä kahvinporoja ja sitten .. juu juu, mikään ei mennyt niin kuin ajattelin...
Pitäsiköhän sinulle hakea lähestymiskieltoa?
modelli kirjoitti:
Pitäsiköhän sinulle hakea lähestymiskieltoa?
Ole hyvä. En ole kyllä ihan varma, ymmärränkö sitä. Anteeksi! :o
- sxth"sense"
prööt. Töttöröö. Hei. Alku. Muistatko sen. Oli joskus joo.
Aivan. Koska ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t775922- 353251
- 442898
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402142Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin272105- 1061929
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291889- 1771867
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241538Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna171298