EIKÄ KUKAAN KESKUSTELE MIUN KANSSA, AY AY AY
AAARRRGGGHHHT PUOL PULLOO JO JUONUT
13
66
Vastaukset
Kyllä, mut sä et koskaan vastaa mulle!!!
monte24 kirjoitti:
MITENKÄ NIIN EN MUKA VASTAA???
Et vaan ole just koskaan vastannut .) Ei sitä jaksa jutella kenenkään kanssa ihan yksin. Niin? :)
sxthsens kirjoitti:
Et vaan ole just koskaan vastannut .) Ei sitä jaksa jutella kenenkään kanssa ihan yksin. Niin? :)
no ei totisesti jaksa yksin jutella :)
Mitä ajattelet kun ajattelet ay:tä. Annatko omille ajatuksillesi ollenkaan tilaa.
monte24 kirjoitti:
AY KUVAA SISÄISTÄ HERKKYYTTÄNI VALTAVAN PAINEEN ALLA
Mikä valtava paine? Ainut paine mitä voisin kuvitella sinulla olevan niin se on on....noh kai sielläkin nyt on sellaita "ay-toimintaa"
modelli kirjoitti:
Mikä valtava paine? Ainut paine mitä voisin kuvitella sinulla olevan niin se on on....noh kai sielläkin nyt on sellaita "ay-toimintaa"
noh???? kerro
SAATANA NÄÄ NYKYAJAN LITRANPULLOTKIN ON PIENEMPIÄ KUIN ENNE, AAARRRGGGHHHTT!
KAIKKI HYVÄ LOPPUU AIKANAA MUT EI RAIVOOOOOOOOOOOOOOOOO!JIPPIII KOLMATTA VIEDÄÄN! TIEDÄN JO ET MUNUAISET EI TYKKÄÄ TÄSTÄ, OON TAAS JALAT JA NAAMA TURVOKSISSA, KU VITUN SUODATTIMET PETTÄÄ AINASKIN OSITTAIN.
- Oletko muuten
innoissasi kun Outlawsitkin on nyt rantautunut Lappeenrantaan ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk111330Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.1791238Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet1331121Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast4701007- 131914
Olimmeko molemmat
ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.71904Me, kaikki suomalaiset, emme pommita Pietaria
Vaikka Suomen tasavalta, yhdessä muun Euroopan sekä USA:n kanssa käykin hyökkäyssotaansa Venäjää vastaan, pommittaen nyt271889Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!
Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.66827Mun on ikävä sua J ,
Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan47822- 68784