Suuri susikeskustelu

Nasdaq

Mjaa

Onko näistä "kehäketuista" enää mihinkään vai annetaanko susille?

(Ulvovaa naurua)

15

61

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nasdaq
    • kapillaari
      • Nasdaq

Kyllä mä laskisin läpi vaikka olisi ihminen välissä. Koira on vähän samanlainen, se syö neniä ja korvia ja muuta helposti ihmisestä irtoavaa.

• Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

Kyllä mä laskisin läpi vaikka olisi ihminen välissä. Koira on vähän samanlainen, se syö neniä ja korvia ja muuta helposti ihmisestä irtoavaa.

Kissa taas tappaa kaiken minkä näkee liikkuvan. Eli susi on vapaa älykäs, koira innokas orja, kissa vaativa vanki.

Ja muut on apinoita.

• Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

Kissa taas tappaa kaiken minkä näkee liikkuvan. Eli susi on vapaa älykäs, koira innokas orja, kissa vaativa vanki.

Ja muut on apinoita.

Ehkä tämä apinalajimme arvostaa petoja sen vuoksi, että niillä on terävämmät hampaat kuin meillä lehmillä.

(Tä on osittain fuulaa, sillä evolutiivisen historiamme kulmakivi (hammas) on ollut siirtyminen porkkanan jauhamisesta lihaan. Sen vihannesmäärän, jonka sulattamisen aika on kymmenkertainen vr. palaan lämmintä lihaa, on ollut jäätävä vaikutus ajan- ja älynkäyttöömme.

MMyös hammaskartat evi pisti uusiksi, ihan meitä varten.

• Nasdaq kirjoitti:

Ehkä tämä apinalajimme arvostaa petoja sen vuoksi, että niillä on terävämmät hampaat kuin meillä lehmillä.

(Tä on osittain fuulaa, sillä evolutiivisen historiamme kulmakivi (hammas) on ollut siirtyminen porkkanan jauhamisesta lihaan. Sen vihannesmäärän, jonka sulattamisen aika on kymmenkertainen vr. palaan lämmintä lihaa, on ollut jäätävä vaikutus ajan- ja älynkäyttöömme.

MMyös hammaskartat evi pisti uusiksi, ihan meitä varten.

"Kissa tappaa kaiken minkä näkee liikkuvan". Tuo on muuten melko totta. Miksi kaikki liikkuva saa sen valppaaksi, vaikka maha olisi kylläinen ja taynnä?

• k-ilmiö
        Nasdaq kirjoitti:

Ja muut on apinoita.

Susi on aito. Canis lupus, pohjoisen orginaali.
        Koira on kesytetty ja kouhittu, joskus sekopäinen kuin teinipoika. Ihmisen syytä.

Kissa on on yllättävän herkkä luonnonlapsi. Elää mukana eikä sitä voi kesyttää. Uskollinen taivaanportin vartija. Oppii mitä tahtoo. Tappaa vain sen minkä itse syö tai tuo isännälleen (=lauman jäsenelle). Ei muuten kuulu Suomen luontoon -se on totta.

Sika syö vaikka isännän, jos kaatuu sikalan lattialle. Se ei ole laumaeläin.

• k-ilmiö
        k-ilmiö kirjoitti:

Koira on kesytetty ja kouhittu, joskus sekopäinen kuin teinipoika. Ihmisen syytä.

Kissa on on yllättävän herkkä luonnonlapsi. Elää mukana eikä sitä voi kesyttää. Uskollinen taivaanportin vartija. Oppii mitä tahtoo. Tappaa vain sen minkä itse syö tai tuo isännälleen (=lauman jäsenelle). Ei muuten kuulu Suomen luontoon -se on totta.

Ilkeä eläinlääkäri sanoi, että kahta ei voi opettaa: naista ja kissaa.

Kauniita unia, oman kullan kuvia
        menkää nukkumaan

• Nasdaq
        k-ilmiö kirjoitti:

Hölyn pölyä!

Kun mä asuin Mensassa (Mansa) niin siellä joukoittain ihqutettiin Ilvestä.

Ja kun IFk tuli kyllään niin oltiin niin soijaa kainaloissa että.

• Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

Hölyn pölyä!

Kun mä asuin Mensassa (Mansa) niin siellä joukoittain ihqutettiin Ilvestä.

Ja kun IFk tuli kyllään niin oltiin niin soijaa kainaloissa että.

Siis tarkoitin Mansea. Olen ryypännyt Tillikassa ja niissä muissa, esim Postissa. Muita en oikein muista kun olen kuista.

• sxth
        Nasdaq kirjoitti:

Siis tarkoitin Mansea. Olen ryypännyt Tillikassa ja niissä muissa, esim Postissa. Muita en oikein muista kun olen kuista.

Olen minäkin istunut Tillikassa. Olen ryypännyt.... hmm. No ei mitään ihmeellisiä. Hövisin :(

Hei Jeee! Kerrran salakuljetin pienen salmarin ystäville konserttiin. Sitten olen ryypännyt naisten vessassa, ja kerran häissä halkoliiterin takana. Mutta jossain ihankielletysttä. NJo ei tule mieleen :((

• sxth
        sxth kirjoitti:

Olen minäkin istunut Tillikassa. Olen ryypännyt.... hmm. No ei mitään ihmeellisiä. Hövisin :(

Hei Jeee! Kerrran salakuljetin pienen salmarin ystäville konserttiin. Sitten olen ryypännyt naisten vessassa, ja kerran häissä halkoliiterin takana. Mutta jossain ihankielletysttä. NJo ei tule mieleen :((

outs.. :D

• Metsäsuden suojelija
        k-ilmiö kirjoitti:

Ilmeisesti osa näistä on niitä ihmistä pelkäämättömiä taajamasusia.
        Susia on paikallisesti silloin liikaa kun alkavat vierailla ihmisasutuksen lähellä
        Minua ei vaivaa yhtään vaikka metsissä olisi tuhansia susia, kunhan pysyvät siellä, ihmistä kammoavat eivätkä pyri taajamiin. Mistä tietää , että alueella on liikaa susia ja erityisesti susia, jotka ovat menettäneet kammonsa ihmistä kohtaan?
        Se on selvästi nähtävissä siinä, että osa susista alkaa lisääntyvässä määrin oleilemaan taajamien läheisyydessä. Mielestäni on täysin edesvastuutonta puhua niiden susien vaarattomuudesta, jotka viihtyvät taajamien välittömässä läheisyydessä todellisen sudenluontonsa menettäneinä.
        Silloin kun helpon ruuan tavoittelu taajamien läheisyydessä voittaa ihmiskammon on sudesta tullut ihmisille vaarallinen ja se on lopetettava.
        Korostan edelleen susihavainnoista dokumentoituja havaintoja poliisille ihmisasutuksen läheisyydessä.
        Susien kiihkosuojelijat taitavat olla peitellysti lapsivihaajia, koska eivät näköjään pysty havaitsemaan kasvavaa riskiä lapsia kohtaan. Nämä ihmiset eivät ymmärrä sitä, että riskit ovat summautuvaa sorttia, joten kaikkien mahdollisten luettelemiensa lapsiin kohdistuvien riskien lisäksi he haluavat lisätä listaan vielä susiriskin.

• Mmmm... Sushi on ok, raja teoriaa ja voihan nekin olla hukassa.

En tiiä?

• MIUL EI SUSIA VASTAAN OLE MITÄÄN, YLEENSÄ KOIRATKIN ON OLLEET MIULLE YSTÄVÄLLISIÄ.
      PAITTI SE SAATANAN VIHASEN OLOINEN ROTIKKA EI RATIKKA VAAN ROTIKKA JOKA HAASTOI MIUT 2 KUUKAUTTA SITTEN VIHAISESTI MULKOILLEN.
      VÄLTIN KONFLIKTIN PEITTÄMÄLLÄ SEN SILMÄT, SITÄ MITÄ EI NÄE EI OLE OLEMASSAKAAN, TOISAALTA VÄÄRÄN KÄTENI EI SIIS SE JOLLA SILMÄT PEITIN VIERES OLI LADATTU REVOLVERI.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskallanko vielä kaivata sinua?

Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun
      Ikävä
      41
      8777
    2. Missä meetwursti on keksitty?

Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo
      Ruoka ja juoma
      26
      1749
    3. T:ltä J-miehelle

Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli
      Ikävä
      29
      1721
    4. Terveiset kaipauksen kohteelle

tähän alle 👇👇👇 !!
      Ikävä
      130
      1461
    5. Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?

Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?
      Sinkut
      194
      1130
    6. Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?

Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast
      Ruoka ja juoma
      8
      1099
    7. Kumpiko kaivatussasi

teki suhun vaikutuksen äly vai ulkonäkö?
      Ikävä
      71
      1077
    8. 92
      912
    9. Mikä kaivatussasi

kiehtoo?
      Ikävä
      49
      795
    10. Haluatko että

Rikotaan vähän lisää jäätä tai jotain muuta