Kenelle tuo disinformaatio on suunnattu?

HH-atriarkka

Vaikka kuinka tälläkin palstalla voidaan esittää näyttöä siitä että hiilihydraatit eivät aiheuta diabetesta eikä muitakaan sairauksia ja että sairauksien syynä on enimmäkseen reläinasva, esiintyy täällä silti eräitä henkilöitä jotka väittävät muuta - ja tietysti täysin ilman muuta perustetta kuin se oma väite tai korkeintaan jonkun tuntemattoman karpaajan mutu-tuntutma jostain blogista ongittuna.

Jos ihminen on sairas ja elimistö vialloinen niin ettei tavanomaiset elintoiminnot toimikaan niin kuin terveillä, pitäisi ymmärtää se, että sairautta hoidetaan oireiden mukaisesti eikä sitä hoitoa pitäisi tyrkyttää terveille. Se oma katkeruus terveitä kohtaan pitäisi vaan nielaista eikä levittää disinformaatiota terveiden keskuuteen. Se ei sairaan sairautta paranna eikä korjaa elimistön puutteita vaikka kuinka yrittäisi ja toivoisi että muutkin sairastuisivat.

Jos tämä sairas vähemmistö voisi olla levittämättä pelotteluun perustuvaa disinformaatiotaan niin saattaisipa käydä joku päivä niin että heihin alettaisiin suhtautumaan ymmärtävästi ja myötämielisesti - selkeä pelottelus ja valheiden levittäminen kyllä huomataan eikä ne myötätuntoa edistä.

14

66

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • karppiatri

Trolli on neuroottinen ihmisvihaaja ja eräänlainen narsisti. Hän korostaa aina kuinka hänen ei tarvitse "sortua" VHH kaltaisiin ruokavalioihin koska, hän on aina syönyt monipuolisesti, terveellisesti on hoikka ja terve ?

• X-trollinen

Jos narsisimia on se että korostaa miten monipuolisesti ja terveellisesti syö ja on hoikka, niin sitten myös VHH:laiset ovat narsisteja.

Mutta toisin kuin trolli, VHH:laiset ovat samalla myös valehteiljoita. He eivät syö monipuolisesti, terveellisesti eivätkä ole hoikkia..

Ja minkäs trolli sille voi että on terve eikä tarvitse sortua mihinkään ihmekuureihin.

Yritä sinäkin hyväksyä sairautesi.

• 17+13

Sinun pitäisi hävetä itseäsi tuohon ikään, mikä herraa vaivaa?

• Irtokeikka Ismo

karppiatrikinolisi terve ja hoikka jos söisit kuin MINÄ THL:n lautasmallin ja ruokapyramidin mukaan..

Turha syyttää muista kun omat luukkupöksyt on sisäpuolelta kakassa:

• ?kysyn vaan?

Miksi edelleenkin VHH:laiset levittävät vääristeltyä tietoa asioista?

• minä vastaan

Mikä on vääristeltyä tietoa? Kerroppas poju vaarille.
      Jos väität tälläistä tietoutta niin perustele se äläkä höpötä lapsellisuuttasi. Mene äidin luokse.

• ?kysyn vaan?

Vääristelty tieto on se jota VHH:laiset täällä hiillihydraateista väittävät. En viitsi tuhlata aikaa noin yksinkertaisen vaarin valistamiseen: jos et itse ole asiaa huomannut ei ole keinoa valaista sitä.

• 19+13

Minäpä kerron dementikolle asioita, pysy siellä dojossasi ja jätä jälkikasvusi rauhaan typerys.

Se ei ole meriitti sinulle että keksit laihdutuksen ihanuuden kuusikymppisenä, ryömi takaisin koloosi häpeämään miksi päästit itsesi tuohon kuosiin, olet huono esimerkki kaikille.

• minä vastaan
        ?kysyn vaan? kirjoitti:

Vääristelty tieto on se jota VHH:laiset täällä hiillihydraateista väittävät. En viitsi tuhlata aikaa noin yksinkertaisen vaarin valistamiseen: jos et itse ole asiaa huomannut ei ole keinoa valaista sitä.

Olen VHH:la ja tiedän mistä puhun. Ei tartte selittää, kun et tiedä kuitenkaan.
        Kun et tietämättömyytäsi halunut selittää, niin kerro nyt ainakin mikä niin perhanasti kiinostaa VHH:laisten terveys? Ehkäpä voisin auttaa.

• minä vastaan
        19+13 kirjoitti:

Minäpä kerron dementikolle asioita, pysy siellä dojossasi ja jätä jälkikasvusi rauhaan typerys.

Se ei ole meriitti sinulle että keksit laihdutuksen ihanuuden kuusikymppisenä, ryömi takaisin koloosi häpeämään miksi päästit itsesi tuohon kuosiin, olet huono esimerkki kaikille.

Ensiksi; En ole dojolainen.
        Toiseksi; Olen seitsemänkymppinen.
        Kolmanneksi; Olen asunut 30 vuotta pois suomesta. Täällä missä vaikutan osaavat ihmiset käyttäytyä vähän paremmin.
        Huomaan näistä kirjoituksista Hengelin olleen oikeassa suomen sivistystason romahtaneen. Kirjoitus on luettavissa lauantain Hesarissa .
        Suosittelen lukea ko. artikkelin ja opetella käyttäytymään ihmisten tavoin.

• turha toivo?
        minä vastaan kirjoitti:

Ensiksi; En ole dojolainen.
        Toiseksi; Olen seitsemänkymppinen.
        Kolmanneksi; Olen asunut 30 vuotta pois suomesta. Täällä missä vaikutan osaavat ihmiset käyttäytyä vähän paremmin.
        Huomaan näistä kirjoituksista Hengelin olleen oikeassa suomen sivistystason romahtaneen. Kirjoitus on luettavissa lauantain Hesarissa .
        Suosittelen lukea ko. artikkelin ja opetella käyttäytymään ihmisten tavoin.

Hesarissa, hienoa. Toivottavasti palstan suurin törkykieli Mattila lukee sen.

• ?kysyn vaan?
        minä vastaan kirjoitti:

Olen VHH:la ja tiedän mistä puhun. Ei tartte selittää, kun et tiedä kuitenkaan.
        Kun et tietämättömyytäsi halunut selittää, niin kerro nyt ainakin mikä niin perhanasti kiinostaa VHH:laisten terveys? Ehkäpä voisin auttaa.

Ei minua VHH:laisten terveys kiinnosta, itsehän ovat sen päättäneet tuhota. Mutta minua häiritsee se moraalittomuus jolla he levittävät valheellisia ja vääristeltyjä väitteitään ja saavat kenties jonkun uskomaan niihin ja syömään itsensä pysyvästi sairaaksi.

Ja voit sinä auttaa. Alat vaan oikomaan VHH:laisten valheellisia kirjoituksia. Täällä ei paljon muuta voi tehdä.

• miksi ei totuutta

tutnuu että sitä mukaa kun rasvan haitallisuutta tukevia tutkimuksia tulee lisää sitä enemmän VHH:laiset levittävät vääristeltyä tietoaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      76
      4568
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3803
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      152
      3546
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      44
      2004
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      71
      1928
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1239
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      128
      1078
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      138
      1014
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      943
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      27
      862
    Aihe