Kirjoittaako tänne sellaisia joilla olisi runsaasti kokemuksia pitkältä aikaväliltä. Onko ihmisten tottumuksissa tapahtunut millaisia muutoksia? Vai onko panot samanlaisia nyt kuin 10, 20, 30 tai 40 vuottakin sitten?
Onko seksitavat muuttuneet?
4
499
Vastaukset
- Molempiin kiitos
Mulla oli kaksi peräkkäistä pidempää suhdetta, 10 vuotta (alkaen 1993) ja 7 vuotta. Jälkimmäisessä suhteessa oli jo pikkasen vaihtelua perusrakasteluun, esim. "puhelinseksiä" ja pari lelua. Näiden suhteiden välissä ehdi pari kertaa tavata yhtä miestä, jolla on sääri ja sukkafetissi. Ennen tuota vuotta 1993 seksi oli ihan perusjuttua, ehkä poikkeavinta oli, että kerran yksi mies hyväili yhdynnän aikana peräaukon suuta ja välilihaa.
Jälkimmäisen pidemmän suhteeni jälkeen olin täysin ilman miestä 2 vuotta. Sitten kohtasin ihanan miehen, jonka kanssa suhde loppui lyhyeen. Vietimme yhdessä vain yhden yön. Mutta ah, se oli juuri sellaista kuin mistä olin haaveillut. Dildoja molemmissa aukoissa ja sitten dildo ykkösessä, mies kakkosessa jne. En tiedä, oliko tämä poikkeus, mutta oma uskomukseni on, että seksi on muuttunut mielikuvituksellisemmaksi ja monipuolisemmaksi.
Ennen tuota em. "suhdetta" ajattelin, että uudenlaista monipuolisuutta ja peppuseksiä olisi lähinnä nuoremmilla, mutta tuo mies oli saman ikäinen kuin minä eli 47-vuotias. Lisää samanlaista mulle!- Terhakka mies
Mistä sinunlaisia naisia löytyy,?? Perusjutut aina jää lyhyeen ja loppuu kuin kesken ,.. Saisko luvan tutustua?
- Monessanainenmukana
Uskoisin, että erilaiset seksitottumukset ovat enemmänkin yksilöistä kuin sukupolvesta tai aikakaudesta kiinni. Tässä tällaisen "ikänaisen" kokemuksia suuseksistä eri aikakausina:
Olin hiukan alle parikymppinen, kun seurustelin lyhyen aikaa itseäni kymmenisen vuotta vanhemman miehen kanssa. Hän oli hyvin innokas antamaan suuseksiä (minulta hän sen sijaan ei sitä pyytänyt) - sääli, sillä silloin se tuntui minusta täysin yhdentekevältä, ehkäpä siksi, että en ollut vielä seksuaalisesti herännyt.
Avioiduin myöhemmin sellaisen miehen kanssa, joka ei ihmeemmin ollut kiinnostunut suuseksistä puolin eikä toisin. En sitä silloin vielä ollut minäkään, ja seksielämämme oli varsin hyvää ne parikymmentä vuotta, jotka olimme aviossa, joten en sitä osannut liiemmin kaivata.
Nyt yli viisikymppisenä, muutaman irtosuhteen ja uuden avioliiton myötä, olen oppinut nauttimaan siitä sekä saavana että antavana osapuolena. Eipä sitä olisi nuorena voinut kuvitellakaan... - 35
Vanhemman väen nuoruuteen ei kai kuulunut karvattomuus, suu ja persseksi mutta ovatko nyt yleisön pyynnöstä alkaneet harrastaa niitä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1227111Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1224897L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa644195TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a153443Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7192231Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?2681654- 671445
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581418Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j571366Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä221306