Kesä tulee ja kun baarit tms.paikat ei kiinnosta niin olisi kuitenkin mukava tutustua aikuiseen, mukavaan, järkevään mieheen jolle ei olisi esteenä se että nainenkin tykkää käydä töissä:)) Taitaa kyllä olla kadonnut sellaiset kokonaan??
MIES ystävää kesään ......
6
81
Vastaukset
- emmää
Miten niin? Eikös se ole itsestään selvää että naisen pitää käydä töissä ja parempi käydä sellaisessa työssä mistä tykkää.
- 32312r4f45gt43
Olen vapaaherra ja asuntoja riittää 37v komea ;) Mutta vähän ujo ehkä.
Asuisimmeko kesän vaikka rantamökilläni sitten?- NAINEN........
Hei!
Laitatko vaikkapa maili osoitteen niin jatketaan tutustumista...
- Voi aikoja, voi tapo
Eikö riitä enää Mies isolla M:llä (munalla?) vaan pitää olla myös isolla I:llä, E:llä ja S:llä? Eikö naisten vaatimuksissa ole mitään rajaa?
- kiitos......
Voitko selventää?
- Nuori mies
Kannattaa laittaa muutama tarkentava info tuohon kuten miltä paikkakunnalta on ja minkälaista ikäluokkaa etsii, jotta oikeanlaiset tyypit osaavat ottaa yhteyttä.
Itse olen 21 vuotias hieman ujo sinkkumies vantaan alueelta.
Ps. Naisen työteliäs elämäntyyli ei ole minulle este. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2343992Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232307Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1411461
- 77929
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127927Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37920Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!330849Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8847J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl61756