Noniin, eli ihmettelen vaan sitä kun oon kuullu todella monen naisen suusta saman valituksen; Että voi kun löytyis semmonen mukava mies joka pitää huolta ja on komea jne perussetiä. Lisäksi oon kuullu monen naisen sanovan minulle että olen unelmien mies; rauhallinen, fiksu, hyvännäkönen ymsyms.. Mutta silti tuntuu että naiset ei ikinä huomioi tätä "kunnollisuutta" miehessä, vaan ihan jotain muuta. Ei se itseäni haittaa koska viihdyn sinkkuna, mutta ihmetyttää nämä ristiriitaisuudet kun sanotaan toista ja tehdään sitten ihan päinvastoin.
Toivottavasti kirjoituksesta sai selville mitä ajan takaa, nyt on pää vähän jumissa niin itseilmaisu ei ole ihan huipussaan :D
Kertokaa naiset mistä tämä johtuu!
25
819
Vastaukset
- gfdgfdgd
Joo en tiedä, ehkä se on järki joka puhuu kun toivotaan kilttiä ja mukavaa, mutta käytännössä sitten karismaattisiin renttuihin ihastutaan helpommin. Kaivataan varmaan sekä vahvaa jalat alta -tunnetta että sitä kiltteyttä ja mukavuutta. Usein ne ei kuitenkaan mahdu samaan tyyppiin.
- Ei voi tietää
Kysypä niiltä naisilta, jotka ovat sanoneet noin. Muut eivät millään voi tietää.
Jos nainen haikailee tietynlaisen miehen löytämisestä ja samaan hengenvetoon kehuu sinua sellaiseksi, on kyse joko jakomielitaudista tai silkasta kiusaamisesta. Voisi tuota arvailla vaikka selväksi vihjailuksikin eli pallon heittämiseksi sinun syliisi, ja on harmi, ettet ole tarttunut vihjeeseen tai ymmärtänyt sitä.
Mutta tosiaan, ei tuosta sivullinen ota selvää.
>
Mitä muuta on ollut niillä miehillä, joista nuo mainitsemasi naiset ovat kiinnostuneet? - Same old, same old
---> Naiset eivät tiedä mitä haluavat.
Ei mitään uutta auringon alla. - Mitä ihmettä?
Jees, osasinkin odottaa että mitään ratkaisevaa vastausta en täältä löytäisi, mutta hyvä on kuulla muiden mielipiteitä asiasta.
Nimimerkille: Ei voi tietää: Yleensä nämä kyseiset naiset ovat ihastuneet näihin "pelimiehiin" jotka on kivoja aluksi mutta pettävät luottamuksen pidemmän päälle.
Samoin jotka ovat minua kehuneet on joko pitkäaikaisia kavereita tai varattuja naisia.- Ei voi tietää
Mutta ovatko ne muihin ihastuneet ja sinua kehuneet juuri niitä samoja naisia? Siis onko monikin haikaillut kunnon miehen perään ja samalla antanut sinulle pakkeja?
Kavereiden ja varattujen tuttujen kehut on jätettävä omaan arvoonsa. Ei heistä kukaan kerro sinulle, jos sinussa on jokin naisia karkottava ominaisuus, koska he eivät halua pahoittaa mieltäsi. Puolitotuudet ovat jo helpompia, mutta niistä sitten ei ota selvää millään.
Jos vapaa nainen kertoo sinulle haaveilevansa tietynlaisesta miehestä, sinun pitää miettiä, miksi juuri sinulle. Onko se kömpelöä flirttiä vai oletko sinä sellainen mies, jolle on kiva avautua mutta joka ei ole yhtään kiinnostava parisuhdemielessä?
Ratkaisevaa vastausta et saa mistään muualta kuin noilta naisilta itseltään. Noilta pitkäaikaisilta kavereiltasi voisit kyllä yrittää puristaa enemmän tietoa siitä, mikä tilanteessa voisi olla vikana. "Kunnollinen mies" ei nimittäin ole mikään semmoinen ilmiö, jonka voisi tunnistaa lyhyessä ajassa päältä katsomalla. Mitä sinusta näkyy päälle päin?
- .
Miehen pitää olla vähän pahis ja sen näköinen, (rosvon näköinen mutta komea) näin on minulle moni nainen sanonut. Uskaltavat sen sanoa, kun olen vähän sen tyylinen, kuitenkin huippuluotettava ja ahkera oikeissa töissä.
- Nainen,.,.,--
Minun tuttavapiirissäni on paljon näitä perheestään ja naisestaan huolta pitäviä miehiä, Myös minä olen naimissa sellaisen kanssa. Minä ja ystävättäreni kunnioitamme tuollaisia miehiä ja monet naiset tosiaan toivovat itselleen kunnollisia miehiä.
Rakastuminen renttuihin on tietyn naistyypin ongelma - hekin toivovat niitä oikeita miehiä puolisokseen mutteivat osaa tai uskalla ryhtyä parisuhteeseen kunnollisen miehen kanssa koska silloinhan heidänkin täytyisi vastata ihanteeseen. Renttu kohtelee naistaan huonosti ja mitä huonompi naisenidentiteetti naisella on, sitä varmemmin hän etsii miehen, joka kothelee naista huonosti koska alitajunnassaan nainen uskoo ansaitsevansa vain tuollaisen ja toisaalta marttyrina toivoo myös "parantavansa" miehen.
Toivottavasti kirjoituksesta sai selville mitä ajan takaa....- Mitä ihmettä?
Osa on kehunut minua ja vuodattanut unelmamiehestä, mutta ei samaan hengenvetoon kylläkään. Ja kyse ei ole siitä että olisin saanut pakkeja kyseisiltä ihmisiltä koska en ole heitä yrittänytkään. Tarkoituksena oli vain saada vastauksia ja mielipiteitä tähän, koska tuntuu että todella harva nainen oikeasti tietää mitä haluaa. Ainakin käytöksen perusteella.
- Hömpsistä nyt
Mitä ihmettä? kirjoitti:
Osa on kehunut minua ja vuodattanut unelmamiehestä, mutta ei samaan hengenvetoon kylläkään. Ja kyse ei ole siitä että olisin saanut pakkeja kyseisiltä ihmisiltä koska en ole heitä yrittänytkään. Tarkoituksena oli vain saada vastauksia ja mielipiteitä tähän, koska tuntuu että todella harva nainen oikeasti tietää mitä haluaa. Ainakin käytöksen perusteella.
Ai että et ole saanut pakkeja, koska et ole yrittänytkään? Ja aloituksessasi sanot, että sinun kunnollisuuttasi ei oteta huomioon, vaikka kunnon miestä halutaan? Mitä ihmettä sinä oikein valitat? Pitäisikö jonkun naisen ottaa sinut miehekseen väkisin, vai mikä tässä nyt olisi se mieluinen vaihtoehto?
Näyttää siltä, että sinun ympyröissäsi naiset tietävät ihan hyvin, mitä haluavat: kunnon miehen itselleen ja sinut kaveriksi mutta eivät kumppaniksi. Aika yksinkertaista. Ja sinä itse olet se, joka ei oikeasti tiedä, mitä haluaa. Ei käytöksen eikä puheen perusteella. - Mitä ihmettä?
Hömpsistä nyt kirjoitti:
Ai että et ole saanut pakkeja, koska et ole yrittänytkään? Ja aloituksessasi sanot, että sinun kunnollisuuttasi ei oteta huomioon, vaikka kunnon miestä halutaan? Mitä ihmettä sinä oikein valitat? Pitäisikö jonkun naisen ottaa sinut miehekseen väkisin, vai mikä tässä nyt olisi se mieluinen vaihtoehto?
Näyttää siltä, että sinun ympyröissäsi naiset tietävät ihan hyvin, mitä haluavat: kunnon miehen itselleen ja sinut kaveriksi mutta eivät kumppaniksi. Aika yksinkertaista. Ja sinä itse olet se, joka ei oikeasti tiedä, mitä haluaa. Ei käytöksen eikä puheen perusteella.Ei, vaan miesten kunnollisuutta yleisesti ei oteta mielestäni huomioon. Eikä tarkoituksena ollut valittaa, enkä tahdo että minut otetaan väkisin :O, näistä vaihtoehdoista mikään ei ole mieluinen...
Mutta niin, taisin esittää asian hieman monimutkaisesti.
- fas_man_86
Aika hyvä kirjoitus.
- Jemina8
Olet unelmien mies mutta et heidän tyyppiään katos :D
- Mitä ihmettä?
Mahdollisesti :D
- Miksi ?
Miksi naiset AINA rakastuvat renttuhin ? Koska tavallinen tallaaja ei luo sitä jännitystä elämään... sitten kun ne saavat sitä jännitystä, sitten itketään ..
- pyicx
Ehkä tuossa ylempänä oli vähän pointtiakin. Naiset eivät halua vastata sovinnaiseen ihanteeseen, koska eivät ole sitä eikä ole heidän elämänarvoissaan olla sitä.
(enkä tarkoita seksikäyttäytymistä tuolla, tämä niiden ihmisten varalta joille ei ole mitään muuta eikä tule koskaan tulemaan mitään muuta mieleen yhtään mistään, sivuuttakaa olkaa hyvä)
- perusssssss
Kyllä perus-suomi-nainen haluaa ihan perus-suomi-miehen, eli ahkera, luotettava, tykkää lätkästä ja lenkkimakkarasta, hyvä työpaikka pitää olla, ei mielellään kovin persoonallinen. Nuoret tytöt tykkää pelimiehistä ja taiteilijan rentuista (ehkä vanhemmatkin haaveilee salaa). Nykyään voi olla sallittua miehelle ostaa omat vaatteet ja pestä naamansa, mut ei yli kolmekymppisten naisten mielestä. Jos oot rikas, saat olla oma ittes.
- Molemmin puolin
Ootko ikuna kuullut, että "nainen on ailahtelevainen otus". Ne hormoonit, ne hormoonit. Mutta eipä silti, kaikissa ihmisissä on vähintäin kaksi puolta; pimeä ja valoisa. Jokainen immeinen halajaa toisaalta turvaa, pysyvyyttä ja tasaista auvoa ja onnea, toisaalta menoa, meininkiä, jännitystä, jotkut jopa vaaroja, j n e ...
Onnekkaimpia lienevät he, jotka löytävät toisistaan tuen ja turvan molemmille puolille. Tarkoittaa, että muoaliman maistelu ei lopu siihen, että vierellä on, elää ja kulkee se turvallinen, rauhallinen peruskallio, jonka luo voi palata, kun hektinen elämän etsintä uuvuttaa ja alkaa väsyttää. - fasdaa_55
Samasta syystä kun miehet haluavat sitä työpaikan flirttivosua. Tosin kyllä miehillä järki tulee päähän kun viisariin tulee 25vuotta ja sama homma se on naisillakin. Ei tuota ikää aikaisemmin kannata edes kunnolla etsiä puolisoa.
- no
Etkös tajunnut, että yrittivät iskee sinuu?
" Että voi kun löytyis semmonen mukava mies joka pitää huolta ja on komea jne perussetiä. Lisäksi oon kuullu monen naisen sanovan minulle että olen unelmien mies; rauhallinen, fiksu, hyvännäkönen ymsyms.."- TT
Voi olla että tuossa on vinkkiä yritetty antaa, jos nuo olivat samoja naisia varsinkin. Ap olis voinut vähän tunnustella tilannetta.
- mies kertoo faktaa
Aika huono yritys on ollut kun mies on vieläkin sinkku. Eli ei näitä naisia ole oikeasti kiinnostanut mies pätkääkään.
- Mitä ihmettä?
TT kirjoitti:
Voi olla että tuossa on vinkkiä yritetty antaa, jos nuo olivat samoja naisia varsinkin. Ap olis voinut vähän tunnustella tilannetta.
Tiedän melko varmasti etteivät yrittäneet iskeä :), mutta jutun pointtihan ei ollut se että miksi olen vielä sinkku vaan se mitä naiset haluavat ja sanovat haluavansa.
- TT
Mitä ihmettä? kirjoitti:
Tiedän melko varmasti etteivät yrittäneet iskeä :), mutta jutun pointtihan ei ollut se että miksi olen vielä sinkku vaan se mitä naiset haluavat ja sanovat haluavansa.
Naiset sanovat kaikenlaista kivaa, mutta loppujen lopuksi näyttävät teoillaan mitä haluavat.
- mies kertoo faktaa
Tämä kiltti perusmies ihanne on naisen perusläppää millä luodaan itsestään siveyden sipulin peruskuvaa. Eli jostain syystä naisten on yritettävä esittää ihan jotain muuta mitä he ovat. Saman nainen joka heittää tuota läpää saattaa äkkiarvaamatta hypätä melkein kenen tahansa miehen sänkyyn, siis miehen joka on kaikkea muutakuin tuo peruskilltti mies.
- rotevahko mies
Naisten mielestän miehen on näytettävä miehelle. Eli mies ei vetoa fyysisesti jos hän on liian heikkorakenteinen. Eli hyvä on jos miehellä on lihaksia, eikä vain luuta ja nahkaa. Lihava pullamössö ei myöskään vetoa naisiin.
Tätä mieltä vaimoni ainakin on. Itse en ole erityisen komea tai pitkä, mutta melko roteva. Vaimon mielestä miehen on näytettävä siltä että hän tarvittaessa puollustamaan naista ja itseään. Luenne tietenkin pitää olla kuitekin leppoisa ja hauska. Ei ketään fiksua naista voi kiinnostaa mitkään räyhät tai muuten asennevammaiset miehet, ihan sama miltä näyttävät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell342146Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.491747Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1131563Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041286Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.761008Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,47956- 59905
Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗52809Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd101783- 60758