kuvan!
Vaadin nähdä LordBoredomin
44
486
Vastaukset
Miksi ihmeessä? No, jos välttämättä haluat, niin täältä löytyy: http://www.grimmemennesker.dk/cat1.htm
- Lapio&Ämpäri
Höh.. Ei ollu hauskaa. :) Oon utelias. Tuntuu että oon ainoa joka ei ole nähny. :
Lapio&Ämpäri kirjoitti:
Höh.. Ei ollu hauskaa. :) Oon utelias. Tuntuu että oon ainoa joka ei ole nähny. :
Mistä niin päättelet? Jotkut palstalaiset miehet tietävät toki, minkä näköinen olen koska ovat suostuneet tapaamaan, kun olen yrittänyt jotain palstamiittejä järjestää. Noin muuten ulkonäköni tuskin on yleistä tietoa.
- adsfasfasfs
Eikös sulla ole youtube täynnä videoita?
- Lapio&Ämpäri
LordBoredom kirjoitti:
Mistä niin päättelet? Jotkut palstalaiset miehet tietävät toki, minkä näköinen olen koska ovat suostuneet tapaamaan, kun olen yrittänyt jotain palstamiittejä järjestää. Noin muuten ulkonäköni tuskin on yleistä tietoa.
Oon käynyt tällä palstalla aina välillä useamman vuoden ja muuallakin törmännyt sun kirjotuksiin, aina välillä sulla on ollu jossain kuva näkyvillä mutta linkit ei ole enää toimineet tai kuva on jo poistettu kyseisestä palvelusta. Tietenkään en voi tietää josko sieltä linkin takaa ois alunperinkään löytynyt sun kuvaa mut teksti kuitenki antanut niin ymmärtää (vähän ku tossa ylempänä :p).
- Lapio&Ämpäri
LordBoredom kirjoitti:
No menitkö sä nyt kuvaamaan ittees?
Lapio&Ämpäri kirjoitti:
Oon käynyt tällä palstalla aina välillä useamman vuoden ja muuallakin törmännyt sun kirjotuksiin, aina välillä sulla on ollu jossain kuva näkyvillä mutta linkit ei ole enää toimineet tai kuva on jo poistettu kyseisestä palvelusta. Tietenkään en voi tietää josko sieltä linkin takaa ois alunperinkään löytynyt sun kuvaa mut teksti kuitenki antanut niin ymmärtää (vähän ku tossa ylempänä :p).
Veikkaan, että ovat olleet samanlaisia kuvalinkkejä kuin ylläolevakin, joten ei ole tarvetta koea jääneensä jostain paitsi. Ainakin joskus muistan linkanneeni ihan vastaavan sivuston, ja jollain toisella kertaa linkkasin Jabba the Huttin kuvan.
adsfasfasfs kirjoitti:
Häh? Olen keskittynyt kyllä tähän kirjailupuoleen.
- Lapio&Ämpäri
LordBoredom kirjoitti:
Veikkaan, että ovat olleet samanlaisia kuvalinkkejä kuin ylläolevakin, joten ei ole tarvetta koea jääneensä jostain paitsi. Ainakin joskus muistan linkanneeni ihan vastaavan sivuston, ja jollain toisella kertaa linkkasin Jabba the Huttin kuvan.
Mä muistelisin että sä oisit johonki vanhaan blogiis linkannut irc-galleria profiilinki (joka tietysti oli jo poistettu kun mä siihen törmäsin). Pliis? Selkeästikkään mä en ole edes ainoa jota kiinnostaa. :)
- vinks vinks.
adsfasfasfs kirjoitti:
Pistä "Harhamieli" Youtuben hakukenttään, niin löydät ne videot.
Lapio&Ämpäri kirjoitti:
Mä muistelisin että sä oisit johonki vanhaan blogiis linkannut irc-galleria profiilinki (joka tietysti oli jo poistettu kun mä siihen törmäsin). Pliis? Selkeästikkään mä en ole edes ainoa jota kiinnostaa. :)
Erikoista, että täällä pyörii tosiaan sellaista väkeä, jotka ovat muinaista blogiani (tai blogeja) seuranneet. Luulin, että eATMe oli ainoa, ja Älyn haamu.
- kyllä kuule
LordBoredom kirjoitti:
Erikoista, että täällä pyörii tosiaan sellaista väkeä, jotka ovat muinaista blogiani (tai blogeja) seuranneet. Luulin, että eATMe oli ainoa, ja Älyn haamu.
me kaikki täällä ollaan pitkän linjan ATM-nörttejä, joilla ei ole muuta elämää kuin netti,
- Kussa Kuva, Lordi Ki
Ois se kiva tietää onko se sun ylipainokompeksi faktoihin perustuvaa vai pääsi sisällä!
Kyllä se ihan faktoihin perustuu, tosin en ole ihan kaikkein lihavimmasta päästä, eli siis 120 -kerhoon en ole päässyt.
- Hämärän rajoilta
Olen niin vanha tekijä netissä, että muistan ajan, jolloin LordBoredomilla oli "kuvia irkissä", kuten sen ajan trolleilla tai aidosti tyhmillä oli tapana sanoa.
Mitä kuviin tulee, niin ainakin silloin mies näytti siltä, että jos hän olisi pukenut motoristin nahkaliivit päälle, innokkaita naisia varten olisi pitänyt kehittää jokin vuoronumerosysteemi. Sellaisen vaikutelman hänen mainostamastaan "rotevuudesta" sai kuvien perusteella, ei siis mitään läsöläskeyttä.
Tietyt varaukset edelliseen:
1. Voi olla, että muistini tekee tepposet, sillä kuvien näkemisestä on aikaa
2. Voi olla, että mainittu henkilö on vuosien aikana muuttunut fyysisesti noista kuvista johonkin suuntaan
3. Kerrotaan, että tuo Sinkut-palstan Simson joutui luopumaan pitkistä hiuksistaan porvarillisen ammatin myötä, mikä vähentää sitä vaarallisuusaspektia sen verran, etteivät nahkavaatteetkaan välttämättä enää riittäisi poistamaan olemuksesta keskiluokkaista leppoisuutta
Mutta näin yleisesti ottaen homososiaalisena toteamuksena mainittakoon, ettei hän ole niin kaamea ilmestys kuin itse antaa ymmärtää.Minua nyt kyllä kiinnostaa oikein kovasti, kuka olet. Muistutat (joiltain) teksteiltäsi kyllä yhtä minun kaveriani, mutta sitten olisit kusettanut aika monta vuotta täällä, ja hänellä ei tietääkseni ole musisointilaitteistoa ja olen joskus mielestäni huomannutkin että olet viestitellyt tänne sillä välin kun olen ollut hänen seurassaan. Oletko joku vanha nimimerkki blogiajoilta? Ei ole pakko julkisena kertoa, mutta yksityisviestinä vaikka täällä, tai sähköpostiin, joka on tietysti [email protected].
(Kiinnostus ei kylläkään johdu homososialismista, vaan siitä, että minua vähän häiritsee että joku tuntuu tuntevan minua paljon enemmän kuin minä olen täällä paljastanut).- Hämärän rajoilta
LordBoredom kirjoitti:
Minua nyt kyllä kiinnostaa oikein kovasti, kuka olet. Muistutat (joiltain) teksteiltäsi kyllä yhtä minun kaveriani, mutta sitten olisit kusettanut aika monta vuotta täällä, ja hänellä ei tietääkseni ole musisointilaitteistoa ja olen joskus mielestäni huomannutkin että olet viestitellyt tänne sillä välin kun olen ollut hänen seurassaan. Oletko joku vanha nimimerkki blogiajoilta? Ei ole pakko julkisena kertoa, mutta yksityisviestinä vaikka täällä, tai sähköpostiin, joka on tietysti [email protected].
(Kiinnostus ei kylläkään johdu homososialismista, vaan siitä, että minua vähän häiritsee että joku tuntuu tuntevan minua paljon enemmän kuin minä olen täällä paljastanut).Vastaan tässä. En tunne sinua. En ole koskaan tavannut sinua livenä enkä kommentoinut vanhoja blogejasi, joita kuitenkin aikoinaan luin (kunnes lopetit tai siirryit jollekin muulle sivustolle sitä pitämään).
Kaikki kirjoittamani perustuu vanhoihin muistikuviin blogistasi ja siitä, mitä tänne olet kirjoittanut. Aivoni vain ovat sellaiset, että ne tekevät stalkkerin hommia tahdostani riippumatta: kaikenlaiset jutut ihmisistä jäävät mieleen. - 11+6
Hämärän rajoilta kirjoitti:
Vastaan tässä. En tunne sinua. En ole koskaan tavannut sinua livenä enkä kommentoinut vanhoja blogejasi, joita kuitenkin aikoinaan luin (kunnes lopetit tai siirryit jollekin muulle sivustolle sitä pitämään).
Kaikki kirjoittamani perustuu vanhoihin muistikuviin blogistasi ja siitä, mitä tänne olet kirjoittanut. Aivoni vain ovat sellaiset, että ne tekevät stalkkerin hommia tahdostani riippumatta: kaikenlaiset jutut ihmisistä jäävät mieleen.Ai että ihan tahdosta riippumatonta stalkkaamista.. hehheh. Kyllä tuo ihan tahalliselta stalkkaamiselta vaikuttaa.
- Lapio&Ämpäri
Kävipä hassusti, törmäsinkin kuvaan sattumalta. :)
- Laasasen pojat
Pistä linkkiä.
- Lapio&Ämpäri
Laasasen pojat kirjoitti:
Pistä linkkiä.
En mä viitti ilman lupaa, jos lordille itselle sopii niin voin laittaa.
- Lord of Butterflys
Lapio&Ämpäri kirjoitti:
Onko yhtä komea kuin puhutaan?
- Lapio&Ämpäri
Lord of Butterflys kirjoitti:
Onko yhtä komea kuin puhutaan?
Ihan normaalin miehen näkönen, ei siis tosiaan ollenkaan ruma tai miten ikinä se itse itseään yleensä kuvailee. Hämärän rajoilta tossa ylempänä kuvaili aika osuvasti että lordi on aika äijän näkönen, vaikka tyylillisesti on hieman nörtihtävä (ei kuitenkaan luotaantyöntävällä tavalla). Söpö poika. :) Kuva on siis useamman vuoden vanha (tyyliin 4-5).
Lapio&Ämpäri kirjoitti:
Vai löytyy vielä jostain kuvia... Esiinnynkö siinä yhden toisen miehen kanssa? Oletko varma, kumpi olen minä? Olisin joka tapauksessa mielissäni, jos et linkittäisi.
- gsgs shshs sjsjsjka
lord.boredom kirjoitti:
Vai löytyy vielä jostain kuvia... Esiinnynkö siinä yhden toisen miehen kanssa? Oletko varma, kumpi olen minä? Olisin joka tapauksessa mielissäni, jos et linkittäisi.
Lord is back! Tervetuloa takaisin, höpönassu!
- stlalker
lord.boredom kirjoitti:
Löyty! Tässä, kuvassa keskellä: http://www.mission.fi/@Bin/7049697/Israel Motorcycle Clubin vastuuhenkilöitä.jpeg
- Lapio&Ämpäri
lord.boredom kirjoitti:
Joo, olet kuvassa toisen miehen kanssa. Olen varma kumpi olet, oma kuvauksesi ei jätä epäilyksen varaa. :)
- lateksipallo
stlalker kirjoitti:
Löyty! Tässä, kuvassa keskellä: http://www.mission.fi/@Bin/7049697/Israel Motorcycle Clubin vastuuhenkilöitä.jpeg
Aika pullea.
- nähnyt .......ö.
Se on lihava partasuu.
- partasuukopu
Yksinkertaisena ihmisenä mua huvittaa ilmaisu partasuu :). Kasvaakohan se parta kuinka syvällä suussa? Ja käyttääkö partasuut ihan omanlaistaan partasuuvettä? hkä he myös partasuukottelee...hmmm.....
- Lapio&Ämpäri
Voi apua... kirjautukohan se nyt ulos mun takia..? :D Toivottavasti ei. Oisin toivonut että se ois kommentoinut tohon saako kuvan linkittää. Epäilen kyllä että ei, oli sen verran vastahakoinen alunperinki.
- nähnyt joskus
Hänen kuvansa oli joskus jonkun junaharrastajan sivuilla/blogissa. Siitä on jo aikaa mutta silloin hän oli just moottoripyöräkerho tyypin näköinen. Jos äijä on sen näköinen ja DI niin tuskin jää naista vaille. Eri asia tietty mikä kelpaa.
Täytyi käydä heti tsekkaamassa, oliko tuota vielä olemassa. Blogimerkintä löytyy, mutta siinä ei onneksi ole enää kuvaa. Voi sosiaalisuuden kesää 2006.
- Höh---
Mikä tämä junaharrastus oikein on?
- puskapunkkari
Se on sellaiste että junan seisoessa asemalla hypätään sinne esittelemään sukukalleuksia ja sitten hypätään ulos junasta just ennen kun se lähtee. Ns. junarunkkarit tekee niin.,
- mahtava kuu...ltake
puskapunkkari kirjoitti:
Se on sellaiste että junan seisoessa asemalla hypätään sinne esittelemään sukukalleuksia ja sitten hypätään ulos junasta just ennen kun se lähtee. Ns. junarunkkarit tekee niin.,
Alaston suomessa on kuva LB:sta junas...
- Miukumauku
Lord.boredomin kirjoitukset ovat asiallisia ja mukaansa tempaavia. Liekö ulkonäkökin samankaltainen? Kuva olisi kiva. Pidän hänen tyylistään. Onneksi meillä on tämä sinkkulordi, joka tuottaa tasokasta tekstiä tälle palstalle.
- LB on tyypillinen
suomalainen pulukkamies. Ei ole muodissa enää pullukkamiehet.
En taida olla mukaansatempaava ulkonäöltäni, ainakaan päätellen treffiprofiiliini sataneista vastauksista - edellisen kirjautumisen jälkeen, eli noin puolen vuoden aikana, yksi viesti, sekin joku mainos jostain toisesta sivustosta.
lord.boredom kirjoitti:
En taida olla mukaansatempaava ulkonäöltäni, ainakaan päätellen treffiprofiiliini sataneista vastauksista - edellisen kirjautumisen jälkeen, eli noin puolen vuoden aikana, yksi viesti, sekin joku mainos jostain toisesta sivustosta.
Jotenkin kyl tuntuu jännältä, että miten noin sanallisesti lahjakas miäs voi olla ilman naista. Ja kuitenkaan kun luetuista kuvailuista voin päätellä sen verran, että tuskin sua juostaan karkuun jos kävelet kadulla vastaan :D
Mut, maailma on pasha paikka. Suurin osa naisista kun juoksee niiden ns. "ytm" perässä >_> Eli periaatteessa tavallisen näköiset miehetkin kuuluu nykyään atm:n vaikka eivät todellakaan sitä ole. Ammatissani olen todennut, naiset on ihan kauheita! Ei kyl käy miehiä kateeksi kun joutuu jotain bimbokanoja kestämään. :/- mies32
susitar_91 kirjoitti:
Jotenkin kyl tuntuu jännältä, että miten noin sanallisesti lahjakas miäs voi olla ilman naista. Ja kuitenkaan kun luetuista kuvailuista voin päätellä sen verran, että tuskin sua juostaan karkuun jos kävelet kadulla vastaan :D
Mut, maailma on pasha paikka. Suurin osa naisista kun juoksee niiden ns. "ytm" perässä >_> Eli periaatteessa tavallisen näköiset miehetkin kuuluu nykyään atm:n vaikka eivät todellakaan sitä ole. Ammatissani olen todennut, naiset on ihan kauheita! Ei kyl käy miehiä kateeksi kun joutuu jotain bimbokanoja kestämään. :/Tässä olisi (melkein) teini tarjolla Lordille. Lordin pitäisi vaan lopultakin myöntää olevansa teinineitsyitä kaipaava ätmi, kuten niin moni äänekäs kohtalontoverinsa palstalla.
- ...............
susitar_91 kirjoitti:
Mut, maailma on pasha paikka. Suurin osa naisista kun juoksee niiden ns. "ytm" perässä >_> Eli periaatteessa tavallisen näköiset miehetkin kuuluu nykyään atm:n vaikka eivät todellakaan sitä ole. Ammatissani olen todennut, naiset on ihan kauheita! Ei kyl käy miehiä kateeksi kun joutuu jotain bimbokanoja kestämään. :/Sanallinen ja suullinen viestintä on kaksi hyvin erilaista asiaa.
- ...............
............... kirjoitti:
Sanallinen ja suullinen viestintä on kaksi hyvin erilaista asiaa.
Tai kenties tarkennettuna "kirjallinen".
mies32 kirjoitti:
Tässä olisi (melkein) teini tarjolla Lordille. Lordin pitäisi vaan lopultakin myöntää olevansa teinineitsyitä kaipaava ätmi, kuten niin moni äänekäs kohtalontoverinsa palstalla.
Älä nyt mies32 viitsi, et sinä mikään palsta-asperger ole. Susitar ilmaisi ihmettelynsä ja ajatelmansa ketjun aiheesta ystävälliseen sävyyn (harvinaista täällä), ja siinä se. Myöskään minä en ole niin asperger, että näkisin asiassa "tarjoutumista". Viisitoista vuotta sitten olisin voinutkin liioitella asian siihen pisteeseen.
Se on kyllä sanottava... kirjoitettava, että todellakin ilmaisen itseäni paremmin kirjallisesti kuin suullisesti - tai siltä ainakin usein tuntuu. Vaikea tietysti tällä palstalla todistaa asiaa, koska saatan arvioida itseäni ankarammin kuin joku ulkopuolinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760