Miten uudesta mieystävästi saisi muokattua sellaisen kuin haluaa? Tarkoitan enemmän avuliaan, huomaavaisemman jne. Hyviä vinkkejä??
Miehen muokkaaminen
9
282
Vastaukset
- ry6i
säännöstele toosanantoa
- ei väkisin
vaivihkaa
- lydnad
Huono ennuste jos äiti ei ole hommaa hoitanut. Mutta vanhana koiraihmisenä, kokeile positiivista vahvistusta. Joka kerran, kun edistystä tapahtuu, pientäkin, välittömästi palkitse halein, hymyin, kehuin ja ties minkä kannustuspalkkion antamisella (mistä mies tykkää oikeinoikein kovasti). Huono käytös lievimmillään jätetään huomiotta. Jos jokin törkeä tapa raastaa hermojasi kovasti, selvitä asianlaita selväsanaisesti miehelle tyyliin "valitettavasti en voi seurustella miehen kanssa, joka röyhtäilee ja... ruokapöydässä". Muutamassa kuukaudessa näet tuloksen. Jos puolen vuoden kuluttua ollaan edelleen samoissa pulmissa, vaihda hyvinkasvatettuun mieheen, niitäkin löytyy kun osaa etsiä.
- Ei mitenkään
..........................
- kjdhsakjhd
ei mitenkään...hanki itelles koira , toivottavasti ukkos tajuaa häipyä hyvissä ajoin
- Oisko näin
Et ainakaan nalkuttamalla ja huutamalla. Muukin säännötely ja pirttihirmuna olo ei edstiä asiaa. En tiedä mitä toivot tarkalleen vaan jos olet niitä jotka koko ajan haluaa toista muuttaa ja kitisee joka asiaa ihmettelen miksi edes rupesit hänen kanssaan mihinkään. Mikäli syy oli muu kuin hän itse vaan syy oli jokin ei suoraan hänessä oleva asia ei tule toimimaan.
Mikäli kyse on pienistä asioista ja tiedostat ettet ole tekemäsä hänestä jonkun kopiota voi onnistuakin. - näin luulen
Annat pimppiä sille joka päivä niin kyllä se tottelee sua sokeasti
- 3971
Jos mitään olen oppinut ihmissuhdesopistan niin sen, ettei toista voi muuttaa.
- 8 + 7
Siksipä pitäisi alkuhuumassa pitää pää kylmänä, miettiä tosissaan kestääkö kumppanin nykyisiä huonoja puolia, ja varautua siihen että toista ei pysty "parantamaan" mieleisekseen ilman toisen omaa muuttumistahtoa.
Toisen pitäisi siis olla valmiiksi passeli itselle tärkeiden asioiden suhteen.
Se, että kapakasta löytynyt partneri tuntuu hyvältä seksikumppanina, on sekin tiewtysti jo jotakin, mutta älä sen perusteella heti lasta ja yhteistä asuntoa hommaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984466Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293313No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341143
- 371086
- 131054
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872