Miehen muokkaaminen

muokkaajatar

Miten uudesta mieystävästi saisi muokattua sellaisen kuin haluaa? Tarkoitan enemmän avuliaan, huomaavaisemman jne. Hyviä vinkkejä??

9

282

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ry6i

säännöstele toosanantoa

• ei väkisin

vaivihkaa

• lydnad

Huono ennuste jos äiti ei ole hommaa hoitanut. Mutta vanhana koiraihmisenä, kokeile positiivista vahvistusta. Joka kerran, kun edistystä tapahtuu, pientäkin, välittömästi palkitse halein, hymyin, kehuin ja ties minkä kannustuspalkkion antamisella (mistä mies tykkää oikeinoikein kovasti). Huono käytös lievimmillään jätetään huomiotta. Jos jokin törkeä tapa raastaa hermojasi kovasti, selvitä asianlaita selväsanaisesti miehelle tyyliin "valitettavasti en voi seurustella miehen kanssa, joka röyhtäilee ja... ruokapöydässä". Muutamassa kuukaudessa näet tuloksen. Jos puolen vuoden kuluttua ollaan edelleen samoissa pulmissa, vaihda hyvinkasvatettuun mieheen, niitäkin löytyy kun osaa etsiä.

• Ei mitenkään

..........................

• kjdhsakjhd

ei mitenkään...hanki itelles koira , toivottavasti ukkos tajuaa häipyä hyvissä ajoin

• Oisko näin

Et ainakaan nalkuttamalla ja huutamalla. Muukin säännötely ja pirttihirmuna olo ei edstiä asiaa. En tiedä mitä toivot tarkalleen vaan jos olet niitä jotka koko ajan haluaa toista muuttaa ja kitisee joka asiaa ihmettelen miksi edes rupesit hänen kanssaan mihinkään. Mikäli syy oli muu kuin hän itse vaan syy oli jokin ei suoraan hänessä oleva asia ei tule toimimaan.

Mikäli kyse on pienistä asioista ja tiedostat ettet ole tekemäsä hänestä jonkun kopiota voi onnistuakin.

• näin luulen

Annat pimppiä sille joka päivä niin kyllä se tottelee sua sokeasti

• 3971

Jos mitään olen oppinut ihmissuhdesopistan niin sen, ettei toista voi muuttaa.

• 8 + 7

Siksipä pitäisi alkuhuumassa pitää pää kylmänä, miettiä tosissaan kestääkö kumppanin nykyisiä huonoja puolia, ja varautua siihen että toista ei pysty "parantamaan" mieleisekseen ilman toisen omaa muuttumistahtoa.
        Toisen pitäisi siis olla valmiiksi passeli itselle tärkeiden asioiden suhteen.
        Se, että kapakasta löytynyt partneri tuntuu hyvältä seksikumppanina, on sekin tiewtysti jo jotakin, mutta älä sen perusteella heti lasta ja yhteistä asuntoa hommaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      98
      4466
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3313
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      34
      1143
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      37
      1086
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      13
      1054
    8. 158
      1007
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      934
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      872
    Aihe