Hei! Olen ihastunut intohimoiseen jääkiekkoilijaan, Hän siis sekä pelaa itse lätkää, että on siitä kiinnostunut.
Oisko antaa neuvoja tai linkkejä jääkiekkoaiheeseen, MITÄ NAISEN TULIS TIETÄÄ JÄÄKIEKOSTA???
Haluaisin tehdä häneen vaikutuksen ;) En osaa vielä edes sääntöjä kunnolla lätkäpeleistä :7 Help....
Lätkän pelaajan iskeminen! APUA! :)
7
482
Vastaukset
- lätkägirl26
Pikku vinkki: OPETTELE!
- tööttii
... itekki oon kuses lätkäneplaajaan mutta en vaa siks että se pelaa lätkää silllä itsehän harrastan lätkää ja katson sitä kanssa aika reippaasti... ja tota sanompaha vaa että jos sää haluut sen kaa olla nii ehk se ei halu tietää että haluut olla sen kaa vaa sen lätkän takii ja jos se sust oikeesti tykkää sit jossaa vaihees ni se syy tuskin on se että "koska tiedät lätkästä" mut niih..
- you black
Kirjastosta ja googlesta löytää ainakin noi jääkiekon perussäännöt....mut varmaan riittää et haluut vaan seurata pelejä, oot kiinnostunut ja "ihailet" sen pelaamista ja tiedät mikä tilanne millonkin eli paljon peli. Ja selvitä sen suosikkijoukkua ja tykkää "vahingossa" samasta
- 2+4
Oon kuullu et lätkänpelaajat tykkää misseistä. Ei muutakun seuraaviin tissikisoihin
- asdfgjut
"Olen ihastunut intohimoiseen jääkiekkoilijaan, Hän siis sekä pelaa itse lätkää, että on siitä kiinnostunut"
Ihanko tosi? Jääkiekkoilija joka ihan itse pelaa lätkää? :D
Tää on kyllä mullistavaa.
Sinun lätkätiedoillasi ei ole miehelle mitään merkitystä.
Hymyilet kauniisti ja käyttäydyt tosi viehkeästi, se riittää, jos ulkonäköä löytyy siis. - pelimiestenKesytysKy
:D :D :D Haha, anteeks en naura aloittajalle mut oli tuo viimesin viesti aika hauska :D Joo siis tuskin lätkäpelaajaa kiinnostaa mimmin lajitietämys, ja toi missikommentti pitää siinä mielessä paikkaansa: Ole kaunis ja viehättävä ja ihaile miestä, ni eiköhän se lämpene vaikket mikään kiekkotietäjä oliskaan :)
- bimbokana
Joo, tuo missi-kiekkoilija -kuvio on kyllä tosi hämmentävä. Olen itse varsin nätti, päälle parikymppinen nainen, ja ihan viime aikoina kaksikin lätkänpelaajaa on tingannut syömään ja treffeille.
Lajistahan en tiedä paskaakaan enkä kyllä välitäkään, mutta näköjään yhtä tyhjäpäitä ne kiekkoilijatkin on kun katselee ulkokuoreltaan hyvännäköistä tolloa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial291879Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1621844Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3641646- 1501247
Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2151199Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221138- 121081
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt71032- 2851005
- 82991