Olen (nainen 30v) hakenut aktiivisesti seuraa netistä, kun en enää jaksa käydä viihteellä. Olen tutustunut moniin lupaaviin miehiin ja treffannut heitä, mutta toisia treffejä ei ole tullut - ainakaan niiden kanssa, joista olisin välittömästi kiinnostunut lähemmin. Ei siltikään, vaikka aatemaailmamme, harrasteemme, kumppanivaatimuksemme etc. olisivat kuinka yhtenäiset.
Etsivätkö miehet naisia helpommin pinkkiä unelmaa (love at first sight), onko juoksut juoksematta vai eikö ego kestä? Ulkonäössäni ja pääni sisässä ei pitäisi mitään vikaa olla. On kehuttu missiksi ja seksipommiksikin, arki- ja koulujärkeä löytyy ja KTM:n paperit rahoituspuolelta. En yritä olla mikään perfecto kaikessa, esim. tavoitella työelämässä mitään huippu-uraa, minkä pyörittäminen veisi kaiken vapaa-aikani, kun en välitä elää vain työlleni. Itsetuntonikin on kunnossa, tosin kuin aikaisemmilla poikaystävilläni. Entisenä maatilantyttönä en myöskään karsasta likaisia hommia ja olen oppinut keksimään ratkaisun ongelmaan kuin ongelmaan.
Etsivätkö miehet aivottomia ja avuttomia naisia, jotta pääsisivät pätemään asioissa? Pitääkö teidän egoa pönkittää asioissa, missä olette hyviä vai mikä teitä oikein vaivaa? Kertokaa se minulle. Kas kummaa, kun livenä kyllä saan seuraa ja vislauksia tuon tuosta, mutta en toisia treffejä.
Mihin mies kiinnittää ensi treffeillä huomion?
30
1698
Vastaukset
- 23f23f34gft234gt234
Kasvot ja pitkät sääret ilman selluliitteja.
Mää kiinnitän huomion silmiin ja hymyyn. Jos nää osuu ja uppoo, niin oon myyty.
Minulle on karttunut jonkin verran kokemusta nettideittailusta ja ihmissuhteista. Sellaista hyvää pakettia ei vain ole vielä tullut vastaan. Mielestäni kokonaisuus ratkaisee. Nainen saisi olla: katseenkestävä, kouluttautunut, fiksu, mukava ja äitiainesta. En halua myöskään sotkeutua mihinkään uusperhekuvioon.
Aika moni jättää kuvansa pois profiilistaan ja varmasti ihan hyvästä syystä esim. terveydenhuollon ammattilaiset. Omaan profiiliini on kuulunut kuva alusta asti. Kuvaton profiili nostaa kynnystä kirjoittaa jollekin sinänsä hyvän profiilin omaavalle naiselle. Olen aika monilla sokkotreffeilläkin ollut.
Kyllä sulla joskus tärppää. Kosahtaa oikein aimo kojamo vieheeseen. Sitten vain maltilla, aina välillä siimaa antaen ja väsytät ja rengastat sen:)- nassupieni
Mie itse olen sitä mieltä, että etsimällä ei löydä.. Mulla ainakin on moni mies kadonnut jos olen ollut liian innokas. Aina pitää olla vhä vaikeasti tavoiteltava ja miehen pitää saada tehdä vähän työtä "saalinsa" eteen.. Näin itse olen huomannut. Ja kyllä sitten kun se oikea löytyy niin se tulee toimimaan..
Tuo ei toimi muhun. Jos nainen ei anna vihreetä valoa, niin annan olla sitten. Hittojako sitä roikkumaan?
Tähän mennessä on tullut vastaan kaikenlaisia vaikeasti tavoiteltavia vaimokandidaatteja. Olen samalla kannalla kuin dr12. Jos ei nainen näytä vihreää valoa, niin kiinnostus lopahtaa aika pian. Ei kannata jäädä roikkumaan tai alistua peliin: tänään kiinnostaa vähän, huomenna ei kiinnosta, ylihuomenna taas kiinnostaa vähän. Näitä pelin pitäjiä on nähty ihan riittävästi.
Tällä en tarkoita sitä, että naisen pitäisi olla jotenkin yli-innokas. Ihan normaali seurustelu riittää ja se syventyy jos on syventyäkseen.- Syöppö
Kiinnitän huomiota ulkonäköön, ilmeisiin ja siihen miten nainen huomioi ja osoittaa kiinnostusta puheissa. En kaipaa naiselta kehuja siitä missä olen hyvä, tai halua päteä asioissa toiselle, tai egon pönkitystä, mutta kyllä kuitenkin jonkinlaista huomiota ja kiinnostuksen osoitusta kaipaan osakseni myös puheissa. Siispä niillä naisen avoilla (=älykkyydellä), ongelimien ratkaisulla, likaisten hommien karsattomuudella, työuralla, (itsetunnolla), jne. ei ole mulle juurikaan mitään merkitystä, ellei sitten niiden puute merkittävästi loista muissa asioissa.
- fgntyk
Kiinnitän huomiota ainoastaan naisen ulkonäköön. Millään muulla ei ole väliä.
- 54wy6j5ew7j
Et kertonut miksi toisia treffejä ei ole tullut.
Oletko edes ehdottanut mitään?
Tuntuu tosi oudolta että "seksipommi" tai "missi" ei kelpaisi toisille treffeille, saati sitten muuhun.- Sad
Minusta ei ole ollenkaan outoa ettei missityyppi kelpaa miehille. Eihän miehet tosiasiassa mitään missiä halua, vaan ihan tavallisen naisen. Yleinen luulo, että missityypit on tyhjäpäitä, elää edelleen. Ja jos olet vielä vaalea misstyyppi, niin kyllä miehet pysyy loitolla.Ei ne uskalla pahemmin tulla tykö muuta kuin tuhdissa jurrissa sökeltämään.Itse olen kokenut tämmöistä, on jopa sanottu että oot niin ylevän näköinen ettei uskalla edes yrittää lähestyä. No, en ole ylpeä, vaan ujo.Siksi ehkä luullaan, että en halua seuraa tai mitään vakavampaa.Olen hyvin koulutettu, hyvässä ammatissa, raitis, suht pitkä, hoikka ja urheilullinen ja olen suht. hyvännäköinen kasvoiltanikin vielä vaik on ikääkin jo. Pukeudun kauniisiin vaatteisiin ja osaan tanssia. Olen lämminsydäminen ja hyvä ihminen, rakastan lapsia ja vanhuksia. Siis muutenkin kuin työni vuoksi. Mulla on rahaa ja varaa matkustella ulkomailla pari kertaa vuodessa. Ja kaiken tuon edellä kertomastani huolimatta olen yksin. Juu, onko vika minussa, olenko olevinani liian täydellinen. Vai mikä on, kertoisko joku. Kaipaan kuitenkin rakkautta ja hellyyttä hurjasti.
- kohta keski-ikää
Sad kirjoitti:
Minusta ei ole ollenkaan outoa ettei missityyppi kelpaa miehille. Eihän miehet tosiasiassa mitään missiä halua, vaan ihan tavallisen naisen. Yleinen luulo, että missityypit on tyhjäpäitä, elää edelleen. Ja jos olet vielä vaalea misstyyppi, niin kyllä miehet pysyy loitolla.Ei ne uskalla pahemmin tulla tykö muuta kuin tuhdissa jurrissa sökeltämään.Itse olen kokenut tämmöistä, on jopa sanottu että oot niin ylevän näköinen ettei uskalla edes yrittää lähestyä. No, en ole ylpeä, vaan ujo.Siksi ehkä luullaan, että en halua seuraa tai mitään vakavampaa.Olen hyvin koulutettu, hyvässä ammatissa, raitis, suht pitkä, hoikka ja urheilullinen ja olen suht. hyvännäköinen kasvoiltanikin vielä vaik on ikääkin jo. Pukeudun kauniisiin vaatteisiin ja osaan tanssia. Olen lämminsydäminen ja hyvä ihminen, rakastan lapsia ja vanhuksia. Siis muutenkin kuin työni vuoksi. Mulla on rahaa ja varaa matkustella ulkomailla pari kertaa vuodessa. Ja kaiken tuon edellä kertomastani huolimatta olen yksin. Juu, onko vika minussa, olenko olevinani liian täydellinen. Vai mikä on, kertoisko joku. Kaipaan kuitenkin rakkautta ja hellyyttä hurjasti.
Voi olla että jotkut ujot naiset naamioivat ujouttaan itsetietoudeksi, tai se näyttää siltä. Sitä on miehenä kuitenkin vaikea tulkita oikein. Ehkä tuohon kannattaa kiinnittää jotain huomiota...
Hmm vai onko tämän keskustelun aloittaja suomi24:n toimittaja/moderaattori?
- Rima korkealla?
Vähän huono kysymys koska katsoppa että millaisten meisten kanssa olet mennyt treffeille?
Ovatko he OIKEASTI tavallisia vai ehkä kovinkin suosittuja meneviä miehiä?
Tämä kommentti nimittäin hämmensi:
"Olen tutustunut moniin lupaaviin miehiin ja treffannut heitä, mutta toisia treffejä ei ole tullut - ainakaan niiden kanssa, joista olisin välittömästi kiinnostunut lähemmin. "
Kysy nuo samat kysymykset itseltäsi kun kohtaat miehiä joista itse et ole ollut kiinnostunut.
Ihmetyttää kovasti että kehuskelet kuinka saat vislauksia, seuraa sekä moni on kiinnostunut, mutta sitten valitat kun et saa treffejä juuri niiden kanssa joiden haluaisit.
Kurkotatko kuuseen ja katajaan kapsahdat? Oliskohan miehet joita haluaisit todellisuudessa naismagneetteja etkä vain pärjää kilpailuissa muille miehille?
Oletko se ehkä sinä joka haluaa "love at first sight"
Kovasti kehuskelet itseäsi tuossa tekstissä ja voi olla että fiksu mies karttaa sellaista.
Toisaalta tämä toteamus:
"Etsivätkö miehet aivottomia ja avuttomia naisia, jotta pääsisivät pätemään asioissa? "
on täysin väärä päätelmä jossa haukut miehiä jotka eivät sinua halua mutta kuitenkin on nähtävästi paljon miehiä joita sinä et halua?
Pitääkö miehen olla aivoton ja isomunainen naistenmies jotta heidän pätevyytensä tekisi puolestaan sinuun vaikutuksen?
Osalla miehistä voi olla vaikea löytää seuraa OLLENKAAN ja sinulla taas vaikeutune taitaa olla se että se tarjottu seura ei kelpaakaan vaan haluaisit väkisin että ne pari tai muutama mies joista itse innostut olisivat superkiinnostuneita sinusta ja sitten kyselet aivan kuin miehissä olisi yleisesti jotain vikaa.
Mene itseesi ja katso peiliin. Sinulla sentään on valinnanvaraa, monella miehellä ei välttämättä ole.- tämä!!!
Asiaa.
- ^.^
What he said ^
- Qasim
Haluatko mustaa miestä? Wollahi, mä painan.lol
- ...
Jos jo ekoilla treffeillä tulee käsiteltyä aatemaailma, harrasteet ja kumppanivaatimukset niin eihän ne ole mitkään treffit vaan ristikuulustelu. Tosin ehkäpä tässä on sitten jo käyty kirjeenvaihtoa pohjalle kun näin hyvin ollaan asioista perillä.
Niin tai näin, ei se mahdollisimman itsensä kaltainen kumppani ehkä sittenkään kiinnosta. Omasta seurastaan kun voi nauttia ihan yksinäänkin... - bamboleiaaa
"Olen tutustunut moniin lupaaviin miehiin ja treffannut heitä, mutta toisia treffejä ei ole tullut - ainakaan niiden kanssa, joista olisin välittömästi kiinnostunut lähemmin. Ei siltikään, vaikka aatemaailmamme, harrasteemme, kumppanivaatimuksemme etc. olisivat kuinka yhtenäiset."
Minkäslaisia ne miehet ovat, joista kiinnostut lähemmin? Kyllä tuolta sanomasi pohjalta nimittäin jotain pitäisi tapahtua, jos sun odotukset on realistisella tasolla. - mies vastaa
"Etsivätkö miehet aivottomia ja avuttomia naisia, jotta pääsisivät pätemään asioissa? Pitääkö teidän egoa pönkittää asioissa, missä olette hyviä vai mikä teitä oikein vaivaa? Kertokaa se minulle. Kas kummaa, kun livenä kyllä saan seuraa ja vislauksia tuon tuosta, mutta en toisia treffejä."
Miksi ihmeessä mies hakisi avutonta ja tyhmää naisseuraa? Jos on vaihtoehtoja, niin mieluusti fiksua ja hauskaa naisseuraa. Mitä egoa se pönkittää jos näinen on tyhmä ja hänen kanssaan ei pysty keskustelemaan asioista jos hän ei vaikka selkeästi ymmärrä asioita.
Ongelmasi todennäköisesti on että sinulla itselläsi on pissaa korvien välissä tai olet ylimielinen päällepäsmäri mikä kokeen kaikki asiat kritiikkinä itseäsi kohtaan. Mieti mikä voisi olla vialla itsessäsi kun miehet eivät edes vaivaudu pyytämään toisille treffeille. Olen mitä ilmeisesti seksikäs, mutta miksi miehiä ei silti muka kiinnosta ja tähän on oltava jokin erittäin hyvä syy.- Veikkaanpa
Tyhmät miehet etsivät varmaan oman fiksuustasonsa naista. Fiksut miehet etsivät fiksua naista, jolle ei tarvi selittää koko ajan, eikä asiat mene perille sittenkään.
Ja jos aloittaja saa livenä seuraa, mikäs hänellä on ongelmana? Livenä on parasta löytää seuransa, koska tarvitsee arvailla vähemmän.
- hei vaan
Ilmeeseen. Naisesta näkee heti jos se on pettynyt kun tapaa uuden miehen ja onko se kiinnostunut miehestä. Ulkonäöllä kun on niin paljon merkitysta et nainen paljastaa heti itsestään jos miehen naama ei miellytä
Sitä ei voi tietää millainen olet treffeillä, mutta jos ihan vain tuon tekstin perusteella pitäisi jotain päätellä niin en lähtisi treffeille kanssasi. Mukavampaakin seuraa varmasti löytyy - sellaista joka ei tee numeroa osaamisistaan ja älystään. Ne on kuitenkin aika epäolennaisia asioita siinä tilanteessa.
- Mihess
Perä ,kasvot ja mukavuusprosentti.
- marathustra
Itsellä nuo samat, mutta joillakin miehillä tissit myös. Tai varsinkin ne.
- tyjtykjtkj
Kasvot,hiukset, peba, sääret ja vilkaisu naisen haaraväliin.
Siinä se. En ole tissimiehiä. - poismän
"Olen tutustunut moniin lupaaviin miehiin ja treffannut heitä, mutta toisia treffejä ei ole tullut - ainakaan niiden kanssa, joista olisin välittömästi kiinnostunut lähemmin."
Siinäpä se vastaus taitaa piillä, avainsana on "välittömästi". Tuo on aika yleistä suomalaisissa 20-30-vuotiaissa sinkkunaisissa, että jalat pitäisi välittömästi vetäistä alta. Olisin varmasti vieläkin sinkku, jos en olisi muuttanut terveemmän treffikulttuurin maahan työtarjouksen houkuttelemana.
Kokeilepa tutustua vähän paremmin niihin miehiin, jotka eivät heti ekoilla treffeillä tee vaikutusta, mutteivat ole myöskään luotaantyöntäviä. Saatat yllättyä. No ensimmäinen ongelma on, että montako ihmistä Suomessa on, joiden seurassa oikeasti viihdyt? Ei vaan "ihan kiva tyyppi" vaan sellaisia, joiden kanssa nyt vaan on niiiiin mukava viettää aikaa. Ja montako niistä on sellaisia, joiden kanssa voisit viihtyä päivästä toiseen ja jos et nyt loppuelämääsi niin ainakin (kymmeniä?) vuosia?
Näistäkin riivitään puolet pois, sillä oletan, että olet kiinnostunut vain miehistä. Ja montako näistä jäljelle jäävistä miehistä on sellaisia, joihin tunnet lisäksi seksuaalista kemiaa? Rajataan vielä lisäksi kaupungin tai maantieteellisen alueen ja jonkinlaisen luokkajaottelun mukaan taas suurin osa pois... Hiffaat varmaan, että vähiin käyvät hyvät ihmiset.
Totuus on, että hyviä sydämen ihmisiä ei montaa mahdu elämään, tai näin ainakin olen itse hiljalleen oppinut. Löytämistäni harvoista olen pitänyt tiukasti kiinni, he eivät ole elämässäni itsestäänselvyys. Suurin osa ihmisistä on kivoja, mutta harvassa ovat ne, joilta saa yhtä paljon kuin heille antaa.
Yhden vinkin voin antaa: älä hae aktiivisesti seuraa, vaan anna seuran hakea sinut. Heti, kun kyllästyt viimeisen kerran ja olet oikeasti täysin valmis elämään elämäsi yksin, avautuu paikka jollekulle, johon vetoat. Silloin et hae toiselta ihmiseltä mitään, jolloin hän tulee esiin. Kaikki juoksevat karkuun sellaista, joka haluaa muilta ihmisiltä jotain, mitä ei osaa itse itselleen antaa.- Ymmärrän hyvin
Siksi ei ole tullut toisia treffejä, kun olet ollut välittömästi kiinnostunut toisesta. Jos sen välittömästi osoittaa jollain tapaa, toisessa herää perääntymisreaktio. Miehen tulee ehdottomasti saada vikitellä sut, olethan sen arvoinen, varsinkin kun omaat terveen ja hyvän itsetunnon ja olet hyvin kouluttautunut. Anna miehen hoitaa ja keskity feminiiniseen enrgiaan. Hillitse sen sijaan oma mielesi, niin kuin jouduit hillitsemään sen, kun olet lukenut ja keskittynyt useaan haastavaan tenttiin. Kukaan kyseisistä henkilöistä ei ole ollut myöskään se oikea sinulle etkä vielä itsekään liene ollut tarpeeksi kypsä todelliseen rakkauteen. Pikkuhiljaa kuitenkin eteenpäin - miesten kanssa pätee muut säännöt kuin työelämässä, jossa eletään aktiivisen mielen puolella. Tunnistan ja tiedän täsmälleen ihmetyksesi, mutta pikkuhiljaa olen oppinut arvostamaan todellista naiseuttani, mikä tuntuu ihanalta. Vahvana naisena on haastavampaa, mutta sydämen kolahtaessa en vaihtaisi yhtäkään aiempaa kokemustani pois, sillä muuten en olisi minä nyt. Kehotan myös luopumaan miestoiveistasi kokonaan, niin johan voikin nurkan takaa yllättää, mikäs muu kuin R-A-K-K-A-U-S. Jokaisella meistä oma tiensä kuljettavana, oikea oma polku löydettävä, joten TSEMPPIÄ sinun tuleviin seikkailuihin.
- Maisteri33
Tämä nyt taas on tätä että "miesten pitäisi metsästää naisia" kuinkahan moni nainen on menettänyt mahdollisuutensa siihen mieheen kenet olisi halunnut leikkimällä hankalasti tavoiteltavaa. Se nyt vaan on niin että ap on treffaillut vääränlaisia miehiä. Itseäni ei ainakaan häiritse yhtään jos nainen olisi heti kiinnostunut. Jos nyt ei itsellä sitten kolahtanu niin kerron sen kyllä suoraan. Eihän siinä nyt mitään hävettävää ole. Ja se että kumpi tekee aloitteen asiassa on yhdentekevää. Minun mielestä nuo kissa ja hiiri leikit on aivan turhanpäiväisiä...kumpikaan ei loppukädessä tiedä missä mennään. Onko siinä sitten järkeä?? Parempi se on olla kiinnostunut kuin olla hiljainen hissukka kotona istumassa ja ihmettelemässä että mikä meni vikaan. Ota ihmeessä itse aloite niistä toisista treffeistä. Kyllä miehet siitä tykkää. usko pois.Tietty nuo pelimiehet pelästyy liian kiinnostuvaa naista mutta eikös se olisikin parempi pysyä niistä erossa ;)
- Ex Pimp
Millaisia viestejä ne miehet ovat lähettäneet sinulle, kenen kanssa olet päättänyt lopulta lähteä treffeille?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse824627Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093837Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1763637Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.642070Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.781268- 1301142
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1451072- 49989
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä26891