Olen 174cm pitkä ja painan 62kg. Haluaisin laihtua kesään mennessä tai viimeistään kesän loppuun mennessä 7-10kg. Voisiko joku kertoa miten saisin painon pudotettua mahdollisimman nopeasti?
Miten saa paino putoamaan nopeasti?
5
366
Vastaukset
- heikkisi
Leikkaa toinen jalkasi pois.
- Amber22
Cambridgen avulla teet sen turvallisesti, helposti ja nopeasti. Veikkaisin että parissa kuukaudessa olisit ton määrän pudottanut. Kannattaa kokeilla! :)
- reenailijamimmi
Itsehän olen 172cm ja painan 61kg ja voin hyvin. En tajua miksi haluat pudottaa painoa. Tähtää ennemmin kiinteytymiseen eli aloita puntti ja hanki lihasmassaa, huomaa että tällöin paino voi nousta lihas kun painaa läskiä enemmän.
- Nopeasti meni
Painoin kolme viikkoa sitten 64 kg ( pituus 160), ajattelin muutaman kilon tiputtaa. Juoksin kolme kertaa viikossa 6 km, vähensin leivän syöntiä yhteen ruisleipäpalaan päivässä. Mistään makeasta en ole koskaan pitänyt enkä jäätelöstä tms. Nyt painan 59. Taidan vielä muutaman kilon pudottaa. Tapanani oli syödä noin kuusi ruisleipäpalaa päivässä ja juustoakin melkoisen reilusti eikä todellakaan mitään kevytjuustoja. Homejuustoa ja Mustaleimaa yleensä. Juuston syöntikin kyllä väheni siinä kun vähensin sitä leivän syöntiä. Voita olen aina käyttänyt. Muuten olen kasvissyöjä. Koskaan aikaisemmin en ole laihduttanut.
- ..
toisaalta vaikka hyvin sait karistettua 5 kiloa, niin se määrä kyllä lähteekin tuosta alkupainosta helpommin kuin jos on 170 pitkä ja 60 kg. siitä haetaan jo tyylin vatsalihaksia ja luita näkyviin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754547Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093793Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1473509Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.411992Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891239- 1251064
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.136991- 57933
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25847