oletko koskaan käynyt kotibileissä, tupareilla, jatkoilla, etkoilla mitä niitä nyt onkaan. entä oletko koskaan järjestänyt niitä.
olen, en
Kotibileet ja muut
21
388
Vastaukset
- nöösi_poika
kotibileissä - KYLLÄ
tupareilla - EN
jatkoilla - EN
etkoilla - KYLLÄ
En ole muistaakseni järjestänyt em. tilaisuuksia koskaan.- natinaa naapurissa
Jos järjestäisit tulisiko kukaan?
- Ikuisesti yksin...
Kerran minut kutsuttiin kotibileisiin. Kauhea kokemus alkoholittomalle miehelle, joka ei ole tottunut meluun ja liian suuriin ihmisryhmiin. Poistuin paikalta hyvissä ajoin sanomatta mitään ja lupasin itselleni, että se oli eka ja vika kerta kun menen moiseen tapahtumaan.
- Nii niii
Niin. Epäsosiaalisen tyypin ei kannata väkisin tunkea itseään sosiaalisiin tapahtumiin, kun ei kuitenkaan siellä viihdy.
Menee vaan muiltakin juhlafiilis, kun yksi istuu nurkassa hiljaa naama norsunvitulla.
Ilman viinaa kyllä tuollaisissa tapahtumissa voi olla hauskaa, jos vaan muuten viihtyy ihmisten seurassa.
- :)))
Vain sukulaisten järjestämissä juhlissa, toki joskus ollaan eksytty ravintolaan jatkoille niistäkin. Minulla ei ole ollut ystävää tai kavereita yli 20:een vuoteen sitten yläasteen.
- koulun reksi
Joo kerran kävin kotibileissä ja kun piti mennä tansimaan niiin sanottiin et ei pääsekkään. Tanssimaan pääsi vaan sen synttäreiden suosikki poju. No aika monet alko vihamaaan sitä ja siiä tuli ennätys ajassa koulun epäsuosituin poika jota se ei tajunnut puoleen vuoteen ennen ku kerroin sille. Täähän kertoo vaan siitä et koulun henkilökunta ei tiedä mitään mistään
- wastaaja28
oletko koskaan käynyt:
kotibileissä? KYLLÄ
tupareilla? KYLLÄ
jatkoilla? KYLLÄ
etkoilla? KYLLÄ
entä oletko koskaan järjestänyt niitä?
KYLLÄ, kaikkia olen joskus "järjestänyt".
Outo kysymys...- Outo kysymys
Suhteellista et vissiin hirveästi pyöri palstalla
- mustispeppers
Joskus nuorena noita, on ollut kotibileitä, on ollut jatkoja, on jääty nukkumaan jonkun nurkkiin, kun jatkot on loppuneet, yms. muuta ns. normaalia. Silloin alko kuului todella paljon kuvioihin viikonloppuisin ja viikollakin opiskeluaikoina. Opiskeluaikoina ei kyllä ikinä jääty sänkyyn makaamaan, mikäli seuraavana päivänä oli koulua ja vaikka oltais oltu aamuun asti bilettämässä. Tupareilla ei ole koskaan ollut.
- MIes 34v
oletko koskaan käynyt:
kotibileissä? KYLLÄ
tupareilla? KYLLÄ
jatkoilla? KYLLÄ
etkoilla? KYLLÄ
entä oletko koskaan järjestänyt niitä?Kyllä, kaikkia noita. En tosin enää vuosiin, jatkoja lukuunottamatta. Kotibileissä? Jep.
Tupareissa? Jep.
Jatkoilla? Jep.
Etkoilla? Jep.
Kyllä kaikkiin ja järjestäjä olen minä ja kämppikset. Jos juuri jonain tiettynä viikonpäivänä tietyllä kellonlyömällä tahtoo porukkaa, se ei aina onnistu, mutta lopulta kyllä jonkinlainen joukko ihmisiä on ilmaantunut. Viime hipoissa olin ostanut pääsiäismunia ja jokainen vieras sai mun munaa suuhun. x)- joku mies vaan
Oot aika kivan oloinen nainen :) Plussat siitä että et ole alkanut pelkästään haukkua palstan miehiä jotka taistelevat luuseriutensa kanssa.
- 17
Hei, olen ATM.
Monenko miehen käyttämä nainen sinä olet ? - eiku eiku
17 kirjoitti:
Hei, olen ATM.
Monenko miehen käyttämä nainen sinä olet ?Veikataan että Naisasialuuserin ja Älyn haamun.
joku mies vaan kirjoitti:
Oot aika kivan oloinen nainen :) Plussat siitä että et ole alkanut pelkästään haukkua palstan miehiä jotka taistelevat luuseriutensa kanssa.
Kiitoksia, jonkinmoinen elämänmuoto, kivasti sanottu. :)
- HC ATM
En ole käynyt missään noista, enkä ole järjestänyt kertaakaan.
- missy-87
Kotibileissä? Kyllä
Tupareissa? Kyllä
Jatkoilla? Kyllä
Etkoilla? Kyllä
Olen myös järjestänyt kaikkia yllämainittuja. :) Meidän ystäväpiirillä on tapana pitää suhteellisen säännöllisesti kaikennäköisiä "kotibileitä" ja illanistujaisia. Joskus saunotaan, joskus laitetaan ruokaa ja välillä vaan ryypätään.- Listaa vähän.
Ketkä ei ole kutsuttu?
- Mies1985
Joskus teininä olin muutaman minuutin sellaisissa sen tapaisissa, joissa oli semmoista tarkkisporukkaa. Sinne jouduin silloisen kaverini takia. Olin siis silloin vielä peruskouluikäinen.
-
Eräs teininaiskaverini oli hiljattain sellaisissa ja menetti siellä neitsyytensä teinipelimiehelle joka oli korkannut jo aiemmin useamman kuin yhden neitsyen. Vielä käyttämättöminä säilyneet muut teininaisetkin käyvät niissä. - ???
Kotibileet: Kyllä
Tuparit: Kyllä.
Jatkoilla: En.
Etkoilla: Ketä on etko?- 201,3
Etkot tarkoittaa ryyppäämistä kotona ennen baariin lähtöä. Vrt, jatkot baari-illan jälkeen.
Tuutteko perjantaina meille etkoille?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874188Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293163No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10929
- 134921
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770