Itse työskentelen osa-aikaisena myyjänä Siwassa, työnantajana siis Suomen Lähikauppa Oy. Työsuhde jatkunut yli kolme vuotta ja maaliskuussa tehtyjä tunteja yli 130 eli kertaerän ehdot täyttyvät. PAMin jäsenkin olen. Kertaerä jätettiin kaikesta huolimatta maksamatta. Mistä voi johtua? Onko kohtalotovereita?
Samassa firmassa myymäläpäällikkönä työskentelevä sukulaiseni sen sijaan sai korvauksen ajallaan. :/
Maksettiinko sinulle huhtikuun kertakorvaus (kaupan ala)?
4
349
Vastaukset 4
- kys.
Oletko kysynyt pomoltasi, palkanlaskijalta tai luottamusmieheltä? Minkälaisen vastauksen sait? Jos et ole vielä kysynyt, kysy heti seuraavassa mahdollisessa tilaisuudessa.
- jj
Joo, ilman muuta selvitän tämän ensitilassa, mutta viikonloppuna asialle ei ollut oikein mitään tehtävissä.
Kertaerä minulle aivan 100% varmasti kuuluu, mutta mietityttää syy, miksi sitä ei maksettu. Oliko kyseessä "unohdus" vai eikö isossa firmassa kaikkien tuntipalkkalaisten kertaerän suuruutta kenties vaan ehditty laskea?
Lähinnä olisi ollut kiinnostavaa tietää, onko sama käynyt kovinkin monelle meidän firman työntekijälle ja onko ehkä jotakuta lähikauppalaista informoitu näistä maksuista.
- siwalainen
Lähikauppa maksaa sen huhtikuun viimeinen päivä tuntisopimuslaisille. Siitä tuli tiedoite työpaikoille..
- jj
Maanantaina sainkin tämän tiedon kaivettua esiin Kaupan työpöydältä. Harmillista, mutta niin tyypillistä, ettei pomomme ollut vaivautunut tästä mainitsemaan meille työntekijöille. Noh, pääasia että se korvaus on sieltä kuitenkin tulossa, ilman että siitä täytyy taistella työnantajan kanssa. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa28912Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää70850- 162832
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.104804Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27738Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93687Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒192670Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks38612- 22602
- 61592
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40549On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78500Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu115497Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12495- 39485
- 57475
- 73461
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75457- 55447
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25447