Tasot eivät taida päteä minuun?

Tasoton nainen

Sinkkuna surffailin täällä ja joskus pohdin että pitääkö nuo tasot oikeasti paikkaansa. Minun parisuhteeni ei kyllä mitenkään käy yksiin tasojen kanssa.
Tällä hetkellä olemme kihloissa ja asumme yhdessä.

Minä olen maaseudulta, melko matalat tulot molemmilla vanhemmilla, toisella koulutustausta ammattikoulu ja toisella ylioppilas. Olin rankasti koulukiusattu ala-asteen ja vaikka nykyään osaan jutella ihmisten kanssa, olen aina ollut kaikkea muuta kuin sosiaalinen. Minulla on "huono tausta" siinä mielessä että meillä oli myös perheväkivaltaa, joka kohdistui minuun ja jätti tuon kiusaamisen lisäksi minuun pysyvät jäljet. En menestynyt koskaan koulussa erityisen hyvin, olin keskitasoa ja välillä ihan riman alle. Lukion jätin kesken, menin ammattikouluun ja valmistuin. Kotoa muutin 16-vuotiaana.

Olen ihan hoikka, aina ollut normaalipainoinen. Mutta aina en todellakaan ole elänyt terveellisesti, sillä suklaa ja olut on kiinnostaneet liikaa. Myös tupakoin nuorempana. Kasvoiltani en ole kaunis, vaan sanoisinko ihan nätti. Toki jos laittaudun esim. juhliin, voisi sanoa joskus "kaunis". Nykyään minulla on viikossa kaksi liikunnallista harrastusta ja niiden lisäksi sali ja lenkkeily.

Nuoruus 13-20v oli masennusta, viiltelyä, ongelmia, tupakointia, aikaista itsenäistymistä, suklaan syöntiä, kaljottelua..

En ole mikään täysin sivistymätön tai tyhmä, mutta sen voin sanoa etten todellakaan ole mikään penaalin terävin kynä myöskään. Sanoisinko tyhmähkö nainen, mutta ei mitenkään bimbolla tai todella huomattavalla tavalla.

Mitäkö mies on?

Vanhemmat ei korkeasti koulutettuja, mutta paremmat tulot. Hieman maaseudulta hän on myös kotoisin, mutta vanhemmat ovat fiksuja eikä ollenkaan junttimaisia ja asioivat mielellään kaupungissa. Vanhempien kanssa aina ollut hyvät välit. Ehkä pientä kiusaamista koulussa on ollut, muttei niin rankkaa kuin minulla.

Mies on pitkä, komea ja korkeasti koulutettu. Kroppa on aina ollut hoikka, ei mitenkään erityisen urheilullinen mutta liikkunut aina jotenkin. Mies on sosiaalinen ja hänellä on aina ollut paljon ihmisiä ympärillä. On älykäs ja kykenee keskustelemaan lähes kenen tahansa kanssa. Kiinnostunut paljon taloudellisista asioista ja politiikasta. Mies on elänyt terveellisesti ja ollut syömisen kanssa aina sinut. Tosin olutta on hänelläkin kulunut joskus liikaa, mutta siihen ei ole liittynyt masennusta tai muita ongelmia.

Mikäkö meitä yhdistää? Olemme molemmat omalla tavallamme ujoja omassa maailmassa eläjiä ja maaseudulla kasvaneita. Tulevaisuuden suunnitelmat on samalla aaltopituudella. Molemmat ollaan eläinrakkaita. (Tosin minä eläinrakkaampi kun on aina ollut useampi lemmikki vastuulla) Miehen autoharrastus myös ilahdutti kovasti.

Eli onhan meillä yhteistä, mutta sanokaapa millä tavoin tässä tasot muka kohtaa? Parisuhteessa on nyt keskenään ATN ja alemmuuden tunnetta kokeva YTM.

16

162

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heehke

Vapunaaton provoilua.

• %5%5%5%5555

Yhdistävää on, että Te molemmat olette maaseudulta ja (sen takia tai siittä huolimatta) Teillä on tervettä järkeä molemmilla. Olette löytäneet toisenne, koska tykkäätte toisistanne. Sillä tavalla parisuhteet syyntyy eikä mitään tasoja miettimällä. Etkä ole mitenkään tyhmä. Tunteellinen nuori nainen teksin perusteella, ja sehän on vain plussaa. Onnea teille!!!!

• sillitrooli

Jokainen, joka on vähänkään tutustunut markkina-arvoteorian perusolettamuksiin, näkee heti, että teidän parisuhteenne mukailee juuri niitä. Ei kukaan ole ikinä väittänytkään, että ns. AT-naisten olisi erityisen vaikea pariutua.

• Tasoton nainen

Enpä väitä minäkään missään kohtaa niin. AT-naisen ei ole vaikeaa pariutua, ehei. Mutta yleensä pariutuu aikalailla tasoisensa kanssa.

• sillitrooli
        Tasoton nainen kirjoitti:

Enpä väitä minäkään missään kohtaa niin. AT-naisen ei ole vaikeaa pariutua, ehei. Mutta yleensä pariutuu aikalailla tasoisensa kanssa.

Siinäkin olet väärässä. Koko markkkinoiden epätasapaino johtuu siitä, että kaikki naiset yrittävät väkisin pariutua YT-miesten kanssa. Naiset tappelevat verissäpäin muutamista suosituista miehistä. Loput miehet joko ottavat naisen, joka pitää kyseistä miestä lohdutuspalkintona, tai sitten osa miehistä ei ikinä pääse naista edes löytämään.

• gfdssdgsdfsdg
        sillitrooli kirjoitti:

Siinäkin olet väärässä. Koko markkkinoiden epätasapaino johtuu siitä, että kaikki naiset yrittävät väkisin pariutua YT-miesten kanssa. Naiset tappelevat verissäpäin muutamista suosituista miehistä. Loput miehet joko ottavat naisen, joka pitää kyseistä miestä lohdutuspalkintona, tai sitten osa miehistä ei ikinä pääse naista edes löytämään.

Hieman pyöreähkö nainen etsii nalllekarhumiehen vierelleen sohvalle katselemaan kanssaan elokuvia. Miksi tälläinen nainen etsisi menevän urheilullisen sixbäk miehen joka on aina urheilemassa ja jota muut naiset kuolaavat?

Nainen etsii aina itsellensä sopivaa miestä. MAT teoria kusee...

• Lilliputti77

Noi taso- jutut ei päde mihinkään. Yhden miehen kehittelemää teoriaa, josta on oikea tutkimus kaukana. Yhtä tieteellistä, kuin bepanthen syöpäkasvaimeen, mutta joitan viirupäitä se jaksaa innostaa. Jotekin vissiin helpompi heille kestää se miksi suksi ei luista ja elämänvalttikortit puuttuu eikä ovetkaan aukene heille. Onhan se toki kivempi selittää että muissa on syy, kun itse ei onnistu.

• eipä valehdella

Missä MAT sanoo että on muiden vika jos mies on ATM? Jos mies on ruma ja köyhä, ja naiset eivät halua häntä, se on vain miehen ja hänen geeniensä vika. Naiset eivät halua sellaista miestä, joten MAT on todistettu toimivaksi.

Eli eipä väitetä paskaa, että mat väittäisi olevan muiden syy, jos ei ole haluttava muiden silmissä.

• fbfffggf

Laasasen teoriat eivät ole luonnonlakeja, mutta kyllä niissä hiukan perää kuitenkin on.

Kyllähän ohjakset pariutumismarkkinoilla on naisten käsissä, tuskin kukaan pystyy tätä kiistämään.

• 5646543346
        fbfffggf kirjoitti:

Laasasen teoriat eivät ole luonnonlakeja, mutta kyllä niissä hiukan perää kuitenkin on.

Kyllähän ohjakset pariutumismarkkinoilla on naisten käsissä, tuskin kukaan pystyy tätä kiistämään.

"Kyllähän ohjakset pariutumismarkkinoilla on naisten käsissä, tuskin kukaan pystyy tätä kiistämään. "

Ei ole naisten käsissä. Se että miehet ehdottelevat seksiä tai laittavat sähköposteissa kullinkuvia naisille 100 kkpl ei takaa sitä että nainen löytäisi täysjärkistä seuraa.

• :)))

Siis hoikka, normaalin näköinen nainen muka atn. NO EI TASAN OLE, vaan ulkonäöllisesti kaikkei halutuinta parisuhde kamaa.

Köyhä? Mies ei yleensä välitä naisen varallisuudesta.
      Ujo, arja, heikkoitsetuntoinen? Olemukseltaan nöyrät naiset jotka eivät ole liian ylpeitä ovat juuri parhaita. Sellaista naista tavismieskin uskaltaa lähestyä.

Eli et millään mittarilla edes ole atn, vaan kuulut ryhmään, joka on parisuhteeseen halutumpi kuin ylpeät missikaunottaret, joita vain jääkiekkoilijat tai hunksit uskaltavat yrittää.

Jos et siis osaa arvioida omaa tasoasi, se ei todista vielä teoriaa vääräksi, vaan ainoastaan sen, ettet osaa objektiivisesti arvioida kuinka haluttu nainen parisuhteeseen sinä oikeasti olet.

Toki kiva että olet onnellisia parisuhteessanne. Miehesi on aivan erityisen onnekas, että on saanut naisen joka ei osaa arvatakaan miten suosittu voisi olla. Vähän kuin teinileffoissa, kaunis ja vaatimaton nainen joka vain luulee olevansa ruma, on elokuvan sankarille lopulta se oikea.

• Upeeta upeeta!!

• :)))
        Upeeta upeeta!! kirjoitti:

Voi tziisus, teinileffat ja elokuvan sankarit.............*tähän jotain mahtipontista musiikkia Disney Studiolta*

http://www.youtube.com/watch?v=Woepv9WZGQI&feature=fvsr

noin... voi kuin ihkua

Ja pointtisi on?

Minun pointtini on, että aloittaja luulee olevansa huonompi kuin onkaan. Todellisuudessa hänen kaltaiset naiset ovat parisuhteeseen halutumpia kuin missit, sillä miesten määrä joka uskaltaa tavoitella häntä on suurempi kuin misseillä.

• nöösi_poika

"mutta sanokaapa millä tavoin tässä tasot muka kohtaa?"

Vaikuttaa siltä, että KTN sai KTM:n. Eihän tuossa ole mitään ihmeellistä!

• auts

Ei ne päde mihinkään sillä lailla kuin niitä täällä hoetaan

• fghyk

Siis naisen tasonhan tosiaan määrittele VAIN JA AINOASTAAN ULKONÄKÖ. Sanot olevasi hoikka/normaali vartaloinen ihan nätti ja laittautuessasi jopa kaunis.
      Et siis todellakaan ole AT-nainen vaan kuulostat ylemmän tason KT-naiselta.

Ja kun kerran sanot että kumppanisi on alemmuuden tunnetta kokeva YTM, niin se tarkoittaa ettei hän taida oikeasti olla YTM. Miehillä ylemmän tasoisuus liittyy paljon henkisiin ominaisuuksiin, ja jos hän tuntee alemmuuden tunnetta, niin silloin hän todennäköisesti ei ole YTM.

Olette siis molemmat keskitasoa ihan markkina-arvoteorian mukaisesti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      132
      5381
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      31
      3862
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2480
    4. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      38
      2044
    5. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      24
      1753
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1704
    7. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1640
    8. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1608
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      29
      1463
    10. Olitpa ikävän

Kylmä eilen. Miksi ihmeessä?
      Ikävä
      38