Hei!
Olen asunut Suomessa noin vuoden ja ihmetelen miten täällä voi saada ystäviä.
Tarhassa ja lasten leikki puistossa ihmisillä on vaikea etes sanoa hei. Minun naapurit alkoivat sanomaan hei vasta 2 päästä muuton jälkeen. Minä hymyilen ja olen ja monet vaan katsoo ihan ihmesään. Olen skandinaavi.
Haluasin tietää jos on mahdollista saada ystäviä täällä? se tuntuu vaan niin vaikealta. Ihmiset ei vaikuita olevan kiinnostuneita ja en ymmärrä mentaliteetia.
Miten kannattaa lähestyä toisia?
kiitos
Miten Suomesta saa ystäviä?
3
160
Vastaukset
Jos keksit vastauksen, kerro minullekin :) tuntuu, että täällä ystävystytään vain yhteisten tuttujen tai työn kautta, muuten kavereita ja ystäviä on todella vaikea löytää, etenkin nyt aikuisena.
- natiivi
Ehkä voisit pitää lapsille syntymäpäivät, joihin kutsut myös vanhemmat / äidit? Suomessa ei yleensä tutustuta niinkään julkisilla paikoilla, mutta kutsutaan aika helposti kylään omaan kotiin ja nimenomaan koti on se paikka, jossa vietetään aikaa ystävienkin kanssa. Tai aloita joku harrastus, jossa tapaat ihmisiä ja sitten rohkeasti pyydät harrastuskavereita käymään kotiisi vaikkapa järjestämällä illanvieton tms. Suomalaiset ovat myös hyvin rehellisiä ja suoria, joten voit ihan hyvin sanoa ihmisille suoraan, että et ole tutustunut täällä ihmisiin ja haluaisit ystäviä.
- Seen it many times
Money talks, only :( nowadays....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella273019No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760