Intuitio/kuudes aisti

70

280

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Noh, mulla on erittäin vahva intuitio, minkä avulla pystyn ennustamaan tulevaisuutta. Intuitio johtuu herkkyydestä ihmisten suhteen, minkä ansiosta ennustan ihmisten käyttäytymistä. Tuota voin sitten yrittää selittää sanoiksi psykologisoimalla.

      • Eikö se toisaalta ole aika kahlitsevaa? Jos on mielessään jo lyönyt lukkoon, miten toinen ihminen tulee käyttäytymään? Joskus elämä tai ihminen saattaa kuitenkin yllättää..?


      • Oletko varma ettet omalla käyttäytymiselläsi ruoki ennustamaasi muiden ihmisten käyttäytymistä? Tee ikään kuin itseään toteuttavia profetioita..


      • huom.
        bravo.bravi kirjoitti:

        Oletko varma ettet omalla käyttäytymiselläsi ruoki ennustamaasi muiden ihmisten käyttäytymistä? Tee ikään kuin itseään toteuttavia profetioita..

        PROJEKTIIVINEN IDENTIFIKAATIO!


      • Kuudes aisti:.!1%#+?
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Eikö se toisaalta ole aika kahlitsevaa? Jos on mielessään jo lyönyt lukkoon, miten toinen ihminen tulee käyttäytymään? Joskus elämä tai ihminen saattaa kuitenkin yllättää..?

        .

        kuudes aisti sanoo että tähän tulee Nilsson; Everybodys talking

        http://youtu.be/2AzEY6ZqkuE

        har!

        .



      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Eikö se toisaalta ole aika kahlitsevaa? Jos on mielessään jo lyönyt lukkoon, miten toinen ihminen tulee käyttäytymään? Joskus elämä tai ihminen saattaa kuitenkin yllättää..?

        En minä mitään lukkoon lyö. Ne vain toimivat aina siten, ennustettavasti. Jos löisin asioita lukkoon, ei tällaisia kirpela-juttuja täällä nähtäisi.

        Asiahan on niin, että vaikka kuinka olisi avarakatseinen ja kiinnostunut ihmisistä, se toinen toimii aina omalla tavallaan.


      • bravo.bravi kirjoitti:

        Oletko varma ettet omalla käyttäytymiselläsi ruoki ennustamaasi muiden ihmisten käyttäytymistä? Tee ikään kuin itseään toteuttavia profetioita..

        Kyllä sekin on mahdollista ja todellista.


      • bravo.bravi kirjoitti:

        Oletko varma ettet omalla käyttäytymiselläsi ruoki ennustamaasi muiden ihmisten käyttäytymistä? Tee ikään kuin itseään toteuttavia profetioita..

        Olen varma, etten toimi niin. Tiedän kyllä, mitä tarkoitat, koska olen sellaisia ihmisiä läheltä katsellut.
        Mulla ei ole kyse siitä, että olisi värilasit silmillä ja sitäkautta ruokkisin toisen toimintaa, vaan päinvastoin, tunnistan ne toisen värilasit hyvin herkästi, joiden pohjalta se toimii jollain tavalla, oli asiat sitten miten tahansa, tai tein sitten mitä tahansa.

        Joskus olen monta naista jättänyt väliin, kun on jo alkuun nähnyt, millä verukkeilla suhde neljän vuoden päästä loppuisi.


      • huom. kirjoitti:

        PROJEKTIIVINEN IDENTIFIKAATIO!

        Vähän sen tapaista. Värilaseissa on ehkäpä samaa projektiivisen identifikaation kanssa.


      • sxthsens kirjoitti:

        Kyllä sekin on mahdollista ja todellista.

        Sanoppa tuo joskus siskollesi. Siskosi on siitä hassu, että se näkee itsessään kaiken vian silloin, kun siinä toisessa on vika ja siinä toisessa kaiken vian, kun siinä itsessä on vika.

        Helposti luettava ihminen, joka on sulkeutunut toisten terveeltä vuorovaikutukselta, joka uhkaisi hänen värilasejaan.


      • dazu kirjoitti:

        En minä mitään lukkoon lyö. Ne vain toimivat aina siten, ennustettavasti. Jos löisin asioita lukkoon, ei tällaisia kirpela-juttuja täällä nähtäisi.

        Asiahan on niin, että vaikka kuinka olisi avarakatseinen ja kiinnostunut ihmisistä, se toinen toimii aina omalla tavallaan.

        "Asiahan on niin, että vaikka kuinka olisi avarakatseinen ja kiinnostunut ihmisistä, se toinen toimii aina omalla tavallaan."niinhän ne ihmiset tekee. Eikö periaatteessa hyvän intuition omaavana kannattaisi olla vain ja hengailla ja odotella, että nyt intuitio sanoo, että :" toimi"? Muu aika olla välittämättä muusta turhasta sälästä.Keskittyä vaikka ihan muihin juttuihin.


      • dazu kirjoitti:

        Sanoppa tuo joskus siskollesi. Siskosi on siitä hassu, että se näkee itsessään kaiken vian silloin, kun siinä toisessa on vika ja siinä toisessa kaiken vian, kun siinä itsessä on vika.

        Helposti luettava ihminen, joka on sulkeutunut toisten terveeltä vuorovaikutukselta, joka uhkaisi hänen värilasejaan.

        Dazu. Kirpela ei ole minun sisko. Muistan mitä silloin tapahtui palstalla. Jotenkin vaan halusin puolustaa kirpelaa, kun paljastit siitä kaikkia muille kuulumattomia asioita täällä. Ehkä vihasi oli oikeutettua, mutta siltikin. Missään salaliitossa emme olleet. Emme edes missään yhteydessä. Osaan olla kamala, jos koen että jotain kohdellaan epäoikeudenmukaisesti. Mutta näenkö minäkään kaikkea? No en. Yritin selvittää oman kantani asiaa kuten sinäkin, kumpi teki väärin ja kenelle.


      • sxthsens kirjoitti:

        Dazu. Kirpela ei ole minun sisko. Muistan mitä silloin tapahtui palstalla. Jotenkin vaan halusin puolustaa kirpelaa, kun paljastit siitä kaikkia muille kuulumattomia asioita täällä. Ehkä vihasi oli oikeutettua, mutta siltikin. Missään salaliitossa emme olleet. Emme edes missään yhteydessä. Osaan olla kamala, jos koen että jotain kohdellaan epäoikeudenmukaisesti. Mutta näenkö minäkään kaikkea? No en. Yritin selvittää oman kantani asiaa kuten sinäkin, kumpi teki väärin ja kenelle.

        Heihei! Ei tässä mitään katkeruutta ole sen suhteen, enkä edes muista että olisit kirpelaa puolustanut. Genio vaan kirjoitti sun nimen palstalle joskus lokakuussa ja oli sama nimi, ku kirpelan siskolla. Sit olen pari kertaa katsellut, että kirpela on jutellut sulle puskista sillain, että sulla ei ole ollut mitään ongelmia tunnistaa sitä ja juttelunne on olleet aika tuttavallista.

        Ja, ja sit kuulin jotain juttua tossa ihan hiljattain.


      • dazu kirjoitti:

        Heihei! Ei tässä mitään katkeruutta ole sen suhteen, enkä edes muista että olisit kirpelaa puolustanut. Genio vaan kirjoitti sun nimen palstalle joskus lokakuussa ja oli sama nimi, ku kirpelan siskolla. Sit olen pari kertaa katsellut, että kirpela on jutellut sulle puskista sillain, että sulla ei ole ollut mitään ongelmia tunnistaa sitä ja juttelunne on olleet aika tuttavallista.

        Ja, ja sit kuulin jotain juttua tossa ihan hiljattain.

        Minä en kuitenkaan tunnista puska-kirpelaa :\ Minä olin itse siihen aikaan puskina. Käytin joka päivä eri nimeä, tai melkein joka vastaukseen. Jokainen vastaukseni sai yleensä vastausta kuvaavan nimen :) Vasta genioon nimi sistinas pysähtyi. Koskaan emme jutelleet muutoin kun palstan kautta. Genio - en tiedä hänestä. Kaikki mitä kirjoitimme oli muillekin julkista.Hän piti minua jonakin toisena, niin kuin minäkin alkuun häntä.

        Kerro pois jos joku asia vaivaa vielä. Minulla ei ole mitään syytä salata asioita. Haluan että omalta osalta voin auttaa sinua, jos aiheutin hämminkiä (puskana aiheuttaa aina:).


      • sxthsens kirjoitti:

        Minä en kuitenkaan tunnista puska-kirpelaa :\ Minä olin itse siihen aikaan puskina. Käytin joka päivä eri nimeä, tai melkein joka vastaukseen. Jokainen vastaukseni sai yleensä vastausta kuvaavan nimen :) Vasta genioon nimi sistinas pysähtyi. Koskaan emme jutelleet muutoin kun palstan kautta. Genio - en tiedä hänestä. Kaikki mitä kirjoitimme oli muillekin julkista.Hän piti minua jonakin toisena, niin kuin minäkin alkuun häntä.

        Kerro pois jos joku asia vaivaa vielä. Minulla ei ole mitään syytä salata asioita. Haluan että omalta osalta voin auttaa sinua, jos aiheutin hämminkiä (puskana aiheuttaa aina:).

        Et sinä ole hämminkiä aiheuttanut, mutta olenko minä? Kyllä sä olet tän vuoden puolella pari kertaa tunnistanut puska-kirpelan aika sukkana.

        Hyvä kysymys: miksi se haittaa, vaikka tietäisinkin, että olette tuttuja? Joskus kirpela-hässäkän aikana mainitsit, että olette kirpelan kanssa olleet priva-yhteyksissä. Myös kirpela on tällaista joskus minlle sanonut. Outoa, että nyt sanot jotain ihan muuta.

        Genio oli kuitenkin se joka tiesi sun nimen ja asuinpaikan.


      • dazu kirjoitti:

        Et sinä ole hämminkiä aiheuttanut, mutta olenko minä? Kyllä sä olet tän vuoden puolella pari kertaa tunnistanut puska-kirpelan aika sukkana.

        Hyvä kysymys: miksi se haittaa, vaikka tietäisinkin, että olette tuttuja? Joskus kirpela-hässäkän aikana mainitsit, että olette kirpelan kanssa olleet priva-yhteyksissä. Myös kirpela on tällaista joskus minlle sanonut. Outoa, että nyt sanot jotain ihan muuta.

        Genio oli kuitenkin se joka tiesi sun nimen ja asuinpaikan.

        En ole tunnistanut. Mitenkä muka olisin? Emme edes jutelleet juuri palstalla. En ole ollut privassa. En ole jutellut privassa yhdenkään naisen kassa. Geni ei tiedä minun nimeä, eikä asuinpaikkaa. Ei ole edes koskaan kysynyt.


      • sxthsens kirjoitti:

        En ole tunnistanut. Mitenkä muka olisin? Emme edes jutelleet juuri palstalla. En ole ollut privassa. En ole jutellut privassa yhdenkään naisen kassa. Geni ei tiedä minun nimeä, eikä asuinpaikkaa. Ei ole edes koskaan kysynyt.

        Hmmmm... joko kulissit pysyy loppuun asti kasassa, ku perhesurmaajalla, tai siten tässä on jotain hyvin outoa.

        Tykkäätkö muuten pitää korkeakorkoisia saappaita?


      • dazu kirjoitti:

        Hmmmm... joko kulissit pysyy loppuun asti kasassa, ku perhesurmaajalla, tai siten tässä on jotain hyvin outoa.

        Tykkäätkö muuten pitää korkeakorkoisia saappaita?

        Juu - ja etenkin juhlissa. Muutoin saappaissa on korkeat, mutta käveltävät korot. Ja ei - minulla ei ole siitä huolimatta mitään tekemistä kirpelan kanssa,


    • ei.

      kaupan kassallakin meen aina hitaimpaan jonoon.

      • Joo ei toimi mullakaan kaupassa. Voi johtua siitäkin, että vajoan ajatuksiini jonossa ja hätkähdän hereille vasta, kun huomaan, että tässä on seisty jo tovi..


    • juu, kerran prätkällä mäkeen noustessani, tul mieleen et pitää mennä ihan oikeaa reunaa pitkin ja ilmeisesti pelasti henkeni, ku joku ääliö ol lähtenyt mäen vastapuolella ohittamaan toista auto niin et jos en olis menny etukäteen oikealle reunalle niin nokka kolari ois tullu.

      • Joo. Luulisin,että liikenteessä tosta on erityisesti hyötyä. Meinaan, jos aikoo hengissä pysyä. Eipä noita pysty kellekään todistaa mutta mitä väliä sillä on. Ja itseltäkin saattaa unohtua äkkiä. Silti musta kannattaa luottaa siihen intuitioon just nopean tilanteen tapauksissa...


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Joo. Luulisin,että liikenteessä tosta on erityisesti hyötyä. Meinaan, jos aikoo hengissä pysyä. Eipä noita pysty kellekään todistaa mutta mitä väliä sillä on. Ja itseltäkin saattaa unohtua äkkiä. Silti musta kannattaa luottaa siihen intuitioon just nopean tilanteen tapauksissa...

        pari kertaa oon liikenteessä välttänyt kolarin luottaessani vaistooni.
        mut eihän tää outoa ole, koska mummoni oli noita


      • monte24 kirjoitti:

        pari kertaa oon liikenteessä välttänyt kolarin luottaessani vaistooni.
        mut eihän tää outoa ole, koska mummoni oli noita

        Oho. Oliko minkä maalainen noita?


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Oho. Oliko minkä maalainen noita?

        urugualainen


    • No jos nimenomaan minulta kysyt, niin minun kuudes aisti on musiikki - jonka kautta voin tuntea eri tavalla. En normaalia aina käytä, vaikka myöhemmin huomaan että olisi kannattanut. Joillekin asioille olen taas liiankin intuitiivisen epävarma ja jätän katsomatta. Eli ei voi tietää, olinko oikeassa.

      Miten sinulla. Onko joku asia joka vaivaa mieltä?

      • yybee meni saunaan

        Jep, mietin tissejäsi, laita kuva niistä!


      • Niin. Tää olikin sulle sopiva kyssä ;) Tuli mieleen heti kun olin laittanut, sxthsens:)

        Eri taidemuodot, musiikki, taide, kirjoittaminen, kaikki liittyvät intuitioon aika vahvasti Ei niitä varmaan olis olemassa ilman tekijöiden intuitiota. Tai niistä nauttivien intuitiota. Joskus.. Joskus intuitio sanoo, että ole varovainen intuitiosi esittelemisen kanssa.. Piilota intuitiosi. Niin mulla :)

        Ei mua vaivaa intuitio, mulle se on voimavara. Sellainen pehmeä tyyny, kuten vaikka musiikki.


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Niin. Tää olikin sulle sopiva kyssä ;) Tuli mieleen heti kun olin laittanut, sxthsens:)

        Eri taidemuodot, musiikki, taide, kirjoittaminen, kaikki liittyvät intuitioon aika vahvasti Ei niitä varmaan olis olemassa ilman tekijöiden intuitiota. Tai niistä nauttivien intuitiota. Joskus.. Joskus intuitio sanoo, että ole varovainen intuitiosi esittelemisen kanssa.. Piilota intuitiosi. Niin mulla :)

        Ei mua vaivaa intuitio, mulle se on voimavara. Sellainen pehmeä tyyny, kuten vaikka musiikki.

        No tavallaan minullakin on tapana pitää omat piilossa. Lähinnä kai sen vuoksi, että saan aikaa hakea epäröinnilleni selitystä. Toisaalta asioiden ääneen lausuminen saa uusia tapahtumia aikaan :)

        Ehkä kuvasin väärin. Kuudes aisti ei ole tapa tuntea eri tavalla. Se on enemmänkin tapa tuntea yhdellä lisätavalla.


      • sxthsens kirjoitti:

        No tavallaan minullakin on tapana pitää omat piilossa. Lähinnä kai sen vuoksi, että saan aikaa hakea epäröinnilleni selitystä. Toisaalta asioiden ääneen lausuminen saa uusia tapahtumia aikaan :)

        Ehkä kuvasin väärin. Kuudes aisti ei ole tapa tuntea eri tavalla. Se on enemmänkin tapa tuntea yhdellä lisätavalla.

        Kuudes aisti on semmoinen, että moni sanoo, mikset hyödynnä sitä siinä ja siinä elämän tilanteessa. Mutta kun se ei mene niin. Jos sitä alkaa hyödyntämismielessä käyttämään, se pakenee:o


    • Joskus esim.pitkävetokuponkeja laittaessa etiäinen on oikein kuiskutellut "järkipäätöstä" vastaan, ja oikein on kuiskutellut. Ihmisten palkkaamisessa pari kertaa olis pitänyt uskoa intuitiota, nykyään uskonkin. Samoin kun jälkikasvu käyttää ilmaisua "pitäisi tehdä/pitäisi käydä jne. intuitio sanoo, että se tarkottaa että mä teen, meen, haen, tuon ja vien ja maksan ja 110% tapauksista osuu oikeaan :D

      • Mulla on joskus "virallisesti" sanottu että mulla on hyvä intuitio (yhteen kouluun pyrkiessä,sanottiin että vaikka olin nuori, pääsin hyvän intuition vuoksi sinne). Mutta silti mua ei ole koskaan tullut mieleen että voisin konkreettisesti kokeilla, olisko siitä hyötyä, esim. lottoamisessa tai muissa rahapeleissä. Jotenkin mä ehkä suojelen liikaa sitä intuitiota ja käytän sitä vaan tärkeissä jutuissa. Joo, lapsien kohdalla minäkin kyllä :)


      • Oho. :D Sulla onkin sitten varmat tiedossa. Minulle se vaan on hauskanpitoa ja pientä yllätystä, jos joku sattuu :D


      • sxthsens kirjoitti:

        Oho. :D Sulla onkin sitten varmat tiedossa. Minulle se vaan on hauskanpitoa ja pientä yllätystä, jos joku sattuu :D

        Ihmisten palkkaaminen? Jos joku tuntuu liian hyvältä, niin se ei ole totta :) Vähän niin kuin kaupoissakin...


      • sxthsens kirjoitti:

        Ihmisten palkkaaminen? Jos joku tuntuu liian hyvältä, niin se ei ole totta :) Vähän niin kuin kaupoissakin...

        Joo, siis että hyvät paperit, työkokemusta mutta haastattelutilanteessa joku asia alkaa tökkiä. Persoonallisuus, asenne tai joku, joka ei sovi kuvaan. Yksi varma merkki on monet lyhyet työsuhteet, ellei niihin ole jotain järkevää selitystä.


      • sxthsens kirjoitti:

        Oho. :D Sulla onkin sitten varmat tiedossa. Minulle se vaan on hauskanpitoa ja pientä yllätystä, jos joku sattuu :D

        Palkasta edelleen hyvin hyvin riippuvainen :p


      • bravo.bravi kirjoitti:

        Joo, siis että hyvät paperit, työkokemusta mutta haastattelutilanteessa joku asia alkaa tökkiä. Persoonallisuus, asenne tai joku, joka ei sovi kuvaan. Yksi varma merkki on monet lyhyet työsuhteet, ellei niihin ole jotain järkevää selitystä.

        Niitä sellaisia sattuu aina joukkoon. Ovat hyviä puhumaan, energisiä (lähes hyökkääviä), oman arvon tuntevia, hyvin uskottavia ja "aavistuksen verran iiian varmoja". Kuuntelevat mitä sanot ja vastaavat hyvin, mitä alkuun ei huomaisi. Vasta tositilanteissa alkaa totuus paljastua, mutta silloin ollaankin jo aika pitkällä.


      • sxthsens kirjoitti:

        Niitä sellaisia sattuu aina joukkoon. Ovat hyviä puhumaan, energisiä (lähes hyökkääviä), oman arvon tuntevia, hyvin uskottavia ja "aavistuksen verran iiian varmoja". Kuuntelevat mitä sanot ja vastaavat hyvin, mitä alkuun ei huomaisi. Vasta tositilanteissa alkaa totuus paljastua, mutta silloin ollaankin jo aika pitkällä.

        Yli-itsevarma = hyvää jatkoa ja mukavaa loppuelämää..


      • bravo.bravi kirjoitti:

        Yli-itsevarma = hyvää jatkoa ja mukavaa loppuelämää..

        No se on varma merkki: paikallinen kylähullu! :D Mutta on osa ihmisiä, jotka osaavat vakuuttaa, vaikka vienot hälytyskellot soisivat. Heillä on joku hyvä syötti, millä vetoavat, tai tietävät mikä uppoaa :)


      • sxthsens kirjoitti:

        No se on varma merkki: paikallinen kylähullu! :D Mutta on osa ihmisiä, jotka osaavat vakuuttaa, vaikka vienot hälytyskellot soisivat. Heillä on joku hyvä syötti, millä vetoavat, tai tietävät mikä uppoaa :)

        Jos paikka ei ole sellainen johon tarvitaan Dr. Housen tapainen nero, korvienväliset puutokset kannattaa noteerata ja uskoa vienoakin kilkatusta. Hyvällä asenteella olevan pienimuotoiset osaamispuutteet on pienempi paha kuin ylivakuuttavien tefloncharmi :)


      • bravo.bravi kirjoitti:

        Jos paikka ei ole sellainen johon tarvitaan Dr. Housen tapainen nero, korvienväliset puutokset kannattaa noteerata ja uskoa vienoakin kilkatusta. Hyvällä asenteella olevan pienimuotoiset osaamispuutteet on pienempi paha kuin ylivakuuttavien tefloncharmi :)

        Tuosta tulikin mieleen, se Dr. House :D Onkohan se niin, että joka talossa on yksi, vai että joka ihmisellä on yksi? Osaisin nimetä ne henkilöt, joita olen pitänyt niissä paikoissa joissa olen toiminut ko. hahmona.

        Arvostavatko miehet samalla tavalla työyhteisön henkilöitä, vai oletko itse "joutunut" olemaan sellaisen? :)

        Minulle tuo Dr. House on henkilö, jota arvostan. Olkoonkin, että hahmo on fiktiivinen. Mutta se kertookin siitä, että näen vain taidon ja tiedon joka on omaani suurempi.


      • sxthsens kirjoitti:

        Tuosta tulikin mieleen, se Dr. House :D Onkohan se niin, että joka talossa on yksi, vai että joka ihmisellä on yksi? Osaisin nimetä ne henkilöt, joita olen pitänyt niissä paikoissa joissa olen toiminut ko. hahmona.

        Arvostavatko miehet samalla tavalla työyhteisön henkilöitä, vai oletko itse "joutunut" olemaan sellaisen? :)

        Minulle tuo Dr. House on henkilö, jota arvostan. Olkoonkin, että hahmo on fiktiivinen. Mutta se kertookin siitä, että näen vain taidon ja tiedon joka on omaani suurempi.

        Joka talossa on yksi, ainakin meillä on :) Hän vain ei ole huippulahjakas, vaan korvaa lahjakkuuden rajattomalla uskolla itseensä. Se on jo paha yhdistelmä... Itse en näe että lahjakkuus tai suoranainen nerouskaan oikeuttaa kusipäisyyteen. Voipi olla, että vahingot ovat toisen kautta suuremmat kuin hyödyt. Dr. House ei ole sisimmässään paha, vaan pehmo, minkä tietää itsekin ja siksi pitää esittää entistä veemäisempää.

        Itse korvaan osaamisvajeet sosiaalisella käytöksellä, ei suositun miehen ammattitaitoon kiinnitetä niin paljoa huomiota kuin mulkvistin :D


      • bravo.bravi kirjoitti:

        Joka talossa on yksi, ainakin meillä on :) Hän vain ei ole huippulahjakas, vaan korvaa lahjakkuuden rajattomalla uskolla itseensä. Se on jo paha yhdistelmä... Itse en näe että lahjakkuus tai suoranainen nerouskaan oikeuttaa kusipäisyyteen. Voipi olla, että vahingot ovat toisen kautta suuremmat kuin hyödyt. Dr. House ei ole sisimmässään paha, vaan pehmo, minkä tietää itsekin ja siksi pitää esittää entistä veemäisempää.

        Itse korvaan osaamisvajeet sosiaalisella käytöksellä, ei suositun miehen ammattitaitoon kiinnitetä niin paljoa huomiota kuin mulkvistin :D

        Ymh :) Jäi vähän epäselväksi, kumpi olet :) Pitänee ottaa itse selvää, mutta nyt vaihteeksi unille, että huomenna jaksaa. Hyvää Yötä Dr ? ;)


      • sxthsens kirjoitti:

        Ymh :) Jäi vähän epäselväksi, kumpi olet :) Pitänee ottaa itse selvää, mutta nyt vaihteeksi unille, että huomenna jaksaa. Hyvää Yötä Dr ? ;)

        Dr. Alban korkeintaan, eikä houselainen ollenkaan :d

        http://www.youtube.com/watch?v=L8JuYSxd0C0

        Kauniita unia sinne jonnekin :)


    • puskalisko

      on, mutta en minä pidä sitä minään hörhöilynä enkä henkimaailman asiana.

      • No en minäkään, mutta halusin liittää ton kuvan tohon, niin etsin aasinsiltaa :P

        No missä on ollut hyötyä?


      • puskalisko
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        No en minäkään, mutta halusin liittää ton kuvan tohon, niin etsin aasinsiltaa :P

        No missä on ollut hyötyä?

        joidenkin ihmisten kanssa on tullut sellainen olo, että asiat ei ole hyvin. Että pitää varoa.

        Yhden kerran ahdistuin aika voimakkaasti eräästä henkilöstä - toisin kuin useimmat muut, joiden mielestä tyyppi oli vallan mainio. Tyyppi istuu parasta aikaa vankilassa usean vuoden tuomiota. Rikos kohdistui ihmisen henkeen ja terveyteen.


      • puskalisko kirjoitti:

        joidenkin ihmisten kanssa on tullut sellainen olo, että asiat ei ole hyvin. Että pitää varoa.

        Yhden kerran ahdistuin aika voimakkaasti eräästä henkilöstä - toisin kuin useimmat muut, joiden mielestä tyyppi oli vallan mainio. Tyyppi istuu parasta aikaa vankilassa usean vuoden tuomiota. Rikos kohdistui ihmisen henkeen ja terveyteen.

        Jeps, itselläkin ollut tollasia tilanteita. Yks tuttu sanoi jälkeenpäin , että halusi seurata, miten mun intuitio toimii. Suutuin kyllä kun kuulin myöhemmin, että oli tosiaan heittänyt mut intuition armoille (Se" mainio" tyyppi, jonka kohdalla onneksi mun intuitio toimi, on nykyään vainaa, jollain muulla intuitio ei toiminut, eikä kai sillä itselläkään, koska menetti henkensä)


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Jeps, itselläkin ollut tollasia tilanteita. Yks tuttu sanoi jälkeenpäin , että halusi seurata, miten mun intuitio toimii. Suutuin kyllä kun kuulin myöhemmin, että oli tosiaan heittänyt mut intuition armoille (Se" mainio" tyyppi, jonka kohdalla onneksi mun intuitio toimi, on nykyään vainaa, jollain muulla intuitio ei toiminut, eikä kai sillä itselläkään, koska menetti henkensä)

        Joo,mä en siis ollut siihen mitenkään osallisena,ett heitti henkensä, mutta rikollismaailmaan sekin kuului joo, enkä tiennyt sitä. Piti nyt selitellä,kun luin ton uudestaan, ja aloin vaikuttaa jo liian jänskältä ihmiseltä :D


      • puskalisko
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Joo,mä en siis ollut siihen mitenkään osallisena,ett heitti henkensä, mutta rikollismaailmaan sekin kuului joo, enkä tiennyt sitä. Piti nyt selitellä,kun luin ton uudestaan, ja aloin vaikuttaa jo liian jänskältä ihmiseltä :D

        ehkä tämä ei vaikuta mitenkään upealta ominaisuudelta, mutta olen vähän niuho sen suhteen, että kenen kanssa olen tekemisissä. Joidenkin mielestä tällaisella asenteella ja tyylillä menettää paljon. Myönnän, maailmassa on varmasti paljon upeita tyyppejä joita vain en ole tavannut.

        Toisaalta olen mielestäni säästynyt paljolta, kun mulkuimmista pysyy jo lähtökohtaisesti kaukana.


      • puskalisko kirjoitti:

        ehkä tämä ei vaikuta mitenkään upealta ominaisuudelta, mutta olen vähän niuho sen suhteen, että kenen kanssa olen tekemisissä. Joidenkin mielestä tällaisella asenteella ja tyylillä menettää paljon. Myönnän, maailmassa on varmasti paljon upeita tyyppejä joita vain en ole tavannut.

        Toisaalta olen mielestäni säästynyt paljolta, kun mulkuimmista pysyy jo lähtökohtaisesti kaukana.

        Hyvä intuitio lasketaan usein pelkäksi ennakkoluuloisuudeksi ja varautuneisuudeksi. Voidaankin siis sanoa, että esim. lounais-suomessa on paljon intuitiivisia ihmisiä,jotka mököttävät omassa ylhäisessä yksinäisyydessään. Minä mukaan laskien :P


    • Hohoi!

      Mies joka hyötyy intutiosta on nainen. Oikean miehen intutiot menee yleensä päin persettä.

      • No näinhän se on :P


      • puskalisko
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        No näinhän se on :P

        "kylläpä vaimo ilahtuu kun hitsaan kiukaan päälle grillin"


    • Nyt hyödyn vaistostani ja intuitiostani, joka sanoo: mene hyvä ihminen jo nukkumaan :)

      Öitä :) Jatkakaa.. Palataan astioille..

    • eräs joka heräs

      pystyn lukemaan ihmisiä, näen jos he valehtelevat. Onko se hyvää intuitiota?

      • On sillä varmaan jotain asian kanssa tekemistä, mutta olisko intuitio kuitenkin laajempi käsite?


    • ...

      On. Olen monesti vaistonnut asioita ja osannut valita vähemmän väärän vaihtoehdon. Sitten olen myöskin osannut varoittaa toista oman intuitioni perusteella ja osunut sillä ihan aiheellisesti oikeaan päätelmään ja varoittanut ihan aiheesta.

      Sillä se mun vaistoni ja intuitioni osui tasan nappiin. Mä pelaan hyvin pitkälle vaistojeni ja intuitioni varassa. :-)

      • Noissa tilanteissa intuitiosta tosiaan on apua.Ja voihan se olla myös käänteistä; olen usein vaistonnut, että nyt kannattaa lähteä paikkaan x, koska siellä tapahtuu jotain hienoa ja niinpäs on tapahtunut.Että tapahtuu sitä myös positiivisen kautta :)

        Itse käytän työssä ihan työvälineenä intuitiota. Vaiston varassa teen liikkeen tohon suuntaan ja vien asioita tähän suuntaan. Luovassa työssä tärkeä ja korvaamaton apu. Asia, mitä ei saa hukata ja unohtaa, koska sitten työ muuttuu rutiiniksi ja kaavamaiseksi.


    • = MrKalluppi

      Tällä palstalla on yksi intuitiivinen ihminen: Intuitiivinen.

    • sdfhsdfhsdfhsf

      Exällä oli mielestään hyvä intuitio joka ei sen mielestä pettänyt koskaan. Se ominaisuus sitten mukavasti tuki hänen sairaalloista mustasukkaisuuttaan ja paranoidisuutta.

      • Ikävämpiä yhdistelmiä ihmisessä: luulee että on hyvä intuitio mustasukkaisuus :(


    • zisel

      Kyllä mulla intuitio varmaan toimii, siis monesti on se sellanen ns. "järjen ääni" huudellut päässä että "NOOOOUUUU ÄLÄ TEE SITÄ" mutten koskaan usko sitä vaan toimin just niinkun tykkään ja sitten lopuks poraan kaikille kun taas kävi huonosti :D Ja mitä tästä kaikesta olen oppinut? En vieläkään yhtään mitään... huoh... Pitäis kuunnella paremmin sitä :)

      Mutta mitä tulee henkimaailman hörhöilyihin niin enneunia olen nähnyt monestikkin - joskus ihan sanasta sanaan jonkun tilanteen että tiedän etukäteen mitä joku aikoo sanoa/kertoa kun olen nähnyt saman tilanteen unessa. Spooky! Mutta kuten monte tossa kertoi mummostaan niin myös mun mummo oli joku mikälie-poppatohtori-puoskari Venäjällä joten mulle kai periytynyt jotain :)

      • Täällähän kokoontuu sitten enemmänkin noitien sukua :)


      • zisel
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Täällähän kokoontuu sitten enemmänkin noitien sukua :)

        Niin näköjään :D


    • Nojaa :)
      Jonkinlaista intuitiota kuvittelen omaavani ainakin toisessa ammatissani. Toimin sisäänostajana ja pitää laskea joskus aika tarkkaankin kuinka paljon voi ennakkotilauksia tehdä ja mikä myy. Esim. enstalven ostot olen jo tehnyt. Vaistoa voi tarvita monenlaisissa asioissa. :) Ihan päivittäin.

    • intuitiivinen ei kir

      "Onko teillä kokemusta, että olisitte hyötyneet vaistostanne, intuitiosta joskus?"

      Elävässä elämässä olen hyötynyt paljonkin. Tunnistan jo kaukaa ihmisen, jolla on paljon pahuutta sisällään. Osaan kiertää kaukaa. Samoin tunnistan hyvyyttä sisällään kantavat ihmiset.

      Virtuaalimaailman dramaattisissa hiekkalaatikkoleikeissä intuitiostani on ollut pelkkää harmia.

      • dazu-Z

        "Virtuaalimaailman dramaattisissa hiekkalaatikkoleikeissä intuitiostani on ollut pelkkää harmia."


        *kieriskelee matossa*


        NIIN?:D


        Haha!


      • kirpelä

        *nauraa poskihampaat maitohapoil*


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      416
      4351
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      138
      2889
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      130
      1998
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1380
    5. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      76
      1351
    6. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      174
      1288
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      51
      1272
    8. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      73
      1251
    9. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      54
      1071
    10. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      298
      997
    Aihe