Olen tavannut kivan miehen, jolla on potentiaalia pitkäaikaiseksi kumppaniksi. Hän tietää historiikkini existä pääpiirteissään. Mutta viimeisen oikean suhteeni ja hänen väliinsä jää yksi epäonnistunut kohtaaminen (yhdenillanjuttu-lankesin miehen valheisiin), jonka mieluummin olisin jättänyt väliin, mutta olin silloin vielä psyykkisesti heikko eron vuoksi. Pitääkö tuosta kertoa vai enkö kelpaa sitten enää miehelle, jos kerronkin.
pitääkö kertoa uudelle
9
316
Vastaukset
- 1315
Ei nyt sentään kaikesta tartte tehdä selontekoa. Tuo ei kuulu kenelekkään,
joten unohda koko juttu. - noppa A+B
Samaa mieltä, eihän sinulla ole velvollisuus tilitellä kellekään.
- 11 + 12
Suu suppuun. Kivalla miehelläkin saattaa olla omat salaisuutensa takanaan (useimmilla on). Jos sinulla on pakkomielteenomainen tarve kertoa, se on kuin haluaisit todistella miehelle, että "kato nyt kuinka huono ihminen mä oon, hylkää minut!"
Sovitaanko että et kerro, keskityt tähän hetkeen ja tulevaisuuteen 100 %. Let bygones be bygones.- aloittaja..
Kiitos vastanneille. En sitten kerro tuosta. En pidä itsekään tapahtuneesta. Se oli tosi tyhmää. Mutta olen viisastunut. Ainakin toivottavasti.
- sdfhsdfhsdfhsdf
Miksi noi edelliset suhteet pitää tuolla tavalla avata? En ymmärrä. En mä ainakaan halua kuulla entisistä suhteista muuta kuin ehkä eroon johtaneet syyt että tietää mitä toinen parisuhteelta haluaa. Itse en ala mitään entisiä seksijuttuja toiselle kertomaan, siitä ei hyvää seuraa.
- suu suppuun
Itse en ole kuullut miesten panojutuistaan avautuvan silloin kun he haluavat tutustua naiseen oikeasti ja seurustelumielessä. Eli lienee niin että jos alat hölöttämään tuosta niin mies olettaa että jaaha, sinä olet pelkkä panopuu.
- Roger_12345
Sääliksi käy entisiä heiloja, joista juorutaan pitkin kylää. Parisuhteet ovat luottamuksellisia eikä mitään Big Brother 24/7/360-juttuja. No, tietääpähän uusi siippa ainakin olevansa seuraava jutunaihe jos tuttavuus loppuu ennenaikaisesti.
- 1+3
Itseäni ärsyttää suunnattomasti, jos kaikki kerrotaan ja etenkin jos moititaan jotain eksää. Se on aika turn-off ja mietin juuri olevani ehkä sitten joskus tarinan jatkona.
Ihan ok on kertoa, esim. miksi on eronnut tai milloin viimeksi ollut vakavassa suhteessa, ts. kauanko sen päättymisestä on ja ehkä asiosta jotka voivat mahdolliseen suhteeseemme tulevaisuudessa vaikuttaa mutta herra varjele kertomasta enempää. - oikeassa olette
just näin, ei ikinä saa kertoa kaikkea, vaikkapa intiimielämästä ex.n kanssa, se vaikuttaa negatiivisesti lopulta..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984466Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293313No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341143
- 371086
- 131054
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872