vaikeeta alottaa parisuhde

amatööri

oon tavannu maailman ihanimma ihmisen.. mut ongelma on se etten osaa suudella...olisko antaa vinkkejä?pitääkö kundi mua iha tyhmänä/retardina....hmmm olis nii kiva jos tähä vinkkejä tulis!

23

373

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vanhaamatööri:)

Ei varmaan pidä tyhmänä. Ei sitä edes välttämättä huomaa, "osaako" suudella vai ei... Joiltain se käy luonnostaan, joiltain ei ikinä - oma mieheni on tällainen luonnonlahjakkuus, varsin kokematon oli tavatessamme, mutta jestas, että mies osaa suudella..!!! Rohkeutta vaan peliin - kun kundi tekee aloitteen, myötäilet hänen "toimiaan". Ei siihen mitään kursseja tarvitse käydä :-)

• amatööri

kiitos paljon tästä rohkaisevasta tekstista(:
        onko tosiaan niin ettei sitä huomaa ja tosiaan olen 14 -15 vuotias tyttö ja en osaa suudella , onko jotain omituista , joskus tuntuu siltä että kursseja pitäisi käydä..O_o
        kiitos vielä

• amatööri
        amatööri kirjoitti:

kiitos paljon tästä rohkaisevasta tekstista(:
        onko tosiaan niin ettei sitä huomaa ja tosiaan olen 14 -15 vuotias tyttö ja en osaa suudella , onko jotain omituista , joskus tuntuu siltä että kursseja pitäisi käydä..O_o
        kiitos vielä

Ja päättyykö suhde siihen jos en osaa suudella!? o:
        onko tämä mahdollista.....pelkään näin:

amatööri kirjoitti:

Ja päättyykö suhde siihen jos en osaa suudella!? o:
        onko tämä mahdollista.....pelkään näin:

Voi muru... Ei siinä ole mitään hävettävää, että on kokematon - on se poikakin, jonka kanssa olet lähentynyt, joskus suudellut ensimmäisen kerran, eikö? Itseasiassa luulisin, että pojallekin on ikimuistoisempaa se, että saa olla ensimmäinen suutelukumppani kuin että olisit keräillyt tukun kokemuksia vain sillä ajatuksella, että pitää "opetella". Ei suhde taatusti pääty sinun "osaamattomuuteesi" - tiedän tunteen: kuin ohuella jäällä kävelisi, mutta luota itseesi ja tee, mikä itsestäsi tuntuu hyvältä. Ja kuten aiemmin sanoin, vähäsen kokeneempi kaveri kyllä ottaa aloitteen haltuun ja menet vain perässä. Rohkeutta, tyttö! Ei ole kiire mihinkään, etenet sitä tahtia kuin itsestäsi hyvälle tuntuu. Jos poika on luottamuksesi arvoinen, hän kunnioittaa sinua sinuna eikä odota mitään "sirkustemppuja".

• amatööri
        vanhaamatööri:) kirjoitti:

Voi muru... Ei siinä ole mitään hävettävää, että on kokematon - on se poikakin, jonka kanssa olet lähentynyt, joskus suudellut ensimmäisen kerran, eikö? Itseasiassa luulisin, että pojallekin on ikimuistoisempaa se, että saa olla ensimmäinen suutelukumppani kuin että olisit keräillyt tukun kokemuksia vain sillä ajatuksella, että pitää "opetella". Ei suhde taatusti pääty sinun "osaamattomuuteesi" - tiedän tunteen: kuin ohuella jäällä kävelisi, mutta luota itseesi ja tee, mikä itsestäsi tuntuu hyvältä. Ja kuten aiemmin sanoin, vähäsen kokeneempi kaveri kyllä ottaa aloitteen haltuun ja menet vain perässä. Rohkeutta, tyttö! Ei ole kiire mihinkään, etenet sitä tahtia kuin itsestäsi hyvälle tuntuu. Jos poika on luottamuksesi arvoinen, hän kunnioittaa sinua sinuna eikä odota mitään "sirkustemppuja".

vui kiitos .. olen otettu että joku osaa piristää päivääni..

• suudellaanko

Kukaan ei ole niin huonoe ttei osaa suudella. Suutelun osaa heti kun vaan laittaa huulet yhteen ja suutelee

• amatööri

hei en tiiä ootko koskaa ollu kokemato missää mut jotku ny saattaa olla vähä retardej ettei osaa suudella mutta kiitti tästäki vinkist iha kauheesti(:

• suudellaanko
        amatööri kirjoitti:

hei en tiiä ootko koskaa ollu kokemato missää mut jotku ny saattaa olla vähä retardej ettei osaa suudella mutta kiitti tästäki vinkist iha kauheesti(:

suutelin ekan kerran 14 vuotiaana ja ihan hyvin se sujui ja harjoittelemalla tulee paremmaksi. et siis tiedä osaatko ennen kuin kokeilet

• amatööri
        suudellaanko kirjoitti:

suutelin ekan kerran 14 vuotiaana ja ihan hyvin se sujui ja harjoittelemalla tulee paremmaksi. et siis tiedä osaatko ennen kuin kokeilet

no millasta se oli, jännittikö ? oliko seuraavakerta parempi ,anteeksi kun näi utelias olen (:

• suudellaanko
        amatööri kirjoitti:

no millasta se oli, jännittikö ? oliko seuraavakerta parempi ,anteeksi kun näi utelias olen (:

No ei jännittänyt kun tunsin tytön jo ennestään ku asui samassa talossa. Ja sit me vaan alettiin olee yhdessä ja kimpassa oltiin 10 vuotta. En nyt muist silleene t oliko parempi seuraava kerta mut tykättiin toisistamme ja emmä silleen analysoi et miten toinen suutelee ja itse suutelee. Ei se karkuun juossut et olin kai sit hyvä kun alettiin seurustelee.

• dgfgdgfd

Ei siitä kannata tehdä suoritusta. Kyllä luonto tikanpojan puuhun ajaa. Tunnetko sä kuitenkin halua suudella? Jos tunnet niin no problem.

• amatööri

tottakai on halu suudella , mutta ongelma vaan se etten osaa..../:

• dgfgdgfd
        amatööri kirjoitti:

tottakai on halu suudella , mutta ongelma vaan se etten osaa..../:

Kuten sanoin niin ei siitä kannata tehdä suoritusta. Suoritus se on, jos joutuu miettiä jotain teknisiä yksityiskohtia, ikään kuin suutelemiseen olisi jokin yksi tarkkaan määritetty proseduuri, joka täytyy harjoitella. Jos on se halu, niin yleensä se kyllä tulee ihan luonnostaan kun vaan menee fiiliksellä.

Mistä sä muuten tiedät ettet "osaa"? Oletko siis kokeillut? Mitä sun mielestä se tarkoittaa, jos joku "osaa suudella"?

• amatööri
        dgfgdgfd kirjoitti:

Kuten sanoin niin ei siitä kannata tehdä suoritusta. Suoritus se on, jos joutuu miettiä jotain teknisiä yksityiskohtia, ikään kuin suutelemiseen olisi jokin yksi tarkkaan määritetty proseduuri, joka täytyy harjoitella. Jos on se halu, niin yleensä se kyllä tulee ihan luonnostaan kun vaan menee fiiliksellä.

Mistä sä muuten tiedät ettet "osaa"? Oletko siis kokeillut? Mitä sun mielestä se tarkoittaa, jos joku "osaa suudella"?

no sillee et se tulee ns''automaattisesti''... mulla ei sinäsä tuu/:

amatööri kirjoitti:

no sillee et se tulee ns''automaattisesti''... mulla ei sinäsä tuu/:

Tulet vielä hymyilemään tälle ajalle ja "osaamattomuudelle"...
        Ja huomaamaan, että vaikka olisi miten itsevarma ja "osaavainen" toinen osapuoli, ei se silti ole "mistään kotoisin" ilman Sitä Oikeaa Tunnetta.
        Kaverini - iältänsä sopisi vähintäänkin äidiksesi, kuten itsekin - tuumasi juuri hiljattain uudesta seurustelukumppanista, että suutelu hänen kanssaan tuntuu siltä kuin "ajokoira nuolisi"... Eli ei mikään mukava kokemus ja todistaa, ettei ole iästä ja kokemuksesta kiinni - ja jonkun toisen mielestä jokin voi olla ihanaa ja toisen mielestä kamalaa.
        Niinhän se menee, että tytön pitää suudella montaa rupisammakkoa ennen kuin se prinssi löytyy :) Harvemmin sitä teini-iän ensimmäisestä poika- tai tyttöystävästä tulee se elinikäinen kumppani, toki niitäkin ihmeitä tapahtuu.

• Suu suuta vasten

Suutelemaan oppii vain harjoittelemalla. Voit lieventää jännitystäsi kertomalla pojalle, ettet ole kyseistä asiaa kovin paljoa harjoitellut. Myös varovainen aloitus auttaa asiaa, kokeile eri tyylejä vaikka omaan kämmenselkään. Telkkarissa näytettiin pätkä suutelukoulusta japanilaismiehille, se olisi omiaan kyllä monelle suomalaismehellekin. Ei se poikakaan saata mikään taituri vielä olla, joten harjoittelette sitten yhdessä! Onnea! Suloisen hellyyttävää kysyä tällaista asiaa!

• amatööri

kiitos paljon näistä kaikista vinkeistä ^^,

• kisssssssss

Mene youtubeen ja kirjoita hakukenttään "how to kiss", niin saat opastusvideoita :) Ihan niistä oli apua.

• amatööri

okei , vois kattoo jos löytyisi (:, btw kiitos paljon vielä tästäkin neuvosta^^
        jja vielä semmosta et jos joku uskaltautuu , ni vois kertoo hyviä parisuhde vinkkejä tännepäin, kiitos kovasti jos autatte vielä kyseisessä asiassani

• Suu suuta vasten
        amatööri kirjoitti:

okei , vois kattoo jos löytyisi (:, btw kiitos paljon vielä tästäkin neuvosta^^
        jja vielä semmosta et jos joku uskaltautuu , ni vois kertoo hyviä parisuhde vinkkejä tännepäin, kiitos kovasti jos autatte vielä kyseisessä asiassani

Ole vain oma itsesi. Roolien vetäminen, eli näyttelee olevansa toisenlainen, paljastuu jossain vaiheessa ja saattaa olla rasitteena myöhemmin. Olet niin nuori, että opit on otettava itse kantapään kautta ja tehtävä niinkuin itsestä tuntuu parhaimmalta.

Ole reilu ja luotettava, älä ripustaudu, se ärsyttää eniten. Anna myös toisen olla oma itsensä. Älä suostu mihinkään, mkä ei tunnut hyvältä tai ajankohtaiselta ajatukselta. Sydänsuruilta et pysty välttymään, mutta poikaystävä jos jättää, niin seuraavaksi on vastassa vielä parempi. Ero saattaa tuntua kuolemalta, mutta siitä selviää ja sen jälkeen on yhtä oppia rikkaampi. Olen iloinen, että ne ajat ovat itsellä takanapäin. Välillä oli tosi raskasta, mutta kaikesta selviää, kun vain luottaa, että tulevaisuus on edessäpäin. Ja me tarvitsemme ne kokemukset kasvaaksemme aikuisiksi.

Seksivalistusta olette saaneet koulussa, joten niitä oppeja kannattaa noudattaa. Teiniäidiksi päätyminen ensimmäisen poikaystävän kanssa on huono valinta, sillä silloin täytyy olla valmis istumaan lapsen kanssa kotona seuraavat 15 vuotta ja huolehtia lapsesta vielä senkin jälkeen. Ja mitä suurimmalla todennäköisyydellä olisit ex-tyttöystävä, eli yksinhuoltaja. Sitt jos vielä kylkiäisiksi olisit saanut elinikäisen riesan, sukuelinherpeksen, siinä olisi tulevalle aviomiehelle selittämistä.

Ole siis näissä asioissa varovainen. Joka pojan kanssa seksiä ei kuulu edes harrastaa, eli anna kavereiden olla ihan kavereita vaan. Tiedän monta tyttöä, itseni mukaanlukien, joita sanottiin jakorasioiksi. En tiedä muista mutta omalla kohdalla se ei ollut totta. Oman kaupungin pojat yrittivät sillä kehuskella, mutta ne harvat poikaystävät tulivat muualta.

Onnea ja tsemppiä sinulle seurustelusuhteisiin.

• amatööri

voi kiitos näistä , ja luulen että oon aika oma itteni ja jatkossa oon myös (:

• amatööri

lisää vinkkejä parisuhteeseen(:(:(:(:(:(: kiitoss!

• Jonskidude

Ihan omana itsenäsi vain lähdet äläkä ole noin hermostunut, kyllä se siitä vielä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      82
      12665
    2. Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä

"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan
      Maailman menoa
      17
      11363
    3. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      51
      4583
    4. 4,5 promillee

Aika rajut lukemat joku eilen puhaltanut.
      Suomussalmi
      24
      4297
    5. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      16
      4222
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      36
      4030
    7. Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"

"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h
      Maailman menoa
      57
      3929
    8. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      42
      3752
    9. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      60
      3490
    10. Voiku saisi sen sun

Rakkauden kokea. Tykkään susta niin paljon edelleen.
      Ikävä
      42
      3165
    Aihe