elä vanhene, se ei kannata

ei nappaa enää

olen 34v vanha, ja enää ei mikään kiinnosta.

Alle 30v tykkäsin pelata tietokoneilla/konsoleilla pelejä, mutta enää ei sekään kiinnosta oikeastaan..
.
oikeastaan ei kiinnosta mikään, naiset nyt jonkun verran kiinnostaa, ja huomenna olisi treffit, toivottavasti menisi hyvin.

Liikunta kiinnostaa jokunverran, mutta siinäkin on se että sitä tekee paljon ainoastaan sen takia että pysyy kunnossa.

2.toisesta maailmansodasta tykkään lukea, en siitäkään kyllä enää niin paljoa.

Onneksi on hyvä työ, sitä osaan arvostaa.,

Pointti on se että kun on tullut ikää lisää niin ei oikein nappaa enää mikään erikoisemmin, toisaalta voi olla että tämänikäiset miehet ovat aikoja sitten perustaneet perheen ja se elämä soljuu sen perheen kanssa, itse ole jäänyt vähän kun laiturille..

Kun ei kiinnosta mikään niin ei kiinnosta..

12

76

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vanheneminen on oikeastaan ihan hauskaa. Tekeminen muuttuu ja sen pitääkin muuttua. Suosittelen jotain yhdessätekemistä, yhdessä on aina hauskempaa kuin yksin. Ja onnea treffeille!

• hmm...

Olet nainen?

• hmm... kirjoitti:

Olet nainen?

En ole.

• Tee testi

STATUS: mies on istunut ruudun ääressä jo noin 10v yksin ja saa sieltä kaiken ja koko elämä on siinä, niin ei sitä enää saa treffeille.

Treffit on vaiva ja pettymys. "Kauheaa jos joku tulee kotiin ja istuu tuoliini, tai jos minua väsyttääkin, tai verensokerit putoaa, tai jos kesällä hikoilen ja toinen haistaa sen, apua se puhuu mulle ja tahtoo jotain..." - ja nainenhan ei ole livenä niin täydellinen ja ohjattavissa kuin netissä.

-Tässä on suomimiehelle uusi diagnoosi HL4. Helvetin laiska 4:s tyyppi.
      Koneeseen kadonnut.
      -Se piilohomo naisvihaaja, tuskansa ulkoistanut oli HL3.

TEE TESTI/ RATKAISU : Ilkka Taipale päästää teidät naiseläkkeelle. Ei tarvi enää. Ennenn eläkkeelle lähtemistä saatte hoitokuurina: 1) tietokoneet takavarikoidaan ja teille annetaan 3 vk:ksi kotitehtäviä. 2) menet kerrran/ vk käymään ensin yksin naapurikaupungin kioskilla ostamassa kahvia. Ja kysyt matkalla tuntemattomalta kelloa. 3) Menet valitsemasi ystävän kanssa käymään ruokakaupassa. Ostat normi ostoksesi. 4) jos tämä ei johda mihinkään, pääset eläkkeelle. Huom et saa lääkitystä, hoito on kolmi vaiheinen, saat yhden mahdollisuuden, sen vaikutus on täysin itsestäsi kiinni. Joten panosta siihen.

Ennen eläkkeelle siirymistäsi, pääset kävelemään 5 km kauniin luontopolun ympäri, ilman karttaa, etkä saa juosta. Vaan tehtäväsi on katsella rauhallisesti ympärillesi ja nähdä, haistella ja tuntea.

(Vai kuulostaako epäreilulta? Ei ole pakko - up to u)

• ...

Älä kehtaa..olen sua vanhempi ja yhtään ei vanheneminen itketä. :-)

Tuun toki rumemmaksi, eikä enää vanhana välttis käy flaksi. Mutta olen muuten niin mahrottoman paljon onnellisempi ja "järkevämpikin" mitä nuorena. Elämän nälkä sen kun kasvaa ikääntyessä.

t. ihan just 36

• ...

minusta näyttää että palstailun nälkä kasvaa ikääntyessä, jazuli ,)

• ...
        ... kirjoitti:

minusta näyttää että palstailun nälkä kasvaa ikääntyessä, jazuli ,)

Höpsis..olin ennen paaaaljon enempi täällä, kun nykyään. :-) Muistelehan paria vuotta taaksepäin.

• ...
        ... kirjoitti:

Höpsis..olin ennen paaaaljon enempi täällä, kun nykyään. :-) Muistelehan paria vuotta taaksepäin.

Mä ihan konkreettisesti istuin koneella jos en 24/7 niin tosi liki kuitenkin. Nyt sentäs pääsen jo maailmallekin ja saan koneen hyvillä mielin suljettua. Voin olla ilman nettiä useita päiviä eikä edes harmita.

• kerhoon

Tervetuloa

• ...

Paitsi tietenkin erona, että duunitkin on enää yks hailee nekin.

• ...
        ... kirjoitti:

Paitsi tietenkin erona, että duunitkin on enää yks hailee nekin.

Pakko sanoa, ettei muakaan kiinnostaisi yhtään käydä töissä tai osallistua yhteiskunnan luomiin paineisiin. Mieluiten olisin villi ja vapaa kaikista velvotteista..herää aamulla, mene duuniin ja miettiä illalla et pitäsköhän mennä nukkumaan, että jaksaa aamulla herätä töihin. Ja siitä sellaisesta pakolta tuntuvista velvotteista.

Tienataan, että saadaan elää..eletään että saadaan tienata jotta taas pystytään elämään. Ihan typerää. :-)

• jäykät sormet

HHEHE
      Opettelin äsken tunnissa pianolla lontoon sillan ja synttäri onnittelulaulun.
      Kyllä nappaa. Pitää vain tehdä erilaisia juttuja.

Hyvää sohvahometta. Nyt salille

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4148
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3087
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2330
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1338
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      901
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe