Haluan miehen ja heti!

Sinkkutyttö

Haluan vakavan parisuhteen ja seurustelun nyt heti miehestä. Nyt riitti sinkkuus minulle inhoan yli kaiken tätä jatkuvaa sinkkuna olemista. Onko täällä miehiä jotka haluaa sitoutua ja vakavaan parisuhteeseen fiksun naisen kanssa? Haluan oman pitkäaikaisen miesystävän ja heti tai muuten sekoaa päänuppi.Ei mitään säätöjä jne vaan vakavaa parísuhdetta.

37

3296

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En osta käytettyä

Tällaista tekstiä klo 4:18 sunnuntaiaamuna. Eli tuli baarissa jaettua ja panija häipyi jo nyt. En halua mihinkään suhteeseen loppuunkäytetyn naisen kanssa.

• Juuenminäkäänsinua

No mut sehän on hyvä!
        Sillä tuskin koko maailmankaikkeudesta löytyy naista, joka haluaa suhteeseen sinun kanssasi.
        Yksinäittyyttäsihän sinä kipuilet ja raukka luulet, että ilkeilemällä se vähenee.
        Toivottavasti edes ohimennen koet jotakin hyvää elämässäsi.

• George Clooneyn veli

Kiinnostaiskos leidiä tällainen nuorekas, viriili ja komea 56 vuotias mies, joka on valmis sitoutumaan ja perustamaan perheen. (En kelpuuta sinua jos olet yli 30v.)

• Anonyymi

56- vuotias äijä perustaa perheen.
        Älä vaan sano, että lapsiakin?

• Sinkkutyttö

Olen yksin täysin enkä ole kenenkään kanssa täysin yksin ja kokonaan ilman ketään!

• Sinkkutyttö

Enkä todellakaan ole kenenkään kanssa ollut vaan kävin muutaman juomassa baarissa ja tulin yksin kotiin. Juttelin vaan joittenkin kanssa baarissa ei muuta.:(

• naisilla helppoa on
        Sinkkutyttö kirjoitti:

Enkä todellakaan ole kenenkään kanssa ollut vaan kävin muutaman juomassa baarissa ja tulin yksin kotiin. Juttelin vaan joittenkin kanssa baarissa ei muuta.:(

Ei naisen oikeastaan kannata parisuhteita harrastaa, korkeintaan joidenkin äijien vakipantavaksi voi joksikin aikaa mennä. Ei siksi kun naisen on niin helpp saada panoseuraa baareista. Ei tarvitse mihen iskemiseen mitään muuta satsata kuin vähän siistit kuteet päällensä laittaa, menee baariin ja alkaa valita itseään piirittävistä miehistä panettavimman oloisen jonka kanssa sitten lähtee nussimaan. Lisäksi nainen voi laittaa baarilaskunsakin ja taksimatkat miesten maksettavaksi.

• Anonyymi

Ota yhteyttä, haluan olla kanssasi.

• Fanny Hjördis Isabel

Parhaiten parisuhdemarkkinoilla pärjäävät kuulemma ne, jotka nauttivat elämästään yksinkin. Siis noille tyypeille on enemmän kysyntää ja he todennäköisimmin löytävät sen kumppanin.

Joten nopein ja tehokkain tapa saada itsellesi haluamasi parisuhde on opetella olemaan yksin - ja nauttimaan siitä! Se ei tarkoita itseriittoisuuden kasvattamista (pelkästään) vaan elämänsä rakentamista sellaiseksi, että siinä on hyvä elää olipa yksin tai parisuhteessa.

• ihuxc

Roskapuhetta!

• Tikanpoika puuhun

Sarjassamme "hyviä" neuvoja. Suhteen saa kun lakkaa etsimästä. Ole vain oma itsesi niin kaikki tapahtuu kuin taikaiskusta. JNE.

• sommmmmoro
        Tikanpoika puuhun kirjoitti:

Sarjassamme "hyviä" neuvoja. Suhteen saa kun lakkaa etsimästä. Ole vain oma itsesi niin kaikki tapahtuu kuin taikaiskusta. JNE.

No, yrittäkää sitten hullun kiilto silmissänne hamaan maailman tappiin jokaista vastaantulijaa epätoivoisena parkuen kuinka elämä on kauheeta ilman suhetta.

Minä en niin tee, vaan lähden treffeille :D

• ihuxc
        sommmmmoro kirjoitti:

No, yrittäkää sitten hullun kiilto silmissänne hamaan maailman tappiin jokaista vastaantulijaa epätoivoisena parkuen kuinka elämä on kauheeta ilman suhetta.

Minä en niin tee, vaan lähden treffeille :D

"Minä en niin tee, vaan lähden treffeille"

Kyllähän minäkin tekisin niin, jos olisi joku jonka kanssa lähteä treffeille.
        Oletko nainen? Jotenkin kuulostat siltä, kun puhut niin kuin treffit vain yhtäkkiä ilmestyisi jostakin kuin taikaiskusta.
        Ei se miehillä yleensä niin mene. Jotta pääsisi treffeille, sen eteen on tehtävä töitä. Usein se tarkoittaa sitä että yrittää kärjistetysti sanottuna jokaista vastaantulijaa.

• r.a.u.m.a

Mä haluan vakavan parisuhteen. Kelpaako tällänen ruma 36v mies

• kjbawp

Hyvä! Oikea asenne sinulla AP. :)
      Kätevämpää olisi ollut jos olisit heti alkuun kertonut mistä päin olet ja minkä ikäinen olet, mutta käyhän se näinkin.

Tässä olisi 27-vuotias tosi mukava ja kivannäköinen mies Helsingistä. Haluan sitoutua ja löytää kunnon parisuhteen fiksun naisen kanssa.
      Tutustutaanko?

• rihannna <3<3

oonko mä liian nuri sulle koska oon 23v

• karoliina camilla

moikka 23 vuotias nainen.. kiltti rauhallinen fiksu. pitkät ruskeet hiukset ja vihreet silmät.

• kiltti mies.

Entäs sitten? Niin minäkin.

• Ikisinkku M

Miksi kukaan mies sinua oikeastaan huolisi kun tyypillinen naisen itsekkyys tulee jo tuossa otsikossa, MINÄ haluan miehen HETI ja vielä huutomerkillä, et selvästikään ole vielä valmis vakavaan parisuhteeseen. Jos otsikko olisi ollut vaikka niin että "Haluan tarjota miehelle vain parasta" ja hieman kuvausta itsestäsi voisi flaksi käydä paremmin, ihan noin niin kuin vinkkinä.

• bvjfnfk btrg

Oletko kaunis, seksikäs ja houkutteleva. Koulutuksellasi en tee mitään.

• Sinkkutyttö

Olen kaunis ja seksikäs

• Anonyymi

Oon komea ja säikyn seksiä. Tälläinen tavallinentaivaan tallaaja.

• Just näin

Et maininnu aloituksessas vaatimuksia koskien miestä joten mitäs ne mahtaa olla? Muuta kuin tuo että haluaa vakavan parisuhteen. En usko että jää pelkästään siihen.

• lottamari<3

Huhtikuussa postattu..ehkä hän on jo VAKAVASTI parisuhteessa :))

• Anonyymi

oon Jyväskylästä. Leski mies. Ois kiva tavata. kirjoittellaan. Vastaan kaikkeen mitä haluat.

• Anonyymi

oot minun

• Anonyymi

kiva tyttö

• Anonyymi

minä haluun sut. Tehdään kaikkea kivaa yhdessä- ota yhteyttä minuun. Ollaan yhdessä elämämme loppuun asti.

• Haluan pari kesyrottaa! Opetan niille temppuja. Eläimissä on se plussapuoli ettei niihin kyllästy koskaan, kuten ihmisiin voi kyllästyä.

• Anonyymi

Rottiin ei kerkeä kyllästyä kun ne ei elä kauaa. Ota mielummin pari luonnonrottaa ja kesytä ne. On enempi haastetta.

• Anonyymi kirjoitti:

Rottiin ei kerkeä kyllästyä kun ne ei elä kauaa. Ota mielummin pari luonnonrottaa ja kesytä ne. On enempi haastetta.

Eiku kesyjä. Mutta nyt olen Vantaalla, niin päivänjatkoja.

• Anonyymi

Kyllähän tuo nyt vakavaksi lukijan vetääkin. Toivotan onnea miehenmetsästykseen. Vakavalla naamalla. Ihan tosi.

T: wapaa naikkonen

• Todisteita fiksuudesta?

• Ai, tuo olikin vuosikymmenen takaa.

• Anonyymi

Kuulostaa ajoittain tutulta. Varsinkin tiettyinä aikoina kuusta 😅 Vitsit kun vois vaan tilata postimyynnistä... 🤔

• Anonyymi

ota mut. Asun Jyväskylässä. yksin. tilaa on. rakastellaa.

• Anonyymi

Haluan... haluan... haluan

Kannattaisiko kysyä mitä sinä tarvit?

Olisko esim. pala nöyryyttä mitään?

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      47
      5375
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      61
      2136
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      18
      1770
    4. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      138
      1723
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      17
      1505
    6. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      30
      1437
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      4
      1300
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1097
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      77
      1068
    10. Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?

Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se
      Maailman menoa
      207
      917
    Aihe