Hei tapailen yhtä miestä, mutta minua kiusaa, kun hän aina puhuu muista naisista, ja siitä miten naiset ovat hänen kimpussaan ja pyytävät jopa suoraan seksiä. Onko hänellä huono itsetunto? Haluaako tahallaan loukata minua, pelkääkö että menee liian vakavaksi meidän juttu? Sanoin että lopetetaan tämä mutta hän ei kuitenkaan sitäkään halunnut. Rakastan häntä, mutta en tahtoisi aina kuunnella muista naisista.Kiusaako tahallaan, kun huomaa että olen mustasukkainen.Olisiko paras koittaa unohtaa hänet, pitääkö hän minua vain koska tietää tunteeni, mutta ei kerro omiaan, tiedän , että jollaintavalla olen hänelle tärkeä, mutta millä?
miksi teet näin?
12
237
Vastaukset
- ota..
mielukuvitusmies kuten jazuli.
- näin.
En tee.
- paranna..
ja vahvista oma itsetuntosi.
Ja mietit, millaisen miehen itsellesi haluat ja saat juuri sellaisen miehen. - ...
Taitaa olla tyyppi kihinöissään saamastaan huomiosta. Vaikuttaa sellaiselle miehelle johon en itse koskisi pitkällä tikullakaan, jos toi on sellaista neheenä asioista kertomista.
Sä taidat olla vain yksi marja hänen kakussaan. - //Mies//
"Onko hänellä huono itsetunto?"
Ei välttämättä, mutta niiltä muilta (kauniilta?) naisilta saama huomio saa hänet käyttäytymään vähän ylimielisesti sinua kohtaan. Ehkä hän pitää sinua
itsestäänselvyytenä, saa sinut aina luokseen sormia napsauttamalla?
Olisi hauska nähdä sen miehen reaktio jos vaikka juttelisit iloisesti hymyillen kadulla jonkun hänelle tuntemattoman miehen kanssa ;) - zisel
Se on mustasukkanen susta ja koittaa väkisin kääntää tilanteen niin että se mustasukkanen teidän suhteessa olet sinä eikä hän. Seuraavan kerran kun se rupee puhuu tollasia niin pudistele päätäs, anna suukko sille otsalle ja sano jotain että "voi sua" ja lähde pois.
- niin?
voiko suukon korvata suikkarilla?
- vili.
Zisel tämä on siis MIEHEN logiikka palsta, eikä naisen logiikka!!!
http://s3-ak.buzzfed.com/static/enhanced/terminal01/2011/8/22/13/enhanced-buzz-32458-1314032491-2.jpg
Hähä! :D - zisel
niin? kirjoitti:
voiko suukon korvata suikkarilla?
Ei missään tapauksessa!!
- ap.
zisel kirjoitti:
Ei missään tapauksessa!!
Myöhäistä. Muna on jo suussa lutkutilutkuti.
- no
vili. kirjoitti:
Zisel tämä on siis MIEHEN logiikka palsta, eikä naisen logiikka!!!
http://s3-ak.buzzfed.com/static/enhanced/terminal01/2011/8/22/13/enhanced-buzz-32458-1314032491-2.jpg
Hähä! :DNo Vili . kerro miehen logiikalla mielipiteesi.
Tulipa tuosta mieleeni, että aika monet naiset antavat sen kuvan, että he kiinnostuvat miehistä pelkästään miehen kokemuksen ja suosion perusteella ja kiinnostuvatkin näin. Eli tässä asiassa sun pitää ehkä katsoa oman sukupuolesi pölhöihin myös, mutta aika moinen pelle saa kyllä olla jätkäkin, jos tuohon leikkiin alkaa, mut naiset on opettaneet, että niin saa piparia.
Mulla on muutaman kerran käynyt niin, että nainen on alkanut kyselemään, olenko ikinä ennen seurustellut jne. kun en ole mainostanut seurusteluitani ja alkanut kuvittelemaan, että en saa naista ja olen joku epätoivoinen tapaus ja sitten se on vaihtanut mut sellaiseen mieheen, joka mainostaa isoon ääneen omia panojaan, koska on pitänyt sitä miestä suositumpana ja siten parempana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."542212Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1992041- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96995
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki49872Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933845- 61746