ne naiset joitten ei tee mieli

huhahtelija

seksiä. Itse olen parisuhteessa elävä nainen, jota on petetty edellisessä liitossa. Eli sillä tasolla uskottomuus koskettaa. Meillä oli aina seksiä, eli tässä tapauksessa miehen petturuus ei johtunut siitä, että en olisi antanut tarpeeksi.
Itse nautin seksistä ja saan siitä sen läheisyyden ja fyysisen tyydytyksen minkä tarvitsenkin. Viikossa pitää saada ainakin se pari kertaa, mutta seksiä meillä on päivittäin.
Onko se sitten niin, kun useasti törmää siihen että mies pettää sen takia, koska omaa puolisoa ei seksi kiinnosta. Meillä on ollut seksiä myös raskausaikoina ja lasten syntymän jälkeen ei ole ollut pitkää seksitöntä aikaa. Seksihän ei vahingoita syntymätöntä lasta, jos nimenomaan ei ole kielletty seksiä. Raskauden taakse on niin helppo mennä, ei tee mieli, ei tarvitse antaa, kun olen raskaana.. Olen kuullut myös joitain naisilta sitä että tuhahdetaan, ettei seksi ole tärkeitä maailmassa. Asenne seksiin on siis varsin kielteinen. Onko niin, ettei sellainen nainen saa orgasmia, koska kokee seksin ei tarpeelliseksi???? Itsehän en pysty olemaan esim 6kk ilman seksiä, ei todellakaan!
Jos mies on vastenmielinen, niin miten hän sitten kelpaa jollekin toiselle naiselle kuitenkin?
Seksi on mieletäni kokonaisvaltaista hyvänä pitoa, eikä vain siis fyysinen akti. Kyllä se alkaa käymään hermon päälle jos ei saa tarpeitaan tyydytettyä. Jos itseä ei seksi kiinnosta niin voihan sitä toista pitää hyvänä, esim suuseksillä jne????? Eihän kenekään tarvitse mitään väkipakolla tehdä, mutta miksi miehen täytyy väkipakolla sitten kärvistellä seksittömässä suhteessa?????

5

240

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • WhatIsEnough?

Tätä samaa olen ajatellut... Parisuhteessa se osapuoli, jolle riittää vähempikin seksi tai joka ei halua juuri koskaan, on se, joka määrittelee seksin sopivan määrän. Jos toinen osapuoli on halukkaampi ja haluaisi rakastella kumppaninsa kanssa vaikkapa kerran-pari viikossa, hänet tämä haluttomampi kuittaa "seksihulluksi" ja tekee toisen haluista jotain likaista ja eläimellistä. Tietysti parisuhteeseen kuuluu se, että seksin määrä vaihtelee - mutta että alun kiihkeyden jälkeen toinen osapuoli katsoo oikeudekseen vetää sen nolliin, onko se oikein?
      Itse tunnen itseni jonkin verran huijatuksi, kun kumppani alussa oli halukas seksiin päivittäin ja sai minut ajattelemaan, että vihdoinkin olen tavannut ihmisen, jonka kanssa minulla on yhtä voimakas libido. Kun parisuhde vakiintui ja oli muutettu yhteen, toista alkoi "väsyttää" ja olla "jatkuvaa stressiä" ja "ei kai aina tarvitse". Pakostakin on tullut mieleen, että toinen teeskenteli alkuun ja etten ole niin hyvä kumppani sitten kuitenkaan, kun en kelpaa. Pettämään en ole lähtenyt, mutta seksi rakastamani ihmisen kanssa suurinpiirtein "jouluna ja juhannuksena" ei paljoa hymyä saa huulille.

• huijattu suhteeseen

Mulla myös sama tilanne. Seksiä oli suhteen alussa paljon, mutta kun yhteen muutettiin niin kylläpä väheni. Selityksenä samat mitä kirjoitit. Itsellä myös huijattu olo, kun en olisi yhteistä asuntoa ostanut jos olisin tiennyt että seksielämä kuihtuu tällä tavalla. En oikein tiedä mitä tekisin, pettäminen ei kiinnosta mutta toisaalta en aio näin vähäiseen seksin määrään tyytyä. Pitänee katsoa meininkiä vielä jonkun aikaa ja varmaan erota jos asiat ei muutu. Luulen kyllä ettei sänkyhommat parisuhteessa ainakaan lisääntymään päin yleensä muutu.

• ,.

Sanoitpa muuten aika hassun jutun! "Jos itseä ei seksi kiinnosta niin voihan sitä toista pitää hyvänä, esim suuseksillä jne?????"

Suuseksihän on juuri se, jossa joutuu tekemäänkin jotain, että se toisesta hyvälle tuntuu, ja se on hyvinkin epäitsekäs seksin muoto -siinä kun saa tyydytyksen lähinnä siitä, että toisesta tuntuu hyvältä. Minulle suuseksin antaminen on osoitus rakkaudesta, jos sen tekee tosiaankin kunnolla, eikä luputa puolihuolimattomasti ja anna vielä hampaittenkin vähän raapia... Itsekeskeinen ihminen ei suostu edes antamaan suuseksiä ollenkaan, tai jos antaa, tekee sen niin huonosti ettei sitä häneltä enää toiste pyydetä. Suuseksissä ei voi lahnailla, joten siksi naiset ei siihen useinkaan suostu.

Tuntuu näitä uskottomuus -juttuja kuullessa, että miehet useinkaan eivät saa tarpeeksi seksiä kotona, ja jos saavat, niin eivät saa sellaista seksiä, mitä tahtovat. Suuseksi juurikin tuntuu olevan se, johon pettäjämiesten vaimot eivät suostu.

Minusta parisuhteessa olevan ei pitäisi joutua olemaan puutteessa. Miehethän usein alkavat jopa parisuhteeseen siitäkin syystä, että olettavat sen tarkoittavan säännöllistä ja runsasta seksiä. Pettäjämiehillä tuntuu olevan useinkin niin, että vaimot ovat suhteen alussa todella aktiivisia, mutta viimeistään ensimmäisen lapsen syntymän jälkeen alkaa pihtaaminen. On sekin lievää petosta, jos antaa alussa ymmärtää olevansa jollain tavalla erilainen, kuin sitten todellisuudessa on.

En tarkoita että pettämistä pitäisi hyväksyä tällä perusteella, mutta peiliin katsomisen paikka se kuitenkin on sille petetyllekin, tai ainakin pitäisi olla. Täytyisi ymmärtää, että vaikka omasta mielestä seksielämä ja arki on tyydyttävää kaikin puolin, niin se toinen osapuoli ei koekaan asiaa samalla tavalla, jos lähtee pettämään. Pettäminen on aina merkki tyytymättömyydestä.

• traetszfdj

Niin, kyllä proosallisesti sanottuna "lahnailu" niin, että antaa miehen puuhastella kimpussaan ajatellen itse jotain vallan muuta on vähemmän vaivalloista kuin "muu hyvänä pitäminen" esim ottamalla suihin.
        Olen samaa mieltä kanssasi suuseksistä - se on parhaimmillaan antavallekin osapuolelle suurta henkistä tyydytystä antavaa ja sen todellakin haluaa tehdä "parastaan antaen".

• Hyväksykää toisenne

Seksin takiako menitte naimisiin te joille vähemmän ei riitä, eikö avioliitolta odoteta mitään muuta? Odotukset eivät luonnollisestikaan aina kohtaa elämän yhteisellä matkalla joka tilanteessa.
      On liitoissaan olevia onnellisia ihmisiä joille seksi ei ole tärkeintä. Elämässä on useita muitakin nautinnon lähteitä. Läheisyyttä voi olla välillä ilman seksiäkin. Nyt seksistä tehdään kaiken avio-onnen lähde ja siitä aina toitotetaan kaikkialla. Se menee yli.
      Jos joku tarvitsee enemmän ei tarvitse haukkua lahnaksi tai kykenemättömäksi sitä joka ei tarvitse. Samoin ei tarvitse haukkua hu.....sitä joka enemmän haluaa.
      Usein juuri seksi tekee naisen ja miehen väliset suhteet tulenaroiksi. Liitto jossa seksistä ei tehdä liian isoa numeroa on seesteisempi kuin räjähdysaltis suhde jossa seksi on kaikki kaikessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4138
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3067
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2330
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1338
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      901
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe